|
|
| Alene i verden? Er jeg den eneste? |
|
|
Heej Ændre.
Sidder lige og lader tankerne løbe rundt i hovede? Og hele tiden ser jeg mig selv som ret alene i verden? Altså? Til tider sidder jeg helt for mig selv i klassen? Og er stort set aldrig sammen med nogen? Især fordi jeg stort set ingen har at dele mine interesser med? Er ikke sådan en pige som bare kan snakke om drenge 24-timer i døgnet? (Overdivelse fremmer forstålsen?) Den eneste jeg sådan rigtig er sammen med er Sara, som så også er min bedste veninde? Vi kan da også snakke om heste? Men alligevel? Det er kun i fritiden i sådan rigtigt kan snakke? Ville nogen gange være dejligt at have nogen i skolen at snakke med, ikke fordi jeg ikke har det? Der er da også to andre hestepiger i klassen, men kan heller ikke konstant snakke om heste? Da jeg interserrer mig for andet end kun heste? Jeg læser da også manga? Og det er såment den eneste i min klasse der gør? Og sikkert også en af de eneste her inde? Og det gør det ikke just nemmer at vi i klassen enlig ikke kommer hinanden ret meget ved efter skoleklokken ringer? Ved snart ikke om jeg har det godt eller skidt? Eller hvad jeg rigtigt vil med det her indlæg? Håber i kan klare at læse det?
Alene i verden? De 3 ord bliver bare ved med at dukke frem i hovede på mig fortiden? Prøver sådan at få nogen flere venner, og har da også fået 2 fra 8 klasse, men jeg går jo ud til sommer også mister jeg sikkert dem? Ved ikke om jeg skal gå helt ned, eller holde humøret højt?
Når tilbage til mig i skolen? Jeg sidder muteres alene med mine ejen interesser, høre musik og lukker mig totalt ude fra de andres drenge snak? Og når jeg gør det, følger jeg at jeg er helt alene i verden? Det ender oftes med at jeg får migræne af det? Men vælger altid at blive i skolen og bare have det endnu mere dårligt? Nogen vil måske sige at jeg har stress, men det er lige det? Jeg følger mig ikke stresset, kan godt tage mig god tid til de forskællige ting? Kan bare ikke tage mig sammen til at få det gjordt, også mister jeg helt humøret? Kan dette mon være fordi jeg er så alene?
Mit eneste nytårs forsæt var at blive mindre ensom og finde nogen nye venner? Venner, eller skal i sige veninderne er der komme 2 af? Men om min ensomhed er forsvundet kan jeg ikke just sige? Kan godt være at det ikke helt hænger sammen? Men måtte bare ud med det hele på engang?
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
| Forfatter:  |
Anne xD |
| Dato:  |
08-01-2007 14:38 |
|
Træls  Jeg har okay mange veninder, men det er kun ude på rideskolen jeg kan snakke om heste med nogen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
08-01-2007 14:39 |
|
Det lyder lidt som mig i min gamle klasse, inden jeg fik fat i et lille slæng på seks... Tjaeh, du er ikke alene om at være alene (gav det mening?!) Jeg tror mange har det sådan, eller i hvert fald føler det sådan. Efter jeg startede på gym har jeg fået venner der, snakker stadig med mine gamle venner osv., så lige pt. er jeg ikke så trist. Mit råd - tjaeh, prøv at snakke med nogen i din klasse? 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) >> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Zoubareva: Snakker også med dem, men når de først begynder at snakke om drenge så stopper de aldrig? Og det er svært at snakke om noget man slet ikke har interesse for? Det syndes jeg ihvertfald?
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej.. |
Emilie Lund |
08-01-2007 14:44 |
|
Jeg har det overhovedet ikke sådan. Jeg har mange venner, og der er alt for mange af dem. Dvs. at der er rigtig mange der gerne vil være venner med mig, og det er jeg snart træt af :/ Folk vil kun være venner med mig fordi jeg er sej - går i sejt tøj , er køn. (det siger alle jeg er.) Men inderst inde har jeg kun én rigtig veninde, som elsker mig for den jeg er. Alt det andet er overfladisk. :/ ¨ Jeg kan godt forstå dig. Men nogle gange, bliver man bare nød til at sætte sig ind i andres måde at være på, ellers er der ikke plads til en 
.. skrev Emilie  Mangler Clea forevigt :'/ Nu med Dream Sheep (L) Diego Diamond dejlig tid med dig. (: Patania aller bedste veninde i verden. Pat & Milje = evigt venskab. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Guuud... |
|
|
Det lyder jo ligesom mig Kender det alt for godt!!
-carina- med Dunja & Boy -nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Emilie Lund : Ja det er rigtigt? Men så sker der det at folk ikke kender det indre af mig? Det er faktisk kun Sara som virkelig kender mig hele vejen igemmen, Rikke og Lousie kender mig delvis, og er da også ed at begynde at vise begge sider af mig for dem. Men for det meste når folk finder ud af at jeg læser manga, så syndes de ligepludeselig at jeg er totalt barnlig? Men jeg kan jo ændre på mit indre jeg? Og mit indre jeg kan godt lide at læse manga. Hvilket også gier sig præ af at jeg har 2 gode venindre fra 8 klasse, da de er de eneste jeg kan snakke omkring mangabøger med?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kender det godt, og har også haft det sådan i lang tid, og det er ikke nemt at komme ud af igen. Men prøv at snakke med hende sara, også kan det være, at du også bliver venner med nogen af hendes venner? 
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
08-01-2007 14:52 |
|
w0000000t der er mange spørgsmålstegn o:s: orkede ikke at læse det hele, men prøv at sætte dig hen til de andre i frikvatererne, og snak med osv. (:
.. skrev mia svane livet skal leves forlens, men ses baglæns.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Carina(Dunja&Boy): Det er et helvede at leve i sådan et liv  Er også første gang jeg sådan rigtig kommer ud med det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
08-01-2007 14:53 |
|
Æblemos: Ja, det er ærlig talt pisse træls sådan noget! Synes generelt det er et kedeligt emne at tale om. Jeg snakker aldrig med, når det går den vej... 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) >> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
kamilla: Snakker skam en masse med Sara xD Vi er bedste veninder =p TeamFM: Ja ved godt at jeg bruger en masse spørgsmålsteng, en dårlig vane :/ Men gør jeg især når jeg skriver om mine dybeste følgesler? Er lidt svært at snakke med dem, fordi de virker så snoppet over for mig for tiden?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
08-01-2007 14:57 |
|
Hvad er manga for et blad? Jeg kender ikke til det. Jeg har 3 rigtig gode venner i min klasse! Den ene gik jeg til ridning med, så vi snakker lidt om heste, men ikke særlig meget Den anden er en jeg var bedste venner med i de mindre klasser, men så blev vi uvenner, men nu snakker vi meget godt sammen. Sådan er det også med den 3. Men altså der må da være nogen i din klasse der kan snakke om andet end drenge og heste? Hva med nogen af drengene fra din klaasse? De snakker vel ikke om heste og drenge ? Men ellers skal du jo snart flytte skole? så må du vel bare glæde dig?
KH. Avana - It's not me, it can't be It's not you, I can't do What I do if it's you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Zoubareva : Nemlig, gør jeg heller ikke. Men da det er begyndt at være en mode at snakke om drenge, så er jeg blevet totalt udelukket? Som jeg lige skrev til TeamFM, virker de mere og mere snoppet over for mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Avana: Manga er ikke en serie xD Det er en Japansk skrive form =p Der findes mange forskællige serier inden for manga xD Jeg læser den der hedder Naruto xD Drengenen? Tja? De er som drenge nu er :/ Totalt vattede, og i det hele tiden mega irrerterne? Dem kan jeg ikke snakke om noget advorligt med?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgdfgdfgdfg |
|
|
Tror alle genkender det. Sådan er det sku, en gang i ens liv. Men man må jo også ofre sig for det, man kan ikke vente hele ens liv, & tro at folk kommer til en? Du må også prøve lidt selv, istedet for at "lukke" dig inde i klassen, så prøv at snak med nogen, det kan være der pludselig dukker noget op, en der syns om det samme musik som dig eller noget andet? You haf to try 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Eeej, troede ikke du havde det sådan søde :s det er da ikke godt. Kender ikke selv til det. Meeen, hvis jeg boede noget tættere på dig ville jeg sku gerne være en masse sammen med dig.! håber snart vi ses igen <3 Det var sku grinern sidst (:
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
08-01-2007 16:00 |
|
Nårh okay!  men ja, du må vel bare prøve at snakke med dem fra din klasse, hvis det generer dig! Ellers kan du så ikke snakke med de der fra 8. i frikvarterene?
KH. Avana - It's not me, it can't be It's not you, I can't do What I do if it's you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
JulieS: Ja det var så skat <3 Ville også ønske at vi ikke boede på hver sin ø Kan være jeg kan rejse over til dig på et tidspungt 
Avana: Jo, det gør jeg også nogen gange. Men ville også være ret at kunne snakke med dem fra klassen? Simone & Low : Jeg prøver og prøver? Men dem fra klassen er virkelig snoppet over for mig hele tiden? Så er det lidt svært at snakke med dem?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
08-01-2007 16:48 |
|
Ja det klart! Men du må vel bare prøve at snakke med dem, og glæde dig til sommerferien Kender du egentlig en der hedder fie? Hun havde engangsin egen hest?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfdsfsdfdf |
|
|
Men hvis du har en bedste veninde, som du kan snakke med om alt, burde det være nok. Så se fra og glæd dig til folkeskolen er færdig, så du kan starte på noget nyt.
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
Mette<3 |
08-01-2007 18:24 |
|
Hej. Jeg kender utrolig godt hvordan du har det! Jeg har ingen RIGTIG god veninde.. Men er næsten bedre venner med nogle af drengene end nogle af pigerne.. Selvom de er lidt skøre engang imellem self . Men jeg har ingen rigtig veninde, ikk i min klasse ihvertfald! Der er nemlig ingen der interesserer sig for heste, og syns bar ik jeg "passer" med nogle af dem.. Der er 2 af dem der er rimelig søde, men de er bedste venner, så de slipper næsten aldrig hinanden af syne, og de er sødest når de er hver for sig:(... Den eneste veninde jeg har er ude fra min rideskole, og vi ses ca 4 gange om ugen, og så hygger vi os rigtig meget,men vill os bar så gerne ha en at være rigtig god veninde med i min klasse! Men syns du skal holde ved din veninder du har nu.. Ved ikk om det hjælper noget som helst for dig det her, men det er dejligt bar at få det ud 
Hilsen Mette Smil forlænger munden, glæde forlænger livet..! Smirnoff, Star og Trunte i er da dejlige... ♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LOLOLO |
Matildetoesen |
08-01-2007 18:28 |
|
Synd . . . Har selv haft/har stadig lidt, det samme problem. Har du prøvet at være sammen med nogen fra parallel-klassen? Jeg har ingen veninder i min klasse, men jeg har 6-7 i parallel-klassen... Ellers må du jo nok bare vente på at folkeskolen slutter...:(
Hilsen knap så lille mig! Lillesøster tager sig af at motionere trækkerne. Så tager jeg mig af at få hestene løbet flade. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfahw5i75 |
Rista-4ever |
08-01-2007 18:32 |
|
Jeg er den eneste i min klasse der ponze-intreseret <---staves?? så jeg har ikk nogen at snakke med det om... har faktisk over hoved ikk nogen jeg kan snakke hest med... Herrer nederen, for jeg ELSKER at snakke ponz... 
+ Sarah + + Med elskede Rista + + Drømme varer evigt +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Har også en overgang haft det sådan. Og i min klasse snakker jeg ikke ret meget med mange af dem. De er simpelthen for overfladiske. Vi er nu også kun 8 pige. Men er veninde med en. Og snakker godt med en anden. Kan kun sige en ting. Nyd dine venner udenfor skolen og snak venligt til dem i klassen og være åben. Hvis de er negative- deres problem. Prøv måske også med parrael klasser?
Don't you dare to try change me!
- Laura C'est La Vie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| believes in claude that's me! |
|
|
mig om igen. sådan som du har det der' havde jeg i folkeskolen,efterskolen og nu gym. men det har hjulpet at jeg snakker meget med nogle fra A (musik) klassen. faktisk hvert frikvarter, smutter jeg over til dem. dem i min egen klasse snakker jeg næsten ikke med.. så snark noget mere med dem fra 8 klasse. måske også med andre der læser manga på skolen...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Lisa Ekdahl flyg vilda fågal flyg vilda fågal, flyg du som kan hade jag dina vinger, då flög jeg väg och försvann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Wiiieh. jaaa, det ville være rigtig sjooovt søde (: det må vi finde ud af 
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kender det !!! |
|
|
Det er dom om du beskrive mig  Kender det godt i hvert fald !
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TIHIFNIIIZ |
|
|
Jeg har selv haft det sådan på et tidspunkt, det er dog ved at være et stykke tid siden(5. klasse tror jeg, går i 8. nu). Nu ved jeg ikke hvilken klasse du går i, men jeg syntes selv det ændrede sig meget i løbet af 6-7-8 klasse. Alle prøver at finde sin plads i klassen og veninder ændre sig meget. Det var hvertfald det der skete i min klasse. Det var for mig, som du selv beskriver det  Havde kun 1 god veninde, som kendte mig ud og ind. Men så begynder det hele at ændre sig osv. Men det lyder rigtig trælst som du har det lige nu 
Dillarh Dallarh - med møgdyret dilli (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Totalt mig - specielt i 8. - 9. klasse. Det hænder såmænd også i dag. Nu har jeg et par RET fede folk i min klasse  Men sæt dig sammen med de andre, selvom du ikke umiddelbart interesserer dig for hvad de snakker om. (Jeg ender ofte i diskussioner om mine klassekammeraters sexliv Noget jeg egentlig gerne ville UNDVÆRE at vide xD) Men vi snakker om de mest underlige ting... Interessante som uinteressante. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| guud hvor d minder.D |
|
|
Det du skriver minder utrolig meget om en af mine gamle veninder ! Hun var engang min evninde, og vi havde det dødskægt sammen. vi var tre, der havde kærester fra det samme 'slæng' og så gik vi sammen hele tiden, og snakkede om vores kærester konstant osv 8D . Jeg kan snakke med næsten alle pigerne fra min klasse (de to sidste gider jeg bare ikke :bb) . Og de fleste drenge. de der poppedenogen ggider jeg ikke, men de fleste er rigtig søde (:: . Men hend emin veninde har bare lukket sig totalt ude af alt, og sidder også bare i et hjørne konstant? :S
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Sådan har jeg det også nogle gange i skolen. Eller dvs. kun noget af det. Den jeg normalt er sammen med snakker bare ikke om andet end drenge, make-up, tøjmærker og andre folk fra klassen/skolen (altså bagtaler ) Når det bliver for meget går jeg bare min vej - men som regel over til nogle andre venner Men der går bare ikke mere end 2 minutter, så sidder de ovre hos mig igen, og fatter bare ikke at jeg ikke gider snakke om de emner HELE tiden. I min klasse er vi to der rider. Meen, hende den anden kan jeg slet ikke holde ud at være sammen med, og taler slet ikke med hende Så kan det jo ligesom være ligemeget. Så derfor er mine bedste venner nok egentlig mine 'heste-venner'. De er de eneste jeg deler min aller største interesse med.
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jæs... |
|
|
Jeg har også isoleret mig meget de sidste par år - mest af eget ønske. ^_^ Og da jeg endelig ville have "kontakt til omverden" igen, var det faktisk ret svært... Men det gik da! Nu er jeg så startet på gymnasiet, og har fået en hel masse venner, som bare lige er min kop te. Og det er faktisk ikke så ringe endda Snakker også stadig med dem jeg var mest med i min gamle klasse. Desuden har jeg mit lille harem, bestående af Theis, Duke og Line, som jeg også er rigtig glad for (selvom vi ikke liige ses hver weekend, men det er rart at have nogen at kunne snakke rigtigt med VAG!). Men ja - du kan selvfølgelig ikke bare springe i gymnasiet og sige, "HA! VENNER! Come to me!" - men du kan stadig gøre et forsøg i den klasse du går i nu. Søg kontakt i- og udenfor skolen. Måske møder du nye venner gennem en klassekammerat eller lignende, man ved aldrig. Prøv dig frem? 
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Lyder som mig da jeg gik i skole 
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! Én gang gul hest, altid gul hest My Stile - Your Passion
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
I kunne også prøve at snakke om andet end heste? Ikke nødvendigvis drenge hele tiden, men der er da også så meget andet man kan snakke om  Når dine veninder begynder at snakke med drengene fra din klasse, hvorfor snakker du så ikke bare med? Hvad er det de snakker med de drenge om, som du slet ikke kan være med til?  Og btw, så skal du nok ikke lave SÅ mange spørgsmålstegn en anden gang 
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
evA med sin Aslan |
09-01-2007 21:00 |
|
Havde det præcis som dig i folkeskolen. Men heldigvis havde jeg efter skole nogle fantastiske venner og veninder, som jeg støttede mig meget til. Pigerne i min gamle klasse var selv ikk' mine typer - og blev det aldrig. Havde ´dog nogle venskaber under vejs men det blev aldrig rigtig til noget, eller også gik det i stykker. Jeg synes du skal se dig om i fritiden efter nogle gode venner du kan holde dig til. Det nytter ikke altid noget at prøve og prøve med at komme ind i ens klasse. - Men heldigvis har det jo en ende kan kan man sige... Men held og lykke!! 
M.V.H ♥ evA med sin Aslan ♥ ♣ What does it matter to you anyway ? - Everything ! ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heej... |
|
|
Kan godt følge dig.. Er heller ikke den mest sociale person i verden, er ret meget outsider alle steder jeg søger hend? Og føler ærligt ikke jeg høre til nogle steder, og der er kun 1 person der kender MIG - min kæreste.. Alle andre kender ikke MIG, føler ikke jeg kan dele mine inderste føelser, kan ikke stole på folk - er jeg bange for. Er blevet svigtet så sygt dengang jeg virkelig var åben osv. Og det er nok det der har gjord mig så lukket og mistroisk. Der er altid en som stikker en i ryggen, men hvem bliver den næste der gør det? Har ikke nogle virkelig nære venner, for tør sQ ikke lukke op? Da jeg gik i folkeskolen var jeg os mega outsider, gik for det meste osse bare og hørte musik, snakkede til nøds med dem der bare abselut prøvede at være en del af min hverdag - right. Svigt er en grim ting, og den ødelægger sQ en med tiden hvis man har prøvet det for mange gange, alle siger og tror jeg er en psykisk stærk person, det er jeg osse, men der er visse punkter hvor jeg virkelig bare knækker? Og så knækker jeg virkelig når det sker! Jeg tænker ikke længere over hvor ensom jeg egentlig er, det er bare... Blevet en vane? En vane ikke at turde knytte sig eller stole på folk? Ret skræmmende når man tænker over det, eller jo er knyttet og stoler på en person - igen min kæreste. Men ud over ham, har jeg ingenting? Føler jeg... Håber dog på at det bliver bedre når jeg begynder på HG på mandag...? 
Hilsen Jose & Raffe <3 En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min  En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3 Og Med Selvtilliden Iorden Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen venner ? |
|
|
må sige jeg har ikke "mange" venner men dem jeg har de står mig nært. self har man alle dem der hilse osv . men der er få der faktisk betyder noget for mig 
*<<>>Hilsen Nanna & gis & skey<<>>*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|