|
|
| Hvem husker du? |
|
|
Hvem husker du og hvorfor? (: Min liste kommer senere. 
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Chaos - fantastisk <3 gik på efterskole sammen Julie Kronborg - Hun siger hun kommer til min fest  oo2-Pirat - Aktiv Ukompliceret - Ved ikke. Husker dig som Mefiniro TheNobody - ? Æblet - Sød pige Rollo - Moderator Fjordbollen - ? Team Toss - Skrev meget med hende en overgang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hukshgeruieoir |
|
|
Vilrose Julie xxx (ikke kronborg xD) Fjordbollen Theis Team Toss Duke Natasha Line Larsen NannaT unfai.. et eller andet, Nanna sasma tessa Stina med perfect tingen Stinky Simi Odin Olaa Kaaren Josse Rollo Kristian Molle Linnes
og en helt masse andre som kommer op i hovede om lidt xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalaa. |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
28-06-2007 19:57 |
|
Mia svane: Q: smileyen. Patricia: flotte krøller. Julie Kronborg: jeg glæder mig <3 Sawa: har mødt hende. Chaos: gode billeder + har mødt hende. Stinky: sød pige. mødt hende. CJessen: ska altid kommentere negativt i mine indlæg. Jux: veninde. Simi: veninde. CilleR: mødt hende. NannaT: negativ. Camilla(fenja): derfor. Odin: savner hende... Miss Chanel: xxxxx, mødt hende Sasma: hun rider fantastisk godt! o: ¤Bella¤: er det ikke det hun hedder?  dejlig hest Molle: livstidsbannet + venindeee. Nynne(Sasha): rideveninde + rigtig mega flink. Ponyparty: det jo' det. Michella-team bal: sorry shello, kunne ikke huske dit navn. sød pige. RikkeJ: mødt hende + skønne æzke  TheNobody: fantastisk pony!! louise(Dilli): louidzé er navnet. årj jeg husker pænt mange denne her gang 
Vildrose med ponyen Rain <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewfewf |
Vildrose |
28-06-2007 19:58 |
|
jux det er meningen man ska skrive hvorfor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husker... |
|
|
Aaaah! Camilla (Fenja) - selv om hun er bannet. Skriver med hende oo2-Pirat - skriver med hende og hun er JHN's punk  Chaos - rigtig gode billeder! Chela - har nogle gode holdninger Julie Kronborg - du virker rigtig sød og den der friser er super lækker Team Toss - har meget humor  Fjordbollen - hun rider fjordhest Rollo - moderator hedviglaerke - tror hun er ret sjov  Sasma (som ikke hedder Sasma mere) - fordi hun har den sygeste humor ... og så gik jeg i stå. Kommer i tanke om 728749 millioner mere lige om lidt. Husker alle 
Sisse og Fantstiske Musse xD >> Stolt fjordbolle rytter 8D <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
28-06-2007 20:01 |
|
louise(dilli) - 2. bedsteveninde<3, irl patricia jørgensen - dejlig pige julie kronborg - du sød jullæææh : D chaos - gode billeder chela - chaos&chela - husker jer altid sammen jux - jux&jyl vildrose - jyl&jux fjordbollen - team toss team toss - fjordbollen pirat-lunde - sød pige, irl lunde - minder mig om lunde ^ mathilde (s-bine) - dejlig pige, irl<3 NUMSEFISKEN - irl ikke flere lige nu.
.. mia svane den der ler sidst har seriøst brug for hjælp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
jeg husker med min klæbehjerne ulie kronborg - fordi du lavede dette indlæg Fionabona - syv en en power hilsen container kongen  Rikke(Æske) - et billed hvor hendes hest ikke ville over vandgraven Patricia jørgensen - kan ikke huske dit efternvn men tror det er jørgensen men dine krøller Numsefisken - hendes krøller=mit drømmehår Kristina G outzen - fordi numsefisken glemte hende sidst Vildrose - Rain Jux - dine billeder af dit værelse oo2-pirat - dig husker man bare Louise (dilli) - din signatur ? med bowie - du huskede mig sidst Mia svane - en man bare husker Trøller - du havde det SEJESTE billed i billeder af jer ænder Kajak - navnet minder om Kanokanokano Kanokanokano - navnet mnder om Kajak Pirat-lunde - du lavede et indllæg om noget med lunde TheÆblemos - dit navn Æblet - synes du havde e billed under et æbletræ Guramien - dig husker man bare og så søger du part i nordsjælland tazz - rimer på jazz Sacha(sasma) - fordi du hed Sasma Liv islænderfjorden - din signatur Miss chanel - aner jeg ikke Blondine Milh - enghøj TessaSera - signatur Ukompliceret - dine meninger Whatever - et billed af dig selv Sterodees - tror jeg du hedder, du poppede op i mit hoved Britt(briitk) - dine indlæg Emilie(moonlight) - billeder af moonlight Mulloh - aner jeg ikke NannaT - dine meninger Maeh - aner jeg ikke Josefine andersen - teksten under din signatur Chela - ved jeg ærlig alt ikke Rollo - Rollo navnet har altid undret mig Chaos - billeder, mig og fionabona så dig vidst på roskilde dyrskue hvis du var hende med de store seje solbriller ved HN-standen, men vi turde ikke gå he og sige hej Simi - billeder Bianca(maestro) - husker altid det du har skrevet om Fando Frederikke Sadolin - signatur SisseogMusse - aner jeg ikke Miss Chanel - der er for mange chaneller Thenobody - hun bor vist på bornholm? MARCHA - dit navn heste- piiin - Domina Bella - dine billed indlæg Kode123 - dit navn Karen(burberry) - din hest Camiilla - din signatur sidder fast i min hjerne Tec-zen - du oprettede et indlæg hvor alle blev uvenner Bønne - kan du gætte hvad det her er? indlægget Cikorie - navnet cikorie, hvordan udtales det? Fjordbollen - dit navn Lori - glemmer aldrig dit indlæg om den dag Lori blev aflivet, hvis det var dig?
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! put a smile on my face
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dglæælflf |
|
|
Jux, hvem dælen er Tessa ?? Mia svane - sød og ret aktiv (: Jux - ?? Vildrose - ?? Line Frederiksen - Møder hende tit til stævner .. Julie Kronborg - skriver med hende på msn og mobil  002-pirat : fordi hun er sej 8d Julia med Flying Duchness - Skriver med hende på msn og mobil ;b Team Toss og fjorbollen - ?? NUMSEFISKEN : ret aktiv på det seneste synes jeg Patricia jørgensen : ?? Simone Low : dejlige krøller xD Rollo - moderator Kristian .- moderator Chaos : fantastisk gode billeder Chela - ?? Sasma : hun er sjoov Bananbrød - hendes sjove navn xD Ukomplicereet : huske rbare dit gamle navn mefiniro
•°..Skrev Frk. Krid°• - Hende med Tessa & Sera © Regndækken til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Bella Team toss Fjordbollen<3 Josse&kalle Christine anni Josefine andersen simi duke TheNobody Sandra&timon Chela Hedviglaerke louise(dilli) Mia svane Theis Avana Ukompliceret trøller odin theone Sascha(dahlgårds kira) <- tror jeg nok. men sasma. freja&amina cikorie miss chanel tec--zen Lori bønne Chaos RikkeJ rollo Maeh NannaT kaeh stereoride(?) & sikkert flere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
Rozita92 (hennie) - Hennie <3 Team Toss - ja ehm xD? var bedstevenner engang d: Rollo - ? Annecathrine - Mads Katrine kasmir - bedsteveninden  Tec--zen - rider hurtigt  Stina (Major) - Har snakket med hende 8D TheOne - ? Jux Julie Kronborg Whatever : tandpastasmil 8) Mijn Fylla : ? Theis : ? Chela : Har skrevet meget lidt med hende engang Sascha (kildahlgårds Kira) : hendes indlæg om reebook 8D Bananbrød : ? TheNobody : Fantacy mia svane : søød d: stellalove: ? Simi : Gode billeder RikkeJ: Æske d: Chaos : Gode billeder Sawa: Hun er virkelig sød d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 677657u565 |
AmalieNørregaard (Fylla) |
28-06-2007 20:42 |
|
Røjsen Karen (burberry) Anne nelleman Julie Salomonsen Julie Kronborg Æblet Louise Malthe&maritza team toss chaos tec-zen bønne oo2Pirat trøller Anne Eline Og nu har jeg sikkert glemt en hel masse 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhmn... |
|
|
LineFrederiksen: Med springhesten Checar og springponyen Felix Mijn Fylla: Så dem til et stævne JulieKronborg: Kan jeg bare huske Rollo: Moderator Freja&Amina: Amina JosefineAndersen: Neslotti(?), araberen og Miré Numsefisken: Kan jeg bare huske KarenBurberry: Alle hendes billeder fra Luux(?) Simi: Billeder Wildly: Springhesten Og så er der da også en del andre, men dem kan jeg sikkert først huske, når jeg ser navnet.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klfdjmfdyhtr |
|
|
ingen nævnt ingen glemt men syntes selv jeg hsusker virkelig mange , og det er stort se alle jeg husker heldigvis 
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| poijpoko |
|
|
Danm jux du skuffer mig !! Husker: Jyller (vildrose): hun er super flink, og jeg gået lige forbi hende uden at opdage hende. jux: samme som jyller :p og hun har gået på min rideklub ! chaos: har vist også gået forbi hende uden at opdage det xD rikke med æske: Super flink, har snakket lidt med hende til et stævne ! mia, med red april: sorry husker ikke dit navn herinde, og jeg også snakket med til et stævne super flink 
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bella |
28-06-2007 21:27 |
|
Jux - ?? Vildrose - ?? Fjordbollen - skrev med hende en periode Team Toss - Skrev med hende en periode Tec--ken - rider stærkt  Juliette - de dejlige arabere! Whatever - skriver meget med hende (: Sofiiie - Gammel rideveninde. Minos123 - min veninde som aldrig er herinde  Æblet - Gammel en  TheNobody - Fanatacy TheÆblemos - ?? HGlarsen - en gammel and  Line Frederiksen - De dejlige heste/ponyer Kristina G. Outzen - hendes fantastiske billeder og linse Julie Kronborg - ?? Chela - ?? Chaos - gode billeder Rikke & æske - Æske 
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Jeg er sgu ikke så kendt på heste-nettet mere  .
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kllsrfgdnmkjmnfdg |
|
|
Cikorie : jo af mig  for jeg husker alle  fordi jeg er gavmild idag 8D
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalal. |
Bettemalz |
28-06-2007 22:28 |
|
louise(dilli) : fordi du valgte frisure til mig :b mia svane : ved ikke? julie kronborg : du er så sød smukke :') skrevet meget med dig. oo2-pirat : sej frisure d: så gider jeg ikke mere ? x|
› marlene jensen it's my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tessa og chela. |
|
|
I understreger præcis hvorfor jeg skiftede navn. MefinEro. stav det ordentligt . Derfor skiftede jeg, haha :bb . Husker : Hedviglaerke - fedt navn 8D Julie Kronborg - lille en barbie dukke jeg havde engang  Mia svane - kæmpe dårdyr øjne Chela - husker bare et sort hvidt billede af hende? :bb ' Blondihpiin - nederen navn Æblet - nederen meninger til tider:bb ' osvosv.
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Punk isn't dead. It's hiding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ukompliceret: Jeg ville have stavet det med e, men så fik jeg set din signatur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <hehehe |
|
|
haha, fede navne jeg får  NannaT - virker meget morsom :B mia svane - går mig på nerverne Stinky - søde sabrina (: oo2-pirat - hendes brødre er vist lidt nogle hatere :B HeleneK - min gamle gode veninde Julie Kronborg - umiddelbart meget fornuftig Nu vil jeg have noget morgenmad og så til tandlæge mnn dø<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
Hennie (Rozita) |
29-06-2007 10:37 |
|
Fjordbollen - Marie <3 team toss - skrev meget med hende engang. mia svane - hun glemmer mig xb chaos - gooode billeder chela - hun har næsten lige vist billeder chaos har taget :b vildrose - rain :p tec--zen - skreb meget med hende engang. louise(dilli) - msn :b rigtig køøn  tjeah ? jeg er lige stået op :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
29-06-2007 10:53 |
|
okay - here we goes: Juliæ Kronborg: Msn, snakkede en del med hende om bg (: Frederikke (Mirla): Hjalp, med at lede efter pony. Jyl & Jux: Kan ikke kende forskel.. Støjer & Kanokanokano: ^^ + araber Team Toss: Sissel xD Fjordbollen: ceres fra birken.. Louise (dilli) : Rimelig aktiv (: Numsefisken: KREATIV - virker rigtig flink + fornuftih Chaos: Sannes veninde + fotograf Sascha (Digelgaards Kira): Billeder Simi: Fotos + forvelskler altid med Keah (Gabriel) Keah (garbriel) : ^^ + studenter bøvl.. Sterodee: Meget holdningspræget Mia svane: Store øjne & ;Q ;Q ;Q Fiona Baudur?: Ny , men aktiv Hedvig(laerke) : ^^ + søger part Simone (Low) : Køn - men ser altid ulykkelig ud :S Rollo: Moderator xD Marianne: Veninde.. Eline (Bell) : Skal på ridelejr  CJessen ( ? & ?): Kan ikke kende forksel på hende & søster + rider begge godt  Kristian: moderator Vegetaschia: Altid holdninger ,, Malle (Honeyburst) : Blev så glad over at jeg huskede hende  NannaT: Siger alting ligeud..¨+ harry potter AmandaPanda: Enghøjs - snakker ikke om andet xD Blondine Milh _ ^^ + dansemus Bianca (Maestro) : Har gjort ufattelig meget for den pony! MonicaP: Dullah's gamle ejer Zazs: Lækker pony Julie Salomonsen: Rider store stævner Josse: Flot garn xD LULLUBULLU: Min - you know! patricia jørgensen: Troede hun var poptøs - men tog fejl (; Cikorie; Samme skole som juliæ Latoya: USA ? / udeveksligsstudent Cille9 (linsemus) ; Har været på ridelejr CiLleR (Uden hest) : Student.. Æblet : ? Altid været der Lotte (Grafik) Distance rytter Kode123: Hope Whatever: Billeder af sig selv xD Karen (Burberry) ;: Hesten Husker mange flere men gider ikke lige mere ;S
» Lone&Rapido -Mulloh- ••• Bakkegaard uge 31&32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
29-06-2007 10:59 |
|
TessaSera: Jeg tror at hun mener Tæzzah. Hun var på et tidspunkt herinde :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjsfjkfds |
Liv ♥Islænderfjorden♥ |
29-06-2007 11:14 |
|
Omg min hukommelse er ikkke den bedste! Numsefisken- Husker altid hende! Chaos- Tager pisse gode billeder! Marcha- Skide god veninde. Hedviglærke- din signatur. rollo- altid! oo2-pirat- har din msn. charle- meget God veninde! Miasvane- Flot navn Ukompliseret- fedt navn! og flere
Liv'sen & Lady'sen<3 Man er ikke mere en man blir' født til at være! VÆR' DOG BARN SÅ LÆNGE DU KAN! Så stop da forhelvede det dyreplageri- hva' ville du sige til hvis andre behanlede dig på den måde! ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njjknjvcbvc |
|
|
Mulloh : you know we know 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æoj-m-lj |
|
|
sawa-venninde hedvig lærke-harry potters ugle hedder Hedvig NUMSEFISKEN- mærkeligt navn  Simi- har nogle gode heste billeder  Team Toss- tror hun har skrevet med sawa Juzze- var ovre for at tage billeder af Amadeus og sawa nanna T- mystisk  Bananbrød- har en pæn signatur Isabella- ? Lori- er aktiv kode 123- var aktiv engang Fjordbollen- Jah?? Love pheobe- var meget aktiv engang og ved ikke hvor hun blev af?? Chaos- aktiv Rollo- viste mig hvordan man sætter billeder ind i indlæggene Julie Kronborg- er aktiv
Jjips MVH. Thea Løvgreen -Som ikke har noget tilovers for dyremishandlere! 3/4 Araber O´malley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ajfojaofaf |
|
|
Bettemalz: Har jeg valgt frisure til dig? nice' liste senere 
Dillarh Dallarh julie & louise - the shamans <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chela... |
|
|
Kan så heller ikke selv stave til det  Mente selvf. Mef Eniro :bb '
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Punk isn't dead. It's hiding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Jjips - ja jeg er snart halv fugl  lever dog ikke op til det for kan hverken synge eller flyve. men harry potters ugle var nu ikke grunden til de valgte det, det var fordi min fars tip oldemor hed Hedvig .
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
29-06-2007 12:27 |
|
jaaa elsker "hvem husker du" legen for jeg bliver så glad når nogen har husket mig! (tak mulloh og hedviglaerke :b) jeg husker: Julie Kronborg - oprettede dette indlæg hedviglaerke - dig kender jeg jo i virkeligheden! syv en en, min bus er bedst, containerkongen osv. Mulloh - hun huskede mig  mia svane - aktiv ? NUMSEFISKEN - har det flotteste hår! og er virker rigtig flink synes jeg  louise (dilli) - dillarh dallarh Lori - forveksler dig altid med Jjips (aner ikke hvorfor!) Jjips - forveksler dig altid med Lori (aner stadig ikke hvorfor!) Trøller - born to be wild Liv Islænderfjorden - nogengange lidt underlig, men også meget flink MARCHA - opretter mange sjove lege :b oo2-pirat - jhn's punk  Cikorie - ? Ukompliceret - punk is not dead eller et eller andet står der i hendes signatur Chaos - RIGTIG god fotograf Simii - også RIGTIG god fotograf Oompa - what does'nt kill you makes you stronger Guraminen (kan ikke huske hvordan man staver til det ) - ? Kajak - minder om Kanokanokanos navn Kanokanokano - minder om Kajaks navn Miss chanel - ? NannaT - ? Stina (Major) - har læst hendes artikel i Ridehesten Junior om Ranum Efterskole Sascha - dengang hun hed Sasma mindede hendes navn mig altid om Spasma :b Bananbrød - navnet Chela - ? Bella - opretter mange billedindlæg Frederikke Sadolin - jhn's flotteste signatur Bianca med Maestro - Maestro har altid sådan nogle farverige bandacher på eller sådan der matcher :b blondine milh - var vist på Enghøj samtidig med hedviglaerke AmandaPanda - synes det er MEGET lang tid siden jeg sidst har set hende Whatever - ? Jux - ? Vildrose - jeg var interesset i part på Rain på et tidspunkt Kristina G. Outzen - ? Sisse og Musse - elsker fjodboller ..og lige om lidt popper der endnu flere op inden i mit hoved :b
- min mening (: » FIONABAUDER « ynglingerne:: Hallur&Tulle {LL} Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c |
29-06-2007 13:25 |
|
wauw jeg er husket ! not  men jeg husker tec-zen (venide whatever: skrev engang med hende louse(dilli): hun er meget aktiv ukompliceret: det navn er groet fast! sasma. det samme Jjips: ved ikke oo2-pirat: sejt navn hennie: ? rollo: moderater chaos: billeder chela: syntes det minder lidt om chaos xD teamtoos bella: super godt sprin hest ! miasvane vildrose: jeg elsker hendes hest ! osv
cecilie c Farvel Penny D 10 maj 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kdlfgflklkflkdf |
|
|
Bananbrød : findes hun stadig.. d ajeg så Tessa tænkt ejeg bar, hvem er tessa det er de riiik nogen som heder mere ;b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdfafdsss |
Muzze »Min Kaniiin« |
29-06-2007 13:48 |
|
I glemmer jo alle mig forfandeeen  Men : oo2-pirat : Min navnesøster , sød , og fordi hun.. ja , skriver med hende msn . louise(dilli) : Hmm.. Fordi at.. Hmm.. Numsefisken : Har ( haft ? ) Flotte krøller 
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
Okay guys, så får vi lige det hele på det rene: Dildahlgårds Kira. Hverken Kildalgård, Dahlgaard and so on. Dil-dahl-gårds Ki-ra.
Okay, jeg tager mig lige sammen til at skrive alle mulige, kun fordi jeg keder mig 
Jyl: Det Jyl Hun var ked af at jeg ikke fik jordet  Jux: Det Jux. Deeejliiig hest ! <3 Bella: Deus  Whatever: Hmm, det bar isabella  Josefine Andersen: Miré. Naha: Hun starter tit på RKV Tec--zen: Teckla. Cecilie C: Hun kender Tec--zen TessaSera: Hun er oldie  Stina (Major): Min gud d: Stinky: Hahaha, jeg skulle fjerne røde øjne på Stinky  Chaos: Jeg kan aldrig huske hvilket objektiv det var hun brugte :p Rollo: Meti. Kristian: Den gule man  Fjordbollen: Ceres Team Toss: Alle hendes underlige indlæg  Natacha: Hun kom og besøgte mig  Sawa: Som over^ BananBrød: Galop alá Ditte  mia svane: Skide køn!  Chela: Hun kender Eva & My  Louise (Dilli): Louidze :p Julie Kronborg: Tha booty shakers <33 HGLarsen: Dejlige heste <3 Richelieu Arabians: Flotte heste! Karen (Burberry): Dejlig hest! Fionabona: Pas  Støjer: Junior!  Kanokanokano: Minder om Støjer  Simi: Kender Eva  Lund: Lund?  oo2-Pirat: JHNs punk  Lunde (Dizett & Sascha): Eller sådan. Hendes påwnie Sascha  Bianca (Maestro): Hun er røvsmuk man ! Frederikke (Mirla): Den sidde bare?  Blondine Milh: Hun tror jeg ikke kan lide hende? Mie (Dakoda): Eller sådan. Mødte hende på RD sidste år. Miss Chanel: Chanel er et fedt mærke  Channel: Disney Channel  Hedvidlaerke: Tænk at hedde Hedvig Lærke Simone (Low): Low Länder <3 NannaT: Sebastian.  Numsefisken: Hun skal altid skrive alle mulige tegn.  Sisse og Musse: Æhm ja? Oompa: De to o'er. Ukompliceret: Lamborghini <3 Cikorie: Hun er pæn. Patricia Jørgensen: Hun har mødt 14 fra arto  Mulloh: Mulziiie  Æblet: Springbilleder på selvudløser!  Bettemalz: Hendes lyse hår <3
Trøller: Sigrid, Sigrid, Sigrid, Sigrid, Sigrid, Sigrid Jjips: To j'er Kode123: Der hvor de skal lave det der hiphop ting  hvor hesten skridter af i baggrunden xb Odin: Hun så sjov ud da hun skulle sige hej Avana: Kemikalie blondine Páfi: Clara <3 Pernille R: Derfor Marcha: Misja  lull. Lori: Lyder som Lordi RikkeJ: Æske. CJessen: Øhm, ved sku ikke lige hvem af dem det der LAndersen: Chena. AmandaPanda: Bryder mig ikke om hende. Hun var vist anarkist engang? Maeh: Mæ siger det lille lam Freja (Amina): Amina. Lundtoftes stævne. Josephine (Format): Hun startede på GEK Guramien: Zebra ellet eller andet før Zazs: Ridder rigtig godt Nå det var det. og jeg har endda ferie 
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lsæflglgæ |
|
|
Sasma : jeg er oldie .. simpelthen XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfghjkiuj |
|
|
Jeg husker: Line Kopp: Min gode veninde.. Mijn Fylla: Sam Røjsen: Sam Karen (burberry): Sam Mulloh: Skal på ridelejr Vildrose:?? Jyl: ?? Channel: Tror nok det er hende som altid husker mig.. oo2-priat: ?? Bella: ?? Har sikkert glemt nogen...
Eline {L} » Bell <3 « Bakkegården uge 32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chela: |
|
|
Arh sejt TessaSera: Ja 
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
efterlysning: kantana & noriana, DV hopper! se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift. |
|
|
Jeg husker: C.Jessen(StarBoy): God veninde!  Carina(Dunja&Boy): God veninde!  Vildrose: Rain.. Samsma: Ved ikke? Mia Svane: Er aktiv.. Patricia: Er aktiv.. Lisa med Herman: Mødt hende irl. Josefine: Smukke Miré!  Zazs: Mischa.. Julie Shack: Indlægget med Roskilde Festival. xD Julie Kronborg: Aktiv.. HGlarsen: Hendes smukke heste! Kristina Outzen: Linse.. Pirat-Lunde: Ved ikke? MonicaP: Abdullah.. oo2-Pirat: Ved ikke? Mulloh: Ved ikke? Chaos: Hendes billeder!!  Simi: Hendes billeder og Coco. d: Karen: Hendes heste.. Æblet: Smukke Shirley!  Trøller: Ved ikke? Sisse(Røde): Ved ikke? Beritt: Alle hendes uheldigheds indlæg! xD Kristina(Tessa&Sera): Mødte hende i Herning i 2006.. Jux: Ved ikke? Molle: Ved ikke? Sandra(Beauty Star): Mødte hende i Herning 2006.. *Flicka*: Herning 2006.. Mijn Fylla: Ved ikke? Louise(Mister Malthe): Smukke Malthe og Maritza!  Bella: Ved ikke? Chela: Ved ikke? BananBrød: Ved ikke? CilleR: Ved ikke? Gider ikke mere nu. - Måske fortsætter jeg på et andet tidspunkt? d:
-| Cecilie & Darling |- Togehter, We Are A Team ! <'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fbhdhnrtntrfn |
|
|
TessaSera: Tæzzah. Ved ikke rigtig om hun er her mere, har bare mødt hende.. Shella ♥Team Bal♥: sorry Sascha (Dildalgårds Kira): Og god rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Neej , hvor er jeg træt af kun at blive husket fordi Kanokanokano syntes hun skulle hedde det xD Sascha (Dildalgårds Kira) - jeg elsker dig ! Mulloh - elsker dig halvt xD Har ikke lige tid til at lave en liste - skal ha' pakket færdig xD
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
Min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbb |
|
|
Lori -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Keder mig... |
|
|
Lige nogle flere jeg kan huske... Keder mig og venter på at kl bliver fem..gaab  HGlarsen: Yabadoo Sisse(Røde): Islænderen Louise-Mister Malthe: Hingsten og hestene Kristina G.Outzen: Hun tog nogle helt vildt fede dråbe-billeder engang. Zazs: Hendes pony brækkede vidst benet engang..ellers husker jeg forkert? Julie Salomonsen: Springhestene Shanie(Balou): ? Henry med dressurponyerne: Hendes gamle pony, Kashmir(?) Carina Mango/Surprise: ? Nadja D: Limerick Lykke V Lauritsen: Storm og Harlekin Rhea: Amiro Janni Skov: Hendes pony blev opereret, og stykket kom med posten..eller sådan noget a la det..Hehe Jannie(Magic Bonnie): Kan huske Bonnie, og så hendes gamle pony..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Ilm sasma  Mulloh: Samme skole som juliæ? Vil du forklare ... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Milan: Snakkede engang meeget med hende. Sød pige NannaT: sød pige, gode meninger. KLAUS Josefine Andersen: Kan ikke huske om det er det du hedder nu? Tror jeg, virker sød. Cikorie: Har altid lavet trutmund på de billeder jeg har set. Mia svane: skøn pige. Louise(dilli): Snakkede meget med engang. Snakker aldrig sammen mere. Æblet: Snakkede meget med engang Sofie: Abdullah. Hende og Bella hakker altid på hinanden. Bella: Amadeus. Hende og Sofie hakker altid på hinanden. Kanokanokano: bryder mig umiddelbart ikke om hende. Stinky: virker også sød. Støjer: Den der araber som jeg ikke kan huske hvad hedder. Sasma: hvad skal jeg sige... hun er ikke lige min smag MonicaP: skrev med hende på msn for riigtiig mange år siden. lærte hende at kende gennem sanne. Stereodee: virker sød, gode argumenter og meninger. Ukompliceret: laver altid noget med munden/tungen på de billeder jeg har set af hende. oo2pirat: Sød, skriver med hende tiltider. Numsefisken: køn!! Jylll: sjoov. hæh. Miss Chanel: skev med hende på et tidspunkt i en fællessamtale, med jyl og nogle drenge. hah. Simi: Billeder Chaos: Billeder. har set hende Kan sku ikke huske flere.. sorry..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Patricia; Ikke for at gå overdrevet op i det, men det har jeg sgu aldrig gjort? Så skulle det være for 2 år siden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hfghfghfghf |
|
|
Jeg er beæret, at blive huske for min krøller, at se ulykkelig ud og for low 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klflafdlk |
|
|
Sasma : haha okæj ;bb Jux : okææj .. det tror jeg iiik hun er altså ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
camilla ♥Lady♥ |
29-06-2007 18:41 |
|
Louise-Mister Malthe: lækker hingst Kirsten: min sødeste grandkusine<3<3 HGlarsen: Hingstene.. Hvorfor kan i ALDRIG huske os - mig og Kirsten???
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. 110% Dressurrytter<3 Har lavet ny præsentation KIG!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tfruiyfuijyfyf |
|
|
Ukompliceret: lille en barbie dukke jeg havde engang ?? What the fu.k?  Jeg husker: Lullubullu Louise (diller) Cocktail Mia svane Jyl jux tessasera stereodee Sabrina Josefine andersen Jose (raffe) Bella Patricia Jørgensen Simone-low Sascha (DILDALgårdens kira) xD Ukompliceret Keah Bianca (maestro) Frederikke (mirla) Maeh NannaT Helene(et eller andet bogstav) Manni Og så gider jeg ikke skrive flere 
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wefwefw |
Vildrose |
29-06-2007 19:20 |
|
Tessa er her da nogengange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klsksfklsaf |
|
|
Er hun deet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| refgsdfgv |
|
|
tæzzæh - er det ikke hende?  camilla lady: måske fordi du ikke er ret aktiv? HUSKER OGSÅ CHAOS! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Hmm! KUN fordi jeg keder mig utroligt meget lige nu gider jeg hehe. Og det er 100000% sikkert jeg husker flere lige så snart jeg har postet indlægget hehe. Så bær over med min hjerne, jeg er ved at blive gammel ! Chela: Veninde RikkeJ (Æske): Veninde Stinky: Veninde Stald DM: Veninde Aelle: Veninde Simi: Veninde CiLLeR: Veninde oo2-Pirat: 100% skør  Julie Kronborg: sød Kristina Q Outzen: sød Tine (Jolly Jumper): Har altid troet Jolly var en hoppe  Mulloh: kender sanne Jette (Nazal): sød Sofiie: hendes heste HGlarsen: virker sød Steerode (Staves ): skrev engang sammen med hende over msn helenek: Var ude at prøve Bellsen Josefine Andersen: sød Jyl: Tosset  Jux: ^ det samme som jyl Ukompliceret: Ved ikk Bananbrød: Er hun her stadig? Theis: Ehm Natacha: fed humor Rollo: Moderator Kristian: det samme NannaT: syge kommentarer xD Hennie (Rosita): Skøn pony Sisse og Musse: synes tit hun svarer i mine indlæg Sandra (Tímon): Skal tage billeder af tímon Loise med Mister Malthe: har taget billeder af hende Naha: GIV MIG HEST  Pernille (Bettina/Cassie): GIV MIG HEST !! Julie Schack: Kender cecillie (CiLLeR) Manni: Hendes billeder TessaSera: ved ikk Zasha ox og catrine: mødte hende på roskilde Støjer: Rigtig sød  Kanokanokano: Nakkede Støjer's navn xD MonicaP: Hendes dejlige hest som hun har solgt til Sofiie Sasma: ved ik Jose (raffe): Pga da hun ville sælge ham Patricia Jørgensen: Har set hende Bianca (maestro): Laver ALTID billedindlæg xD Frederikke (mirla): ved ik Cikorie: Kender Sara Æblet: hendes smukke Shirley Og så skal jeg have aftensmad ! Undskyld til jer der er glemt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
sasma: hvad er der galt med at hedde hedviglaerke? hedder faktisk Hedvig til fornavn men alle kalder mig Lærke mit mellemnavn .
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
29-06-2007 20:02 |
|
Cikorie xD : Tog lige fejl af dig og en anden - men husker dig stadig  <3
» Lone&Rapido -Mulloh- ••• Bakkegaard uge 31&32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| www |
Bella |
29-06-2007 20:03 |
|
og SELVFØLGELIG Zasha ox og catrine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem husker du?? |
Stina (Perfekte Perfi) |
29-06-2007 20:34 |
|
Eftersom jeg ikke har været så aktiv på det sidste, så tror jeg faktisk jeg har glemt en del, men prøver lige alligevel  Chaos : Jeg har skrevet lidt med hende osv. Stinky: Super sød, snakker lidt med hende. Simi: Billeder Stald DM: Havde hest på nabogården. Safia&Dominique: Har pony på nabogården. Fjordbollen: ?? Josefine Andersen: Miré. Team Toss: ?? Støjer: ?? Kanokanokano: ?? RikkeJ: Æske og står også på nabogården. Æblet: Navnet Det var dem 
♥Hilsen Stina Med Perfekte Perfi ♥ Lækker Passier sadel sælges. Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hedviglaerke |
|
|
hedviglaerke - Syntes du har et flot navn. Meget specielt. Har aldrig hørt det før 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drgthyjukiloæpøå |
|
|
Nårh det var godt Bella'mus Skulle jeg tage mig sammen til at skrive ned?? Ja hvorfor ikke Støjer- bedste veninde Bella- skide sød Sofiie- skide søde Æblet Choas Bianca (maestro): Laver ALTID billedindlæg xD Frederikke (mirla): ved ik Julie kronborg team toss MonicaP: Hendes dejlige hest som hun har solgt til Sofiie Sasma: kan ikke huske Kristina Q Outzen: Så gider jeg altså ikke mere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ojjj |
Emma-BB |
29-06-2007 21:31 |
|
kirstine & spegill mia svane & ingen frederikke & mirla julie & golda louise & dilli bianca & maestro patricia sørensen & amira
- sikkert mange andre, men? jeg gider iik skrive flere. {x}
» emma borum' (: hvis du ikke gemmer tårene væk og smiler, så bliver du aldrig til noget specielt. ‹3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julie Kronborg: |
|
|
Ah ah, forkert igen. Dilda hlgårds Kira. Støjer: Hihi Hedviglaerke: Intet. Bella: OG SASMA! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
patricia jørgensen: er faktisk ikke mit helt rigtige navn, hedder Hedvig Lærke og så mit efternavn, så hedder det i to navne og alle kalder mig bare Lærke undtagen min mor som kalder mig Hedvig, men har heller aldrig hørt det før og derfor vil jeg gerne kaldes det, så jeg ikke bliver forvekslet . Men tak!
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hrkjgvgfvkjfgk |
|
|
Jeg husker: Simi: En køn pige + tager fantastiske billeder. Æblet: Old-and efterhånden  Simone-Low: Trist på billeder trods det ganske kønne ansigt. Savner et smil. HG Larsen: Yabadoo + Silver (moon?) Spiral + elsker at følge med i hendes stævner. Kristina G. Outzen: Endnu en stævne-and jeg elsker at følge. Bella: Aktiv Josefine Andersen: Fed fride Patricia Jørgensen: Smuk + intelligens ud fra hvad jeg kan tolke af hendes indlæg og svar. Lori: Yderst naturlig. Sascha (Dildalgårds Diva): Hvilke alle mulige tegn?  Muzze (Min Kaniiin): Jeg har skam stadig krøller De er ikke lige til at komme af med. Fionabona (Fiona): Du sidder fast i min hjerne. Jips: I mit hoved forveksler jeg tit navnet med Jeps. Liv (islænderfjorden): Meget sød pige + for nylig blevet meget aktiv. Mulloh: God debattør + forveskler dig med maeh. Maeh:  oo2-Pirat: De mest syrede billeder  Karina KHM: Ældre and. TessaSera: Dejlig pony. hedviglaerke: Har først nu fundet ud af at dit fornavn er Hedvig og ikke Lærke!! mia svane: IRL Julie Kronborg: Aktiv + flot pige Julie Schak: Den hyggeligste and  Rollo: Ande-mor Stinky: Tænker hver gang på et stink-dyr, men det er vist en ilder du har? Fjordbollen: Skrevet med hende over msn + flink og rar at snakke med. Team Toss: Der mangler altså et e efter Toss - i mit hovede  Chaos: Aktiv + det er vist dig med elefant-hesten? Eller hvad du nu kalder den. Amanda Panda: Snakker ofte om Enghøjs  Sisse (Røde): Flot hår + islænderrytter, har vist ikke Røde mere? Chela: Tænker automatisk "goth", når jeg ser navnet. Kode123: Dygtig rytter, men savner hende lidt herinde. Odin: Navnet minder mig om en hest min mor engang red, men som desværre døde af tarmslyng m.m. Fersken: Et rigtig friskole-barn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huske? |
|
|
Nu er jeg jo gammel og husker skidt. - Desuden mener min mor jeg har selektiv hukommelse  Kristian - How can you miss him Gult regntøj og han ser mega grineren ud på hesteryg! Stina (Major) - Stinsaaa Var sur fordi hun var højere end mig selvom jeg var ældst. Og så har jeg redet på både Rocky og Major!  Fjordbollen - Zjeres Team Toss - Stina's svigerinde Og har bare filmet hendes heste på folden mens jeg kørte forbi xD Æblet - Hun har en køn pony! HeleneK - JHN træf Josefine - Miré og træf Stinky - Overskrifterne og hendes fritte/ilder, - den er flot. Simi - Gode billeder Natacha - FÆHUNDE!  hedviglaerke - Tænkte også HP's ugle, undskyld! NUMSEFISKEN - krøller! maeh - Kender også Thomas TheOne - Bondeholmer TheNobody - Bondeholmer Bella - Pga hendes signatur Julie Kronborg - Jeg kører altså godt nå! Og så kommer jeg altid til at tænke på "Jul på Kronborg" Louise (Dili) - JHN træf og jeg kører også godt  TessaSera - JHN træf oo2-Pirat - Vi ska spille xboxx eller hvordan det staves, lol Mulloh - Navnet! Når altid at tænke "Mulle" Chaos - Billeder Chela - Flot hest Vildrose - Rideweekend Jux - Har man sagt Vildrose må man også sige Jux og vice versa Cikorie - Kan bare huske navnet altid  Sterodee - Tænker altid på steroider xD Hennie (Rozita) - Fordi hun har en køn pony Patricia Jørgensen - God debatør mia svane - ...husker jeg bare Signen (Nellie) - Hun har jo Nellepigen! Catja & Carina - Dem ser man ALTID til hesteevents, de rider godt og rider nogle flotte tinkere! NannaT - ...husker jeg bare BananBrød - Tror hun var den eneste JHN'er som kom hen til HN standen ved Roskilde sidste år! Åh kan sikkert huske 100 flere, - synes ind i mellem der er sindssygt mange navne at holde styr på!
Rollo - Si hoc legere scis, nimium eruditionis habes... R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bjbdvkjsdbgj |
NannaT |
30-06-2007 13:53 |
|
i stort set tilfældig rækkefølge: vickie85 (Don): VICKIIIE <3 rollo: hun sender hele tiden sådan nogle søde beskeder til mig : D josefine: jozziii hun er gangstah :B heleneK: Karakter buddies =D og samme had til folkeskolen tehehe simi: nice billeder stereodee: Karen - Aidan og det lille nye føl (ren kærlighed! tinker føl er mmm <3) stinky: Sabrina  patricia: søde pat =D julie kronborg: truck :B oo2-Pirat: er venner med hende på Myspace æblet (eller hvad fanden hun hedder nu): gør mig sindssyg (tror nu også det er meningen) ukompliceret: what? det navn natacha: nok jhn's bedste debattør manni: dancer (og sebastian) trøller: nice hår chela: svarer i alle indlæg, også hvis hun ikke har noget fornuftigt at sige vildrose: hun er vist lidt emo? latoya: reaggae
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment Søger part, Århus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem husker du? |
|
|
rollo: hvad med mine overskrifter  nannat er min vææn simi er min gamle ven springhingst er min lovely kæreste stereodee er en af mine bedste venner josefine andersen er det samme vickie85 (don) er en gammel ven rollo er moderator natacha staves og udtales med ch katja(nicklas) ser jeg tit shella og noget andet har en fin hest team toss ved jeg ikk lol fjordbollen samme stald dm er en gammel ven rikkej er søød chaos snakker så meget stina (perfekte perfi) er sød kristian ... kristina g. outzen er også sød tine (jolly jumper) har fin hest, der minder om cava theone er fra bornholm thenobody har en fin pony themistake er også fra bornholm støjer hendes ridning er blevet bedre ved ikk cathrine zazha ox jeg har mødt hende sascha (dildahlgårds kira) ved ikk bella hun minder mig om farven blå lol helenek er minveninde jeg lige kom i tanke om sofiie abdulla patricia jørgensen er sød nok mia svane ved ikk oo2-pirat jeg tror jeg dør chela chela vildrose har jeg mødt jux samme miss chanel ved ikk julie kronborg er pæn numsefisken har en stor hest gider ikk mere nu : D lol
Sabrina & Cava akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ygigfykjgkfks |
|
|
Stinky: Du er den første der husker mig for Equito-kæmpen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| j.,h-lokÆkk |
|
|
hedviglaerke: haha okay jeg havde ellers håbet at se dig flyve 
Jjips MVH. Thea Løvgreen -Som ikke har noget tilovers for dyremishandlere! 3/4 Araber O´malley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Numsefisken: |
|
|
Når du skal skrive indlæg  eks. Oo_*overskrift*_oO osv. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
|
|
Patricia; Nogen gange tror jeg kun det er positivt at jeg bli'r glemt  Stinky; Fordi du altid kopiere den oprindelig overskrift, hvilket jeg godt kan lide  NannaT; Kan være jeg fremover skal kamuflere dem lidt bedre fremover? 
Rollo - Si hoc legere scis, nimium eruditionis habes... R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ehmmm |
|
|
HUsker så dårlig haha kan aldrig det her når jeg skal ;P hihi nå okay prøver
Støjer: super sød veninde  NannaT: lidt for flot navn  Signe Blida: bedste veninde Bella: Jollys gamle ejer Catrine med Zasha eller sådan noget : veninde Mullho:?? Sascha (Dildalgårds Kira): ?? aktiv?? ;P Mia svane:?? NUMSEFISKEN: AKTIV  chaos: Navnet  tjae.. ikke lige flere ??
JUSK MIG! ;p hihi
- Nanna
>> PAS PÅ! << - jeg spiser dig til Frokost! Mums! Muhaha :p ...-... Arhm.! "Hun Tosset?!" Fotografering- læs nærmere i min Præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op,. |
|
|
Er aldrig blevet husket så mange gange i sådan et indlæg. Er ved at blive en nørd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Okay okay, jeg kan godt. Lucelille - Luceliller JulieS - jullemulle ! HGLarsen - Pernille Tine (Jolly Jumper) - Tine Line Frederiksen - søde Line Janni Skov - søde Janni Lena AB (som hun ikke hedder herinde) - Lenababy og alle de andre som jeg kender i virkeligheden. Det er jo ikke sjovt at skrive dem ned  Milan - hun kan godt lide Linse  Juliette - hun virker ekstremt sød og ville super gerne møde hende NUMSEFISKEN - hende kan man ikke glemme + dejlig hest Sisse (Røde) - fordi hun har gjort det super godt med den nye Julie Kronborg - kønne julie Louise (Malthe og alle de andre) - hun kan VIRKELIG ride Chaos - det Cecilie  Simi - Simsemus  Bønne - ridelejr Mia Svane - sygt køn jo Kode123 - dejlig pony Søsterne Jessen - altid søde og dejlige boy The Nobody - Fanta og military The Æblemos - Lotte, hatten af for den pige Cikorie - hun virker rigtig flink Fersken - hun kan godt lide Linse Stinky - søde Sabrina Rikke (Æske) - Æskelæske Mulloh - ja. Chela - skriver altid en kommentar i mine indlæg. Piraten - vil gerne tegne Linse. Jannie Bonnie - fantastisk pony og lækker ny hest. Bella - hun er så sød. Støjer - Junior Røjsen - hun virker sød Zazs - dejlig pony og meget køn pige Bianca (Maestro) - den pony er bare helt speciel Josefine Andersen - køn pige Uha, har glemt mange, men kan ikke rigtig tænke klart nu. Jeg beklager..
.. skrev Kristina G. Outzen © Med Linse Aunsbjerg © Årets Junior og Årets Hoppe (hest) *** Jeg kommer til Det Fynske Dyrskue, skriv hvis du ønsker billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Ejj Sabrina xD Du skal da os skrive at jeg er søøød  Og det er da bedre at en af os snakker end at der bare er helt stille Og det er da bare fordi jeg er SÅÅÅÅ glad for at se dig hver gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem husker jeg.. |
M Bauenhøj7 |
01-07-2007 09:26 |
|
HGLarsen: Hun red de dejlige palomino/cremello hingste så super på springbanen og hun med Kastan. Tone Husted Pedersen: Med Scholle. Stald Egeskov ridecenter: Virkelig dygtig pige! Janni Skov: Hende der har championats listen for springning. Helena(lakaj): Aktiv dressurrytter! Julie S: Får undervisning af Thomas Jensen!
Ejer og rytter af Philias & Kajbjerggårds Blues Dressur rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha mange,, |
|
|
Jeg husker mange når jeg kigger ned igennem alle jeres indlæg, men nu når jeg selv skal skrive husker jeg ikke så mange:( men jeg gør et forsøg.. Chaos: Super sød og vildt god til billeder.. Simi: Også vildt god til billeder Bianca (maestro): Hun rider hvor jeg købte Nazal:D Juliette: Super sød og lækre hingste basser:D Og så står min yndlignshest jo hos hende...;) Æblet: Hendes mor har købt min venindes gamle hest:D Jux: Har mødt hende en gang:D HGlarsen: Har redet en del lækre heste.. Rikke(Æske): hun gær det SÅ godt med Æske Sarah med Rista: Har været hjælper på ridelejr sidste år hvor hun var. Julie Kronborg: Super flot pige.. Støjer: Gør det godt med araberen.. Og så er der alle de andre som jeg ikke kan huske nu, men som kommer når jeg har postet dette indlæg:D Muuh, jeg er kun husket af en:(
Hilsen Jette med den dejlige Nazal. <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3 <3I er begge elsket og savnet<3
www.nazal.webbyen.dk designet af Cecilie (Chaos)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
01-07-2007 11:37 |
|
Alle glemmer mig ;0 :b
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
01-07-2007 14:11 |
|
AmalieNørregaard (Fylla): Du er sej!  Jeg har ikke tid til at skrive dem alle lige nu :b
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
01-07-2007 14:35 |
|
Patrcia Jørgensen: Rigtig flot, og kan godt li hende  Sascha (tidl. sasma): Kan udtale mit navn  Cocktail: Skrev vidst nok til mig på myspace Tímon: Nice pony, og har mødt hende Fionabona: Det er lige gået op for mig at det er hende der rider en af hestene fra stalden  Rollo: Dunno Theis: Alle husker da Theis Avana: Navnet minder mig om anna Line (Jumptimes nikita): Har vidst nok meget lange øjenvipper Husker flere, overskuer bare ikke at skrive dem ned 
Born to be wild 
Når ret bliver til uret Bliver modstand til pligt
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhjkghkf |
Sarah ♣Rista♣ |
01-07-2007 15:19 |
|
Jaa Jette med Nazal huskede mig (som den eneste !)  Jeg gider ikk lave en liste for jeg kan huske alle... Min hjerne har nemlig kæmpe kapasitet <- Staves ?
: Sarah & Rista © # Vestergårdens Surprice© » Equipage med stil {L} Englykke uge 27... Andre??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
miss chanel |
01-07-2007 16:45 |
|
Sarah og rista - ?? bella hun hakker altid på sofie sofiie hun hakker altid på isabella monica p dejlige abdullah pernille hg larsen ..med de lækre palominoer inkl. kastan  kirstine xD søde joakim (staves?) cecilia med silver SMUKKE silver trøller ?? numsefisken ?? hennie og rozita xb xb xb xb xb mia svane QQQ:<333333 fjordbollen virker flink team toss ^^ jyl irl jyl er sød :B jux irl ^^ odin irl, god veninde - super pige. nynne irl, rigtig flink katja og nimble guy ?? rikkeJ hmm stinky ?? nannat søde sebastian :B chaos hendes billeder stereodee(staves?) det der nuttede føl anne ..loggede lige på msn xD jette med nazal ?? patricia jørgensen den der fællessamtale.. hahahahha louise med dilli msn støjer hmm hhmmm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| efwefw |
Vildrose |
01-07-2007 16:54 |
|
nannat, emo? hahah eej det tror jeg altså ikke lige xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ej, glemte fandme også trøller. og cocktail! jeg ztinker til det her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
Frederikke og Mirla (L) |
01-07-2007 19:41 |
|
øv der er ikke mange der har husket mig min liste.. Bianca - bedste veninde. Pernille Risom Jensen © Rambo© - rideveninde lullu - kunne ikke kende mig da jeg var på fyn = lullu ond  camilla (fenja) - miin neger <33 Julie Kronborg : flink.. Louise (dilli) - skrevet lidt sammen , gør stadig lidt. Lonøh / Mulloh - ? Hedviglærke & FionaBona - synes min signatur er flot :I Mia Svane - ? ´Chaos - god fotograf Simi - køn . Sasma - til tider kaldt spasma, synes jeg er komisk  Rollo - MDR Josefine Andersen - køn.. Patricia Jørgensen - krølle  kan huske flere, skriver dem senere.
» Frederikke Sadolin « Med Superdyret Mirla ↑ We are the champions  ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheehh |
|
|
Jeg kan ikke huske lige nu hvem det er jeg husker.
Mvh. Zandie aka Guramien ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
tak da til jer som har husket mig  men miss chaanel! xD jeg er skuffet, du husker ikke engang mig for vores pjækkerri? hahaha. nå men jeg stinker sikkert til det her men jeg husker: Stina (Matata): Bedsteveninde. Frederikke (Mirla): Bedsteveninde. oo2-pirat: søøøøødeh lullææææh som også ææælsker svampebob ;D og for mange mange andre ting  Camilla (Fenja): Skriver meget med hende, mødt hende til stævne i FUKR & I Herning  Julie Kronborg: Skriver med hende, og mødte hende i Herning. Louise (dilli): Mødte hende i herning og skriver med hende  Patricia Jørgensen: Krøllerne? Simone (Low Lander): Krøllerne, signaturen & ponyen. Jette (Nazal): Købte Nazal der hvor jeg rider engang i mellem  Jux: ja? Vildrose: ja? Støjer & Kanokanokano: ja? xD Rollo: JHN's mor  miss Chaanel: ja vores pjækkerri? xD Anne: ja skriver altid i mine indlæg d: Chaos: gør jeg da bare? C&Cjessen: ja  - også gik jeg i stå I)
» Bianca Hvolbøll « Med Guden Maestro {L} Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
01-07-2007 20:38 |
|
Frederikke og Mirla: ikke bare flot, JHN's flotteste  tak til dem der har husket mig: JEG ER LYKKELIG :b Trøller: jøps, det er næmmerlig mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
Bella |
01-07-2007 20:44 |
|
Og min egen Spasma selvfølgelig! x) - og jeg er vist ved at blive nørd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem jeg husker? o: |
|
|
Simi - Tager rigtig gode billeder. Chaos - Det samme? o: + Havde den er elefant hest vidst nok. Kajak - Mindede om mit gamle navn, Kanokanokano .. Dillarh - eller hvad hun hed, meget fjollet? HGLarsen - har altid beundret hendes heste, især yabadoo. Theis - Hvem husker ikke hende? Bianca - Har en rigtig flot hest - maestro. Julie Kronborg - Tja. Stina (perfekte perfi) - Aner ikke? o: NannaT - Ærlig, det en god ting Numsefisken - meget i øjenfaldene. Blondine Milh - poppet navn, poppede op i hovedet? Nå ja, og hedder Kanokanokano nu.. Så burde det vidst være nemmere at finde ud af de forp*lede navne  Er også skide træt af, at jeg skulle have hukket mit eget efternavn. Hmm. Sært.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
02-07-2007 12:35 |
|
Fionabona: Opdagede jeg først her for ikke så lang tid siden 
Born to be wild 
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
03-07-2007 15:07 |
|
sterode: lige over  okay, julle, louise og amanda: pas på med at skrive "Q:" en enkelt gang eller to, folk er seriøst nicee til at huske en af den grund =D
.. mia svane den der ler sidst har seriøst brug for hjælp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mia Svane |
Vildrose |
03-07-2007 18:36 |
|
jeg fatter ikke meningen med den smiley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
03-07-2007 19:15 |
|
Trøller: haha hvor griner men hvordan fandt du så ud af det? Vildrose: JA! jeg har heller aldrig fattet hvad den smiley betyder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
vildrose og fiona - heller ikke mig, kan ingen af mine ansigtsudtryk sammenligne med DEN!
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regergrg |
Vildrose |
03-07-2007 19:26 |
|
haha nej præcis! QQQ: what - dobbelhage eller?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyuiopå¨åpo |
|
|
Stinky: hvor har du mødt mig??? Jeg staves udden "h" xD Bianca: jeg er skuffet xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fersken |
|
|
KRISTINA G. OUTZEN: Du er min helt!! I andre: - mange tak venner<3
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Arg, jeg glemmer så hurtigt. (: Men skal da prøve..
Lori - Super god veninde. <3 Chaos - fantastiske billeder. Trøller - Virkelig pæn. hedviglaerke - sjov. fiona(bona) - Min mening, i hendes signatur (;. Julie Kronborg - mange gode indlæg. oo2-pirat - meget aktiv, og sjov tror jeg. Vildrose - ligner en af mine veninder. Ukompliceret - ?? Sasma som hedder noget andet nu - ?? Dillarh - ?? Numsefisken - ?? Støjer - ?? Frederikke og Mirla - Smuk hest.
Jeg kommer i tanke om mange flere.  Undskyld hvis i føler jer glemt.
Er der slet ikke nogen der kan huske mig? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewfewfwe |
Vildrose |
03-07-2007 19:53 |
|
Thomson: du har da aldrig set mig  ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
THOMSON - husker dig nu, men glemmer altid herre mange . er ret beæret over folk synes jeg lyder sjov, men i skal ikke aaltid regne med det, kan være ret så negativ til tider, spørg selv fionabona .
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regsdfgd |
|
|
Nannat: jeg er ikke truck mayn!! :QQ du så mig på en dårlig dag, fat xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
03-07-2007 21:20 |
|
Bianca: Det er simpelthen fordi, jeg er sej 
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
03-07-2007 22:02 |
|
Fionabona: Dunno.. Det slog mig bare lige pludselig 
Born to be wild 
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njvfjvfhljhj |
|
|
Sascha (Dildahlgårds Kira): Haha... Nårh, på den måde  Kanokanokano: Forhåbentlig iøjenfaldende på den gode måde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ewfwefw |
Vildrose |
03-07-2007 23:28 |
|
thomson: der kan man da ikke se mig ö
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvmvbvvbmv |
|
|
...  Ingen husker miig ?  Julie Kronborg- Sygt køn og skal til kroatien  Hedevig Lærke- Dit navn  Louise- Kært barn har mange navn hun har kun 1 ??  NannaT skriver vist med rødt? Mastro tingen- Pony'en er rød  Ally VAd Brown- Destiny- @!#$ jeg savner dig skat :'( Elsker dig stadig  Kan os fra de stor æmder's Lisbeth- Min Underviser Ceciliea-prumus- Men dejlige Venidnde Ditte"Chester"- Gamle underviser 
Catrine ♥ ♥ ♥
Catrine & Indi - det svinger © Dansk PINTO: Diablo Mr. Patayia & INDI <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bjkbjbkjbjk |
|
|
vildrose: jeg så dig i et indlæg hvor du havde taget billeder af en veninde eller noget og så var der lige lidt billeder hvor du red den!  er der slet ik nogen der kan huske mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem husker du? |
|
|
catrine: roskilde dyrskue, jeg stod sammen med cecilie
Sabrina & Cava akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bbb |
|
|
Lori -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Catrine: Det gjorde hun sguda ! xD Jette & Stinky: Det varmer  Kanokanokano: Er meget ked af hvis du har taget det personligt. For mig har det i hvert fald nærmere været en joke at du hed næsten det samme som jeg selv Men for fanden hvor det forvirrede folk - inkl. mig selv xD
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
Min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Støjer. |
|
|
Støjer - Jeg har skam ikke taget det personligt, jeg har bare været helvedes træt af at du har kommenteret det vær gang som jeg efteraber dit navn. Well, navnet er flot Men .. Men nu har jeg skiftet, jeg er nemlig også rigtig træt af al den forvirring. Også når jeg ser folk har svaret noget jeg aldrig har skrevet, men at de har tilføjet et R på navnet! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dsgsdgdfg |
|
|
Numsefisken: Skal du provokere, var? xD Så pas på ellers kommer jeg efter dig xD Så tosset er jeg altså ikke xD Måske kun lidt xD
Jeg orker ikke lige at skrive en lang række xD
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala .. |
Bettemalz |
05-07-2007 18:34 |
|
louise (dilli) : jep, eller hva - du gav mig inspiration : D
› marlene jensen it's my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jojaofaof |
|
|
Bettemalz: Fed nok alligevel  billede?
Dillarh Dallarh julie & louise - the shamans <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Oompa |
06-07-2007 12:47 |
|
er hermed blevet husket . dejligt ,, tak fionabona 
» Oompa « " What doesn't kill you Makes you stronger ! "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ikke.. |
|
|
.. blevet husket  Men jGe husker Støjer Oompa Rollo Zasha ox og catrine Srøjer NUMSEFISKEN Patricia Jørgensen TheÆblemos Julie Kronborg Lori Stinky Æblet og mange mange flere...
Heidi Elkjær ~ © ~ ~ Man bliver aldrig træt af Arabere ~
Klik Her, og se vores dejlige Araberheste ! ~ Så er FØL 2007 kommet til verden ~ ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Linnea: Well, det er da ikke så underligt at jeg kommenterer det når denne leg netop handler om navnene? Og jeg stort set altid bliver husket pga. dit gamle navn?  Når jeg så læser tråden igennem sidder jeg jo med det i hovedet når jeg svarer, men du må meget undskylde hvis det på nogen måde har virket stødende - det har bestemt ikke været hensigten (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhfghfhggh |
|
|
Bumsefisk: Hej bumsefisk 8D Ha' tør du en vandkamp dyst, nej ikke? jeg smider altså lige en spand af mine ponyers vand i hovedet af dig, uuups xD
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn 2'er pony tilsalg, skriv hvis du vil vide mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|