|
|
| Hvor mange heste/ponyer? |
|
|
Hej !! Hvor mange heste/ponyer har i og har haft?? Jeg starter: Har nu: 2 (Siska og Bell) Har haft: (Jolly og victoria) Hvad med jer?
Eline og Bell Bell <3 Siska <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blaaa |
|
|
Jeg har Guido, Bastian, Ismo og Fenja = 4 
Mvh. Camilla ~ I elsker mig! <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Abdullah er min perker(;<3 |
|
|
Jeg har ialt haft 7 (; har 4 eller 5 lige nu (; Har haft: Avderødgaards Fritz & Lukas Løvemad af zoo. Har : Perle, Lidria, Stormy Ice, && Snart Abdullah && snart ikke abbey (;
'Sofie Isaksen - Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3 - Snart uden Abbeytown Big Money :/ - Snart med Egely's Prins Abdullah (: <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterr |
| Forfatter:  |
HGlarsen |
| Dato:  |
19-01-2007 14:01 |
|
Jasmin, El Shaklan, Yabadoo, Shulay Gold N Silver, Moonhaze Silver Spiral, kastan. Har Kastan nu 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
har haft : valentine, maxim, Indiana Jones, Naicon, Chemin De Royal og Durango. Durango og Chemin har jeg nu
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TIHIFNIIIZ |
|
|
Har haft Safir, Mon Cheri og nogle forskellige 'lånere'  Har Dilli nu 
Dillarh Dallarh med møgdyret dilli (L) i'm dirty, biatch.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har to.. |
» Frederikke & Mirla |
19-01-2007 15:01 |
|
dvs. jeg passer mirla, og har en. Den jeg har er nemlig Bianca LH xD god ride pony xD
mange hilsner fra Frederikke & Mirla
© Frederikke med Mirla ponyen © - uden Lock & uden Dina . .. Men med Bianca x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Elmegårds Mulle Frida Kastaniely Skousboe Honey Fantacy 4 stk  og så er der self. dem hele familien har haft. der er vi oppe på 13.. vidst nok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Didde Flika Hedebo's Lakaj Lakaj har jeg nu 
Jeg er rytter med stort D Dressur- og Distancerytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ponyer |
|
|
Jeg har haft 3 andre: - Jackie 3'er pony, som blev aflivet pga. tarmbetændelse. - Buller 1'er pony, som blev aflivet pga. spat. - Mr. Fando/Fando, som dødede under den operation, soms kulle havde redet ham (tarmslyng) Dette er stadig meget nyt med fando  Nu har jeg min dejlige 1'er pony: - MAESTRO 
ღ Bianca med Dressurmulen Maestro ღ
† ღ Fando savnet for altid! *07.06.1994 - †11.11.2006 ღ †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgnfdkjgbjf |
Nanna uden Sebastian |
19-01-2007 16:17 |
|
har haft en lånepony, sebastian.
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har haft og har stadig 2. Artesia og Aslan + Vinnie og Sif (Parter/låneheste) + Føllebølle i Artesias mave.
♥ Artesia ♥ ♥ Aslan ♥ >> .Part søges til dejlig 2'er pony.<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Lige nu har jeg Tímon og Björk. Har haft: Mona (Shetlænder/islænder) Bregnemosegårds Papageno (DSP) Skousboe Honey (Connemara) Baltic Tinkerbell (Oldenborger/fuldblod/trakhener) Hjemme har vi haft - udover ovenstående: Elmegårds Mulle (Welsh Mountain) Vikky fra Lysuholi (Islænder) Eidfaxi fra Ærtebjerg (Islænder) Jørp fra Tremhuse (Islænder) Frida Kastanjely (Welsh/pinto) Alvilde (Welsh Mountain) Fantacy (Connemara blanding) Så du havde ret Amanda - vi har haft 13 heste igennem systemet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OVERSKRIFT! |
Danmarkz <3 |
19-01-2007 20:54 |
|
Puha har haft: Krumme 3'er pony Katja 3'er pony Mickey 1'er Pony Flicka 2'er pony (har vi stadig men er lånt ud) Coolaun Lad 1'er pony Balettens S (den lånte jeg, er nu lånt ud til en anden pige) Cordina Z Hest (min far ejede halvdelen) Dalagers My Lord (lånte jeg også, er aflivet nu ) Har nu: Stuntdine 1'er pony Zorro (Frits) 1'er pony Don Carlos Hest Kildebo's Dialekt Hest Lord de Ravel Hest.
Hilsen 'Maja Juhl Sørensen' |$ 'Stuntdine <3 |$ 'Don Carlos <3 |$ 'Zorro (Frits) <3 |$ 'Kildebo's Dialekt <3 |$ 'Lord de Ravel <3 Dreams are hard to follow But don't let anyone tear them away! Danmarkz♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhLDJBFjsdhbfB |
|
|
Jeg har haft: Paw, Luckyboy, Roberto Baggio, Højgårds Tamilla, Red Passion,Elmholts Imits, Majco Storm, Space Fighter, Killian, Ærenlunds Pottentillae. Nu har jeg: Højgårds Tamilla, Elmholts Imits, Majco Storm, Space Fighter, Killian, Ærenlunds Pottentillae. Det var mine rideheste, I år lige dem vi har hjemme nu også, for orker simpelthen ikke at skrive alle dem vi har haft. Nu har vi: Rico, Amanda, Annabell, Tarzan, Konrad, Krumme, Pia, Mai, Buller, Camira Opstaldere vi har nu: Whisky, Corrmint, Frost, Kira
*LykVarmLau* -tidligere *springrytter*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
100% ejet har vi haft 7. Første runde: Fie, La Belle, Marquis, Midnight. Anden runde: Bissen, Punto, May. De tre sidste har vi naturligvis endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
richie_tintin |
20-01-2007 20:25 |
|
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. Dressurrytter<3 Har lavet ny præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ½12345 |
|
|
jeg har Mon Cheri Mon ami nu og har haft kolfaxi fra granlygaard
Blev skrevet af
Dalia Gamal Den der skammer sig ved at spørge skammer sig ved at lære
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heste... |
|
|
Har 1 nu, men havde 2 indtil den 14. dec. sidste år.
Mvh. Carina Jessen - Med Dunja & Boy - nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket. Søger en Passier Young Champ 16 tommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krusdulle |
|
|
3 i alt .. har 2 nu og snart kun 1 og måske 0
♪ From The Nightwish To The Sentenced ,, ik Cocktail ? :D † Sagde Nightwish Freakeren Lulu +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| w0llah BillaH SuT miiJn diLLarh |
MonicaP |
26-01-2007 21:35 |
|
Roksi, Paschal, Khanyze og Egely's Prins Abdullah Abdullah har jeg nu, men er solgt og skal afsted i næste uge og så er det slut med heste 
Monica Pedersen ღ Snart uden Egely's Prins Abdullah ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen.. |
|
|
Jeg har desværre aldrig haft egen hest.
Hilsen Maiken - Spis maden før den spiser dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Part/ låne: Skimmel kat. 3 Tina kat.2 Thilde kat.2 Safran kat.2 Frederik. hest Feidon - hest Bøgelunds Zar - hest Bøgelunds Shiva - hest Limingo - hest Atlante - hest
Og nu har jeg Store Mads Kirk
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af Anonyme Colaholikere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeej |
|
|
Har nu: 3 (Flying Fie, Ninja & Åbygårds Tornado) Har haft: 3 (Fighter, Flamme også en lånepony - Clanadias Red Carnation)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Den eneste jeg har haft/har som min egen er Holleskovgårds Teckla. Og så låner/passer jeg Bonnie. Jeg har haft part på/lånt Lucy & Dixie.
Sine & Holleskovgårds Teckla ♥Team DM♥ Springryttere,- Med Stil Vi kan lide det vi laver!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jnkjkjk |
Camiilla |
28-01-2007 20:04 |
|
to islandske heste: Ari & Birna