|
|
| Hvem har du mødt fra JHN + ..? |
|
|
Heeij Ænder. Kan ikke huske om sådan et indlæg lige har været her..? Så må i lige sige til  Men hvem har i mødt fra JHN og hvem kunne i godt tænke jer at møde? Hvem jeg har mødt: RikkeJ (Spotlight) Chela Stinky Stald DM Safia & Dominique Simi CiLLeR<3 Kicki Theis Natacha´ Katja (Nicklas) Patricia Jørgensen Hvem jeg gerne ville møde: HGlarsen Støjer Kristina Q. Outsen (Staves ) MonicaP Karen (Hende der havde Isabella, ved ik hva hun har skiftet til) Josse&Miré Og ville da faktisk ikke have noget imod at møde jer alle sammen  Kom hjem til mig, så ryger vi vandpibe og ser film  Ej hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krusssmeaudle |
|
|
kender wahlfisken og vil gerne møde alle andre , men heltsikkert , Camilla fenja, Cocktail,Lunde ; Dillarh, natacha, nittee, 
+ L u l u ! Jeg scorer Darth Vader ! » Be Yourself, Your Mother is not working here. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Rozita & Hennie |
| Dato:  |
25-12-2006 17:41 |
|
Fint vi kommer hvornår hah xb Har mødt gyngehesten <3 Kathrine og Kentucky <3 ingen af dem er her inde mere så jeg vil gerne møde min TWIIN Team FM Fjordbollen <333 - Marie Team toss - Sissel  jeah alle de flinke mennesker der er her inde 8D
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ælakdælad |
|
|
Jeg har mødt/set Kristian Rollo Team Toss Sandra (Beauty Star) Line Larsen Juzze Molle Josse med Miré Simi Karenn (tror jeg) Kasmir <33 Jeg gerne vil møde/møde igen :b Hennie Dillarh Whatever Rollo Kristian
Fjordbollen Med Ceres Mørk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
25-12-2006 17:43 |
|
Har mødt: Louise&Dilli Har set: Miss Chanel AnnexD Vil gerne møde: Patricia Jørgensen Kristina G. Outsen Find-Nemon - og sikkert mange flere
.. skrev mia svane jeg har alt, og jeg mangler intet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg har mødt nogle af dem, der rider stævner i det sydjyske - jeg har endda fået mig en rigtig god veninde ud af det  jungle - Mia, en af mine goeste veninder  Karoo Nadja, der havde Limerick Jannie, der havde Bonnie Louise Mølby - hun træner nu Flika og hendes nye ejer $uper Tino - snakker en del med hende, og vi rider stævner sammen Kris&Tessa - mødte hende til landsstævne i Tinglev Team Pip(Stine) - er her vidst ikke længere vejbaek Sikkert også flere, men kan ikke komme på det lige nu 
I ønskes alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår  JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 Send resultater til mig - Sidste chance er d. 31. december 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdrghjgfhj |
Cecilia&Gold n Silver |
25-12-2006 17:47 |
|
Jeg har mødt Kirstine :b - hun er min bedste veninde <3 HGlarsen - Silver gamle rytter hun er sød. MonicaP - til stævnerne og sådan (: og så blev jeg doven 
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! © Shulay Gold 'n' Silver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| baaa |
|
|
Har mødt: Theis Chela Malaika og Tulle Vil gerne møde: oo2-Pirat Emilie med Moonlight
Mvh. Camilla ~ I elsker mig! <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ahahhaahha |
|
|
har mødt: fjorbollen natacha molle vildrose odin nitteexD rollo Team toss line larsen sandra (beauty star) Josse med Miré Simi Karenn
sasma æblet sawa trøller theis [baron] tæzzah olaa duke katrine lafette carina og catja TemHvidkjær flicka tessa&sera renée Patricia Jørgensen
+ mange flere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fwefwefewfef |
Vildrose |
25-12-2006 17:57 |
|
Har mødt Simi Odin Juzze Silkepigen Trøller Sawa Æblet Sasma Rollo Nittee xD Molle Natacha Nynne tror det var det hele 
Vildrose Godt tub'ååååår!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Har mødt: Silkepigen Frederikke Har set: Beritt Chaos Molle Juzze Vil gerne: TeamFM louise&dilli
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhbdfkjhbs1 |
Nanna uden Sebastian |
25-12-2006 18:11 |
|
jeg har ikke mødt nogen, udover louise&dilli. men har set TeamFM og pirat-lunde. ogg ja okay jeg kender Anne-Sofie<3. men ellers ikke nogen.
Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård) Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mødt fra JHN.. |
|
|
Jeg har mødt: Freja&Amina Christine Anni Josse&Kalle Prinsessesoffi Vil gerne møde: Fjordbollen <3 Aka. Krumme x) Sissel den rå. Vildrose Simi
Whatever + Prinsesse Iso med krikken Soffi +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem har du mødt fra JHN + ..? |
|
|
har mødt: domze simi stald dm rikkej chaos josse med miré karenn katja(nicklas) safia med domonique theis natacha rollo kristian stina med perfekte perfi vickie85d:o) vil gerne møde: kristina g. outzen vildrose nanna uden sebastian
Sabrina med Athene. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfdf |
|
|
øhmmm Rollo Kristian Domze Karenn Stinky Simi Keah Louise&Dilli Duke Juzze Fjordbollen
og dem der var til træf hos rollo. + dem der var i herning den dag jeg var der med Helene, Simi & karen. kan ikke lige huske hvem det var
- Josefine Jeg er en taber med et vinderblik, biatchhh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jnjnvænzfbjnzgbjnzgj |
|
|
Kan ikke helt huske det, da der jo også er flere af jer jeg er stødt på ude til stævner uden helt at vid hvem I er her inde.. Har mødt: josse&mire HGlarsen MoniaP JulieS Louise Mølby Ronni et eller andet  Og så kan jeg altså ikke lige huske flere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeej |
|
|
har mødt: Miiihl ( fra ridelejr debatterne ) Windstrup ( fra ridelejr debatterne ) fromme ( fra ridelejr debatterne ) milan
ville godt møde: ved jeg ikke helt, alle dem der elsker enghøjs d';<3 eeej.. selvf. også andre, ved bare ikke lige hvem det skulle være. ?
Mvh. AmandaKarlsen. Parten Master Jr. Django Tak sabine, fordi jeg må have halvpart på ham .
» ENGHØJSPONYCLUB, sommeren 2007. 31&32.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvorfor har du aldrig tilbudt mig at komme med hjem og ryge vandpibe?  Har mødt Prudden og Chaos.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aeururer4 |
Domze |
25-12-2006 20:23 |
|
Josse&Miré Stinky Simi Rollo Mormor (Nicole) Kristian Karen (Isabella) Vickie Johanne Louise&Dilli og ja, så alle dem der var til Jhn træf og i Herning 05.
-Helene Hold on to the memory! It's all you've got.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterterter |
HGlarsen |
25-12-2006 20:27 |
|
Hvem jeg har har mødt: Lykke varming Monicap Cecilie med shulay gold n silver Julies Lina Bachwart Sasma Beritt Hanne Kristina G. Outzen Lucelille Og sikkert mange flere jeg ikke lige kan huske nu  Vil gerne møde dem der gerne vil møde mig 
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grissen |
|
|
Jeg har har ikke mødt nogle på den måde. Jeg har set HGlarsen og MonicaP til stævne. Jeg vil gerne møde Camilla & Fenja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regtetetet |
HGlarsen |
25-12-2006 20:50 |
|
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Kender : Catrine og Zasha OX Agent007 (som mest er på det store HN) hot-chili Mie og ox'erne Og ikke flere tror jeg ? Synes godt nok der mangler nogle, men hvad fanden  Har set : Line et eller andet ? Hende som har Calano Men nåede ikke at snakke med hende - hun forsvandt for mig Vil gerne møde : Chaos Kristina G. Outzen Samt alle dem, der gerne vil møde mig 
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fbdjsfglsdkf |
¤ Bella ¤ |
25-12-2006 21:11 |
|
Har mødt : Spasma Freja&Amina & Nogle andre jeg ikk kan huske :/ Vil gerne møde: Whatever 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Har mødt:
Mette (Stjarni) - Har boet på værelse med hende på ANE Lærke (Athene) - Samme efterskole Bomstærken - ^^ Shanie (Baloo) - ^^ Cathrine* - stævner Fjordbollen - Herning 06' Tiss - ^^ også så jeg LineLarsen
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! Én gang gul hest, altid gul hest Your Stile - My Passion
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hov hov... |
|
|
Pernille, du har også mødt mig.. Det var sgu godt nok nogle sjove dage  Herinde fra JHN har jeg vel egentlig kun mødt Pernille  Ballo (Nanna) - havde part på min hoppe Reenta Jette og Nazal - veninde tror ikke der er flere, ikke der deltager herinde i hvert fald.. Juliette
For sæson 2007 tilbydes to OX-hingste til bedækning. Se mere på : www.richelieu-arabians.dk Avlshingst fra 1995 sælges Avls/ride hoppe samt hingsteføl fra 06 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
Luhura |
25-12-2006 21:55 |
|
Hm ' ? Tjengo ' sis , tror jeg hun hedder (: Kristine og Joakim (: paa en af deres mange skovture .
Hej Hej fra L U H U R A Team øø' nu uden haender det' noget der holder Fjordhesten med rytteren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterter |
HGlarsen |
25-12-2006 22:00 |
|
JA julli, hvordan kan jeg dog glemme det . uh, de ture vi fik redet - det var skide sjovt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hjjjkkk |
Frederikke.. |
25-12-2006 22:16 |
|
Jeg har mødt / set: Patricia Henry Julle Pernille med betina Louise med malthe det er dem jeg sådan lige kan huske ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retretert |
HGlarsen |
25-12-2006 22:21 |
|
haha, ej ja! jeg glemmer det virkelig aldrig  det var så hyggeligt og sjovt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har mødt |
|
|
team hvidkjær *hopla* vil møde: ingen 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Lisa Ekdahl flyg vilda fågal flyg vilda fågal, flyg du som kan hade jag dina vinger, då flög jeg väg och försvann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sofadyret <3 |
*Caroline* Med Zerinius |
26-12-2006 00:49 |
|
Har mødt/set: TheNobody - Har redet på hendes Islænderer HGlarsen - Til stævne på TSR Nittee xD - På Enghøjsponyclub Natacha - På islandsbrygge xD Maeh - Til tævne på TSR Lykke + Pan - ^^ Det var vidst dem :b
- Caroline ©Med Sofadyret Zerinius©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffdfdfdd |
Molle |
26-12-2006 01:04 |
|
Min røv 
,, Molle Bolle '' Med Huginn Fra Drøsselbjerg & Hrefna fra Bjóla-Hjortholm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfddsf |
|
|
*springrytter* Cathrine(Taylor) & Milan har jeg da også mødt 8)
- Josefine Jeg er en taber med et vinderblik, biatchhh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterte |
HGlarsen |
26-12-2006 02:02 |
|
Caroline: Ja sikke et stævne  - curly blev skadet til det stævne, og stod stille i en månede, men han er nu i genoptræning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
JuliaF - min bedste veninde MonicaP Pernille Hg Lucelille Jungle Agata, ved ikke om hun er herinde mere Line frederiksen Kristina Outzen Lykke varming Janni med speedy nadja jannie linette beritt tascha Anne med Lokka og har mødt nogle til stævner også, gider bare ikke skrive flere nu 
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfddfdfdfdfdfdfdf |
Kiiksen |
26-12-2006 02:39 |
|
Har set Numsefisken også ingen andre.. Kunne bare ikke finde ud af at sige hej! Nåh, men der er vel en hel del jeg godt kunne tænke mig at møde?
De aller kærligste hilsner Kiksen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
tec--zen har jeg set samme med karoo mette(ronni) har jeg mødt sammen med Catrine (taylor)
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æh... |
|
|
Jeg er (ved et uheld ) stødt på: Theis Duke Line Larsen Simi Chaos Vildrose Juzze Molle Stinky Sawa Sasma Malou (eller hvad hun nu hedder herinde ) Rollo Kristian *Caroline* Med Zerinius Og det var vist dem. Ved ikke lige hvem jeg kunne tænke mig at møde... Men oo2-Pirat vil gerne møde mig, så lad os smække hende på listen xD
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Miss Chanel |
26-12-2006 10:00 |
|
teamfm: HVOR HAR DU SET MIG HENNE? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Har mødt: Dkz Hulehøj Nanna og snøvs (ved ikke lige hvad hun hedder?) Josefine og kashmir/format (ved heller ikke præcist hvad hun hedder)
Har set: HGLarsen Annecathrine
eh, syntes jeg kunne huske flere lige for 2 min siden..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja...! |
|
|
Slutter mig lige til Patricia - har også mødt en af tvillingerne 
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
26-12-2006 11:19 |
|
Har mødt Rollo, Jan Petersen & Marthine (team møllen eller hvad hun nu hedder<3) jeg har set natacha, catja & carina, også nogle andre ;b også kunne jeg godt tænke mig at møde sasma som jeg efterhånden har skrevet med i lang tid. Og det samme med tæzzah som ikke er her mere ;b
+DITTE I'm not an actor, I'm not a star And I don't even have my own car
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BananBrød... |
|
|
Var det til Apassionata sidste år, oder was ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvem vil jeg møde |
|
|
Vil gerne møde alle - selv om ingen vil møde mig s:
Sisse & Musse <3 Go' Jul til alle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhahaahhaha |
|
|
Nanna uden Sebastian: Hvornår har du mødt mig ?  Har mødt alle dem der var til JHNtræf hos Rollo  + teamfm Lunde Mathilde (s-bine) og nogle flere tror jeg  Vil gerne møde oo2-pirat patricia jørgensen fjordbollen wildroze  nittee og en masse andre 
Dillarh Dallarh Jeg er Darth Vader  Status: Gudens gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgsjdgkjsd |
Nanna uden Sebastian |
26-12-2006 12:55 |
|
til et stævne sidste år i september  ude på SKRI hvor jeg red på den store fede fjordhest  og ved du hvad? JEG SAGDE FAKTISK HELD OG LYKKE TIL DIG da du skulle ind. tshh 
Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård) Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålållålålållålå |
|
|
Hvilken klub er SKRI ? :L Goosh, hvor pinligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdefg |
Piwi |
26-12-2006 13:04 |
|
Har kun mødt en og det er Camilla & Fenja
P¡psk¡ .oO Min lille Tazja kan tölte Oo. .oO Har travet på Pletter Oo.
Søger halvpart/lånehest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
26-12-2006 13:44 |
|
Har mødt: Juzze Molle Vildrose Tímon Pomfritten (My love <<<33333) Sasma Stjarni/Clara
Born to be wild 
And there's nothing wrong with me This is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har mødt |
Anne xD |
26-12-2006 14:29 |
|
Jeg har mødt Lunde, og set mathilde.  TeamFM: Hvor henne? Hvis det altså er mig. 
تMvh.ت Anne xD
- Just me. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og... |
Anne xD |
26-12-2006 14:30 |
|
Og set numsefisken 
تMvh.ت Anne xD
- Just me. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jbjkgsbkjg |
Nanna uden Sebastian |
26-12-2006 14:32 |
|
louise: Skovvangs Ridecenter i Trige  okay det er næsten halvandet år siden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tihifniiiz |
|
|
Nanna: guuud, ja ! nu kan jeg godt huske dig  havde helt glemt, at jeg havde startet på skovvang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djgskjdg |
Nanna uden Sebastian |
26-12-2006 17:34 |
|
godt så  du har faktisk billeder af det på din præsentation : O
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tihifniiiz |
|
|
haha, det faktisk rigtigt. jeg kigger ik så tit på min præs =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har mødt.. |
Camiilla |
26-12-2006 18:04 |
|
Jeg hat kun mødt AnnexD. Går i klasse med hende  Ellers ikk nogen, for er helt ny 
Mvh. Camilla. - Islændere styrer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne xD |
26-12-2006 18:42 |
|
Ja, og jeg kender jo så også Camilla 
تMvh.ت Anne xD
- Just me. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rfyhdrhrg |
|
|
Mødt: Manni(dancer) Bolle Aelle Rikke Tingholm Kristina G. Outzen Olaa Bønne JuliaF Nina(elvis) Set: HG Larsen MonicaP Sikkert flere, gider bare ikke lige huske på det nu :b
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Miss Chanel |
26-12-2006 19:09 |
|
Nittee Ida-muz (tror jeg hun hedder?) Odin Nynne med Sasha Og har set Juzze  -teamFM : Hvor har du set mig? er du sikker på det var mig du så? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaeh ,. |
Gunhild uden Silver ,. |
26-12-2006 19:26 |
|
har vist kun mødt Signen (Nellie) eller hvad hun nu hedder og så Frede  har ikke lige pt. nogle ønsker om at møde nogen?? 
Gunhild,. ... uden silver! - BU 06/07 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
Har mødt: Lillianus(er ikk rigtig aktiv) Rollo Juzze Molle Domze Karenn Josse med miré Rauff' og Dopendi+katharina(ved iiik hva hun hedder herinde mer) Team Pip (helena) - som er såååå farlig  Dem som var til træf(jeg ikk har nævnt) og Herning05 Har set: Line Frederiksen - men sku ride også fik jeg ikk fundet hende bagefter  Louise Mølby Vil gerne møde: 002-pirat Theis Camilla&Fenja Chaos duke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hafbkjabfkbf |
L-F |
26-12-2006 20:15 |
|
Jeg har mødt: MonicaP Pernille H.G. Janni med Speedy Julie S Julia F Lykke Varming Cecilia Kristina G. Outzen Linette Mette Larsen Kris&Tessa - som jeg faktisk mødte fordi hun fløj af på opvarmningen og så styrtede jeg hen for at hjælpe ;b haha - sikkert en hel del flere jeg har mødt, men kan ikke lige huske at have snakket specielt meget med dem ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sofadyret <3 |
*Caroline* Med Zerinius |
26-12-2006 20:39 |
|
HGlarsen: Ja :S Er i først igang med genoptræningen nu? ;P Det har taget tid hva? Og det var næsten pinligt med vores opvarmningsbane på TSR 
- Caroline ©Med Sofadyret Zerinius©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahah... |
|
|
Line: helt seriøst?? jeg lagde ikk mærke til hvem der kom, kun at mit øje gjorde F***ing ondt ... dem ved siden af springet var du en af dem ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
26-12-2006 22:00 |
|
Jeg har mødt Johanne og sasma!  Og har set carina(dunje&boy) eller catja(dunje&boy)... Kan ikke huske hvem! Kan heller ikk huske hvilke heste der står i parantes og hvordan man staver til det! Ville gerne møde de fleste Men især nins-horselover, fordi vi skriver en del sammen og hun virker rigtig sød
KH. Avana - Elvis is dead so live with it! Anden på coke <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retretert |
HGlarsen |
26-12-2006 22:52 |
|
Caroline: ja, har været igang med par uger nu - det tog længe! Men han var fandme også underlig :S - har ALDRIG i mit liv oplevet ham sådan før, er aldrig blevet disket på ham for stop før :S - så syntes godt nok også det var underligt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg... |
|
|
Jeg ser jo MonicaP stort set hver dag, så jeg kender jo hende hehe.. Så har jeg også mødt julie s, da hendes heste var på et kort visit ude på gården  Og H.G Larsen stod jeg vidst ved siden af i den der pølsebod, til fyns mesterskab, for at købe sodavand var bare ikke helt sikker så turde ikk sige hej Men jeg så hende da ride hehe.. Også har jeg set Kristina Autzen, også til fyns mesterskaberne..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine skattrer |
*Team LFL* |
27-12-2006 13:24 |
|
Sissel Trine Lotte(miiin skat...Kys kys til hende) Sofie s.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miss ChanelMiss ChanelMiss ChanelMiss Ch |
|
|
Miss Chanel: hvor har du set mig xD?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfdgdfhfdhdgdgf |
MonicaP |
27-12-2006 15:02 |
|
Chaos: Wee du vil mødes med mig 
Monica Pedersen ღ Med Egely's Prins Abdullah ღ TEAM JENSEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
richie_tintin |
27-12-2006 17:09 |
|
Kender: souloglille(kirsten) har mødt:? Har set:?
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. Dressurrytter<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| agnlkanglkangl |
L-F |
27-12-2006 19:02 |
|
Tessa&Sera: Ork jo, det var skam mig som lige legede ambulance med udrykning da du lige sys du sku falde af på opvarmningen  hihi.. ejj, det var fordi jeg stod ude på opvarmningen og hjalp Mona og Gunnvør, så jeg stod faktisk lige ved siden af springet hvor du faldt af. Føj for satan for et øje du fik ! ;s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| . . . |
Nittee xD |
29-12-2006 11:49 |
|
Vil gerne møde: 002-pirat louise&dilli simi team toss. har mødt: Vildrose juzze molle sawa
-Nittee også kaldt and eller nanna. xD www.nsfoto.ridesiden.dk tager billeder kig evt. pris for billeder inde på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh-Z3 |
29-12-2006 13:19 |
|
Cille9 *Marianne* sassi Anthonien Squash Er iike sikker på at det er de rigtige navne - at de ikke har skiftet !!
. . . Mulloh-Z3 © © Elsker MIN Mulloh ©
*Marianne* © © © [Bakkegaard - uge 29 - 06 ]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertertre |
HGlarsen |
29-12-2006 13:37 |
|
anna( lokka). EEEJ du skulle have sagt hej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 21345456 |
JosefineS |
29-12-2006 18:19 |
|
har moedt juzze og olliemin
Josefine - Sukema aka Flæske! © Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Nittee xD |
29-12-2006 18:43 |
|
jeg har også mødt: odin og nynne
-Nittee også kaldt and eller nanna. xD www.nsfoto.ridesiden.dk tager billeder kig evt. pris for billeder inde på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| referfe |
Vildrose |
29-12-2006 18:45 |
|
hvor har du set mig Pat? 
Vildrose Med den dejlige hypper <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Miss Chanel |
29-12-2006 18:48 |
|
Juzze: I skoven  kan du ik huske det ?  TeamFM: hvor har du set mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
Sawa |
29-12-2006 18:49 |
|
Har mødt<: vildrose juzze nitte natacha ida et eller andet sasma husker dårligt... X) Har set: simi(solr) tvillingerne med star og boy(ét eller anden klub ved... greve? øhm i D3 i hvert fald) vil møde: marie (fjordbollen)
Mvh. Sarah -Sikkerhedsfreaken med ridehjelm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opvarmning ... |
|
|
Line : haahah .. ja føøøj det var ulækkert .. men vi ses vel i sønderborg ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen... |
|
|
Jeg var jo ikke sikker på det var dig Tænk hvis det ikk var... så ville det sku da ha været pænt pinligt:P Du kan da bare tage med Monica ud på Søbjerggård en dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| emjnn r |
|
|
rettelse : har været på ridelejr med julie kronborg  i 2003 
+ L u l u ♡ Jeg scorer Darth Vader! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,, Lunde & Dr. Loooove.  - Cocktail kaster med Tuomas +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
Dkz *Hulehøj* |
29-07-2007 00:24 |
|
har mødt: Line F. Kode123. Patricia Jørgensen. Lisbeth m. luffe. har set. Janni m. speedy. HG Larsen. Julie Salomonsen.
ZelinaHulehøj holder selvtilliden i top, dd:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Sille ♥Pila♥ |
29-07-2007 08:41 |
|
Jeg har mødt : Line larsen Mulloh-Z3 Det var godt nok ikke særlig mange Det var da for dårligt 
M.V.H Cecilie Hypperne <3 Linse&islænderne<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
29-07-2007 10:06 |
|
hm :L alle, men laver lige dem jeg kan huske har mødt: kirstine-bb katrine1 laura-bb (min søster ) vil gerne møde: frede sadolin bianca pernille louise (dilli) mia svane fiona hedviglærke - jah, sikkert mange flere' (x
.. { Emma Borum }
» jeg elsker dig, sindri. aldrig mere du&jeg? :/ ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
|
|
jeg har mødt emmaeh på rideskolen og hun er min veninder  kan ikk lige komme i tanke om nogle jeg vil møde?
Lori -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P! Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet. Æret være hende minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
har mødt: hedviglærke - lærke Enghoejs - amanda vil møde: dem som vil møde mig, så det er ingen
MILH & Kazmir (L) I wanna grow old with you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kgjhiujhg |
|
|
Har mødt virkelig mange, men har fx lige været en uge på ridelejr med jux og vildrose/jyl. og louise(dilli) er en af mine gode veninder, som jeg mødte i herning <3
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
camilla ♥Lady♥ |
29-07-2007 11:46 |
|
Hov har oss set Anne med theodore(staves?) til et stævne i Grindsted!
Camilla Kahr Christensen. Lady stjerne ponyen.<3<3 -Nu uden Sir Richard!! (Har lavet ny præsentation)!!. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
har mødt: blondine milh- enghøjs år et eller andet og fionabona- eller vi kender hinanden
set: mig og fiona tror vi så chaos på roskilde dyrskue, hvis det var dig med det krøllede hår og nogle kææææmpe solbriller?
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! put a smile on my face
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
Dkz *Hulehøj* |
29-07-2007 13:26 |
|
jeg har faktisk os mødt dkz mulleh - michell.  så har mødt: Dkz mulleh Line Fabæch. Kode123. Patricia Jørgensen. Lisbeth m. luffe.
har set. Janni m. speedy. HG Larsen. Julie Salomonsen.
ZelinaHulehøj holder selvtilliden i top, dd:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mødt: Eline med Bell- kan ikke huske hvad hun hedder herinde. Pernille HG. Larsen Og nogle flere jeg ikke lige kan huske pt. Set: Maja med Røjsen Hende med Fylla- Kan ikke huske hvad du hedder?  + mange flere jeg lige har glemt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mie her |
Oompa |
29-07-2007 13:39 |
|
Oompa - den usynlige 
» Oompa & Femilet « What dosent kill you makes you stronger !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
hedviglaerke: Krøllet hår, har jeg Men mine solbriller er da normale hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Chaos - der stod nemlig en og kiggede rundt henne ved hn standen, men mig og fiona(bona) turde bare ikke gå hen og sige hej på nogle af tidspunkterne  og synes godt det kunne ligne dig, ud fra de billeder jeg lige har set
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! put a smile on my face
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| georgersød |
|
|
godt du husker mig sarah (: der er ikke nogen der vil møde mig eller har. /:
har mødt:
Lori - Sarah my friend <33 vil gerne møde:
oo2-pirat bianca (maestro) frederikke og santos mia svane trøller hedviglaerke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bella |
29-07-2007 14:44 |
|
det har er fra ca. den 25 december 2006. hvorfor er det revet op?
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala. |
Vildrose |
29-07-2007 15:09 |
|
gammelt indlæg  men hva så. jeg har mødt: Chaos Jux Simi Julie Kronborg Stinky CiLLeR Sawa Trøller Molle Sasma Tessa TeamANDrikke Natacha Nittee Odin Nynne (Sasha) Bollen Olaa Rollo JanP Rikke J Silkepigen Æblet
- Vildrose - med springponyen Rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Piller |
29-07-2007 15:42 |
|
Har kun mødt Josse med Miré. Og det havde slet ikke noget med heste at gøre. Taha. Vi sad bare på McD og spiste Mcflurry.
betragt mig som en tysk reklame. jeg er ikke placeret i den bedste sendetid. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla |
Marthine og Charlie |
29-07-2007 16:23 |
|
Har mødt: BananBrød - For 3 år siden på en ridelejr på Møn Emilie (Moonlight) - I år, uge 27 på Molger Har set: Sandra (Beauty Star)- I storcenteret
Lukas, Charlie & Candie <3 Molger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har.. |
|
|
Jeg har mødt: Juliette, en god veninde.. Juzze, til et stævne i KBH.. Lisa med Herman, redet lidt sammen med hende Og sikkert flere når jeg tænker mig om:D Og så har jeg set: Chaos, til roskilde dyreskue Carina(Hende med tinker hingsten Lille vangs Gigant) Og sikkert flere:D
Hilsen Jette med den dejlige Nazal. <3Loke Død d. 24-8-06<3 <3San Diego Død d. 5-11-06<3 <3I er begge elsket og savnet<3 Hjælper på ridelejren Englykke uge 27, 28, 29 og 30/2007. www.nazal.webbyen.dk designet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
29-07-2007 19:33 |
|
har mødt: Bianca (Maestro) Stina (Matata) Pernille (Rambo) Lullubullu aka oo2-pirat :B Negermor aka Camilla (Fenja) Dillarh aka Louise (dilli) Julie Kronborg Cocktail Rollo Kristian
» Frederikke & Santos « .. snart uden Mirla.. ↑ we were the champions  ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze |
29-07-2007 19:41 |
|
Gud hvor er jeg skuffet ænder xD Har ikke mødt nogen  Men vil møde: Hedviglaerke oo2-Pirat Whatever TessaSera Oompa Blondine Milh Og så dem som vil møde mig ( ingen ? )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TRalala .. |
|
|
Hold da op en gammel tråd ! xD Men, jeg har mødt: Zasha ox og Catrine (rider sammen med hende) NannaBannanna (Har redet sammen med hende) Signe (et eller andet islændernavn jeg aldrig kan huske xD) (Har redet sammen med hende) Sofie og Risti (Rider sammen med hende) Mie (Cados Dakoda) (En af araberfolkene) Chaos Stinky RikkeJ Cocktail (Vilhelmsborg 2007, det var herre hyggeligt ) Har set (tror jeg) Bianca Frederikke Vil gerne møde: Heidi Elkjær Bianca Frederikke Oompa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mie ehr |
Oompa |
29-07-2007 22:53 |
|
HEEY . 2 der gerne vil møde mig  Anyways . STØJER : jeg har sendt en pb til dig som du vist ikke har læst . kig lige på den .. når du har tid . og så tak fordi du gerne vil møde mig . jeg er jo meget beæret selfølgelig . Og du er også en af de personer som jeg gerne vil møde ,, har lige fundet ud af at det (") kun (") ville tage mig 44 min. at komme fra mig og til kagerup hvis der overhovdet ikke er forsinkelser på togene og sådan . det er jo ikke engang så meget . Chef - heey , jeg vil da også gerne møde dig . det er på en måde aalt for kort i forhod til ovenover . men tror på at du overlever
» Oompa & Femilet « What dosent kill you makes you stronger !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala XD |
|
|
Jeg har mødt Camilla & Fenja & Theis - selvom det er min første dag herinde XD Haha  Ved ik om jeg har mødt flere ? d: Men vil gerne møde Jyl ( Vildrose )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grissen |
|
|
Jeg har også mødt: Marthine og Charlie og Sine med Teckla siden sidst. Mathine: Det var nu uge 28 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa! |
|
|
Frederikke Du har mødt mig... jeg har mødt frederikke og santos sofiie vil gerne møde alle
Dalia Gamal
Tis på min sukkermad -og du skal selv få lov til at spise den PRI i dressur og LA i spring pony sælges -skriv hvis du vil vide mere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze |
31-07-2007 13:03 |
|
Oompa : Håber da xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Har mødt: Linette Jannie Line frederiksen Kristina G. Outsen Julie salomonsen H.G. Larsen Nadja Monica P Shanie -Og sikkert også mange flere 
-Mette Larsen med Karola <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjhghtghtygy |
Line Kristiansen ♥Rhapsodyϖ |
31-07-2007 21:59 |
|
Har mødt/set alle dem fra Samsø..  Vil gerne møde: Cocktail..
♥♥♥ Smil til verden og verden smiler til dig. ♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| edrft6y7ui89 |
|
|
Jeg har mødt: oo2-pirat Dillarh Julie Kronborg (hende kender jeg fra skolen) Bianca, mener jeg Theis Duke Natacha ^Alle de folk der nu var der i i herning sidst. (: Ellers har jeg mødt Støjer, Zasha ox og Cathrine, og Mia (er ikke helt klart over hvad hun hedder herinde?) til Vilhelmsborg. Det var hyggeligt, ja ^^ Og så er der selvfølgelig nogle man gerne vil møde : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
hedviglaerke: Jamen jeg er også M E G E T farlig  Spørg selv Støjer hvor farlig jeg var de dage på roskilde xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| legelege |
|
|
der er for mange lege så gamle lege vil blive låst . og der er nok lege at tag af 
[ mvh Lulu Frandsen ] Med Hále Bob
©oo2-Pirat & Hále Bob©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min tur |
|
|
Jeg har mødt: Lin kopp: Mødte hende fordi at hun har part på en heste hvor bell står.. Amalie og Fylla: Sam Karen Burberry: Sam Maja og Røjsen: Sam Mulluz eller rapindo eller så nogt: Kommer til at møde hende på Søndag!..
Eline {L} » Bell <3 « Bakkegården uge 32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|