|
|
| hva lavede i nytårsaften? |
| Forfatter:  |
Kirstine :b |
| Dato:  |
01-01-2007 19:19 |
|
jae har ikke set adre indlæg med det, men ville lige hører hvad i andre lavede i aftes/nat ? (: også skal i fortælle højdepunkter og nedturerer og sådan :b here we go :
©muvh;© JOACHIM & KIRSTINE - Plettede heste, er det bedste :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
01-01-2007 19:22 |
|
Tjeah skulle være sammen med veninderne., men det blev ik til noget da de skulle være sammen med noget familie. så sad her hjemme foran computeren.
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
01-01-2007 19:23 |
|
Var sammen med hele min familie! Vi spsite og fyrede raketter af! Og de voksne drak  meget
KH. Avana - It's not me, it can't be It's not you, I can't do What I do if it's you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg var sammen med nogle venner. Vi spise klokken 6. Virkelig hyggeligt. Så sad vi og drak en smule, snakkede, røg og sådan indtil kvart i 12. Der tog vi desserten og så 90 års fødselsdag. Klokken 12 sprang vi ind i det hye år og sang sange, hvilket faktisk lød helt ubeskriveligt skod. Efter det gik vi ud i byen og sagde godt nytår til dem vi mødte, snakkede lidt med nogle andre venner og sådan. Det var rigtig hyggeligt (: Nedturen, min søster fik et astmaanfald, kunne ikke få vejret og måtte hentes i ambulance. Skræmmende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TIHIFNIIIZ |
|
|
drak, festede, fyrede krudt af - kort og godt 
Dillarh Dallarh - med møgdyret dilli (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xscdfvgbhnujiklo |
|
|
Jeg har nok skrevet det i et andet indlæg. i får det igen. Jeg synes det var lidt røvssygt at tænke på i går, da jeg ikke troede min ven kom, fordi han åbenbart vil til en eller anden, anden fest. Da jeg kommer hjem er der lige nogle breezers i køleskabet, og jeg tager dem med, fordi jeg tænker der gerne lige må være lidt sjovt. og da jeg mødes med min veninde, skal vi så hen til ham. Juhu. Så går vi derhen kl. 11, men vi går hen til en anden ven kl 12, for at skåle med ham og hans venner. Det var herre sjovt, fordi hans far var skidefuld, og han havde ikke set mig før, så gik han lidt amok med det xD Så tog vi hen til den første ven, bagefter vi havde været ved ham lidt, og der var så lidt flere mennesker end sidst. Og det var allersjovest der, for så fandt vi på at lege Trivial Pursuite (hvordan det nu staves), og hvis man svarede forkert, skulle man bunde. JEG VANDT. Det var bare min makker der svarede på alle spørgsmålende. xD jeg vandt alligevel. Og folkende der var der. Det var rigtig rigtig sjovt. Bedste slutning på det bedste år 2006. Vi gik hjem i seng kl. 4, og sov så kl, 7. Det var fandme også sjovt der. Haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TIHIFNIIIZ |
|
|
drak, festede, fyrede krudt af - kort og godt 
Dillarh Dallarh - med møgdyret dilli (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhkgsdsds |
Camiilla |
01-01-2007 19:33 |
|
Sammen med familien. Og nogle af mine forældres venner. 
Mvh. Camilla. - islændere styrer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vctfrdesf |
|
|
skulle rigtigt have været over hos min søser, men blev dårlig, så blev hjemme.. Så sad her hjemme med de gamle og drak 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mauahahha. |
|
|
Ovre ved x-kæresten. Vi spiste 9 mennesker først. sådan noget raklette, eller noget i den stil. hvor der er sådan en plade så man selv skal stege sit kød 8D . haah ,. Så blev vi flere og flere, og 11-01 , var vi en 30 mennesker. Det var så sjovt! , Så begyndte folk så småt at gå, og kl. halv 4 gik de sidste. Så var vi en 7 mennesker tilbage, der så lige sku' ha en sidste øl, og så bare sidde og snakke, (og danse? .bb) . Haha. gik i seng kl.5 . Stod så op kl. 10 for at gøre rent 8D .
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtamt nytår |
|
|
var stiff.. babbede pibe.. åd chips og dip og lækkert rodfrugt og sang tine pingvin og andre RogK sange
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Lisa Ekdahl flyg vilda fågal flyg vilda fågal, flyg du som kan hade jag dina vinger, då flög jeg väg och försvann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nytårsaften |
|
|
Var hjemme ved min kæreste, vi spiste noget lækkert mad, så på raketter, så en film og så lidt mere på raketter, fyrede noget af og drak champagne. 
Malle Feliz navidad y próspero ano nuevo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh-Z3 |
01-01-2007 23:26 |
|
Vandrede rundt i SKALS CITY (wuuhuu) og blev skudt efter me kanonslag!! lavede ballom dyr mener jeg - og nåår jo sang singstar!! hahha der ver nogle pænt fulde drenge der goså skulle prøve hahhaah... mega fun 
. . . Mulloh-Z3 © © Elsker MIN Mulloh ©
*Marianne* © © © [Bakkegaard - uge 29 - 06 ]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhvdfhf |
Kiiksen |
01-01-2007 23:33 |
|
Jeg var sammen med en veninde, vi lavede nogle nytårs løjer og sårn' og så fyrrede vi raketter af hvor 6 af dem sprang på jorden osv. :b
De aller kærligste hilsner Kiksen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <well... |
|
|
var sammen med min ekskæreste og stortset alle mine gamle venner. Det var så sygt dejligt, det kommer jeg til at leve på i lang tid..
¦Karenn I came here to save you though I know I never could
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zsdxcfgvhb |
Cecilia&Gold n Silver |
01-01-2007 23:57 |
|
Jeg festede jo med dig frække  Højdepunktet : kl. 00.00 hvor alt blev godt og jeg drak champagne med dig + ved 2 - 3 tiden. Nedtur : Ved du godt .. Optur : resten af aftenen, menneskene der var der og at vi gik ind i nytåret sammen (: <3
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! © Shulay Gold 'n' Silver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Nittee xD |
02-01-2007 00:00 |
|
ja, jeg lavede jo noget vildt spændende. jeg havde ondt i ryggen og var skide sur. NICE DAG! jeg var sur på alt og alle.. og havde haft enekstrem dårlig dag. og desuden HADER JEG NYTÅRS AFTEN. jeg gider ikke alt det dumme fyrværkeri lam, dronningens tale. osv. IH! jeg hader det bare.
-Nittee også kaldt and eller nanna. xD www.nsfoto.ridesiden.dk tager billeder kig evt. pris for billeder inde på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mefeniro |
|
|
mefeniro: haha, great spiste i 9 mennesker ? hvordan smagte det ? lidt ligesom kylling eller hvordan var det ? har altid godt kunne tænke mig at prøve lidt kanibal er man vel altid :p ahah, great 
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN - juliemanden@ofir.dk ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
02-01-2007 02:31 |
|
Haha, Mefeniro, faldt også lige over at I "spiste" 9 mennesker Hah. Min aften forløb således; Jeg var herhjemme sammen med kæresten og familien. Vi spiste og drak, hyggede, fyrede lidt af, og sådan (: Faldt i søvn 21.30-23 eller sådan, damn jeg var smadret Imens kastede min kæreste, og min lillesøster på 4 år, med knaldperler, nuurh  Vi drak så lidt mere, og kl. 00 skulle der jo fyres af.. Min mors kæreste havde sårn en pænt grande raket fra THansen, den skulle da fyres af.. Lunten sidder så helt oppe i raketten nærmest, og han når lige at få cigaren (jæzh, manden havde købt en cigar q:) op til lunten, også BUUUM ! Min kæreste og jeg stod 2-3 meter derfra, og vores hørelse røg et par minutter + jeg blev ramt i hovedet af nogle stykker fra den.. Min mors kæreste fik flænset sin højre kind, og et eller andet brændte sig fast i hans øje, + hans hænder var helt flænsede :S Damn, det var pretty scary .. Det gik dog ikke så galt, at vi ikke kunne sidde og hygge indenfor bagefter, vi skulle ikke lige nyde mere af diverse raketter, batterier osv.  Vi blev brændt af, af de venner vi skulle have været sammen med, så vi satte os til at snakke med de gamle, og drikke lidt med dem istedet. Det var enlig en meget stille og rolig aften, minus uheldet. Lidt kedelig, men ellers meget fin. Vi gik i seng kl. 04.30, hverken berusede eller andet, efter vi havde set Anden på coke, for mindst 20'ende gang :'D
- Sandra Skøtt Med sprinter ponyen, Bakkegårdens Beauty Star. I simply just love my horse <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie Schack og sandra |
|
|
Haha, dumme menneser, i ved jo hvad jeg mener. ellers æder jeg jer :bb
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|