|
|
| Er bedsteveninden hestepige? |
|
|
Godaften ducks : D Har lidt tid gået og tænkt på at oprette dette indlæg, og nu blev det altså  Mit spørgsmål er simpelt: Er din bedste veninde "hestepige"? Min er ikke, og har både gode og dårlige ting at sige om det. Jeg ville da gerne have at hun var, på en måde. Så kunne vi ride sammen, og have det sjovt på den måde også. Men alligevel har jeg jo også rigtig mange meget gode veninder som jeg rider med, og det er jo også fedt  Generelle +/- ting Gode: Ikke-hestepige-bedste-veninde: Man kan være lidt sig selv en gang i mellem, og have sine "egne" venner. Man er ikke bundet til at være konstant sammen med hende, hvis nu man bliver uvenner. Hestepige-bedste veninde: Man kan ride sammen, og have det rigtig hyggeligt. (kan man selvfølgelig også med andre veninder, men det er stadig ikked et samme som med bedsteveninden) Man har noget man kan være "fælles" om. (altså, på en anden måde end fester, drenge etc.) Dårlige: Modsat ovenover  Hvad med jer, hvordan har i det med det, som det nu står til med jeres bedste veninde? (:
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| . . . . |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
21-07-2007 22:17 |
|
min bedste veninde er hestepige ja.  og ja, det er både godt og skidt. man blir hurtigt uvenner over det synes jeg. men det er fedt at kunne ride sammen og sådan.
- Vildrose - med springponyen Rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| namnamnam |
pernille xb |
21-07-2007 22:18 |
|
Min bedsteveninde er faktisk bange for heste. så hun er ikke en hestepige  det har jeg det faktisk fint nok med, fordi så har jeg nogle andre jeg kan ride med. men ville da godt have at hun havde lidt 'styr' på heste (:
af pernille smiil til verdenen, så smiler den til dig (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khnkkj |
|
|
pernille: min er også bange for heste. Hun har faktisk ikke en gang været med mig ude og ride nogensinde. Det er jeg faktisk ret skuffet over, for jeg har været med hende til sin sport rigtig mange mange, og med til stævner og sådan :/
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bummelum? |
|
|
min bedste veninde ejer også sin egen hest ja (: vi rider samme sted osv. det går sgu udemærket d: godt nok kan vi være lige så bitchet overfor hinanden som vi kan være søde, men det høre vel med (: vi finder tilgængeld hurtigt ud af det hvis vi blevet uvenner <3
MILH & Kazmir (L) I wanna grow old with you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, slet ikke. |
|
|
Mine er ikke. Den ene har været, men mistede interessen. Vi var også meget uenig i mange ting, så derfor er jeg glad for at de ikke er. Hele mit liv er jo ikke heste. Langtfra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heste-bedste-veninde |
Emzelemselamseben |
21-07-2007 22:24 |
|
Min før bedste veninde, var heste-hader(!), blev også sur/ked af det fordi hun kun snakkede grimt om dem. De bedste veninder jeg har nu, er ikke hestepiger, men kan godt li' min hest, og vil gerne have en tur, hvis det er - og det har jeg det meget fint med:D
Knus Emma:D Emzelemselamseben & Raudstjarna I © U © © © © © © Lækket udstyr sælges, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| chxhchcxhcxhc |
Liv ♥Islænderfjorden♥ |
21-07-2007 22:29 |
|
Ja det er hun og mine andre meget gode venner er meget hestetossede ligesom mig! Marcha  Mille
LADY<3 Æbler og gullerødder MUMS! Den underlige :-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| namnamnam |
pernille xb |
21-07-2007 22:35 |
|
Julie: ja. min har så været derude og kigge, men så ikke mere. men altså, der er vel ik rigtig noget at gøre hvis de er bange for dyret 
af pernille smiil til verdenen, så smiler den til dig (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
Lilje |
21-07-2007 22:41 |
|
Nej, mine er ikke. Har ikke en bedste veninde, men to (de er så forskellige at jeg ikke ville kunne vælge den ene fremfor den anden). Men begge har været ude og se min pony, og de synes at han var rigtig sød. Den ene har gået til ridning for omkring 4-5 år siden. Og den anden elsker bare dyr generelt  Hvis jeg skal være helt ærlig er jeg faktisk glad for at de ikke er hesteinteresserede. Man kan altså godt få nok af heste nogle gange (det er heldigvis sjældent, men det er sket for mig). Også er det fedt at kunne snakke om alt muligt andet med sine tætteste veninder.
¤¤¤ Vi skal Fremad, Ikke Bagud Opad, Ikke Fremad Og altid Snurre, Snurre, Snurre mod vores Frihed... ¤¤¤ Jeg har talt ;b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ortorot. |
|
|
Mine to bedsteveninder er hesteinteresseret, ja! 
Thea Skjoldborg . - Med hafferen Ursula & DV'en Alice !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LLLll |
|
|
min bedste veninde er !!  og vi rider sammen og hygger men laver også mange andre ting sammen! 
- Nanna
>> PAS PÅ! << - jeg spiser dig til Frokost! Klik her ←
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bedsteveninde |
Rahmberg |
21-07-2007 23:38 |
|
Jeg har en del gode venner, og nej ingen af dem er hesteinteresseret, men de hader dem heller ikke. De acceptere mig for den jeg er, såvel også min sport, og omvendt.
… Gitte B. Rahmberg med Wisdoms Whisper Ox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bedste veninder.. |
Sille ♥Pila♥ |
22-07-2007 00:07 |
|
Ja, stort set alle mine venner er heste inerreseret.. Det er godt nok , for tror jeg er svær at holde ud for dem der ikke er  kan ikke gøre for det, det er bare så nemt og snakke om heste 
M.V.H Cecilie Hypperne <3 Linse&islænderne<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TRalala .. |
|
|
Dengang jeg kun red Epirus 2 gange om ugen var min bedste veninde ikke, nej. To dage er jo ikke specielt meget at bruge på sport, og hun brugte så to dage på fodbold, så det gik fint. Men, så var det jo at jeg begyndte at ride bassen 4-5 gange om ugen istedet, samtidig med at jeg fik arbejde 2-3 gange om ugen. Og tjah, så kunne det ikke rigtig blive til så meget tid sammen med hende, og selvom vi stadig snakker sammen og sådan er det sleeet ikke det samme længere! Jeg kunne slet ikke tale med hende om heste, hun var og er total uinteresseret. Og det har faktisk betydet meget for mig, for selvom hun ikke interesserer sig for dem kan hun i det mindste lade som om hun lytter hvis der en sjælden gang imellem er et eller andet jeg bare MÅ fortælle. Men nej. Sådan er det med en del af mine veninder, og det gør mig sådan set bare mere og mere indelukket fordi der så også er andre ting hvor jeg bare tænker "de gider sgu nok alligevel ikke høre det" og så holder min kæft. Men samtidig med at jeg begyndte at bruge mere tid ude hos hestene begyndte jeg jo også at bruge mere tid med menneskene derude. Og nu må min bedste veninde være Catrine (Zasha ox og Catrine) som bestemt også er hesteinteresseret xD Jeg synes at det er fedt at have en bedste veninde der også rider! Vi hygger os rigtig meget når vi er hos hestene, rider sammen, sover i stalden osv osv. vi starter stævner sammen. og så er det jo smart når det er lørdag og man har været i stalden til om aftenen så bare at kunne sove hos den ene af os og så derud igen næste morgen  Vi blvier meget sjældent uvenner, og når vi gør går der ikke særlig lang tid før det er glemt igen (: Tror aldrig vi har været uvenner mere end en eller to dage eller sådan noget - når man går op og ned af hinanden er man jo nødt til at løse det på en eller anden måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Min bedsteveninde, som jeg aldrig ser mere , var også hestepige. Det gjorde mig ikke noget - overhovedet! Vi havde det skideskægt sammen og blev aldrig uvenner, selvom vi startede stævner mod hinanden tit. Min anden bedsteveninde, Astrid, er ikke hestepige men hun kan godt lide heste - hun har været med ude og ride en tur. min tredje bedsteveninde er sygt bange for heste, og det gør mig ikke noget. Jeg respektere hendes valg som hun respektere at jeg ikke kan lide basketball  Så det er jo ikke svært, da jeg har mange gode veninder inde for ridningen, som jeg hygger med. Så jeg har en fantastisk ride-piger vennekreds og en fantastisk hverdags/feste/skole osv vennekreds 
Rhea - Nu uden Amiro Søger unghest med dressurkapacitet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Emma-BB |
22-07-2007 11:04 |
|
Jeg har 2. Eller på en måde 3. Den ene har sin egen pony, men vi rider ikke samme sted. Vi snakker ikke specielt meget om det, men hvis jeg f.eks fortæller noget så ved hun da noget om heste og det er jo dejligt =D Så har jeg en anden som jeg overhovedet ikke taler om heste med, alt andet! Min bedste rideveninde hedder Kirstine og hun har halvpart, vi snakker KUN om heste og sådan =D og så har jeg slf. en masse andre veninder (både ride & iik)
» Emma Borum ‹3 jeg elsker dig, min lille sindri. aldrig mere mig&dig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Hennie (Rozita) |
22-07-2007 11:04 |
|
har ikke en bedsteveninde ?. har 3 der betyder mere end mine ander veninder :b, den ene har hest selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mlælkælklk |
lineporsby |
22-07-2007 12:04 |
|
min bedste veninde er hestepige.. jeg synes både det er godt og skidt.. 
Hilsen © Line Porsby Petersen ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re5terterter |
HGLarsen (Kastan) |
22-07-2007 12:15 |
|
Min bedste veninde er slet ikke hestepige, der er dejligt fordi så kommer det hele ikke til at gå op i hest, og har et liv ud over hestene. Men det er træls da hun ikke selv skal bruge tid å en hest hver dag, så kan det være svært at forstå - heldigvis har hun haft hest før hen, så hun ved hvad det drejer sig om 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ponyeri |
Manni |
22-07-2007 12:21 |
|
Wii Julie er du kommet hjem ? xD
Min er heste-pige, men ikke sådan rigtig mere :S
Mvh.
Marianne R. Blæsbjerg Tager gerne billeder af din hest eller hund 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
22-07-2007 12:25 |
|
min bedsteveninde er hestepige 
» Frederikke Sadolin « Med den charmerende Santos ↑ Og endnu Mirla <3 ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja, hun rider også. Men vi rider dog ikke samme sted, hvilket jeg er glad for. Vi bor 200 m fra hinanden så hvis vi skulle ses hver dag næsten hele dagen tror jeg det ville blive for meget. Men vi har samme meninger om ridning og sådan så det kommer vi aldrig op at skændes om. Men vi er generelt aldrig uvenner, såe. Vi har så også været veninder i 14 år og er selv 16 så hun er næsten en søster for mig. :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| saderfgtyu8i90o |
|
|
nu har jeg ikke én "bedsteveninde". Men 3 af dem, rider ikke. eller dvs. en af dem har prøvet at ride min, men det er ikke helt så sjovt når man konstant skal hjælpe med hvordan hun skal ride og blabla. Så har jeg en 4. rigtig god veninde. hun rider. (: hvis vi lige kan finde 2 heste, rider vi en tur sammen. det er dejligt. men vi kan også sagtens være sammen ude at ride, og snakke om heste. det er fedt.
Anne Sofie, Fregna&Ask - Ask&Fregna - Det var sådan det var.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
22-07-2007 13:28 |
|
De fleste af mini godeste veninder er hestepiger ;P tror det er fordi jeg lærer dem atkende igennem heste (stævner tit, eller i rideklubben)
Kode123 <3 Beauty Butterfly-Flip, Hope og Aktiv Junior <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dressurhest med potentiale købes! |
|
|
Har rigtig mange nære veninder, har ingen bedste. Det er fifty fifty
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering dressurhest købes, læs mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brrum brum brum |
|
|
De fleste af mine veninder er hestepiger, og det er faktisk ikke dem alle jeg har mødt igennem ridningen.
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æælælælælæ |
signe ♣blida♣ |
22-07-2007 16:27 |
|
min bedste veninde er hestepige , med stort H. vi kan også snakke om alt muligt andet 
- Signe. Signe skrev en hilsen og smuttede videre  Rigtige ryttere rider islænder :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdsdasd |
|
|
ja hun er det feee
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kasmir.. |
Katrine ♥Kasmir♥ |
22-07-2007 18:41 |
|
Ja hun er  Nemlig "Fjordbollen" (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhjefhj |
Henriette ♥TUMLE♥ |
22-07-2007 20:13 |
|
jeps (;
..Henriette Hoffmann (: Med fjordbollen Tumle <3 Du og jeg for evigt og altid? (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
sawa |
22-07-2007 20:28 |
|
mine 2 bedste veninder er heste piger. den ene skal der lidt forklaring til. vi har gået på efterskole år 06/07 og jeg starde i oktober måned hvor de andre startede i august. jeg blev ikke taget så godt i mod på det værelse jeg kom ind på, og flyttede ind til den jeg på det tidspunkt snakkede mest med. hun boede sammen med en anden. det var denne anden der skulle vise sig at blive mit et og alt. Hun er i den grad heste pige, men det betyder da ikke vi ikke kan snakke om andet end heste?! kan læse hos jer andre i på en måde "har venner til det ene, og venner til det andet?" jeg kan snakke om ALT med hende, både ALT hvad der har med heste at gøre og ALT andet. og selvom vi har boet klods op og ned af hinden på 5 kvadretmeter i 8 måneder, har vi aldrig været uvenner. sider også nu og græder over det hele er slut. og jo vi kunne sagtens tage til fest og feste 100% igennem uden at samtalen én enester gang faldt på hest? jeg kan ikke følge de "problemmer i ser i forbindelse med "hesteveninder"g
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Hvad med jer, hvordan har i det med det, som det nu står til med jeres bedste veninde? (: Ganske fint, tak. Tre af dem er i hvert fald inkarnerede hestetøzer, så det er jo meget belejligt  Andre af mine venner er ikke - nogle bandlyser heste langt væk og joker med det, andre er sådan lift ikke-helt-men-har-ikke-noget-imod- det/ville-da-gerne-med-ud-og-klappe- hesten. Og det er nu også meget sjovt... med noget afveksling. Vi kan ikke alle være ens, men derfor kan vi stadig have det sjovt sammen he he
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde |
|
|
min en. det er faktisk hende jeg deler Thilde med. og vi har ingen problemer omkring det:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yuuurfjftj |
|
|
Nej min veninde er ikk rigtig hestepige, eller hun har da været ude at prøve min hest, og har selv redet lidt. men hun taler ikke om heste, men kan godt lide at høre mig tale om dem. så hun er vel lidt ikke og aligevel lidt.
©Hottentott© Tab og vind med samme sind. Jeg elsker dig Hotte <3'33 ~Hottentott I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
MARCHA |
22-07-2007 21:35 |
|
hun har været... hun solgte sin halvdel af sin daysi... pga. en dårlig ankel... men min næstbedste veminde rider ... det er liv <3 islænderfjorden<3
§Marcha§ -es tivu milu Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
22-07-2007 21:41 |
|
Har ingen "bedste veninde" som sådan .. Derimod mange gode veninder, men ingen af dem rider. Har så også "kun-heste-venner" hvis man kan sige det sådan. Jeg stinker til at forklare ligenu, men wtf.
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rskrkwkjwr½ |
|
|
Jaa, mine er 
•°..Skrev Frk. Krid..°•
- Hende med Tessa & Sera ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Ja, det er hun  Og hun har skam også en præs. her inde.
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tgrfrqfqwe |
heste-piiiin |
23-07-2007 10:14 |
|
altså på et tidspunkt var hun meget.. men det er ved at falde lidt væk igen.. men hun er stadig mega sød 
Line.. Nu med part. © Love Domina ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Caroline.. |
|
|
Er hestepige, ja. Men går ikke så meget op i det som jeg. Hun har part på min mosters hest (min moster der ejer hestepensionen) og vi har nogen gode tider dernede(: Min 2. bedste veninde er faktisk også hestepige - og min 3. bedste med Haha, men er dog også sammen med dem uden for hestene. hæhæ
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aswerfty7u |
Cecilia »Gold n Silver« |
23-07-2007 20:48 |
|
Ja min er  <3 nu er jeg så bare lige stoppet med ridning, men hele det sidste år har vi stået samme sted og det har bare været det bedste! Jeg har hygget mig med hende og vores ponyer derude og det har altid været hygligst at ride med hende. Vi har begge to en "travl" hverdag så det har været godt for at vi ku være sammen, for ellers ville vi ikke have tid til at ses i hverdagen, så det har bare været super fedt! 
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! © Shulay Gold 'n' Silver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Stender ♥Kashmir♥ |
23-07-2007 21:12 |
|
Ja det er hun xd Mine 3 bedste veninder er alle sammen hestepiger xd Det er meget rart og vi laver da også andet end kun noget med heste.. Vi kan da godt tage til fest ol.
MICHELLE WEE' HAR KØBT HEST !!! ' Dejlige Kashmir <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
Bettemalz |
23-07-2007 21:16 |
|