|
|
| Jeres Mottoere |
|
|
ja ænder hvad er jeres mottoere ? hvis i har et ,, frem med dem  mine må være - Weee
 (går ikke en dag uden jeg har skrevet, sagt, råbt , skreget det) - You Know
(den blev efterhånden kendt når jeg fandt ud af at der faktisk var nogen der fattede hvor det kom fra xD) også sejeste over dem alle  - Hallo, ich heise Dieter, ich bin dreizehn jahre alt.
den har jeg sagt min 10 gange om dagen de sidste 2 uger xD weee xD den første flydende sætning jeg kan på tysk xD - You Know  og NEJ jeg keder mig slet ikk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nanananan |
|
|
"HAHAHAHAHAHAH"  "Hej mor" "Din mor tisser" "Det er godt" - det skal siges på en bestemt måde  "Neaderthaler love <33333" og en masse andet xD
Love from din n00b  - Rassamullamulla - fordi du fortjerne det xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nanananana |
|
|
Når ja xD "NIGHTWISH STYRER "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| zsnfjnsdjfn |
|
|
hahahaahhaha den bruger jeg også tit  OMG jeg glemte den vigtige - Jeg ligner en dreng
hahahah en dag var der en på msn der skrev :" nej det er bare Bill der ligner en pige!" xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tithithithit |
|
|
Mottoer ?  Okey, motto. mig og min venindes. here it comes, det herre genial: hvis det ik bløder, gør det ik ondt  Og ting jeg siger konstant: - frækt - så ska du næsten ha en kage nu - jamen tillykke mester jakob - ooog småkage - tak snuskefjæs. en kage? - ja, prøv og hør heeer - neeej, det var godt nok flinkt gjort. spade. osv osv osv nej, jeg siger ingen underlige ting hele tiden xD
Dillarh Dallarh med yndlingen dilli (L) maria kimmie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| iyhiyhyihyi |
|
|
gud ja, hvordan kunne jeg glemme dén  - Kom glad - nej tak musse - nøjha, ja. smut snuske - bestemt - simpelthen - alt for dig. grimme - skuffende - SÅ DER KAGE! ^^ det sidste SKAL råbes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijhuh |
|
|
hahahahaha herning mottoet må altså kåres som vores flotte kor af TASKØØH & ANNE'SOFIEØH
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ithtihtihihtihtit |
|
|
hahhahaa, nååjaaa omg. det var såså griner. hmm. hvor er min taske.. taskøøh. den har annesofie annesofieøøh ?! TASKØØØH og sårn kørte den ellers bar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfrtghyujkiol |
|
|
hahahaha. sikke nogle fantastiske sætninger du har dig dillarh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Når man skal, er det helt umuligt at huske noget som helst xD Men noget af det mest geniale er da; - Spænd hjelmen - Så skal du da næsten ha' en hat af papir
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
sawa |
| Dato:  |
16-03-2007 23:12 |
|
gør hverdag til fest, gå på ane som er bedst  hah fent på det da jeg var syg xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ototjotjot |
|
|
ich weisse, jeg elsker mine sætninger xD ja, med min taske 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| defrtgy7u8i9o0 |
|
|
... det er nu heller ikke sådan når ens far render rundt med alle pengene..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xDxDxD |
|
|
Cocktail stak af  hun blev bange  ... jeg er god til at lave historier xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gihihgighgihgi |
|
|
hahaaha, vi råbte hele tiden lålåålålå btw. lige én mere sætning: så ska du da nærmest ha et flag i hatten ^citat: ekskæresten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
EEeeeje Dillarh ,, han kan ikk blive ved med at være din eks  hahhaahaha ja mayn ,, alle i herning skulle gøres opmærksom på vi var der tænk hvis de gik glip af os 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tihithithit |
|
|
det klarer han da meget godt, syns jeg ligsom nok  hahahahaha, alle lagde mærke til os. det tror jeg os de gjorde  omg. du skulle ha været der, da mig, julie og sarah skulle hjem. vi sagde hej til alle mulige, og alle de der snobber gloede herre ondt på os 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
16-03-2007 23:22 |
|
Siger "Jep" så tit at det driver alle til vanvid. LOL siger jeg også meget. Ikke bare skriver det, men jeg SIGER det også. Eller gab og suk. Altså selve ordene, ikke fordi jeg gaber eller sukker. Det er jo nemmere at sige ordene?  Og "Just one more thing" - Den elsker jeg  "If I tell you, I had to kill you". Siger jeg også jævnligt. Og så gør jeg konstant folk opmærksom på at det jo ikke er pingvinernes skyld 
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| swedrftghyuji |
|
|
haha. Jeg tror i hvert fald alle lagde mærke til den ensomme ketchup der stod på gulvet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfvgbhyuji |
|
|
Theis, jeg kan godt lide din sætning "If I tell you, I had to kill you" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihtithithit |
|
|
hhahahhaa, ej det var synd for den<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kxndfjnxf |
|
|
Dillarh : hahahah det gjorde Bianca også men alle blev sure <3 xD stakkels ketchup  men ikke den klamme ond-i-maven-kakao den skal bare dø xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
16-03-2007 23:30 |
|
Siger meget: - Nice - Øv bøv Og den bedste : "Jeg grammes. "
De gladeste hilsner. Ann-Sofie .. En verden uden heste - en verden uden sjov 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ojgojoagjo |
|
|
lullu<3: man ska bar tvinge folk til at sige hej  vi gik til angreb med mine krykker ahahhaah <3 pure baby ketchup  neeej, godgodgod kakao <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bhbhhgbhbf |
|
|
hahah ja xD hahahha ja også mig xD - som var så genial at sige :" ej det gør ikk noget så kan folk sku bare flytte sig!" hovsa xD så skulle den bare tilbage til den grimme pølsemand  hahaha nej mayn den gav mig indt i maven <3<3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
- TAG DIG NU SAMMEN!!! bliver brugt meget hyppigt 
- Hovsa - Æh, hvor fanden sku jeg vide det fra? - haha du er så skæv mann - jaer, det var flot - LUK NU RØVEN - HOLDT SÅ KÆFT! - KNYT - FLET Og så får jeg altid "skide" ind i hver sætning: "Det var skide sjovt". Det driver mig selv til vanvid.
- Sasma I know I can, be what I wanna be If I work hard at it, I'll be where I wanna be
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Og - @!#$ os - pernilleee. Jeg havde helt glemt vi havde lektier for, og jeg fik først det afvide igår kl. 22 og så fandt jeg ud af at mine bøger lå herovre, så jeg kunne ikke nå at lave den. (dette siges ekstremt hurtigt )
- Sasma I know I can, be what I wanna be If I work hard at it, I'll be where I wanna be
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tithithi |
|
|
hahhahah, ligsom da jeg slog hende damen over benet hun stod herre meget i vejen, flyt dig dog spade xD ååråh, grimme grimme pølsemand han misbruger den sikkert  dodorh, good kakao <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
16-03-2007 23:59 |
|
Tror det må være: - "Niiice" (eller nok nærmere "naaarjs ) - "Jeg føler ikke for det" (sådan når min mor spørger: Erika gider du ordne det?" - nej, jeg føler ikke for det ) - "dunno" - Doh - elsker det ord  - "lol" (det samme som Theis med at udtale selve ordet - det samme med suk og gab ) "lissom" - skal proppes i så mange sætninger som muligt  "som om" Og så VED jeg, at der er en sætning eller et ord mere, som jeg siger SÅ tit, men jeg kan virkelig ikke huske det lige nu, pisse irriterende 
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jbhbhgbgbg |
|
|
hahahahah hun kunne sku da bare lære at flytte sig xD ja trist den skulle ende sine dage sådan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| totjtojot |
|
|
ja, når jeg er handi ka folk bar move sig xD hahaha årh, så trist, så trist 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ghtiauoaut |
|
|
nå jo, os kinky nok joutak snut naarhrjrr din arharhra (god sætning) nøhjj, det kunne jeg gerne tænke mig ja, det var da rar hva super og så så man lige dig smutte ja, det ska vi ik hahhaha loves it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn. |
LÚL-er |
17-03-2007 10:15 |
|
.. Flyt dig ... KLUMP ?! .. skal lige siges , at den mest bruges overfor .. C. Mikkelsen (: FEEESENT , .. LÚL oq fie'z ordsprog (: FLET slaash ' flet fissen kaelling .. BLAEREROEV ?! .. siges naar helene vinder over mig i petangue '  HEEEIIIJ BARGITTE ! siges hvergang jeg ser min klasselaerer ' .. og saa kan jeg self ' ikke komme paa resten (:
hej hej fra .. LÚLer 8D ' qnisten ' qoer livet lysere ' .. det fjordhesten med rytteren q; '
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ardhdhddhhd |
Islænderfjorden ♥Islænderfjorde |
17-03-2007 10:20 |
|
der er en fra min parralel der uaubrut siger: " aj det er seriøst " og sådan når man spørger hende: "hvad laver du" Rydder seriøst op" ajjj...j!!! 
L & L Forstå din hest- så bliver venskabet bedst XD vend aldrig ryggen imod kærligheden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
sawa |
17-03-2007 12:16 |
|
tror det er jeg siger mest er - "Spasser" en det skal sådan siges på en bestemt måde, sårn spaAser? el lign.
og - "Det gider vi sgu da ik' høre på?!"
- "Ej nu må den fandme lige tage sig sammen!?"
- TAG DIG SAMMEN
- argh
- den er så grim at den er sej!
- okay så
- Nej.
- hov hov
- jeg er sulten.
et motto må være - hellere være mærkelig end kedelig
og som tidligere nævnt - gør hverdag til fest, gå på ane som er bedst
- Mærkelige mennesker har det sjovest
Og når folk kigger underlig på mig, fordi jeg slår mig løs og er mig selv (UDEN at være fuld ) - "Det kan godt være du finder mig uintillegant og underlig, men jeg har det sjovere end dig"
øhm gider ikke mere nu men blev inspireret til at indlæg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha.. |
|
|
"Waaah.. jeg er ruth ... jeg vil freeelseee diiin sjæææl.." *skal siges med en vildt klam stemme og underlige håndbevægelser og sjov grimasse*  "Fascist svin" - en intern joke mellem mig og en veninde. "..og så var ponyen bare.." HESTESNAK ÜBER ALLES! "Ej Maja, hold så op" - når hun bukker 20 gange i træk!  "Jeg er EGG-MAAAN. Argh autonom autonom" - parodi på politidirektør Per Larsen. *lol*
/ Shirk Tilhænger af punk rock, tudekiks, alternativ livsstil og nørderi. First we take Manhattan .. then we take Berlin. All in all, I am still the best brick in the wall.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsaa |
|
|
japs okau 8D siger vel tit og ofte: - HEJ! (til alle mulige tilfældige mennesker) - "... søde skat" bruges tit xD - "Japs" & "Japser" bliver brugt hevr dag xD - + "Haps" - Kom ind i kampen. bruges mere og mere xD - "lol" siger jeg meget tit. - slask - dask - "ja den er flot" - "du grim" - Også er der den med: Tilfældig person (til mig): Tag dig nu sammen?! Mig: Hallooo? Jeg er i ét styk! .. øhm er der flere? sikkert xD
© Bianca & Maestro © » Fando savnet for evigt {L} Nu også med lullubullu :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgvthujk |
|
|
jeg er nødt til at sige det som det er, Dillarh. Jeg er fandme ved at få grineanfald når jeg ser dit "spade"  Hahaha. (plat humor. jeg kan ikke gøre for det.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| awyyrree |
Domze |
17-03-2007 13:40 |
|
gad godt vide hvor mange der ville ønske de sagde det der tit, og hvor mange der rent faktisk gør det ;p
-Helene Hold on to the memory! It's all you've got.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rirhrrhir |
|
|
cocktail: du ska ik mobbe min spade sætning  jeg er stooolt af den <3 btw. vågnede lige i morges - ja sjovt nok - og kom i tanke om flere  mh jaaa - klart ej, det tror jeg så ik lige kaaageee, tæært', kringle, kringeel (siges med håndbevægelser) hihihihihihihihihihihihihi - bums pas på jeg ik lige pludselig skubber dig ind i den der busk hallo ik mob maayn yir im totally god nuuurh <3 og når folk på arto skriver: hej smukke. må jeg ik få din msn? - hej grimme. må jeg slå dig i hovedet med en kæp ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eee |
sawa |
17-03-2007 14:00 |
|
og som modstander af "niiice" har mig og min veninde astattet det med skal siges på en bestemt måde..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'Svaret: Det kommer her xD' |
|
|
"Nåååååår" 
Hilsen Sassi -Med den elskede Bowie<'33- -Den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
sawa |
17-03-2007 14:03 |
|
og - genialt
- suuuper
- floooOt helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gnæk... |
|
|
Neuken in der keuken 
Vegetacha . Maybe curiosity killed the cat, but only because no one bothered to answer her question Why?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghfghfghh |
Muzze »Min Kaniiin« |
17-03-2007 17:16 |
|
wee  Dooorh Yea right nope nice frækt - Den bliver brugt meget
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
|
|
mit motto er "sometimes the life is some s*it, but then you just have to fight!" ellers siger jeg ofte, meget -nicest -tag dig sammen -ad hvor er det sejt! -hovsa -fy 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine mottos |
Emma-BB ♥Tarzan♥ |
17-03-2007 19:02 |
|
Jeg siger tit 'seriøst' Og mit motto er: Elsk Mig, Had Mig, Men prøv dog og forstå mig. Lyder måske dumt? Men jeg elsker det motto!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sihegegr |
|
|
siger alt for tit underlige lyde. En slags bøvser. Nogen hører dem dog som hamsterlyde, mens andre siger det lyder som hik, og endnu flere andre som opkast xD Mén der kommer intet med at op de er dejlige  også nogen ord: ej agtig iiih hahah
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewgwegw |
Vildrose |
17-03-2007 19:50 |
|
jeg siger for det meste altid ahahah ej jux hjælp mig lige hvad jeg forstår det ikke er højre den vej? jamen sådan HVAD JEG FORSTÅR DET IKKE. er højre den vej? eller den? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nsdhfbsdhnf |
|
|
Bianca : <3 det er også godt xD men dem i herning blev god nok sure xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nanaanna |
|
|
Jeg siger også tit "lol" og "n00b" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
"Aiii", "Sådan, helt seriøst?!", "Ej hvor nulret", "Sweety pie", "Snulli", and so on
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mottoer??? |
|
|
Hahahahaha, genialt indlæg xD - og hvor er detmange gode xD Erika: Ej hvor godt, jeg siger også konstant LISSOM!!  Dillarh: Hej smukke. Må jeg ik få din msn? - Hej grimme. Må jeg slå dig i hovedet med en kæp ? Jeg elsker den, flækkede sammen da jeg så den xD Nårh men elers: - OSTEHAPS!!! Skal siges virkelig højt og alle er ostehapser xD - "Er du en ostekage???" - Weee!! - "KandugodtlidePanic!At...gisthemost funagirlcanhavewiyhout...othesof?". Skal siges ekstremt hurtigt sammen med min veninde  - Altså hej! Osv., jeg kunne blive ved xD
Sisse & Musse - Ægte kærlighed <3 JEG SØGER EN ISABELL WERTH WINTEC SADDEL, KONTAKT MIG VIA HN HVIS DU HAR EN TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
17-03-2007 21:36 |
|
det der er ikke ordsprog xD det er ting i siiiger mennesker :b -okay har ikke lige læst hele indlægget igennem? fååååck det :b jeg siger ofte og hele tiden: - suckers - hello sucker - kage? - ej vel? - hæ hæ hæ - dickhead - i wanna f*uck you all  - og sikkert meget mere :b haha d;
.. mia svane yo sucker? hæ hæ hæ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tihihihihihhih |
|
|
mia, vi har aldrig sagt ordporg ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nhskujtrk |
|
|
"hahahaha" "aargh @!#$" "ralph lauren" "luk r*ven" det må være de daglige replikker.
Miss Golden Freja Q3 vi er et dressurteam ' vi styrer ' vi er et dressurteam jeg elsker dig over alle, min øjesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ja goddaw |
|
|
ja! der er heller ingen på skolen som siger hej haha! xD . det er genialt 8D . Lige nogle flere. siger også tit: "hej ost" "hej svaaampe" (især til stina ) xD haha!
© Bianca & Maestro © » Fando savnet for evigt {L} Nu også med lullubullu :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
Erika |
18-03-2007 12:59 |
|
Kom da også lige i tanke om: - Luk r*ven mann (skal virkelig siges på en speciel måde ) - Hvor'n syn's du selv det går? - Flooot smarte - Nasty - Kinky - Ejh, men seriøst mann - Huh? - Og så en hel del gange i stedet for at sige mand/mann/mayn efter en sætning, når man rent faktisk snakker med et hunkøn - er det SÅ tit jeg siger "kvinde" - helt ekstremt faktisk 
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Meget brugt ord: ABE DU ER EN ABE!
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Rid med dit hjerte, på den hest du elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|