|
|
| *Jeres yndlings parfumer* |
| Forfatter:  |
Nie |
| Dato:  |
29-12-2006 19:46 |
|
Hej. Som overskriften siger - hvilke dufte er jeres yndlings? Og skal have købt mig en ny parfume, men kan ikke finde ud af hvad det skal være for en. Har duftet til lidt forskelligt, men har endnu ikke fundet en hvor jeg har tænkt, det bare skal være DEN! Leder efter en som er lidt frisk og feminim, ikke for krydret, sød og kvalmende hvis i forstår 
Nanna De værste sår er dem som ikke bløder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkgkgkg |
|
|
Britney Spears - Curious Paris Hilton - den lyserøde? DKNY - Be Delicious Stela McCartney De er ret gode Der er også mange flere selvfølgelig, men det er lige dem jeg kan komme på :b
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Britney Spears - Fantasy og Isabell Kristensen - Dream
Kamilla. MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR. I miss you, i miss you so far Kejser :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
29-12-2006 19:54 |
|
DKNY - Be delicious er nok den bedste parfume jeg nogensinde har duftet til. Vil virkelig anbefale den (:
+DITTE I'm not an actor, I'm not a star And I don't even have my own car
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
Vildrose |
29-12-2006 19:57 |
|
DKNY - Be Delicious er den bedsteee
Vildrose Med den dejlige hypper <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Puma - Flowing Escada - den blå/grønne? Tommy Hilfiger - True Star Lacoste - den blå der starter med I  Anbefaler alle 
♡ Mvh. TanyaC ♡ - What a wonderfull world - - ~ Scarlet ~ Hvem sagde småkage?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
29-12-2006 19:57 |
|
Jennifor Lopez - den lyserøde Dolce and Gabbana - Light Blue DKNY - Be Delicious - Lige hvad jeg bruger 
.. skrev mia svane jeg har alt, og jeg mangler intet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tihifniiiz :x |
|
|
lacosté - touch of pink isabell kristensen - dream
Dillarh Dallarh - med møgdyret dilli (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Parfumer |
|
|
Lacosté - Touch of Pink Naomi Campbell - Cat deluxe (Staves )
[Sisse & Musse] - Ægte kærlighed <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjgbdkjgb |
Nanna uden Sebastian |
29-12-2006 20:04 |
|
DKNY Be Delicious, den grønne 
Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård) Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Ralph Lauren, Cool - Den er virkelig god, meget frisk  Miss Sixty - Den er også supergod 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdsgsargarhs |
Olaa |
29-12-2006 20:08 |
|
lacosté - touch of pink Dolce and Gabbana - Light blue. RikkeJ: Miss Sixty er da lidt kvalmende, er dne ikke? Ikk fordi den er dårlig, har den selv. Men den dufter af SLIK 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parfume... |
|
|
flower by kenzo Puma - Flowing hugo boss - deep red oriflames saga totale yndlings parfumer
~Tari~ Simba My Soulmate ~Karla - jov tak det' mig~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mijaaaus |
Latoya |
29-12-2006 20:09 |
|
Uha jeg elsker gode parfumer Dior - Pure Poison Dolce and Gabbana - Light Blue Lacoste - Touch of Pink Elizabeth Arden - 5th Avenue De er simpelthen bare YNDLINGS <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nahhh... |
» Frederikke & Mirla |
29-12-2006 20:10 |
|
jeg holder mig til den billige afdeling , bruger pengene på tøjet  Nåmen, jeg har ; Hummel - 1923 Kaos - by gosh Next to Nothing Jeg kan lide dem alle sammen . (: Anskaffer mig snart en D&G parfume, da jeg fik gavekort til Matas + en gave derfra skal byttes. Haleluja!
mange hilsner fra Frederikke & Mirla
© Frederikke med Mirla ponyen © - uden Lock & uden Dina .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Lacôste - Touch Of Pink Cindy Crawford - Waterfalls
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! Én gang gul hest, altid gul hest Your Stile - My Passion
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Burberry London Amor amor Dolce & gabbana - light blue Christian Dior Jadore Puma Dem jeg bruger, de dufter bare godt. kan også rigtig godt lide DKNY - be delicious, men den har jeg desværre ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parfume |
Noomis Music |
29-12-2006 20:14 |
|
gucci-eau de parfume- er ikke helt sikker hvordan det staves. DKNY- be delicious, den grønne - den røde er ikke god. Dolce and gabbana- light blue Lancome- kan ikke huske navnet. Mochino- Cheap and chic
elsker parfume
Friske piger spiller IKKE fodboldt. De rider !! 1oo% dressur rytter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
29-12-2006 20:59 |
|
Min absolute yndling er: Naomi Campbell - Naomagic Ellers: Naomi Campbell - Paradise Passion (i det hele taget alle fra Naomi Campbell vil jeg tro) Intimately Beckham
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| LOLOLO |
Matildetoesen |
29-12-2006 21:21 |
|
Britney Spears - Fantasy Hugo Boss - Deep Red Puma - Create Kenzo - Pour Homme. Mener jeg ?
Hilsen knap så lille mig! Lillesøster tager sig af at motionere trækkerne. Så tager jeg mig af at få hestene løbet flade. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krusseadulle |
|
|
+ L u l l u B u l l u ! ♡ Jeg scorer Darth Vader ! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Nitøøøh din frækkert & seje Lunde 8) Camilla din Bøllede bølle Pia,, Natacha er Dr. looooove 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regregerg |
Vildrose |
29-12-2006 21:45 |
|
Oriflames Saga er den værste parfume jeg nogensinde har duftet til 
Vildrose Med den dejlige hypper <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bgfbgfb |
¤ Bella ¤ |
29-12-2006 22:07 |
|
Alian , klart ! passer lige til dine krav , og er SÅ glad for den . kan ikk lige finde noget billede . men den er i en mørkelilla flaske 
¤ Bella ¤ - Uden Jolly ♡ - Uden Flying Don Chello ♡ - Men med Amadeus ♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfdjghfd |
Jeresz Zelina xP |
29-12-2006 22:14 |
|
DKNY, Be Delicious. Miss sixty. D&G- Lightblue & den der guld en. Gucci. Britney spears- curius staves? Jlo- love at first glow ! Puma- den lyserøde mener den hedder fruit et eller andet. Vildt gode parfumer alle sammen!
- Zelina Hulehøj© Barnet med D.A.M.P., Hah' Osz kaldt Lakridskiksz, B2, Kylling & Filmstjerne. <%3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhhh |
|
|
Hmmm... Det må være... Ejj.. Ved jeg ikk!!! Kan ikke helt huske navnene på de gode oppe i kassen, med adidas - den pink farvede er GOD... Mmmm...
A AM AMA AMAN AMAND AMANDA AMAND AMAN AMA AM A
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrtyuiytrert |
Kirstine :b |
29-12-2006 22:34 |
|
Ralph Lauren-cool  & cliniq heart-kan ikke huske 
©muvh;© JOACHIM & KIRSTINE - Plettede heste, er det bedste :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsahejsa |
|
|
Dolce&Gabbana - the one 
Casanova how wonderful life is, now you are in the world 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12344556 |
|
|
Mine yndlings er også Lacoste: touch of pink Naomi Campbell: cat deluxe Af de to er min superfavorit Cat Deluxe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
30-12-2006 01:13 |
|
Elizabeth Arden - Beauty Puma - Flowing De er gode (:
- Sandra Skøtt Med sprinter ponyen, Bakkegårdens Beauty Star. I simply just love my horse <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DKNY - red |
|
|
DKNY - Red Delicious <--- den er herlig  eller er der også: Escada - Rock'in Rio Escada - Pacific Paridise Puma - Jamaica Jackpot - (den blå, ved ikek lige hvad den hedder?) ja det var vidst mine farvoritter 
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN - juliemanden@ofir.dk ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg har en fra Weleda - "Citrus Deodorant" 
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Parfumer |
|
|
Beyouncé - true star D&G - light blue Lancomé - attraction Oriflame - devine Cacharell - amor amor Naomi Campell - cat deluxe Jackpot
Malle Feliz navidad y próspero ano nuevo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
30-12-2006 10:13 |
|
DKNY - Be Delicious - den grønne Cucci Ruch <-tror jeg det staves - den er good 8D Lacoste - touch of pink
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parfume.. |
|
|
Ralph Lauren, Cool DKNY - Red delicious Gucci
Whatever + Wish upon a star +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| secret heart what are you made of? |
|
|
amor amor- tag den ikk på om sommeren så er den kvalmene.. amarni- mania gucci rush 2 af lidt mere luftige kan good life anbefales. hvis det skal bare sporty: hugo boss woman
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Lisa Ekdahl flyg vilda fågal flyg vilda fågal, flyg du som kan hade jag dina vinger, då flög jeg väg och försvann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjdsfhgjkgkjhg |
|
|
Isabell Kristensen's Dream Gucci Rush 2:  Alle Anna Sui parfumer:        Kenzo Armour tror jeg den hedder - den orange:  Ray saxx: 
~NUMSEFISKEN~ ¤Nu med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min yndling |
Cecilie (Jason) |
30-12-2006 13:43 |
|
Dolce&Gabbana - The One samt Light Blue (lidt gammel, men nurhj den holder!). Dior Addict 2. Giorgio Armani - City Glam woman (den lyserøde er god) samt Armani Code. De er faktisk okay 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hummm |
|
|
DKNY - Red delicious. Dolce & Gabbana - Light blue Escada Gucci Rush
. Med venlig hilsen - Line uden Jumtpimes Nikita. . Gipsy - Manjana - Daya.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla .. |
|
|
D&G- Light blue
den kan både fås til mænd OG kvinder..
Baldur
-
sød -
dejlig -
smuk min baldur 4-ever <3<3<3<3<3<3 C+B=friends 4-ever<3<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Britney Spears - Curious. Den er god. DKNY - Be Delicious - den røde.  Den er egentlig ikke særlig god, men går med den alligevel, for det er den eneste jeg har lige pt. 
Simone - Brøderup Ungdomsskole 06/07
Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. Pris: 5 kr. pr. billed, se evt tilbud på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parfume . |
nimbusolivia |
30-12-2006 14:02 |
|
DKNY - Be Delicious , DEN HAR JEG SELV (: & escada , (: & tommy hilfiger - true star , lige de tre bedste ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh-Z3 |
30-12-2006 15:22 |
|
Dolce and Gabbana - Light Blue 
. . . Mulloh-Z3 © © Elsker MIN Mulloh ©
*Marianne* © © © [Bakkegaard - uge 29 - 06 ]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
evA med sin Aslan |
30-12-2006 15:28 |
|
Nyeste: Sarah Jessica Parker "Lovely" Ynglings: D&G "Feminine" Burberry (den gule? kan ikke lige huske hvad den hedder) Paris Hilton den lyserøde (mest til sommerdage) Chanel N5 Jlo "Glow Miami" Elsker Parfumer! hehe har ca. 28 stk 
M.V.H ♥ evA med sin Aslan ♥ ♣ What does it matter to you anyway ? - Everything ! ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange... |
|
|
Gucci Rush2 J'adore Fra Christian Dior Pure Poisen fra Christian Dior D&G Feminine D&G Light Blue
Mvh. Kariiinaen (Uden Hest,Snøft!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qwedrtyhu |
|
|
hm. tjah. Jeg har selv en Clinique Happy og en DKNY Be Delicious. Den er rød, men den kommer fra Finland og har samme duft som den grønne her i dk (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussmeadulle |
|
|
cocktail : har du været i finland ? 
+ L u l l u B u l l u ! ♡ Jeg scorer Darth Vader! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,, Lunde & Dr. Loooove.  - Må jeg nævne dig Cocktail ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
30-12-2006 16:35 |
|
Dior - Pure Poison DKNY - Be Delicious elsker dem 
KH. Avana - It's not me, it can't be It's not you, I can't do What I do if it's you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
30-12-2006 17:07 |
|
KAN BESTEMT IKKE LIDE D&G'S PARFUMER!  Men ellers Amor amor, DKNY - Be Delicious (Ikke den røde, den er rimelig nederen, og alt for shampoo-agtig!) Jennifer Lopez , den lyserøde (Meget sød, lidt roseagtig, men god ) Naomi Campell Cat Deluxe, Gucci Rush 2 . + Mange flere.
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mklgcjhglkd |
|
|
Paris Hilton - just me . Tror jeg den hedder?  D&B - The one Syns selv de ret ret gode. Jeg er menlig heller ikke til de søde, men til de friske.
Mvh. Milla og Lærkelundens Tor Stolt dressurrytter, og rytter til verdens skønneste fjordhest! "MAN SKAL ALDRIG FEJLBEDØMME FJORDHESTE! DE KAN MERE END MAN TROR!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krussedullemad |
|
|
DKNY - Be delicious.(den grøne) Dolce & Gabbana - Light blue Lacoste - Touch of pink Gucci - Envy me det var mine yndlings 
Pernille Samantha, Blue Eye og Putte 4-ever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Cocktail: Er det ikke DKNY - Red delicious du tænker på?  For det skifter altså ikke fra land til land. Burberry Brit Hugo Boss - Femme
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgfgsff |
Hin-monamuzzar |
30-12-2006 18:53 |
|
Armarni- the Armarni kode den bedste
Hin-Mona elsker sin Zeus <3<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| akja,,, |
|
|
nu har jeg kun en let. det er colours of love fra at eller andet fransk med g dem jeg bruger er Jolie poeme fra lancome femme fra hugo boss chance fra chanel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| D&G!... |
|
|
Helt klar D%G light blue..:! Mmm. den dufter godt! Desværre lykkedes det mig at smadre min til idræt..!
Hilsen Jette med den dejlige Nazal. <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3 <3I er begge elsket og savnet<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit svar |
Jennifer(Uden hest) |
30-12-2006 22:58 |
|
Jeg bruger mest: Cacharel - Promese. Det er bare den bedste til hverdag, synes jeg Cacharel - Amor Amor. Bruger jeg til fest. Emporio Armani - night red. Bruger jeg sjælden, meget duftende. Dolce Gabbana - Light blue. Bruger jeg tit. .. har flere 
MVH. Jennifer. ("v") Z+M `V´
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kdfjlglkdjsfkl |
Bøllefrøen ;b |
31-12-2006 16:05 |
|
Paris Hilton - Just mee. Burberry - Den med burberry-stof på flasken. Gucci - ? Paris Hilton - Fragrance.
♥ Stine 'Dahl ♥ Nu uden Robin <3 . Jeg vil aldrig glemme den dejlige pony .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Ush, har flere favoritter  Gucci Envy Me (favoritten!!)  DKNY - den der lange gennemsigtige  Lacoste - Touch Of Pink  Har skam flere, men de ^^ der er altså de BEDSTE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
Jennifer Lopez - Glow D&G - Light Blue DKNY - Be Delicious Miss Sixty Puma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Puma Create Puma Jamaica Hummel Spirit Adidas Fruity Rhythm I love love
Jeg er rytter med stort D Dressur- og Distancerytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Lillefie |
01-01-2007 15:35 |
|
Armani Code. . 
Mange Hilsner . Ann-Sofie -Jeg bruger aldrig bidsel, sagde han køligt. Det er en unødvendig grusomhed. [Phantom Of The Opera]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yndlings parfumer |
mulle01 |
01-01-2007 15:37 |
|
gucci: - envy me - gucci 2 DKNY: - be delicious (grøn) D&G: - light blue CD: - miss dior cherie <33
MVH. Mette  SMUK DEJLIG PONY TIL SALG! -7-års kat.1 hoppe -LA4 dressur distriktsplan -Kåret sølvmedalje DSP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
Luhura |
01-01-2007 15:47 |
|
Britney Spears - Curious (: Den er seeej '(:
Hej Hej fra L U H U R A Team øø' nu uden haender det' noget der holder Fjordhesten med rytteren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger kun. |
Anna Hvidkjær |
01-01-2007 15:59 |
|
Jeg bruger Chanel  Chanel Allure, Coco Chanel og Chanel Mademoiselle.  Amor Amor bruger jeg også en enkelt gang. Har også D&G, men dem bruger jeg ikke så meget i øjeblikket.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æihiøif |
|
|
be delicious - DKNY envy me - Gucci light blue - Dolce gabbana rush 2 - gucci og en der hedder Nothing 
I am nobody Nobody is perfect Therefore I'm perfect! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fvgbhnujiklo |
|
|
002-Pirat: Nej det har min far været.  Og jeg kan ikke huske om det egentlig var holland d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.. |
Nie |
02-01-2007 11:29 |
|
Selv kan jeg godt lide Laura Biagotti
Nanna De værste sår er dem som ikke bløder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
|
|
Godt nok går jeg ikke så meget med Parfume men min Mor har da nogen Fantastiske som: Lacoste- Touch of Sun. Hugo Boss-Intense. Billeder:  Lacoste.^  Hugo Boss^.
-Mie Cado´s Dakoda Ox|Den vilde Benjamin Nf| Den stærke Doline Ox| Den vidunderlige ^Et Team der virker!^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|