|
|
| Hvem husker du ? |
| Forfatter:  |
Mulloh |
| Dato:  |
11-05-2007 22:42 |
|
Længe siden , så nu kommer den igen 
Jeg husker: Frædææh & Mirla Lullubullu 002-pirat nannaT Mia svane Julie Kronborg Numsefisken Line uden Nikita Simi Chaos Bianca & Maestro Stina Matata Carina (mange surprise osv.) Karen (burberry) Sterodee Sandra (beauty star) Sandra (Tímon) Patricia Jørgensen Jux/jyl? Vildrose MonicaP Støjer Kanokanokano Marianne Ceres Mørk (marie) pirat-lunde Team Toss Line Kopp Aelle AmandaPanda Rollo Kristian Natascha Theis Josefine Andersen Josefine - gamle moderator Sasma Malle Gedden - Debbie Camilla - Fenja Mathilde (s-bine) Kristina G Outzen maeh Eline - Bell MIG SELV - MULLOH  Dillarh Dallarh Avana Æblet TheOne Shanie - Baloo
Nu kan jeg ikke lige flere - undskyld jer der er glemt osv.. HUSK MIG 
Mulloh You know 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
11-05-2007 22:46 |
|
patricia jørgensen louise (dilli) -hovsa 
.. mia svane yo sucker? hæ hæ hæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewfewfwe |
Vildrose |
11-05-2007 22:52 |
|
skriv nu en begrundelse man, ellers er det ikk sjovt  jeg husker, Jux - veninde Julie xxx - Bakkegård Simi - veninde Chaos - veninde Molle - veninde Josse - pænt hår! Mia svane - ja? Channel - hæhæ det bar xxxxx  SÅ
Vildrose it's killing me, what do I really need, all that I need to look inside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejejejh |
|
|
MonicaP Amalie med fylla Jannie der havde bonnie Maj2 Kristina Outzen Julia m. fly Louise ( dilli) Julie xxx Tine m. jolly Line frederiksen Janni m. speedy Mette larsen The æblemos Hglarsen karoo æblet vildrose guraminen wildy eller hvad det nu er  simi stina med perfi beritt Katrine med wall street Sofiiie med Abdiii Team Toss Rollo Josefine Andersen sandra beautystar jungle, måske har hun skiftet navn?  nu gider jeg ikke mere, nu blir det for kedeligt :b husker flere men i kommer altså ikke lige på denne gang 
- Julie Salomonsen Durango 14 & Evros Kærlund <3 Nu uden Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jrtjrjrj |
Fionabona »Fiona« |
11-05-2007 23:02 |
|
oo2-pirat - meget aktiv louise (dilli) - navnet bliver bare siddende i hjernen  vildrose - var interesseret i part på rain på et tidspunkt bianca (maestro) - har en rigtig flot hest ud fra de videoer jeg har set og så har hun en flot signatur frederikke med Mirla - verdens flotteste signatur støjer - fordi hendes navn minder om Kanokanokanos Kanokanokano - fordi hendes navn minder om Kanokanokanos :b æblet - navnet bliver siddende i hovedet mia svane - aner det ikke, hun er meget aktiv Rollo - moderater Patricia Jørgensen - ved ikke hvorfor NUMSEFISKEN - har de flotteste krøller dem indtil videre...
...bare min mening ? { Fiona Bauder } » Tulle & Hallur <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hegbfeghjeg |
|
|
Begrundelser er jo sjove  Vildrose: veninde Miss Channel: xxxxx Odin: lis xD Rollo: modr. Molle: veninde josse: kan ikke finde ud af hende mere RikkeJ: æske Chaos: veninde =D Simi: billederne  Juliexxx/kornborg: bakkegård uge 30  JosefineS: digelsgårdridelejr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg husker mange, men kan ikke bar eikke huske dem lige nu.  002-pirat- meget aktiv nannaT- ved ikke Mia svane- meget aktiv Julie Kronborg- virkelig køn Numsefisken- rigtig flotte krøller Line uden Nikita- ved ikke Simi- tager gode billeder Chaos- tager rigtig gode billeder Bianca & Maestro- har den smukkeste pony Karen (burberry)- pga. burberry- virkelig smuk hest Sandra (Tímon)- ved ikke Patricia Jørgensen- ved ikke Vildrose- super smuk pony MonicaP- ved ikke Støjer- pga. navnet Kanokanokano- pga. navnet Team Toss- ved ikke AmandaPanda- ved ikke Rollo- moderator Theis- ved egentlig ikke Sasma- sjov og meget aktiv Gedden - Debbie- tør ikke hoppe på trampolin  Camilla - Fenja- ved ikke Kristina G Outzen- ved ikke maeh- ved ikke Eline-Bell- super sød, sjov og rigtig hyggelig at være sammen med + hun har verdens smukkeste pony. <3 Mulloh- ved ikke Louise (dilli)- ved ikke Æblet- pga. navnet
Husk nu at huske mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Marcha »Bonnie og buller« |
12-05-2007 09:49 |
|
Islænderfjorden NUMSEFISKEN Catrine Med Zasha julie kronborg julie shack (staves)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
Rozita92 (HennieRozita) |
12-05-2007 10:27 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
RikkeJ (Æske) Stinky Sanne >>Fredrik<< CiLLeR >>Uden Hest<< Jux Vildrose Aelle Chibi (Mest inde på det store HN) Simi Kicki (Sjældent herinde) Sasma Naha Katja (Nicklas) Safia >>Dominique<< Louise (Mister Malthe osv) oo2-Pirat Maeh Tine (Jolly Jumper) Julie xxx Line uden Jumptimes Nikita Line Kopp NannaT Patricia Jørgensen Guramien Kristina Q. Outzen Nadja Damtorf Josefine Andersen bianca (maestro) Rollo Theis Natacha Team Toss Richelieu Arabians Jette >>Nazal<< Odin Æblet Miss Chanel Kanokanokano Zasha ox og catrine Sandra (Beauty Star) JanniSkov Belingo Sååååe  Gal jeg stener, jeg gider seriøst ikke skrive flere nu, selvom der er flere jeg husker! Sorry ænder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Chaos, som forresten har været strid og glemt mig  Jux Vildrose Team Toss Marie med Ceres Odin Diana (Van Gogh) Zazs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tænkte... |
|
|
Hvis jeg sætter mig ned og gør det her, vil jeg enten blive skide sur på mig selv bagefter på at bruge sååå lang tid på det,.. eller herre selvfed.. Let's see. Fjordbollen-Dejlig pige Find-nemon - Nemon med N, når hun skriver, er jeg stort set altid enig Theæblemos - Min navnesøster Patricia - længe siden sidst skrevet Chela - Hun er bare SKØN, men lang tid siden, hende vil jeg dog altid huske...Selvom at hun ikke huskede mig :b *Zig-Zag* - Navnet,ponyen og meningerne Simi - Virkelig dygtig fotograf Odin - Navnet Vildrose - Siger sin mening Sawa - positiv HGlarsen - Rigtig sød pige, dejlige pony/hest/er Juliette-Lækre heste Christine-Sød og positiv, Sasma-Where is she? My lovely sister xD. som om :b. men sød Avana- Siger sin mening Stinky- Siger sin mening Trøller- Sød og dejlig pony Rollo- Hele JHN's mor - Min vidunderlige Herman- Lækker hest Zazs-Køn Bønne-Rigtig sød og dejlige pige Silkepigen--Navnet Juliexxx-Sød. Guramien-Positiv Theis-Jhn, mødt IRL.. desværre er hun jo ikke her mere :/. Natacha- Sød og god til at formulere sig.-desværre ikke her mere :/ Line Larsen- Sød. Jeg KAN faktisk huske mange flere. men jeg blander bare det hele sammen, og sidder faktisk og skal tage mig sammen til noget matematik nu. Så heyhey.
-Æblet ..Vi er sgu alle så kloge.. -Så hvorfor sgu jeg ikke også være det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
12-05-2007 17:43 |
|
Theis - Har altid været her Numsefisken - Vil ha hendes hår Patricia Jørgensen - Endnu en med fantastisk hår, og så har hun den samme plakat som mig  Jux - Har mødt hende Vildrose - Høre lissom sammen med Jux Molle - Har mødt hende til stævner, super flink Tímon - Også rigtig sød, og har mødt hende Natasha - Loggede lige på msn  Beritt - Uheldig Josefine Andersen - Dunno Gedden - Dunno Sasma - Har også altid været her Chela - Dunno Chaos - Dunno
Born to be wild 
Don't teach me a lesson I've alredy learned
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Miss Chanel |
12-05-2007 18:12 |
|
Chela - ingen anelse. fjordbollen - virker flink teamtoss - virker flink Odin - RIKKÆH. jeg elsker den pige  nynne med sasha vsrk vildrose har mødr hende et par gange hæhæhæ jux har også mødt hende et par gange, + hun opdagede jeg havde tabt min ridehjelm. lol. til grin  julie kronborg mig og rikkæh (odin) ringede til hende, men hun tog ikke sin tlf  hennie & rozita msn annexD(?) msn line kopp ? eline med bell sød pony numsefisken ? sasma ? theis ved ik rollo moderator line larsen ved ik camilla og fenja ^ natacha ^ trøller - køn. + virker flink æblet ? stinky siger sin mening nannaT ^ + sebastiann josefine andersen skønne lobello + pisse flot hår chaos har set hende rikkeJ ? Missedyret(?) ? julie S været i belgien monica P abdullah line frederiksen (felix) ? Sofiie abdullah Jannie med speedy (?) frederikke med mirla søde mirla bianca med maestro fordi maestro er så pisse lækker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dhdshsddshd |
Liv ♥Islænderfjorden♥ |
12-05-2007 18:40 |
|
Chaos Missedyret NUMSEFISKEN Marcha Miig selv! Maiken. trøjer støjer bianca med maestro vildrose mulloh julie kronborg Amanda og fantasi jux Lullubullu 002-pirat nannaT Mia svane geden Line uden ju... Æblet TheOne theis Louise(dilli) og mange flere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husker... |
|
|
Hader egentlig altid disse tråde, for der er aldrig nogle der husker mig. Men kan se Chaos husker mig... Endelig en der husker mig, så har det alligevel kunne betale sig at være rimelig aktiv herinde, og både svare på tråde og lave tråde... Hih... Men når nu Chaos har huske mig, vil jeg da for en gangs skyld deltage... :p Heh... Husker: Chaos Simi Pernille? Naha Maeh Chela Shalu er ikke sikker på om hun er på jhn? Whatever Rollo Guramien Sasma Tec-zen Kristina G Outzen Sandra (Beauty Star) NUMSEFISKEN Team Rendsborggaard RikkeJ (Æske) TheOne Vildrose oo2-pirat Richelieu Arabians CJessen (StarBoy) CiLLeR Josse og Raffe Æblet The Æblemos Stinky Thies Trøller Hmmm, der er sikker flere, men det var lige dem jeg kunne komme på nu... :p Heh...
Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o, Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB) © Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lullubullu- |
|
|
TeamDream - "Stævnemakker" Sasma Whatever oo2-pirat NUMEFISKEN - mange kritikker til billeder, og deltager meget i debatter  Katja Jessen starboy (Eller noget i den stil  ) Trøller Rollo - moderator HGlarsen - debatter - Og så skal jeg ride.. 
M.V.H.. Sisse ;D Og ja, det er sq da mig med den elskede Bowie <'33 .. Den halve parade er den alle taler om, Men ingen hved hvad er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
husker bedst: Stina♥Matata♥ Hun elsker michael jackson (næsten ) lige så højt som jeg selv 
"People misunderstand me. That's because they don't know me." ♫ Michael Jackson ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Oompa |
12-05-2007 22:58 |
|
Hm . Ingen husker miig . Nå . Men gider ikke lii skrive alle dem jeg kan huske her . det vil fylde alt for meget .
What doesn't kill you Makes you stronger !
©.. Love from Mie .. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Chela, jamen det var da kun for at se om du var vågen musen <3 Hehe, jeg husker da selvfølgelgig og Chela <455 ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Og Chaos har også glemt mig  Skriver hvem jeg husker senere xD Er lige på vej ud til hyppen :b
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
- din mor  ej d: Frederikke & Mirla Stina & Matata oo2-pirat camilla (Fenja) Louise (Dilli) Mia Svane Patricia Jørgensen Numsefisken Naha C & C Jessen Støjer Kanokanokano Mulloh Rozita (eller sådan noget xD) Chaanel Chaos Simi Kode123 Julie Kronborg Chela Æblet Jux Vildrose og sikker 1111110 flere gider ikke side og lede efter dem i min uhukommelse xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjk,l,,, |
Frederikke og Mirla (L) |
13-05-2007 11:21 |
|
jeg husker bianca med maestro <3 camilla (fenja) lulubullu (002-pirat) ¨louise (dilli) Stina matata mia svane patricia jørgensen louise mister malthe karoo Chela Carina&Catja Jessen Støjer Kanokanokano Line uden jumptimes nikita Julie Kronborg Kode123 Cocktail Theis ++ mange flere, jeg skriver dem senere
» Frederikke Sadolin « Med Superdyret Mirla (L) ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk <3 |
|
|
Theis - Ludo Camilla og Fenja - Fenja d: Cocktail - ? Beritt - Meget uheldig Kode123 - Hope Julie Kronborg - Hendes nye part 8D Julie S - ? Rollo - ? Tascha - ? Frederikke og Mirla - Mirla Katrine og Kasmir - Bedsteveninden Rozita og Hennie - Hennie d: Team Toss - Sofus  Josefine andersen - Miré Bianca og Maestro - ? Æblet - virker flink Natascha - Buller Whatever - Iso  Jyl - ? Jux - ? Chaos - Elsker at fotografere RikkeJ (Æske) - Spotlight Stinky - ? Sandra og Beauty Star - Mødte hende til H&R 2007 oo2-pirat - ? Mijn Fylla - ? Stellalove - ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
13-05-2007 14:48 |
|
.. Hader disse indlæg alle glemmer mig xD : oo2-pirat : Søde frække perverse søstersøs xD Er sød .Og har nogen sssb Whatever : Er sød , Skriver med hende Line-kopp : Flink ! Skriver med hende. NUMSEFISKEN : Flot hår , og er pæn Rollo : Egon ? og moderator  KAn ikke flere
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Støjer: Det var faktisk dig jeg havde husket Ö Men kan da se jeg havde fået skrevet hende den anden som er herinde. Belastende i næsten hedder det samme xD haha..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheehhe |
|
|
Jeg husker Æblet - Shirley  Rollo - Moderator jo  Støjer - Rider på Falcon  Zasha ox og catrine - ^^  oo2-pirat - Hendes hår  Natacha - Er positiv og formulerer sig godt  NannaT - Husker jeg bare  Kanokanokano - ..  Chaos - Hendes billeder  Simi - ^^  Frederikke&Mirla - Husker jeg bare  Julie Kronborg - Har været her længe  Vildrose - ^^  Jux - Husker jeg bare  Gider ikke skrive flere 
Mvh. Zandie aka Guramien ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æhøhøhø |
|
|
jeg husker ikk så mange  Æblet the one sawa vildrose kode 123 numsefisken og rollo og mig Jjips 
Jjips MVH. Thea Løvgreen -Som er imod unødvendige Dyreforsøg!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Diablo-Delight: Går i klasse med hende. Og så er hun også min bedste veninde. Hun kommer dog ikke på JHN. smukkeZaco: Mig selv 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
kender faktisk også flere nu hvor jeg tænker over det Jeg har bare ikke set dem på JHN.
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
ingen overhovedet husker mig xD jeg husker heller ikke så mange, men lidt da: oo2-pirat æblet støjer trøller NUMSEFISKEN rollo Miss Chanel Camilla - Fenja jux vildrose Chaos Frederikke og Mirla
& så gik jeg i stå d:
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsgsgsg |
Fionabona »Fiona« |
13-05-2007 19:09 |
|
igen ingen der husker mig... 
...bare min mening ? { Fiona Bauder } » Tulle & Hallur <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Chaos : Puhha xD Men ja , det er ret irriterende . Sidder tit og tænker 'Har jeg oprettet det indlæg?' og så har jeg læst forkert xD Men jeg hed det altså først!
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ereetetetet |
13-05-2007 21:56 |
|
sorry Mulloh ! digg husker jo også. Lonøøh xD
» Frederikke Sadolin « Med Superdyret Mirla (L) ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsgfbdsgbdsg |
NannaT |
13-05-2007 22:03 |
|
HMMM lad mig nu seee... vickie85 (zheena): kommende adoptivmor  haha jo stinky: hihi jeg skal måske over og besøge hende og hendes hest : D domze: underlige samtaler ud af det blå? wtf :B rare josefine andersen  stereodee: ved ikke - tror måske bare vi har noget til fælles? æblet: underlige holdninger mia svane: :Q :Q :Q :Q :Q :Q :Q det var dog til at blive sindssyg af man natacha: irriterende god til at diskutere : P chaos: i mit hoved er det TJAOS selvom jeg godt ved det er forkert : x omg det irriterer mig miss chanel: synes sebastian ser sød ud. skulle bare vide muhahahahha hmm bye
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mulloh??? |
|
|
Er det MIG Malle du husker?  Så er det vist første gang jeg er med i dette hersens "husker du..." Yeees Baby, det' lækkert 
Malle music when the light goes out
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okijuhygtf |
|
|
Alle  også er oo2-Pirat og LulluBullu lige pt samme person xD men fair så bliver jeg husket flere gange af samme mennesker herligt 
Lulu ×_+ Med Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bhdgsdbhbg |
NannaT |
13-05-2007 23:28 |
|
UNDSKYLD PATRICIA! : (
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
14-05-2007 11:39 |
|
Fjordbollen: Haha jeg kan godt lide at du husker mig for Hope ;P stakkels BBF 
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhgfdsed |
|
|
Jeg husker: Line-Kopp: Elsker hende bare vildt!! Mijn Fylla: Fra rideskolen , og super dejlig pony Fylla.. Røjsen: Rideskolen.. Karen Burberry: Rideskolen.. Mulloh: Skal på ridelejr med hende.. oo2-Priat: ?? blondine milh: ?? Miss Chanel:Hun kunne huske mig i det sidste indlæg, af sådan et her.. Vildrose: Sød pony! Julie Kronborg: Ny part.. Fjordbollen:? Chaos: ?? Æblet: ?? Eline Bell: Mig selv..
Eline {L} { & Bell aka Elmholts Bellis <3 } Bakkegården uge 32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line (1) |
|
|
meget aktiv?! *HOST!*
Æblet: Hullubullu, Sascha, hvor du henne? Jeg er lige her. Hvor? Her 
Jeg husker alle 
- Sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering opstaldning søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Belingo: |
|
|
Og jeg hader de her indlæg, fordi jeg altid bliver husket, og skal gå ind i indlægget tusind gange, fordi alle husker mig :L
- Sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering opstaldning søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Miss Chanel |
14-05-2007 16:28 |
|
NannaT: skulle bare vide, hvad? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
14-05-2007 16:31 |
|
Jeg er den ukendte stjerne  '
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c uden ♥penny♥ |
14-05-2007 16:45 |
|
det er simpelthen for dårlig der er aldrig nogen der husker mig !
cecilie c Farvel Penny D 10 maj 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
|
|
cecilie c uden penny vildrose chaos jux chela mia svane louise med dillarh (?) miss channel nanna t sasma Theis Duke 002-pirat støjer THOMSEN (trro det staves sådan?) numsefisken æblet julie kronborg fjordbollen patricia jørgesen (staves?) Simi Bianca & Maestro Sandra (beauty star) Sandra (Tímon) Patricia Jørgensen pirat-lunde Team Toss Aelle Rollo Kristian Natascha Theis Gedden Camilla - Fenja Mathilde (s-bine) Avana TheOne trøller the nobody og ingen husker mig 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
14-05-2007 20:17 |
|
Goodt Fredæææh  hah - skulle lige til at blive sur  ;b Malle - det er dig c,") Fredæææh og Lonøøøøh
Mulloh You know 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdsjkfdskjgk |
|
|
Jeg husker: Mulloh - god debattør Fionabona - hyggelig tøs, her blir så hjemligt-agtigt ( ) når du deltager i debatter (og mange tak for din søde kommentar vedr. mit hår ). Line Kopp - har ofte tænkt på navnet "Kopp", det er et lidt usædvanligt navn En aktiv pige (også tak til dig for kommentaren vedr. mit hår ). Marcha (Bonnie & Buller) - hmm... Du sidder fast i min hukommelse  Trøller - jeg kan rigtig godt lide din tøjstil og så ligner du en af mine veninder meget Og jeg vil gerne bytte hår med dig  Miss Chanel - det er garanteret navnet på din pony, men jeg bliver ved at komme til at tænke på mærkevarerne fra Chanel  LIV (islænderfjorden) - aktiv i perioder. Belingo - tænker på bilen Berlingo, når jeg læser dit navn  Bowie - herlig pige + aktiv i de større debatter. Bianca (Maestro) - har en lækker pony. Jeg har et positivt indtryk af dig, selvom jeg ikke kender dig. Om det passer ved jeg jo så ikke  Muzze (min kaniiin) - aktiv og lidt kær i hendes kommentarer  Jiips - er også en af de ænder der bare har brændt sig fast i min hukommelse  Blondine milh - du er sikkert blondine  Lori - rigtig dejlig pige med en flot part, som desværre vist er halt/syg (?) ofte... Go bedring til den  Josse med Miré - det vil jeg altså stadig have at du hedder... Jeg kan super godt lide dit hår  Mathilde (S-bine) - min lyserøde veninde (mutti-nuddi-tutti-wuggi - du ved ). Fjordbollen (Ceres Mørk) - har skrevet lidt med hende og hun er bestemt en dejlig pige. Simi - tager rigtig gode billeder. Rollo - ande-mor  Maeh - får får får får får Hun hader mig  Nanna T - meget negativ til tider. Patricia Jørgensen - hendes kønne ansigt  Æblet - rar og rolig pige. oo2-Pirat - jhn's punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Okay nu gør jeg det. Men først, jeg er godt nok skuffet over at du ikke husker mig, Numse!! Tine (Jolly Jumper) } best friends Lucelille } best friends JulieS - hun er deeejlig MonicaP - bandit HGLarsen - PernilZeee Chaos - det er jo Cecilie  Simi - Siiimse Numsefisken - SELVOM HUN IKKE HUSKER MIG!!! Stinky - min mujallah Janni m. Speedy - janniii Line Frederiksen - Linebaby Vicke85d (eller lign) - Vickie  Jessen'søstrene - Booy og søde piger Sofiiie - abdullah Mulloh - navnet  Louise (Malthe) - talentfuld og lækre dyr Line uden Nikita - hun er så fiin Æblet - ja, spørg mig ikke  TheÆblemos - Respekt til hende for de resultater hun har udrettet Støjer -  Malle - åndssvag diskution tidligere Theis - min mor har lært mig at hvis man ikke har noget positivt at sige så skal man tie stille Camilla (fenja) - samme svar som ved theis Milan - hun er så sød Fersken - også sød Sandra (Timon)- hun har et godt billede af sig selv  SisseM - uuuh redningsmand i skysovs. Respekt til hende og hendes dejlige dyr. Julie Kronborg - Julie  Sandra (Beauty Star) - Jeg ved det ikke rigtig Josse - hun er for lækker. Plus Miré Patricia Jørgensen - flot hår og øjne Bianca - hun er køn med briller og så har hun en mega lækker pony Og mange mange flere
.. skrev Kristina G. Outzen © Med Linse Aunsbjerg © Årets Junior og Årets Hoppe (hest) ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
mia svane: rigtig dejlig og skøn pige. luuuve<3 : D milan: skøøn pige. trøller: virker som en sød pige, med gode holdninger. nanna: sweety, gode holdninger. huskede mig ej :| hmf numsefisken: køn, og god til at tage imod råd som hun får. vildrose: frække stinky: virker sød. køn. josefine andersen: hm, ved jeg egentligt ikke. æblet: skrev meget med engang. ejj. gider ik mer nu. skal til eksamen. byebye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhh, der er mange.. |
|
|
Numsefisken Karen Burberry HGlarsen -Kastan Josefine -Miré Line Frederiksen -Felix/Checar Julie S MonicaP -Abdulla Rollo Jannie Speedy Louise Mister Malthe Tine -Jolly Jumper Jannie -Magic Bonnie Carina Mango/Surprise Shanie Baloo Line uden Nikita Bianca -Maestro Nadja -Limerick Nina -Stald Egeskov Ridecenter Helena Lakaj Rhea Amiro Mijn Fylla Freja Amina Richelieu Arabians Zazs Julie Kronborg SisseM (med Røde) Kristina G Outzen Sandra (Beauty Star)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æijøjøvnv |
|
|
Numsefisken: taaakk 
Jjips MVH. Thea Løvgreen -Som ikke har noget tilovers for dyremishandlere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chchch |
Liv ♥Islænderfjorden♥ |
15-05-2007 19:30 |
|
Jubii to der har husket miiig!
€> team LLL <3 whisla, dundee, bella, nanna, lukas, lady Combi saddel sælges! skriv på HN mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D - |
|
|
Tazz- JHN's ukendte 
Tazz WAAAAIIAAAARRH! -det havde i nok ikke regnet med at jeg kunne :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
numsefisken, tak fordi at du har husket mig 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gnbgvfbgvkhs |
|
|
ARG!!! DAMN! DAMN! DAMN! Jeg husker self. også Kristina G Outzen!!!   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålållåå |
|
|
Fionabona - Syv en en power, lortehistorien osv osv Numsefisken - Flotteste krøller i verden, mit totale drømmehår. Lori - sætter sig i hovedet Tazz - rimer på jazz Thea løvgren - Hendes jjips et eller andet navn Patricia jørgensen - hendes signatur Lillefie - aner jeg ikke Miss Chanel - fordi du var herre meget med i signaturlegen i starten? Sasma - tænker altid over at det rimer på spasma Eline(bell?)- hendes signatur oo2-pirat - aktiv? Malle - aner jeg ikke Frederikke Sadolin - hendes signatur Støjer - navnet minder om Kanokanokanos Kanokanokano - navnet minder og støjers Blondine milh - sov på værelse med hende på enghøj Guramien - signatur Vildrose - rain Chaos - billeder Fjordbollen - aner ikke Dillarh Dallarh - signatur Bianca(maestro) - signatur Oompa - aner ikke Few - rimer på mew Trøller - hun er born to be wild Æblet - navnet Chela - aner jeg ikke Jux - hun var tidligere oppe i indlægget Line kopp - kan godt lige hendes efternavn Mia svane - aktiv? Mulloh - aner ikke og mange mange flere
(HEDVIG)LÆRKE Gipsy & Tulle © Søger part | Frederiksberg - tjek præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lullubullu- |
|
|
Nu kommer ALLE !  TeamDream - "Stævnemakker" Sasma Whatever oo2-pirat NUMEFISKEN - mange kritikker til billeder, og deltager meget i debatter  Katja Jessen starboy (Eller noget i den stil  ) Trøller Rollo - moderator HGlarsen - debatter Støjer Nanna Muzze >>Min kaniiin<< (Eller noget) Æblet Chaos Patricha Jørgensen (Jeg er dårlig til huske det helt præsict  ) mia svane Stinky (hedvig) Lærke Miss Chanel TheOne The nobody The æblemos Støjer Bianca med maestro Okay, ikke dem alle ..  ¨
M.V.H.. Sisse ;D Og ja, det er ski da mig med den elskede Bowie <'33 .. Den halve parade er den alle taler om, Men ingen hved hvad er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
yes 2 der husker mig.. det går fremad... jeg husker selv: Tec--zen Mulloh KHM numsefisken C og C Jessen 002-pirat Bianca med maestro Støjer Kanokanokano The æblemos The no body stinky Rolle HGlarsen Sasma Malle honeyburst Theis Patricia Jørgensen Mijn Fylla Kristina O Outzen Team Toss MonicaP Æblet Vildrose Chaos jux
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
18-05-2007 16:04 |
|
Jeg husker: Cocktail: smile like you mean it Sasma: Hun så mig på strøget idag! skal vi vædde med hun forølger mig Æblet: Hendes smykker oo2-pirat: don't know Trøller: ?? Julie Kronborg: hun bruger sit efternavn på nettet! Hun er sygo æhh, det var vidst det
KH. Avana .If there's no one beside you When your soul embarks Then I'll follow you into the dark.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Avana... |
|
|
Nårh ja Avana. Hvordan går det med dem ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
19-05-2007 13:06 |
|
æblet: det går rigtig fint 
KH. Avana .If there's no one beside you When your soul embarks Then I'll follow you into the dark.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Avana.. |
|
|
Avana: Det er jeg glad for at høre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yseyseysey |
Fionabona »Fiona« |
24-05-2007 14:10 |
|
NUMSEFISKEN: jaaa tak fordi du huskede mig det er du den første der har gjort :b men jeg husker lige nogle flere: hedviglaerke Cocktail (kan ikke huske om det er Kristine-BB eller Kirstine-BB ) Emma Borum NannaT LilleFie Rikke med Æske Karen med Burberry Simi Morgengrim Sasma Bowie blondine milh Josefine Andersen (tror jeg...) Jiips
..bare min mening (: { Fiona Bauder } ♡ Tulle&Hallur ♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige nu... |
Marcha »Bonnie og buller« |
30-05-2007 15:00 |
|
lige nu husker jrg: charle >>trunte og donna<< liv <3 islænderfjorden<3 guramien Numsefisken emilie (moonlight) mulloh blondine milh minnie sasma Chanel thenobody <3 fantasy <3 og marcha... mig selv
>>Marcha<< bonnie: venner er venner i nutid og datid men vi to er venner for evigt og altid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
30-05-2007 21:43 |
|
hold kæææææft hvor i skuffer mig : D starter heeelt forfra. patricia jørgensen: smuk og dejlig pige<3 louise&dilli: wollah - min : D<3 mathilde (s-bine): irl<33333 pirat-lunde<3: irl<33333 NUMSEFISKEN: selvom hun ikke husker mig -irl avana: don't know kristina g. outzen: linse<3 fjordbollen: sød pige : D<3 team toss: tiss<3 romeoselskedeejer: han er den eneste dreng stort set xD kristian: gult regntøj : D rollo: er fuld af vise ord xD blondine milh: don't know lori: naturligt køn bowie: du minder mig om en kage  nannat: Q: Q: Q: Q: Q: Q: Q: -jaaa det sådan det er : ) find-nemon: arg jeg husker dig altid? xD fionabona: jeg ved det ikke xD simi: overnice fotograf  chaos: jeg har altid troet det var tjaos  chela: har altid kunne huske dig stinky: ilderen : D sasma: fordi hun jo bliver husket af alle, as she said sandra (beauty star): smukke beauty  guramien: jeg husker dig med en krone på xD æblet: vi var gode venner engang hedvidlaerke: kan ikke kende forskel på dig og liv *fjord-et-eller-andet* liv *fjord-et-eller-andet*: kan ikke kende forskel på dig og hedviglaerke natacha: skide god debatør : D duke: don't know theis: don't know line larsen: don't know camilla og fenja: bannet - hvornår kommer hun tilbage? vildrose: jux&vildrose jux: vildrose&jux belingo: no idea trøller: hun er så sej : D støjer: araberstutteriet  miss chanel: hun har set mig. SELVOM HUN IKKE HUSKEDE MIG! cathrine&zascha: eller sådan noget. araberstutteriet. oo2-pirat: freeeak 
tror ikke jeg kan huske flere liiige nu xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Mia svane: Med en krone på? Hvad menes der?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
31-05-2007 18:26 |
|
guramien: du havde engang et billede, hvor du havde en krone på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
02-06-2007 17:50 |
|
guramien: nå da da d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvv |
02-06-2007 22:45 |
|
mia: camilla skulle vidst komme tilbage i august 
» Frederikke Sadolin « Med Superdyret Mirla ↑ We are the champions  ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| eheheheh |
|
|
mia svane: Jeg tror du forveksler mig med en anden... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
03-06-2007 20:09 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nå. Jamen jeg husker faktísk kun tre. KRIÍIS MIN PIGE, SOM ALTID HUSKER MIG - deeejlige linse :D <3 PATRICIA MIN SKAT - vi er de bedste med næsepiercing og dine smukke krøller. OG JOSSÆÆÆHHH andersen - hun kan simpelthen få hver en kedlig dag sjov - min humorbombe, og bare så dææjlig <3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
chanel 1 |
04-06-2007 17:41 |
|
Ej, Mia Svane, nu må du simpelthen stoppe! Jeg har aldrig set dig - og jeg har ALDRIG sagt jeg har set dig! Jeg bor på Sjælland - du bor i Jylland, i think? Til gengæld er det dig - der har sagt at du engang har ''set mig'' hvilket du i hvetr fald ikke har. Hér påstår du det er mig, der har sagt, at jeg har set dig.. www.heste-nettet.dk/forum/18/768177/ 768177/ Og her, er det dig, der siger du har set mig www.heste-nettet.dk/forum/18/707935/ 707925/ Bestem dig, evt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
04-06-2007 18:32 |
|
Alle dem jeg ikke har glemt ;b Gider ikke til at skrive dem ned lige nu 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. My one and only <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wisdoms Whisper |
Rahmberg |
05-06-2007 02:02 |
|
Chanel 1 - Hun påstår jo ikke at hun IKKE har set dig. Hun skriver at du har set hende men at du ikke huskede hvem hun var.
...sagde Gitte B. Rahmberg den heldige ejer af Wisdoms Whisper If you love something, set it free. If it comes back, it is yours. If it doesn't, it never was. Før Guddestar ♥ Whisper ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
05-06-2007 11:41 |
|
chanel 1: så tager du det da lidt roligt  det er ikke dig jeg husker sødeste skat, det er Miss Chanel - og det er jo ikke dig, vel? eller? der er en miss chanel der har fortalt mig, at hun har set mig engang jo.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jksbfskjd |
NannaT |
05-06-2007 12:43 |
|
hvor nuttet at i bliver så pissed off pga hvem der har set hvem  hahahaha kom videre
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment Søger part, Århus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange.. |
|
|
Jeg husker mange når jeg sidder og læser jeres.. Men uden det so husker jeg. Chaos Simi Juzz Richelieu Arabians Æblet Bianca og Maestro Frederikke og Mirla Karen med Burberry Støjer Julie Kronborg SisseM HGlarsen Og en masse flere:D
Hilsen Jette med den dejlige Nazal. <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3 <3I er begge elsket og savnet<3
www.nazal.webbyen.dk designet af Cecilie (Chaos)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
chanel 1 |
05-06-2007 19:14 |
|
hahahahah  Det er mig der er Miss Chanel - eller dvs. jeg har skiftet navn.  Jeg mindes ikke, der er flere der har heddet 'Miss Chanel' ??? Btw - har jeg aldrig sagt jeg har set dig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klædfghjklkjh |
|
|
Jeg husker : Støjer- rigtig aller godeste veninde Mie(kan ikke huske hvad hun hedder med hun har 2 araber og en Nf)-god veninde Risti ox _ rigtigt god veninde Chaos- sød pige Mia svane- rigtig sød tror jeg Nanna med mikado-redet sammen med ød pige the æblemos- god veninde og rigtig sød pige Sofiie- har set hende til nordsjællands'mesterskaber på HSK, og sød pige Numsefisk- aktiv herinde Team toss- UnderligxD 002-pirat-? fjordbollen-? Rollo- modterdor æblet- louise(diili)- tror hun er en sød pige Hglarsen - aktiv ¨ Simi- tager skide gode billeder Kan ikke huske flere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdloæø' |
|
|
Glemtelige Sasma- hun kom hen til mig på roskilde dyrskue 2006 og spurge og jeg var fra JHN? xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wisdoms Whisper |
Rahmberg |
06-06-2007 12:23 |
|
Chanel - Tolker du 'Hun har set mig. SELVOM HUN IKKE HUSKEDE MIG' som om hun siger hun ikke har set dig? .. Æhh .. Jo Okay. Hun siger jo at du har set hende selvom ikke kunne huske hvem hun var. :]
...sagde Gitte B. Rahmberg den heldige ejer af Wisdoms Whisper If you love something, set it free. If it comes back, it is yours. If it doesn't, it never was. Før Guddestar ♥ Whisper ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
chanel 1 |
06-06-2007 16:29 |
|
Gitte: Jamen jeg har ikke set hende. læs dog hvad jeg skriver?  hun skriver gang på gang, at jeg har set hende, og det er jo dét, jeg lige vil gøre opmærksom på at jeg ikke har. og hun har 110% heller ikke set mig. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
06-06-2007 17:23 |
|
chanel 1: jaja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
chanel 1 |
06-06-2007 17:39 |
|
Mia svane: w000000000000000t QQQ: Jaja, til hvad? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njkbgfkgedkfhgk |
|
|
chanel 1: Det er jo overhovedet ikke dig det handler om, men miss chanel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dffsdfsdfsdf |
C-harlotte |
06-06-2007 22:55 |
|
Det er jo den samme. Men helt ærligt kan det ikke være lige gyldigt ??
Vær tro mod dig selv, ellers går det galt ! ღAnton+Victorღ - i er de dejligste!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
|
|
Det kan da vel vel fløjtende ligegyldigt  Juliette
Salg af OX-arabere af høj kvalitet. Bedækning ved avlsgodkendte hingste tilbydes Stolt ejer af Shulay Gold Fever, Dalí SS, Perseus, Shaklan, Twister, Pyrit og Sisca
7 års Krack C/Ferro dressurhingst sælg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Oompa |
07-06-2007 09:00 |
|
JEG ER HERMED BLEVET HUSKET ! Tak Hedviglærke . 
» Oompa « " What doesn't kill you Makes you stronger ! "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
07-06-2007 16:08 |
|
mia svane: jaa nu er jeg blevet husket for 3. gang  mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
chanel 1 |
07-06-2007 16:39 |
|
Numsefisken: Miss Chanel, er mig, har bare for nyligt skiftet navn. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Oompa |
07-06-2007 16:46 |
|
i får lige dem alle sammen aligevel . Men som i jo nok ved er jeg ved at blive gammel så husker ikke så godt . Chaos Hedviglaerke Simi Bianca og Maestro NannaT Frederikke og Mirla Juzz stinky Mulloh Louise dilli Richelieu Arabians Gurmiarnen - eller hvordan t nu staves Æblet vildrose Fionabona rollo Karen med Burberry sasma Støjer Julie Kronborg 002-Pirat Lori SisseM HGlarsen Mia Svane chanel 1 ukompliceret whatever tazz maeh Patricia Jørgensen CJessen fersken Bella Rikke med æske Marcha Muzze - og så et eller andet med en kanin Julie kronborg Charlotte autzen og som altid - undskyld til de glemte .
» Oompa « " What doesn't kill you Makes you stronger ! "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
07-06-2007 16:54 |
|
chanel 1: så vidt jeg husker, har der været en miss chanel mere herinde - og nej, hun havde ikke en pony der hed super star. så det er slet ikke dig det handler om her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
chanel 1 |
07-06-2007 16:59 |
|
jeg spurgte dig også for laang tid siden hvor du havde set mig - og du svarede, til et stævne, hvor der var en pony der hed chanel  Og dengang red jeg nemlig også på en pony der hedder Chanel. - så jeg er ellers ret sikker på det var mig du mente. men wtf, jeg har også heddet Chaanel herinde - og læs selv hvad du skriver her: og så siger Chaanel at hun har set mig? QQQ: - www.heste-nettet.dk/forum/18/768177/ 768177/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgskdgs |
NannaT |
07-06-2007 20:44 |
|
argghhh ER DET IKKE PISSE LIGEMEGET hvem der har set hvem og hvem der ikke har og ARGH : x
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment Søger part, Århus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| slfdkgmsidfg |
Chris (Zoltan) |
07-06-2007 21:25 |
|
Sasma -> Hun laver nemmerli billeder! Rollo -> The moderator THEIS -> Og hvor pokker er hun? Johanne(kahlua) -> hehe, længe siden må man sige! *Zig-Zag* -> Tja.. Pænt hår?!  Sofiie -> Abdullah's ejer HGlarsen -> ..med Kastan Kristina G. Outzen -> tager vidst billeder?! NUMSEFISKEN -> navnet.. Bananbrød -> lyder egentlig ret klamt.. ?!  Så kan jeg ikke huske flere..
--> Chris <3 ~ Med Zoltan Of Swing ~ ~ Zoltan til salg - ring/skriv og hør nærmere ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhejkomogsemintiss...mand |
|
|
Goood, en latterlig diskution i har gang i. Rap rap i andedammen o: Mia Svane: Men ja? Det har ikke en skid med wannabe'ning ;s.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bella |
07-06-2007 21:59 |
|
Jeg er skuffet! 
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
07-06-2007 22:02 |
|
Oompa: jaa tak fordi du huskede mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
08-06-2007 14:33 |
|
chanel 1: nå, men jeg har i hvert fald fået fortalt, af en Miss Chanel, at hun har set mig - okay at det ikke er dig, men der er en der har fortalt det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HADERHAFERHADER! |
|
|
Hader denne her leg ;P hihi 1. JEG HUSKER MEGA DÅRLIGT  2. Ingwn husker noen sinde mig.  CATRINE HUSKEDE MIG:! <3 sådan smukke .. opbakning herfra ;P håhå okay jeg tåger li nu 
- Nanna
» Nanna & Mikado © ...og ingen andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muahahha. |
|
|
Efter at have læst noget af tråden husker jeg - Chanel 1 - fordi hun opfører sig så dybt latterligt, at jeg griner  OOmpa - fordi hendes navn minder mig om en morfar XD Mia svane - fordi hun har de sygeste øjne Numnsefisken - belastende iøjenfaldende signatur Nana uden hest - -"- Guramien - tosset navn. Æblet - Nederen navn. Whatever - vand kammerat!
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Punk isn't dead. It's hiding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kljmnhkfjngkhfdg |
|
|
,, Lulu Frandsen ,, ,, Snart uden Perle de Phantomic ,, ,, Men stadig med Hále Bob ,, ×_+
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|