|
|
| Bliv hos mig Jolly :'( |
|
|
DU MÅ IKKE DØ! min halvpart Jolly er meget syg og kan ikke stå på benene eller drikke selv.. så nu får han drop knust hele min verden vælter ned over mig!  og jeg har ingen paraply  ej havde lige fået lov til at få ham flyttet til Helsinge hvor jeg bor fra Hundested der er 50 % chance for at han overlever. men hans ejer siger det går lidt MEGET lidt bedre. og Dyrlægerne ved ikke hvad han fejler hulk hulk  måtte bare lige ud med det ! 3 billeder af ham <3    det var det her fra :'( 
©Nanna stoppede op, Lagde en hilsen, og red vidre© (\_/) |^ ^| \ (oo)/w \ U \ ww MIKADO
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nårhh.. |
|
|
Det var da trist Puha, det må da være strenge, at gå i en uvished, om han overlever. Jeg ville ikke kunne klare det hvs det var Marko da  -Medfølelse herfra da, Mig og Marko krydser fingre for jer. ... Og trykker vores tommelfinger/Hove 
©Marko & Camilla© ©Et par med stil© -Og selvtilliden i orden-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejjsaaa |
|
|
ej hvor trist, håber virkelig han klarer det ! - er det ikke bellas gamle pony ?
'Sofie Isaksen - Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3 - NU også med Egely's Prins Abdullah (: <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| xxx |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
23-03-2007 21:04 |
|
Det er min Gamle pony! Mig der solgte ham til Helena! Hvor er jeg ked af det nu! Min pony som jeg havde i 5 år . også endda den første! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sofiie |
|
|
Sofiie; det ved jeg ikke ved ikke hvem bella er .
©Nanna stoppede op, Lagde en hilsen, og red vidre© (\_/) |^ ^| \ (oo)/w \ U \ ww MIKADO
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bella ... |
|
|
Bella : NÅR! <3 hvor trist.. er også totalt knust! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
Bella |
23-03-2007 21:16 |
|
Har ringet til Helena & hun siger han har det meget bedre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay :) |
|
|
okay det var godt. håber virkelig han overlever!  Kom så Jolly Go for it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bella |
23-03-2007 21:40 |
|
Han er en stærk pony. Han skal nok klare den. Men pas på ham. Den pony er guld værd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uukkhkh |
|
|
Triiist, men god bedring til ham. - håber han overlever, og kommer i bedring, så du kan få ham flyttet,. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
Rozita92 (HennieRozita) |
24-03-2007 09:22 |
|
ej hvor triiist :/ GOD BEDRING til ham, krydser fingre for ham 
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Forfærdeligt. Håber han klarer den.
- Sofie ♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥ R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalala |
|
|
tak for jeres støtte alle sammen <3. Bella: skal nok passe rigtig godt på ham <3 han er verdens bedste! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
Bella |
24-03-2007 14:26 |
|
Ja. Han er rigtig Dejlig. Man fortryder virkelig hvis man sælger ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
|
|
Bella: hehe , du kan lige stole på at han ikke bliver solgt til flere prøver at få fat i helena for at se hvordan han har det! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GODT NYT! |
|
|
NYHED.. han har fået det meget bedre nu er der 40-60% chance of rat han overlever.. og han har væet ude på fold i dag ug det gik fint kan da ånde lidt lettet op nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
Bella |
24-03-2007 20:00 |
|
Det var godt. Han fortjener ikke at komme flere steder hen (: <3 Men jeg undrer mig over at han må komme på fold når der er 40-60% chance for at han overlever. Har Helena sagt det / Dyrelæge? Men slef. det er ikk min hest mere .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jolly musen !! |
|
|
han må heller ikke komme på fold . endnu men det går godt fremad med ham . han er gald og spiser sin mad . han går meget bedre men ikke helt godt men det er på vej . hilsen helena p.s. jolly skal aldrig sælges vidre . kan jeg love jer !!! vis han skulle har du jo forkøbs ret . men lover dig bella jeg skal nok passe godt på ham .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helena ♥lopes♥ |
|
|
Helena ♥lopes♥ : det er godt det går fremad var over der hvor han skal stå og ride i dag. og der er en boks klar til ham.. men hun forslog at jeg kunne låne deres i de første 14 dage og så kunne jolly blive hjemme.. men vil helst ha Jolly for Den der hest er lidt/meget sær. ;P
©Man stoppede op, lagde en hilsen, og red vidre© (\_/) |^ ^|\ (oo)/w\ U \ ww\ MIKADO^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jolly musen !! |
|
|
jeg kan sige så meget som at dyrelægen kommer igen i morgen og så undersøger vi vidre. han spiser nu sin mad . og drikker vand så det er godt .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helena ♥lopes♥ |
|
|
Helena ♥lopes♥ : pyhh godt  ,, ringer du ikke til mig når du ved mere ?  om han blir helt rask
©Man stoppede op, lagde en hilsen, og red vidre© (\_/) |^ ^|\ (oo)/w\ U \ ww\ MIKADO^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|