Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

OPDATERING+billeder+video
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 19:01
Go'davs og heyson

Jup, nu kommer ALT det opdatering fra al den tid jeg har været bannet, håber i har god tid, håhå .
Dog en dag for tidligt,

Nå men jeg har set folk har sådan et smart systemos, så det vil jeg lige benytte også.

PART
Jæs, så skete det. Vi(fionabona og mig) fandt endelig en part. Nu har vi også søgt part siden jul sidste år, så det må vel også være på tide. Men altså, det er to avlshopper ved navn Francesca G og Frk. Olsen, de står oppe i Lynge på Gl. Nøglegård stutteri. De har to føl, som jeg ikke kan huske hvad hedder, vi er ikke heeelt gode venner med de to, de er lidt morsyge en gang imellem også går jeg i panik og får grine anfald fordi jeg ikke ved hvad jeg skal gøre og så bliver fiona sur på mig.
Men altså vi har været en anelse uheldige med dem, altså først trådte Olsen et søm op i hoven og er først nu begyndt at kunne rides igen, men Francesca red vi og fik hende i form, men så mistede hun sit føl i maven og skulle skridtes og så blev hun forkølet. Men nu er de begge to rentgående og det hele og vi får dem i god form (: .
Billeder ses nederst i indlægget!

Skolen
Jæs altså, som enkelte måske ved går jeg i en rigtig dårlig klasse. Flyttede dertil for 2 år siden for at lære noget og skolen lovede dit og dat, men tsk tsk. Endte i den største prutte klasse, med MEGET støjende mennesker, lærere jeg ikke kan forstå hvad siger da de er udenlandske osv osv. I 8 klasse tænker jeg nu på eksamen og er blevet ekstremt fokuseret på at gøre det godt og så hjælper det altså ikke at have en fysiklærer der er polsk, andre i klassen der tyrer bolde efter en osv. Den uroligste dreng i klassen er nu blevet erklæret autist, men skal stadig fortsætte i klassen dog med hjælpelærere, de hjælpelærere hader jeg, den ene har slået en fra min klasse og den anden sidder og hvisker og laver hans opgaver. Derudover er jeg jo lbevet mere seriøs og det irriterer mig at folk ikke kan sætte numsen i sædet, lukke ædespalten, række hånden op og være lidt seriøse, noget de fleste BURDE have lært i 1 klasse, det resulterer så i jeg kommer til at råbe lidt for højt om min mening nogle gange. Nå, men altså pga alt dette overvejede jeg så at flytte skole igen, men ændrede mening da jeg synes det var til grin at flytte halvandet år før jeg skulle væk, noget jeg ret tit fortryder. Derudover er jeg ved at blive sindsyg af pigerne i min klasse, hele tiden tøsefnidder, hemmeligheder og folk der ignorerer hinanden FULSTÆNDIGT. ååårh man.
^det blev lige en klage frem for en opdatering, håber i overlever (;

Efterskole
Ja pga det ovenstående har jeg valgt at tage på efterskole i 10 klasse! Ikke for at gøre mig umage med skolen, men for at få et slags friår med venner, uden forældre osv. Har kraftigt brug for forandring så den beslutning har jeg taget. Har kigget lidt på Lundby efterskole, nogen der har godt/skidt om den?

Rideskolen
Jæs, altså fortsætter stadig på rideskolen, tror ikke jeg kan undvære fællesskabet, vennerne, hestene og alt det andet derude. Jeg lærer måske ikke noget med nok heller ikke derfor jeg går der.

Paris
JÆS JÆS JÆS JÆS JÆS JÆS JÆS! jeg skal bare til paris i efterårsferien, glæder mig sygo meget, Vi skal bo(mig, mor,far+brødre) i en lejlighed vi har lejet, og jeg skal købe tøøøøj (:(: weeehu!

Spiseproblem?
Jæs altså, det hele startede med vi skulle lave en stil om vores kost i skolen, og har nu fundet ud af hvor lidt jeg spiser og drikker, fik jo at vide dengang jeg var på hospitalet(flimmer) at jeg også skulle spise og drikke noget mere da det også kunne skyldes det. Men altså, det lidt svært at spise mere end man er vant til og det hjælper heller ikke sønderligt når en af dullerne i ens klasse beskylder en for at sulte sig selv, year right . Men altså, mine forældre prøver at få mig nu til at spise mere så det må vi håbe hjælper (: . Men det ikke fordi jeg er for tynd eller noget, for bare ikke nok mad i forhold til hvor stor og høj jeg er!

JHN-træf
Jup, er igang med at overtale moar til at holde kæmpe jhn-træf til sommer i haven, håber det lykkedes. Så nu må vi se .

Præst
Jæs, jeg er begyndt til præst, noget af det mest røvsyge jeg hidtil har oplevet! gaaal man. Men altså ved ikke helt endnu om jeg skal konfirmeres, regner ikke med det, men hvis nu jeg lige pludselig slår mine øjne op og tænker; HEY!

SÅ har jeg lige nogle spørgsmål jeg har tænkt over:

Ville du tage det som en fornærmelse at blive kaldt hippie?

Hvorfor tager folk altid billeder af sig selv på toilettet?

Og har du teksten(eller ved hvor den er) på Kim larsens - langebro?

Nå men så lige nogle videor fra det sidste stykke tid, de er pænt ligegyldige men fiona synes i skulle se dem :b

s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view&current=A...AAA000.flv
^fiona og lærke venter på lærkes mor, fiona kører lærkes fod over med hendes lyserøde racercykel, håhå .

s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view&current=MOV00175.flv
^jeg havde ondt i maven på den dårlige måde

s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view&current=MOV00174.flv
^jeg prøver at begrave fiona i halm inde i laden

s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view&current=MOV00173.flv
^vi hænger ud i laden, og fiona er mooodig og mit ben vil ikke gøre som jeg vil

s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view&current=MOV00304.flv
^jeg skridter af på Francesca og vi snakker og fiona lyder som fedtmule til sidst

s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view&current=MOV00287.flv
^mig der traver på francesca, kun anden gang jeg rider hende så bær lige over med det ligner kage, og kan SLET ikke sidde nedsidning på den hest.

s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view&current=MOV00284.flv
^fiona traver, også kun anden gang fiona rider hende, ingen kritik til fionas ridning (:

Så lidt(mange) billeder(Tekst under billeder)

^en dag jeg sad og legede lidt med en halskæde, min bærbar og mit øje .

^igenson

^nyt totale yndlingsbilled!

^første gang jeg sad på francesca

^ca 6 gang jeg sad på dyret ;) solen skinner og jeg ser sjov ud, har briller på der lagde jeg lige mærke til

^francesca og følle pølle, fotograf: fiona, taget med mobil

^olsen og føl

^alle

Tror egentlig det er det, har sikkert glemt nogle billeder, noget opdatering men det må jo så komme senere, men her fik i jo lidt at vide (:
I må meget gerne efterlade en lille kommentar da det har taget ca 2 timer (:
Men hejhej

JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE!

Nu måske med part!

looks like freedom - feels like fun

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 19:02
GLemte lige at spørge om i evt havde en id'e til min signatur da jeg er looost og virkelig træt af den gamle .

JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE!

Nu måske med part!

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 19:14

Welcome back (;

... Støjer & Epirus

I am not afraid to keep on living

I am not afraid to walk this world alone

0
0
Svar på denne tråd

springbomben mulloh..
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 19:16

Lyder da alt sammen godt - med part, paris, efterskole og det hele (:

Jeg er lidt i samme situation mht. til klassen - er rimelig træt af mim egen - da der ligesom er grupper. Jeg er med alle steder men føler bare ikke jeg passer ind ? Hvis du forstår :/

Hvorfor blev du forresten bannet?

Mht. til sign:

JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE..

nu med Franciska & Fru. Olsen

hmm? ^^

Lone & Springbomben Camilla

[L] også kaldet My & Mulloh [L]

0
0
Svar på denne tråd

aaa
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 19:29

det er SÅÅÅÅ dejligt at du er tilbage lærke, har virkelig savnet dig herinde :')

det lyder bare godt med paris, efterskole og part.

hvor er francesca smuk, og fru olsen samme og sød.

svar på dine spørgsmål:

- nej ikke hvis jeg synes godt om det. (:
jeg synes at det er sejt BD

- der er det ZAAAIT . ved egenligt ikke hvorfor ? (:

- nej desværre.

OG LÆRKE? JEG VIL MEGET GERNE MED TIL JHN TRÆF I DIN HAVE ;D
skriv lige når du ved noget mere ikke? (:

khEmma
supergeorge (L)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 19:37

Det lyder da bare super alt sammen, eller bortset fra skolen og spisevanerne (:

Jeg svarer da lige på¨dine spørgsmål:

Not at all.. Hippier findes godt nok ikke mere, btw.

HAHAHAH jeg tar billeder af mig selv på toilettet! Men tror det er fordi man står der og "ordner sig", også kommer man liiige til at se at man ser godt ud, også tager man da liiige et pic ;b

NEJ :D

× KAMILLA ×

- "Hey unloving, I will love you"

0
0
Svar på denne tråd

fff
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 19:51

velkommen tilbage,

hedviglærke

med Franciska<3

0
0
Svar på denne tråd

dsagdfsgs
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 20:09

Må vi så også lige høre, hvorfor du blev bannet:P

På en måde og på en måde ikke. Det kommer an på, hvem det er der siger det. Jeg er ikke den der wannabe gymnasie-hippie man se. Men mere en hippie by heart med mine holdninger og mit syn på livet.

Hvis det var en, der dømte mig på mit udseende som hippie ville jeg blive ekstremt fornærmet.

Hvis det var en, der dømte mig på mine personlige holdninger, så ville jeg tage det som en kompliment.
Det er fordi det er herre sejt man:P (Faktisk not)

Her er lige et, hvor man kan se toilettet:P Hah.

Man er vel ikke sej for ingenting?

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 20:47

jaaa endelig kom opdateringsindlægget! (lærke har glædet sig til det siden den dag hun fik at vide at hun var bannet!) og hver gang vi har været sammen har lærke spurgt: "hvornår er det egentlig den 1. oktober? :b"

men altsååååå jeg vidste jo godt det hele, bortset fra det med maden! det har du altså ikke sagt, lærke ! må du fortælle om på torsdag :)

og seje billeder, lærgøøøøø! er de taget med din com. eller kameraet?

svar på spørgsmål:

altsåååå jeg ville selv, tror jeg :) men fx. min veninde, Yade, hun synes det er dejlig at blive kaldt hippie og er kun glad når folk kalder hende det!

haha, jeg gør det også selv :b men det er fordi der er bedst lys derude, så bliver billederne skarpest . alle har sine grunde tror jeg .

nej

lavede faktisk en signa til dig, men den gad ikke samarbejde

- min mening (:

- Fionabona (:

..nu med part :b

0
0
Svar på denne tråd

olivia
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 21:02

velkommen tilbage

det med toiletbillederne.. alle har jo et spejl der, så det er jo smart =D' og det med signaen;

JEGMIG'HEDVIGLÆRKE

nu med franciska & fru. olsen (L)

af pernille..

bare for at skrive noget dx

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 14:36
Støjer- tak (:

Muloh - kender det, så irriterende. Blev bannet pga for grimt sprogbrug.

Emma - tak, jeg har også savnet jhn (:(:

Mht til toiletbilleder- nå ja, har altid troet det var fordi folk stod og dullede sig op derude, for der blev de ikke generet af mødre, fædre og søskende? men jeres bud er nok lidt bedre!

Forresten, flotte signa, bruger nok noget af dem alle og lader mig inspirere, men skal ind på fars comog den er bare slowly da min com spasser med signaturer

JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE!

Nu måske med part!

0
0
Svar på denne tråd

efterskole
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 16:13

Jeg skal på Lundby efterskole her efter sommer, med min hest (:

Nynne
og
Sasha

Lundby Efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd

nightwish
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 16:15

næ bliver kaldt det stort set hver dag .. nogle mener det ondt , andre gør ik ;)

Hvorfor tager folk altid billeder af sig selv på toilettet?erfordi det er det rum hvor der altid er et spejl kunne ejg forstille mig xD

nope..

nå men godt at have dig tilbage 8D

part : ja det havde jeg jo hørt noget om , og det lyder super dejligt :D bortset fra følle bøllerne xD

Skolen : det er træls når det er sådan ! og efterskole lyder virkelig ik tosset .. hvorfor tager du ikke også på efterskole i 9. klasse ? :) lundby ? er det den på tåsinge ? xD

snyd du skal til paris xD

håber det bliver bedre med dit "spiseproblem"

lyder dejligt med jhn træf ;D jeg fik jo ik lov i sommers

så jeg håber da det lykkedes for dig ;D

præst er nedern xD

gode billeder :D

signatur :

HEDVIGLÆRKE..

nu med Franciska & Fru. Olsen

oo2 - Pirat ;D

[L] med punkerponyen Hále Bob [L]

[L] uden prinsessehesten Perle de Phantomic [L]

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 16:59
Nynne - ok, så spørg jeg måske senere om hvordan den er.

Pirat - ja, det rigtig gååådt. Men grunden til jeg ikke tager på efterskole i 9 er for det første at jeg ikke er skrevet op og regner ikke med at kunne komme ind nogen steder nu hvor efterskoler blevet så populært og også fordi jeg ikke vil kunne koncentrere mig, for mange mennesker osv og så tager jeg det efterhånden ekstremt seriøst så tror ikke jeg vil kunne tage folk der ikke tog det seriøst hvis jeg skule være sammen med dem 24/7. Men altså, det er blevet bedre her på det sidste, så nu må vi jo se om forbedringen fortsætter

JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE!

Nu måske med part!

0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 18:13

det lyder super dejligt med parten ;D ;D og det er seriøst så godt du er tilbage. jhn - MED hedviglaerke xD men det lyder da bare træls med skolen x/ du har jo fortalt mig om det, over msn. /: din klasse lyder bare som en mega irri klasse, kender typerne. snyd du skal til paris. årh præster er somsagt de dummeste mennesker i hele verden. men god tur til paris. jeg ved ik hvorfor man tager billeder på toilettet, selvom jeg selv gør det det xb er aldrig blevet kaldt en hippie, kan ik rigtig sætte mig ind i spørgsmålet. dine billeder er super gode og du er så god til det med idéer xD mht. til signaturen:

JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE!

Nu måske med part!

» emma borum

uden hest, selvom det langt fra er bedst. /:

0
0
Svar på denne tråd

dsgdsfg
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 18:28

Ja puha sikke en lang banning, 3 uger? =B
men "velkommen tilbage."

hvor høj er du?

If you don't know where you're going

You don't know when you will arrive

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 18:55
Emma - haha, ja

Delaney - jaer okay, måske ikke så lang tid jeg var bannet men jeg er afhængig. Tak, jeg er 183, hvorfor?

JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE!

Nu måske med part!

0
0
Svar på denne tråd

eee
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 15:34

du opretter liige et indlæg, når du har fundet ud af noget om jhn træf ikke?

khEmma
supergeorge (L)

0
0
Svar på denne tråd

Hej :'D
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 17:46

- det lyder da dejligt med parten, pænt nedern med klassen, sådan var min også engang, men så er der 1 person der er flyttet, og nu er det meget bedre!

og så lige en undren ;D Skal du først konfirmeres i 8? haha ;D jeg går i 7, og skal konfirmeres til marts ;D

det ved jeg egentlig ikke.. ndet tror jeg ikke ;D er aldrig blevet kaldt det ;D

HAHAHAHA ;D det gør jeg ikke! toilettet er et sted man laver det man skal.. haha ;D

Og har du teksten(eller ved hvor den er) på Kim larsens - langebro? ja :'D

Da jeg gik ud over Langebro
en tidlig mandag morgen
da så jeg en der stod og græd
Hvis du tør - så kom med mig

Jeg gik forbi dæmonernes port
ud for Kofoeds Skole
der stod en flok og drak sig ihjel

Jeg mødte en der gik rundt med
"Vågn OP"
hun var Jehovas vidne
Hun råbte:
Jorden går under idag

Jeg så en kvinde der løb efter
sin mand
hun havde så skønne øjne
Hun råbte:
Hey, du har stjålet mit liv

» Tazz «

Darmartodesperato!

.. über underlig'isrytter med stiihl!

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 21:37
emma - JEG MÅ, jeg må jeg må!!! og hvis nogen skulle bo i jylland og ikke kan tage hjem kan jeg også have ca 5 sovende, de bliver dog først til sommer da vi skal brug haven

Tazz - daaarjliiigt! tak

JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE!

Nu måske med part!

0
0
Svar på denne tråd

aaa
Forfatter: 
Dato:  05-10-2007 14:20

JA !!! jeg vil med.

opretter du ikke et indlæg, når du ved mere? :)

khEmma
supergeorge (L)

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  05-10-2007 16:09
Emma - det lover jeg!

JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE!

Nu måske med part!

0
0
Svar på denne tråd

aaa
Forfatter: 
Dato:  05-10-2007 16:41

Lærke - Jaah, jeg glæder mig allerede til indlægget, har du mig tilføjet på msn?

khEmma
supergeorge (L)

0
0
Svar på denne tråd

hej på dig
Forfatter: 
Dato:  06-10-2007 12:15

Velkommen tilbage d;

Lyder godt med parten (:

Jeg synes du skal flytte skole. 1½ år er faktisk rigtig lang tid s;

Forresten så skal jeg også til paris. Bare først i november d; God tur :)

bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider