Go'davs og heyson
Jup, nu kommer ALT det opdatering fra al den tid jeg har været bannet, håber i har god tid, håhå .
Dog en dag for tidligt,
Nå men jeg har set folk har sådan et smart systemos, så det vil jeg lige benytte også.
PART Jæs, så skete det. Vi(fionabona og mig) fandt endelig en part. Nu har vi også søgt part siden jul sidste år, så det må vel også være på tide. Men altså, det er to avlshopper ved navn Francesca G og Frk. Olsen, de står oppe i Lynge på Gl. Nøglegård stutteri. De har to føl, som jeg ikke kan huske hvad hedder, vi er ikke heeelt gode venner med de to, de er lidt morsyge en gang imellem også går jeg i panik og får grine anfald fordi jeg ikke ved hvad jeg skal gøre og så bliver fiona sur på mig.
Men altså vi har været en anelse uheldige med dem, altså først trådte Olsen et søm op i hoven og er først nu begyndt at kunne rides igen, men Francesca red vi og fik hende i form, men så mistede hun sit føl i maven og skulle skridtes og så blev hun forkølet. Men nu er de begge to rentgående og det hele og vi får dem i god form (: .
Billeder ses nederst i indlægget!
Skolen Jæs altså, som enkelte måske ved går jeg i en rigtig dårlig klasse. Flyttede dertil for 2 år siden for at lære noget og skolen lovede dit og dat, men tsk tsk. Endte i den største prutte klasse, med MEGET støjende mennesker, lærere jeg ikke kan forstå hvad siger da de er udenlandske osv osv. I 8 klasse tænker jeg nu på eksamen og er blevet ekstremt fokuseret på at gøre det godt og så hjælper det altså ikke at have en fysiklærer der er polsk, andre i klassen der tyrer bolde efter en osv. Den uroligste dreng i klassen er nu blevet erklæret autist, men skal stadig fortsætte i klassen dog med hjælpelærere, de hjælpelærere hader jeg, den ene har slået en fra min klasse og den anden sidder og hvisker og laver hans opgaver. Derudover er jeg jo lbevet mere seriøs og det irriterer mig at folk ikke kan sætte numsen i sædet, lukke ædespalten, række hånden op og være lidt seriøse, noget de fleste BURDE have lært i 1 klasse, det resulterer så i jeg kommer til at råbe lidt for højt om min mening nogle gange. Nå, men altså pga alt dette overvejede jeg så at flytte skole igen, men ændrede mening da jeg synes det var til grin at flytte halvandet år før jeg skulle væk, noget jeg ret tit fortryder. Derudover er jeg ved at blive sindsyg af pigerne i min klasse, hele tiden tøsefnidder, hemmeligheder og folk der ignorerer hinanden FULSTÆNDIGT. ååårh man.
^det blev lige en klage frem for en opdatering, håber i overlever (;
Efterskole Ja pga det ovenstående har jeg valgt at tage på efterskole i 10 klasse! Ikke for at gøre mig umage med skolen, men for at få et slags friår med venner, uden forældre osv. Har kraftigt brug for forandring så den beslutning har jeg taget. Har kigget lidt på Lundby efterskole, nogen der har godt/skidt om den?
Rideskolen Jæs, altså fortsætter stadig på rideskolen, tror ikke jeg kan undvære fællesskabet, vennerne, hestene og alt det andet derude. Jeg lærer måske ikke noget med nok heller ikke derfor jeg går der.
Paris JÆS JÆS JÆS JÆS JÆS JÆS JÆS! jeg skal bare til paris i efterårsferien, glæder mig sygo meget, Vi skal bo(mig, mor,far+brødre) i en lejlighed vi har lejet, og jeg skal købe tøøøøj (:(: weeehu!
Spiseproblem? Jæs altså, det hele startede med vi skulle lave en stil om vores kost i skolen, og har nu fundet ud af hvor lidt jeg spiser og drikker, fik jo at vide dengang jeg var på hospitalet(flimmer) at jeg også skulle spise og drikke noget mere da det også kunne skyldes det. Men altså, det lidt svært at spise mere end man er vant til og det hjælper heller ikke sønderligt når en af dullerne i ens klasse beskylder en for at sulte sig selv, year right . Men altså, mine forældre prøver at få mig nu til at spise mere så det må vi håbe hjælper (: . Men det ikke fordi jeg er for tynd eller noget, for bare ikke nok mad i forhold til hvor stor og høj jeg er!
JHN-træf Jup, er igang med at overtale moar til at holde kæmpe jhn-træf til sommer i haven, håber det lykkedes. Så nu må vi se .
Præst Jæs, jeg er begyndt til præst, noget af det mest røvsyge jeg hidtil har oplevet! gaaal man. Men altså ved ikke helt endnu om jeg skal konfirmeres, regner ikke med det, men hvis nu jeg lige pludselig slår mine øjne op og tænker; HEY!
SÅ har jeg lige nogle spørgsmål jeg har tænkt over:
Ville du tage det som en fornærmelse at blive kaldt hippie?
Hvorfor tager folk altid billeder af sig selv på toilettet?
Og har du teksten(eller ved hvor den er) på Kim larsens - langebro?
Nå men så lige nogle videor fra det sidste stykke tid, de er pænt ligegyldige men fiona synes i skulle se dem :b
s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view¤t=A...AAA000.flv ^fiona og lærke venter på lærkes mor, fiona kører lærkes fod over med hendes lyserøde racercykel, håhå .
s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view¤t=MOV00175.flv ^jeg havde ondt i maven på den dårlige måde
s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view¤t=MOV00174.flv ^jeg prøver at begrave fiona i halm inde i laden
s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view¤t=MOV00173.flv ^vi hænger ud i laden, og fiona er mooodig og mit ben vil ikke gøre som jeg vil
s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view¤t=MOV00304.flv ^jeg skridter af på Francesca og vi snakker og fiona lyder som fedtmule til sidst
s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view¤t=MOV00287.flv ^mig der traver på francesca, kun anden gang jeg rider hende så bær lige over med det ligner kage, og kan SLET ikke sidde nedsidning på den hest.
s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view¤t=MOV00284.flv ^fiona traver, også kun anden gang fiona rider hende, ingen kritik til fionas ridning (:
Så lidt(mange) billeder(Tekst under billeder)

^en dag jeg sad og legede lidt med en halskæde, min bærbar og mit øje .

^igenson

^nyt totale yndlingsbilled!

^første gang jeg sad på francesca

^ca 6 gang jeg sad på dyret

solen skinner og jeg ser sjov ud, har briller på der lagde jeg lige mærke til

^francesca og følle pølle, fotograf: fiona, taget med mobil

^olsen og føl

^alle
Tror egentlig det er det, har sikkert glemt nogle billeder, noget opdatering men det må jo så komme senere, men her fik i jo lidt at vide (:
I må meget gerne efterlade en lille kommentar da det har taget ca 2 timer (:
Men hejhej