ja, nu er jeg jo så (endelig) kommet halvejs gennem gym (bonus), hvilket gør at vi lidt før jul gik i gang med at skulle vælge mellem de tilbud på huer og studentertøj vi fik fra foskellige firmaer, og dertil skulle der jo være et hueudvalg xD hvilket jeg så sammen med en anden fra klassen er klasserepresentanter i, eftersom vi også er dem der står for studietrøjer og dette også kører gennem samme firma (mindre detalje
)
da vi der lidt før jul sad i møder med firmaerne, fik vi også lige fremvist de forskellige kokarder man kunne vælge, og fra det firma vi har endt med at bestille fra ser udvalget således ud:

jeg ved så meget godt hvilken jeg skal have
er nødt til at drive rovdrift på at det almene gymnasies ry går for at være et hippiegymnasie, så er derfor bare nødt til at have den med peace-tegnet
haha, syns den er for nice 
mit spørgsmål til jer er da således:
hva ville i vælge hvis i skulle vælge ?
her må jeg nok lige oplyse om hvad der forskellige symboler står for, sådan at man ikke laver samme fejl som min veninde der bestemt mente at månen var da rigtig pæn og den ville hun have, hvorefter jeg så måtte forklare hende at den var til muslimer xD og ja så var hun ikke lige den til længere
haha
betydning:
Dannebrogskorset til gymnasie og HF,
Merkurstaven til HHX og HG
HTX emblemernt til HTX-huen,
G-nøglen, (alle musisk interesserede)
Halvmånen (muslimer),
Davisstjernen (jøder),
ying/yang og peacetegn (alle)
nå lad mig høre