|
|
| Hvilken MOBIL abonoment skal jeg vælge? |
| Forfatter:  |
Martina »SØGER PART« |
| Dato:  |
17-03-2007 11:04 |
|
Hej dér. Mit 3Boom abonoment udløb i går, og det havde jeg helt glemt. Jeg har ikke fundet et nyt abonoment til min mobilos endnu, men d skal være en med FRI sms.  Jeg har tidl. haft Telia Xpress. Men tænkte på om Telmore måske skulle være bedre. Jeg ved det ikke, i må godt komme med foreslag! Og til jer som har fri sms - hvilken abonoment har i?  På forhånd tak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeyyy |
|
|
Jeg har Telmore, det er super godt! Pt. er der bare lidt problemmer med at lukke mobilen når den når 100 som de LOVER! .. Men det er bare en midlertideligt fejl..  - siger de jo! Men ok. Også bare mig der ringer som en gal! d:
♥ Mvh. Amanda Karlsen ♥ "Hende der ikke kender til det at give op" »OBS; ENGHØJSPONYCLUB, 29&42. Msn | Arto | Profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bghjbhgb |
|
|
jeg har telia express og det kan klart anbefales.. men det slutter på onsdag ,, så har jeg TDC et-eller-andet med gratis sms og gratis mms
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bghjbhgb |
|
|
jeg har telia express og det kan klart anbefales.. men det slutter på onsdag ,, så har jeg TDC et-eller-andet med gratis sms og gratis mms
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
Martina »SØGER PART« |
17-03-2007 11:25 |
|
Enghoejj Ok. Jeg overvejer nemlig om jeg skulle ha' Telmore til min mobil. oo2-Pirat Okay. Hvorfor skifter du til TDC? Jeg har også set på TDC's MaxSMS+ eller noget i den stil. Det koster jo det samme som ved Telmore bare at man også har fri MMS. Men sys at opkald er lidt dyrere end normalt, eller er det bare mig? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhg |
|
|
Fordi jeg skulle have ny mobil ,, og den jeg ville have kunne man ikke få hos telia ,, også var det nemmere at skifte for min mor og far har også TDC.. var ellers helt vildt glad for mit telia.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
LÚL-er |
17-03-2007 12:26 |
|
.. max sms + , ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iafhaifhiaf |
|
|
jeg har tdc duét med maxsms. kan klart anbefales 
Dillarh Dallarh med yndlingen dilli (L) maria kimmie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh.. |
|
|
telmore eller cbb er nok det billigste. selv har jeg telia express, men det er udelukkende fordi jeg gerne vil skifte mobil ofte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvv |
sawa |
17-03-2007 12:51 |
|
jeg har M1 prisbasker  men det koster, uden servicepakke 18øre pr sms, men man kan købe noget til så der er fri sms
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie med »penny« |
17-03-2007 20:20 |
|
jeg har godt nok ikke fra sms men jeg har 5000 gratise smser om måneden de første 6 måneder koster det 200 kr om måneden + 5000 gratise smser når de så er gået kommer du ned på 60 kr om måneden + de 5000 grastise smser vildt godt abonoman helt klart anbefales
cecilie c har du hånd har du håndled 6 intet sigende ord
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
m1?
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEIL HN |
|
|
Heil HN 
Love from din n00b  - Rassamullamulla - fordi du fortjerne det xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla (Fenja) |
Theis |
17-03-2007 20:56 |
|
Heil dig sødeste toilet 
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
17-03-2007 20:59 |
|
cecilie: er det ikke sonofon? jeg har telia express, super godt abbonoment, kan helt sikkert anbefales. jeg har altid haft det, og har ikke lyst til at skifte. har aldrig haft nogen form for problemer med det 
.. mia svane yo sucker? hæ hæ hæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| giddemjeh |
|
|
Du har stadig fri sms - man SKAL ikke have abonnement for det. Abonnementet betyder bare at du skal betale en fast pris hver måned - eller en mindstepris hedder det. Jeg har også 3 mobil, og mit abonnement udløb i Januar - og har stadig mine tillægspakker - og betaler kun det de koster i alt + evt. forbrug.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|