Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Mirla [: - lidt opdatering.
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 17:43

Hej alle jer jhænder

Jeg synes efterhånden det er giga lang tid siden jeg har oprettet et indlæg med mirla. :| ikke fordi der er sket noget nyt, men jeg vil bare fortælle lidt og sådan.

Jo, Mirla er jo kun en kat. 3 pony, så jeg kan regne ud så snart enten rideskolen køber/der bliver en 1'er eller 2'er pony ledig er det farvel til Mirla, så nogle nye kan passe hende.

Det vil jeg naturligvis ikke glæde mig til, men det bliver også rart at komme lidt op i højden og ikke være pinlig over at man er så stor til den mule man rider rundt på.

Jeg snakker meget frem og tilbage med min mor & far, om jeg ikke må få min egen pony. Min mor synes det er en fin idé, og der er en pony her omkring hvor jeg bor tilsalg, som måske kunne være noget. Men min far er absolut uenig!

Vi red juleridning december måned, hvor Mirla jo var sød og have med i byen. Men i alen både frem og tilbage blev hun lidt glad, og ville gerne bukke et par gange, men det var til at styre . Et billede:

Bianca og Maestro i baggrunden. Vi red sammen og der var ingen problemmer

Så har jeg to dressur billeder fra November (tror jeg da), som i godt lige må se :b

Jeg vil være rigtig ked af at miste Mirla, for hun har lært mig utrolig meget . (L)

Imorgen når jeg skal ud til hende, tager jeg nok lidt billeder ;)

» Frederikke Sadolin «

Med Muledyret Miirla (L)

0
0
Svar på denne tråd

jndjfdf
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 17:47

Lullu Bullu

×_+

0
0
Svar på denne tråd

hejsaa
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 17:47

lille miiirla piiigen

.. kunne blive dejligt hvis du fik din egen skat (:

og ja :b ved jo hvordan det går med jer og alt det der xD

© Bianca & Maestro ©

» Fando savnet for evigt {L}

0
0
Svar på denne tråd

hhaahahha..
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 17:52

LulluBullu: det var da en dejlig komentar :P

Bianca: Ja, det ville altså være dejligt. Jeg plager også som en sindsyg, det er bare som om det ikke hjælper! arh! Men ja, det har vi os snakket om miin <3

» Frederikke Sadolin «

Med Muledyret Miirla (L)

0
0
Svar på denne tråd

Nååårh..
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 20:13

hvor er den sød Sårn en lille en savner jeg at have. . ka godt forstå a du på en måde genrne vil ha en ny, men beholde hende..

jeg havde det samme da jeg skulle fra Blacky til Clea, men jeg kom over det, det tror jeg os du gør. Nu har jeeg joo dream sheep (L)som jeg jo elsker af hele mit hjerte. Men jeg glemmer aldrig Blacky & Clea, og det skal jeg heller ikke! det skal du heller ik! rart med noget opdatering, jeg følger jer to meget!

» Emilie Lund

.. uden Clea, du vil altid være savnet. |:

men med mongoldyret Sheepie (L)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider