|
|
| Nyt smykke. 'bill.' |
|
|
HejHej. Så har jeg prøvet mig frem med et nyt smykke, har lavet det en gang før, men nu fik jeg lige taget et billede af det jeg har siddet og lavet lidt på idag . (Jeg laver også andre, dem kan I se på min præsentation).- Derudover laver jeg ringe, osv.  Det ser lidt sjovt ud på billedet. Men hvad synes I?
-Æblet ..Vi er sgu alle så kloge.. -Så hvorfor sgu jeg ikke også være det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
| Forfatter:  |
Mulloh-Z3 |
| Dato:  |
26-01-2007 17:12 |
|
Sejt  at du laver dem selv  Flot 
. . . Mulloh-Z3 © © Elsker MIN Mulloh ©
*Marianne* © © © [Bakkegaard - uge 29 - 06 ] [Bakkegaard - uge 31 & 32 - 07] Ses vi ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot . . . |
Vildrose |
26-01-2007 17:17 |
|
er det ikke dem man laver til spejder?
Vildrose Med den dejlige hypper <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vildrose.. |
|
|
Jeg har aldrig været spejder. I don't know.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æbloloo |
Vildrose |
26-01-2007 17:19 |
|
nå okay en fra min klasse kom bare hjem med sådan nogle og sage hun havde lavet dem til spejder  men flot lavet : D
Vildrose Med den dejlige hypper <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vildrose... |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Hvordan pokker bærer du dig ad med det?!  Det ligner et værre pille arbejde. Jeg villle blive arrig efter to sekunder og derefter smide det hele ad H til 
Trine og Milo!!! Verdens kommende OL stjerner! Nu mangler vi kun at lære alt udover at trave ^_^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dhhrrre |
|
|
Nice 
Mvh Anna & Freja  vi kan, vi vil, vi gør det! <3 You are the one! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| sdfgkhb |
sunka<3 |
26-01-2007 21:25 |
|
org det pænt . haah ville blive tosset efter 7 sekunder og hive det fra hinanden , heeh , men det flot , heeh
Laura og den SKØRE araber <33 godt begyndt er halv fuldendt. -og det rigtige værktøj er det halve arbejde! så husk at starte med det rigtige værktøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uuuuh... |
|
|
Rigtig flot  Tog også lige et kig på de andre - super godt lavet. Må man spørge hvordan du gør det?
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Taktak.. |
|
|
Tusinde tak allesammen. Oh good. Det er meget svært at forklare :b. Først skal man jo have sølv :b, Det ruller man så, så det bliver til små ringe, dem åbner man, så er man klar xD- Og tja, smykket er svært at lave - Ergo svært at forklare . Men tusinde tak for de dejlige kommentare.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Thanks. |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdrtyuiop |
|
|
Flot 
Catrine & Zasha ox 1401 <'3 ^Et Team der Funker^ Hvis det ikke er kærlighed? - Hvad er så kærlighed?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æblet... |
|
|
Så du sidder selv og ruller de små sølvpølser til ringe? (eller er jeg langt ude?).  Anyway - milde moster, der er dømt koncentration! Men sejt alligevel... så er du jo næsten en smedjerske 
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wiox<kjngf<sd |
Muzze |
28-01-2007 19:32 |
|
Sygt... Kan det ikke være en slags efter julegave eller sådan noget .. Til miiq.. ELler også kunne du lære mig og lave sådan en 
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|