|
|
| Hva for noget musik hører I? |
|
|
Heeej Ænder  Nåe, lad os høre hvad for noget musik i hører - Genrer, kunstner osv  Og hvilken sang er jeres yndlings? 
- Mvh. Cecilie -
Fotografering - Gratis Jeg kommer gerne ud og tager billeder for at få en masse øvelse Skriv en PB for mere information www.ChaosPhoto.webbyen.dk Don't pretend you're something you're not
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ***' |
|
|
Kan jo selv lige skrive  Jeg hører stortset alt musik, undtagen Rap og sådan noget. Jeg hører mest rock og alt til death metal .. Men mine yndlingsband er nok Within Temptaion Linkin Park Nightwish Og kan os godt li HIM Tokio Hotel Panic at the Disco Slipknot Korn Og nu kan jeg ikke komme i tanke om flere  Min yndlingssang er klart Wish you were here med Within Temptaion Sangen 'Wish you were here' dog med forkert video Og Within Temptaion igen med Stand My Ground
- Mvh. Cecilie -
Fotografering - Gratis Jeg kommer gerne ud og tager billeder for at få en masse øvelse Skriv en PB for mere information www.ChaosPhoto.webbyen.dk Don't pretend you're something you're not
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bedste musik |
| Forfatter:  |
Pernille Bak |
| Dato:  |
21-03-2007 13:16 |
|
Jeg hører god gammeldags rock, og nyt alternativt rock! De ALLERbedste!!<3<3: Dizzy Mizz Lizzy Muse Nirvana Yndlingssange: Dizzy Mizz Lizzy med Run<3, og Waterline og Glory og Silverflame og Love is a losers game og Rotator og Hidden War og Thorn in my pride, ja, ELSKER deres musik! Muse med Knights of Cydonia, klart den fedeste! Nirvana med Come as you are og smells like teen spirit og All apologies Og så en masse få fra andre kunstnere..
= Min mening! ?Pernille Bak? Thiiiiiilaaaa <3 JHN's Championatliste, Dressur 2007 - Hvis i er seje, så send resultater til mig! Yo! :-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahehhe... |
Stormont »Shakira« |
21-03-2007 15:43 |
|
Høre faktisk ALT! Men er specielt glad for Linkin Park og Robbie Williams!
!Camilla! Hende med super hesten! HUSK! Intet er umuligt for den der har viljen i hjertet! Mit Motte går altid igen! ©- Rob Schnieder, og Freddie prinze jr -© Søger du part?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
hører mest the killers good charlotte my chemical romance the used fall out boy björk evanescence nightwish teitur nightmare before christmas danser med drenge lige hvad jeg kan komme i tanke om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ROCK :D |
|
|
Jeg hører mest rock og metal. Nightwish Evernescence Lordi Tokio Hotel ^^ And so on.. Jeg ved ikke rigtig hvad min ynglingssang er. Det skifter ret ofte.
Mvh. Maiken Spis maden, før den spiser dig! -- Hardcore Nightwish og Tokio Hotel fan. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg høre |
christina ♥Minella♥ |
21-03-2007 15:54 |
|
Evanescence My chemical Romance
Knus Christina Ses vi på Enghøjs Ponyclub i Påskeferien og til sommer i 27 og 28
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
min yndslingssang er lige for tiden good charlotte - the day that i die
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
21-03-2007 16:29 |
|
Jinks (One Night) Special D (Me And My Lover) Hampenberg (Ducktoy) Johnson (Nasty) Vidst det der kører none-stop pt.  Yndlingssangen må være Johnson med Nasty <3
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <hmmm.. |
|
|
Det skifter meget.
lige for tiden er det Under Byen, the Kooks, Mika, Trentemøller, Thom Yorke, Veto og lidt andet bras. hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tihithith |
|
|
Hører meget forskelligt musik bl.a. Eminem Justin Timberlake Evanescence Christina Aguilera Scooter Good Charlotte L.O.C Niarn Marc Johnson Mew Nickelback Pink Snoop Dogg 2pac Min yndlings. hmm. Christina Aguilera - Impossible youtube.com/ watch?v=iacs32lay1A&mo...ted&search=
Dillarh Dallarh med yndlingen dilli (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LOLOLO |
Matildetoesen »Michi« |
21-03-2007 17:04 |
|
Min yndlingsbands er: Groove Coverage Linkin Park Within Temptation T.a.t.u.
Jeg høre også S Club 7, Nightwish, The Rasmus, The Killers, Tokio Hotel og diverse andre.
Af kunstnere, altså ikke bands, kan jeg bedst lide Shania Twain.
Mine yndlings-sange er: Shania Twain - That don't impress me much Groove Coverage - She Within Temptation - It's the fear
Og det skrev jeg, Michi-Tidligere Matildetoesen, så... Noah's ark sank, og derfor var det kun ænderne der kunne svømme, der reddede sig selv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blaah... |
|
|
jeg hører næsten alt. rock, pop, metal, punk, ska og elektronisk. bands? tjaeh, gider ikke komme med en liste - den er for lang. og ingen nævnt - ingen glemt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Favoritten er Queen  Derudover hører jeg The Beatles, Led Zeppelin, Black Sabbath, Pink Floyd, Sarah Brightman, Løvernes Konge (har historien fra en cd, på min iPod ). Kan ikke komme på så meget andet. Skal til at have udvidet min musikhorisont  Har en del yndlingssange, men de øverste må være: See What A Fool I've Been Some Day One Day Long Away You And I Uh, må hellere stoppe her, før jeg kommer på andre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tokio Hotel. |
|
|
Jeg har en blandet smag, kan man vidst godt sige.  - Men yndlingsbandet er: Tokio Hotel  ^Ingen tvivl om det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Høre.., |
|
|
Høre alt techno , alm techno og noget af det mest sygeste techno Blandt andet: Dj Sammy. Dj Aligator. Dj Gizmo. Dj Lhasa. Dj Mary. Dj Zany. Ovs ovs.., Ellers høre jeg skam også Johnson, Nik og jay, lidt pop musik også.,
Her kommer Lisa Christensen på Hans.  Eller lyder det måske bedre med Herman 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ftftutu |
|
|
Noget forskelligt, men mest enten techno eller pop. Lige nu er det mest Justin Timberlake Jojo Christina Aguilera DISNEY!!! Ellers elsker jeg sådan nogen musicalsange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha uha... |
|
|
Tja... klassisk, klassisk rock, poppet-blues-easy listening-rock og lidt celtic-chachacha  Queen, Sarah Brightman, Blink-182, Elton John, Garth Brooks, Johnny Cash, Pink Floyd, Roben & Knud... og og og så videre! Min ynglingsang er "If We Hold On Together" af Diana Ross 
Vegetacha . Maybe curiosity killed the cat, but only because no one bothered to answer her question Why?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dcfgthyjuiko |
|
|
jeg ved ikke lige helt hvad skal kalde den genre jeg godt kan lide. Lige nu elsker jeg bare en af Tina dicows sange. - Room With a Veiw Ellers. Rasmus Nøhr, Teitur, Tina Dicow The sounds Nephew Fall out boy Mika. (<3 ) Mew Kan ikke lige huske så mange lige nu d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Uhha, hører jo meeeget forskelligt ? Hvad jeg sådan liige, kan komme på : Green Day My Chemical Romance The Cranberries Incubus Guns & Roses Keane Mew Mika Red Hot Chili Peppers Volbeat Nephew 30 Seconds to Mars Blessid Union of Souls Nickelback Queen Razorlight Ved sgu ikke liiige hvad min yndlingssang er ? Der er så mange ! 
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frtyhrtyrry |
|
|
Jeg kan godt lide: TOKIO HOTEL!! My chemical romance Girogamesh EAV Samy deluxe Green day Avril lavigne og mange andre!!
©Tokio - Hotel fan© Tab og vind med samme sind. elsker dig Prins. ~Prins & Sheri I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
Marthine ♥Lukas♥ |
21-03-2007 19:58 |
|
Jeg hører mest AC/DC, My Chemical Romance og Nirvana.
Lukas <3 Molger uge 28 I'm on the highway to hell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
mest metal  men: - nightwish
- tokio hotel
- sentenced
- iron maiden
- 7 thorns
- illnath
- volbeat
- hannah montana

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Stereodee: Det var nok en fejl eftersom 2. gang er det stavet rigtigt, ikke? 
- Mvh. Cecilie -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djgksdg |
NannaT |
21-03-2007 20:47 |
|
jamen alt musik får en chance hos mig For det meste lytter jeg et nummer igennem et par gange eller 3 og hvis jeg ikke kan lide det, kan det bare fucke af. eller nogle bestemte kunstnere - det kunne fx være tokio hotel. har aldrig hørt noget så latterligt crap  menn... altså min musiksmag er ret bred. lige for tiden hører jeg meget: rammstein ac/dc nirvana system of a down jose gonzalez scooter heather nova within temptation johnson fall out boy (det er faktisk kun den der "this aint a scene" jeg kan lide - alt det er andet er noget @!#$) oomph! eminem (HOLDER ALTID!) trentemøller mika, alex, james morrison, osv mmm <3 chill
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| musikkk |
sille9 ♥Linsemus♥ |
21-03-2007 20:56 |
|
Jeg elsker Country musik. Høre Dolly Parton og Wenche Hartmann meget. Høre sådan set det hele. Andre der gør det?
Hilsen Sille Asa-Lin <3 Fina <3 Colle <3 Altezza <3 Thor <3 Stjertna <3 Matti <3 Distiny <3 Vixi <3 Spirit <3 Leonora <3 Efendie <3 De dejlige heste <3 Islænder <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tgrfhbfgbhfg |
|
|
MEGET blandet! Dvs at jeg hører alt (: undtagen klassisk d: Lige fortidenhører jg meget Siple Plan, Blink 182 og sådan (: Men det svinger d: yndligssang lige nu er nok vacationmed simple plan 
Hilsen Julie uden hest Tidligere Julie xxx :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Alt fra The Knife til Veto til Killswitch Engage. Men det er dog genrene rock, ska, punk, elektronisk og metal der præger spillelisten på min iPod.
Sandra & Tímon JHN´s islænderrytter 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
22-03-2007 07:25 |
|
jeg hører meget forskelligt musik, men lige for tiden er det mest My Chemical Romance, Mew, og så kan jeg ikke huske flere  min yndlingssang er "America" af Razoorlight
KH. Avana . furture came and broke your heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
Smølferne, helt sikkert  Johnson, Niarn, Evanescence, lidt Avril Lavigne, Nickelback, Pink, Take That/Patience, Christina Aquilera osv.
Odin med Black Beauty den sorte skønhed o:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hardstyle my style xD |
|
|
Er jeg den eneste der elsker Techno, hardstyle ? ö Jeg hører meget. (: .. - Hardstyle The Prophet. Alle. Dj Dana. Alle. Dj Luna. Alle. Dj Zany. Alle. Alpha Twins. Alle. Blotonium Boy. Alle. Technoboy. Alle. .. Og mange andre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
My Chemical Romance Green Day Volbeat Rammstein Nephew BliGlad Mika Rasmus Nøhr Kaizers Orchestra HIM osv osv osv osv
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djskgdskjgb |
NannaT |
22-03-2007 21:18 |
|
Kanokanokano, nej Zany er god : D
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blandet |
|
|
Den er blandet. Dansk rap, rock/alternative, Indie rock, oldies og blues 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hører ; |
Hopla |
24-03-2007 12:02 |
|
alt hvad der er godt ! alt fra Opera til Metal 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gnistemand ' |
LÚL-er »qnistemand« |
24-03-2007 12:32 |
|
techno , pop ' rock osv .. (: eeelsker robbie williams , tokio hotel , Jovem Pan , osv .. miin yndlingssange er : " Listen to your heart " - Jovem Pan " It the end it started " - Brinck og Maria Marcus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
24-03-2007 14:38 |
|
Det er ret forskelligt. Jeg kan godt lide Procol Harum, Leonard Cohen, Trentemøller, Justin Timberlake, David Bowie, Sinead O'Connor, soundtracket fra Moulin Rouge, Daft Punk, Roben&Knud, The Killers, Evanescence. Det var bare et lille udpluk, og nok også det jeg hører mest (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Musik. |
|
|
Hmm, hører egentlig det meste men der er da en grænse. Det er nok sådan noget lidt jaa.. hmm.. det er ikke rock, men vil bestemt heller ikke sige det er pop. Lige nu hører jeg mest: My Chemical Romance Tokio Hote Evenascence Panic! At the disco
U2, Green Day & Nirvana går også nogle gange. - Yndlings sang(ene) er nok: "Famous Last Words" med My Chemical Romance "Weigh of the World" med Evanescence "The only difference between..." med Panic! At the disco "Übers ende der Welt" med Tokio Hotel
Sisse & Musse - Ægte kærlighed <3 JEG SØGER EN ISABELL WERTH WINTEC SADDEL, KONTAKT MIG VIA HN HVIS DU HAR EN TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift ? |
|
|
Fall Out Boy (Alle deres sange !)<3333 Red Hot Chili Peppers (Alle sange ) <33 Tokio Hotel (Ubers ende der welt) Evanescence (Lithium) Panic! At The Disco (Lying is the most fun a girl can have ...) Good Charlotte (Rich and famous, Money) The Killers (Bones) My Chemical Romance (Famous last words) Justin Timberlake (What goes around, comes around) Green Day Mew <333
¬ Fяeja† Appel Halsnæs ‹3 - Stutteri Foelsbjerg 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yeeeaaar |
Muzze »Min Kaniiin« |
24-03-2007 18:05 |
|
B-boys Tokio Hotel Panic! at the disco Er sådan dem jeg godt kan lide for tiden...
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja hej |
|
|
metal og rock, ikke andet  ps. techno stinker
.•° Matata Dyrhave & Stina Iversen °•. Min elskede gamle pony, Dijon, jeg vil aldrig glemme dig ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
25-03-2007 21:18 |
|
Blue foundation Pink Floyd Hærværk Dansk Fløde The Strokes Rage against the machine Nephew Mew Oh no ono  Veto Klaxons Bliglad Aldri Voxen The doors Dúné Franz Ferdinand The Kooks Muse Nirvana The white stripes Og kommer sikkert i tanke om mange flere lige så snart jeg har trykket "godkend" 
Born to be wild 
Don't teach me a lesson I've alredy learned
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
25-03-2007 21:25 |
|
Kan også li Kaizers Orchestra Red hot chili peppers @!#$ pistols Raveonets Trentemøller Mika
Born to be wild 
Don't teach me a lesson I've alredy learned
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|