|
|
| Dressurbilleder af Miré og jeg af Simi. |
|
|
Hej n'er, så fik jeg lige redet lidt og Simi var med. Det blev først her til aften så det var lidt køligt, jeg har haft problemer med min ryg, derfor sidder jeg overhovedet ikke optimalt. Og ja jeg rider uden hjelm og smadrer mit hoved. Og jeg gider ikke sige i ikke skal kommentere det, for det gør i alligevel.  Og Miré var rigtig strid i dag, ved ikke hvad der skete.  Først ridehallen.  skridt.  så travede vi lidt, men billederne blev mørke så vi gik udenfor på LORTE-banen. Den er nyrenoveret og den er enten sindssyg dyb eller vildt hård.               hahaaa. Man kan ikke tage det seriøst. Både med eller uden sejt face.    rulle rulle efter vaskningen.  PUUNK 4-everrr man. Rebel rebel ja det var dem. Ved jeg skal læne mig mere tilbage og sidde i galloppen men altså, min ryg sucks og jeg er usikker på den nye bane. Værse god at smide en kommentar =)
Hilsen Josse & Miré I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Sawa |
| Dato:  |
20-07-2006 22:59 |
|
gode billeder  nu bliver det næsten pinligt når jeg lægger billeder ind af mig og pareille imrgen, hold da op mange af dem ligner hinanden dvs de billeder jeg har fra igår ligner disse. samme sadel, samme støvler, somme opstilling, samme farve hest, samme ridebukser. pænt pinligt :/
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey hey |
|
|
flotte billeder det ser godt ud lækker hest men som du selv siger skal du læne dig mere tilbage og sidde dybere ellers ser det kanon god ud
kh. sarah hvorfor havde en pony der er for lille! fordi vi ikke har råd til en stor:(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
|
|
Dejlige billleder! Især det sidste er rigtigt fint  Den manglende ridehjelm har du jo selv kommenteret men jeg synes stadig det er dumt! Men hver din mening 
Mvh. Carina... ...med den skønne Omira ♡ Man lærer så længe man lever 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| asdasdas |
|
|
Sarah-med-Askja - hehe mange tak. Men ja kender jo mine fejl =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hakuna |
Vildrose |
20-07-2006 23:04 |
|
det ser godt ud Josse  forresten så vil jeg gerne bytte håår 
Vildrose Don't try to fix me, I'm not broken Flipperklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
Sawa |
20-07-2006 23:08 |
|
her er lige 2 pics til sammenligning. det klammeste er at jeg var || sådan et stykke for at tage hvis/blåstribet blde på. de er taget af julie/vildrose aka wildrose  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfasdsad |
|
|
Sawa - jeg kan nu ikke se nogen sammenligning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| zxczxc |
|
|
De ligner altså ikke. Miré har ikke en stor blis, hun er mere rød, hun har ikke så høje sokker og er ikke ligeså lang i halsen og hovedet. Well men altså. Det er da også liiigemeget, kan bare ikke se at de ligner hinanden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahAHh |
|
|
jeg kan altså overhovedet ikke se ligheden  MEN det kan jo godt være at man skal have set miré for at kunne se den store forskel. men det ser narjs ud, josse. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Sawa |
20-07-2006 23:22 |
|
karen ja, eller pareille  josse bar i orden. du tilgivet så. jeg syntes bare det vildt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wqeqwewqe |
|
|
Sawa - forresten, på det sidste billed du smed ind af hesten/ponyen, der ser den da sindssygt blød ud i koderne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Sawa |
20-07-2006 23:45 |
|
ja.. det er den også
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfsfdaf |
|
|
Sawa - hehe okay, syntes nok. Det så lidt vildt ud :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Sawa |
20-07-2006 23:52 |
|
synd jeg ikke springer på den. tror den ville kunne lave nogle pænt syge afsæt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xdjhydgtkr57ty |
|
|
flotte billeder.. Miré er søød!! 
Maria med Prinsen. Os to forever <3 Team spring.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
21-07-2006 09:56 |
|
I passer så super fint sammen  Kan godt se hun ikke var hopla, men det kan de jo ikke være hver gang  Og, har spurgt før men kan ikke huske svaret ;P Skal du starte på hende på et tidspunkt eller?
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| earadsada |
|
|
Maria med prins - hehe mange tak. Kode123 - hehe ja det skal jeg. Nu træner jeg lige her i ferien og gør hende helt klar, da der er utrolig meget vi mangler at finpudse. Og så efter ferien starter jeg, nok først i september da jeg har tusinde koncerter jeg skal til i august og ny skolestart osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fin pony... |
|
|
Rigtig fin pony -som altid!! 
Mvh. Karina med Pelle-hesten Springsadel sælges!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjhjhjhjhj |
|
|
Det er jo slet ikke nyt at Miré er super lækker og går vildt godt  I er bare så gode sammen, og hun er SÅ smuk og har det kønneste hovede. - godt som altid søde  Simi: Pisse gode billeder!
Trinity My passion, my dream, my future
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ooo |
|
|
miré er dejlig!! hun går fint, Det er et godt billede , men hva med lidt smidiggørelse, jegodt g kan selvfølgelig ikke se det så godt som hvis jeg sad på hende, eller så hende levende live, men kan ikke se det store problem i gallopen, du rider hende rigtig godt, syndes jeg!!  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rauw rauw |
|
|
Hun er HOT Josse  Synes du rider hende kanon, også i forhold til din ryg Du kender jo selv dine fejl. @!#$ hvor ER din ridehjelm!!!? Jeg kommer og flækker din hjerneskal Bare for at understrege at man kommer galt af sted hvis ikke man rider med hjelm  Ej, det var bare for sjov Flotte billeder Josse, hun er smækkerlækkarh!
Hende der Shanie, som at der ejer Quaty ^ Vi rider lige hvad vi har lyst til ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llklklllklkmkll |
|
|
shanie - du vil gerne gøre det til et problem.. føler du dig sej?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wonderfox |
|
|
Forskel - jeg ER sej
Hende der Shanie, som at der ejer Quaty ^ Vi rider lige hvad vi har lyst til ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er IKKE en john xD kun lidt ? |
|
|
Uf, hun er jo lækker Josse  Må jeg stjæle hende ?  Annesofie : ironi
louise<3 min eneste ene - Dilli <3 jeg har den dårligste humor .. ^men jeg har det selv vældig sjovt^ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Niice :b |
[Team-SR] |
21-07-2006 14:33 |
|
Det ser kanon ud ! Riqtiq dejliq pony. oq jeq sys du sidder riqtiq fin på trods af din ryg ! Ros herfra !
Knus fra Stine <3 Kommer til at savne dig Robin. Du betød ALT <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralallaa.. |
|
|
Ihh.. Er bar helt vild med Miré  Sys måske at den går lidt dybt på nogen af billederne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddxgfbxccvq |
|
|
Jeg synes godt nok den krikke er lidt lækker 
Venlig hilsen Julie xxx ~ Nu uden Indi <|3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| re d.ims |
Zoubareva |
22-07-2006 12:11 |
|
Dejlig hest!  Det sidste billede er GENIALT! 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit svar |
Jennifer(Uden hest) |
22-07-2006 12:41 |
|
Ej det er altså en lækker pony, ikke den typiske dressur pony, men øøj jeg kan godt lide den måde den går på og ser ud, jeg kan selvfølgelig kun snakke ud fra billederne. Det ser rigtig godt ud, du ser ud til at ride den rigtig godt, i passer godt sammen. Jeg kan godt nok ikke se noget ens ved de to ponyer. Den ene er lang og tynd, mens den anden er kortere og lidt kraftigere. Og opstillingen, nej. der vil jeg nu sige, at det ser ud til at Josse sidder flottest. 
MVH. Jennifer. ("v") Z+M `V´
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dersdrerwe |
|
|
Tak alle jer der roser! =D Det er altid rart med noget positivt respons. wonderfox - jeg laver skam smidighedsøvelser, men ikke så mange endnu. Vi træner lige det basale først, hun er trodsalt ikke redet så længe. Shanie - haha jaaa jeg burde skamme mig, ride uden ridehjelm fyføjda. Selvom det er farligt, så well... Jeg er ikke faldet af ponyer i SÅ mange år, kun heste. Men de der små ponybukkerier osv det er blot skægt. men tak for rosen =P Team-midgaard - på to billeder går hun under lod ja, men det er fordi jeg er ved at få hende til at stå højere i nakken og derfor vil hun gerne derind og lægge sig, men vi arbejder på det! :] Jennifer - hehe det er rigtigt, hun er ikke en helt normal dressurpony. Men hun er fandme en fin en, jeg er mest til de lidt robuste ponyer. Dvs. ikke sådan en tinker osv. Men en som har lidt fylde, men stadigvæk så den ser smart ud =P Men hun er fandme bare fin som dressurpony alligevel, så nu må vi se hvad der sker på stævnebanerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|