Halløjsa N'er 
I har nok ikke lagt mærke til det, men det er faktisk ret lang tid siden jeg har været her på JHN, pga. lektier, venner, stævne & så skal man jo lige vænne sig til at ride 2 heste om dagen 
Men Ollie & Teckla er blevet rigtig gode venner nu 
Så på folden går Ollie & Teckla sammen, og Suchia & Bonnie sammen 
Men det går rigtig godt med både Teckla og Ollie 
I Torsdags begyndte jeg ved en ny springunderviser(3 af os på mit hold, blev sprugt om vi ikke ville flytte op på et mere rutineret hold, så der kunne komme nogle begyndere på vores, og det gjorde vi så
).
Jeg havde Teckla med, og jeg var noget nervøs, for havde ikk redet hende i 2 dage :b
Men det gik MEGET godt, ud over alle forventninger!! 
Undervisnigen var rigtig god og fik meget ud af det 
Vi sprang MB-MA bane(dvs. 90-100cm.), og vi har aldrig sprunget så højt før
(Skal lige siges, at jeg kun har sprunget på Teckla siden August).
og så var jeg til stævne i Weekendten, første stævne på Olympia & Vi var klædt ud som Ballarinaer 
Jeg startede LC2 & LC1, i LC2'en gik det godt, men kunne godt have gået bedre, der var nogle ting jeg kunne have lavet gjordt bedre
Men vi red til 4 point under 60%, men blev dog 2. sidst
I LC1'en gik det MEGET bedre, vi red til 61,66% og fik 2. plads
Jeg var MEGET tilfreds, og rigtig glad for at det gik så godt! 
Det var mit 3. springstævne på Teckla(dog har jeg ikke startet stævne på hende siden December).
Jeg startede LD-LC, og hun var meget roligere end hun plejer 
I LD'en red vi 0 i begge rundter, men hun løb så meget i omspring, at jeg ikke fik lavet de vendinger jeg ville
Meen vi fik dog 2. plads(1 sekundt fra 1. pladsen), hvilket vi var meget glade for 
I LC'en var hun igen rigtig fin, men på en "skråtigennem", med 2 spring, løb hun for meget, og rev en ærgelig bom, men hun var rigtig fin!
Men en meget dejlig weekendt, men nogle dygtige ponyer
Jeg har desværre ikke billeder, men min veninde der tog nogle, sender dem til mig senere 
Og idag har jeg været til Dressurundervisning med Ollie(Også noget nyt vi er begyndt på, hvor vi er 2 ryttere, og 1-2 undervisere, og så får undervisning i ½ time).
Det gik bare super super godt!
Ollie var rigtig dejlig, og gik super godt 
Og i weekendten, skal vi til Vintercup i TBR, hvor jeg skal starte LD-LC på Teckla lørdag, og LD-LC på Teckla & LC2 på Olympia Søndag
Mette kommer fra Fredag til Søndag, så det bliver bare en MEGA hyggelig weekendt
Glæder mig 
Og her er lige ldit billeder fra d. 9 Februar,(Teckla har stået her siden d. 8 Februar), så på de første billeder er de ikke lukket sammen endnu, og så er der nogle adnre billeder, der står de også er fra d. 9, men der er bare ingen sne? xD
Da jeg cyklede ned og lukkede dem ud efter skole:

Ihh, jeg ville gerne over til de andre heste, siger Tekke
^^

Hun var ikke så glad for at stå selv :b ^^

De gik mange gange frem og tilabge ved hegnet og hilste^^

De kan så godt li hinanden
^^

De venter på at Teckla kommer ind til dem :b ^^^
De andre billeder xD:

De tog det dejlig roligt^^

Lalala, en lille gå tur^^

"Hej med dig igen"^^

Tingene er stadig nye for Tekke
^^

Og så løber tekke lige en tur xD ^^

Suchia
^^

haha xD ^^

"Hvor er det gode græs?"" ^^

Bonnie kigger lige
^^

Teckla i sin nye boks^^

Teckla ser glad ud
^^

"Heeej" ^^

Mmm.. Maad
^^

Teckla er allerede faldet godt til
^^
Oooog, så lige et billede fra d. 14 Februar, læg lige mærke til at hun har tabt sig
:

Teckla & Olympia
^^
Men gir i ikke lige en kommentar til mine Skønherlige ponyer?