Hej alle jer jhænder 
Jeg synes efterhånden det er giga lang tid siden jeg har oprettet et indlæg med mirla. :| ikke fordi der er sket noget nyt, men jeg vil bare fortælle lidt og sådan.
Jo, Mirla er jo kun en kat. 3 pony, så jeg kan regne ud så snart enten rideskolen køber/der bliver en 1'er eller 2'er pony ledig er det farvel til Mirla, så nogle nye kan passe hende.
Det vil jeg naturligvis ikke glæde mig til, men det bliver også rart at komme lidt op i højden og ikke være pinlig over at man er så stor til den mule man rider rundt på.
Jeg snakker meget frem og tilbage med min mor & far, om jeg ikke må få min egen pony. Min mor synes det er en fin idé, og der er en pony her omkring hvor jeg bor tilsalg, som måske kunne være noget. Men min far er absolut uenig!
Vi red juleridning december måned, hvor Mirla jo var sød og have med i byen. Men i alen både frem og tilbage blev hun lidt glad, og ville gerne bukke et par gange, men det var til at styre . Et billede:

Bianca og Maestro i baggrunden. Vi red sammen og der var ingen problemmer 
Så har jeg to dressur billeder fra November (tror jeg da), som i godt lige må se :b

Jeg vil være rigtig ked af at miste Mirla, for hun har lært mig utrolig meget . (L)
Imorgen når jeg skal ud til hende, tager jeg nok lidt billeder