|
|
| Hvor lang tid ? |
|
|
» Mivser - Play Boy ♥ " I walk streets of Japan till I get lost - cause it Doesn't Remind Me of anything "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nnn |
|
|
Jeg har redet i 6½ år. 4 år på rideskole også stoppede jeg fordi jeg fik hest nummer 2 
Hilsen Gerda Bertha Med Ismo, Fenja og Guido - Bastian vil altid være i mit hjerte <3 Ismo - Fenja - Guido - Bastian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Redet i... |
|
|
Jeg starter på mit 8. år nu (:
Whatever Im the devel  Bam margera <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æhmm... |
|
|
Lol, det er jo lang tid. 
» Mivser - Play Boy ♥ " I walk streets of Japan till I get lost - cause it Doesn't Remind Me of anything "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Altid... |
|
|
Jeg er en af dem som blev smidt op på krikken fra jeg var lille af (; Men ikke før jeg som 10-11 årig selv havde mere lyst og begyndte at ride mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er IKKE en john xD kun lidt ? |
|
|
Har redet i 7½ år (: 5 år på elevhold (:
louise<3 min eneste ene - Dilli <3 jeg har den dårligste humor .. ^men jeg har det selv vældig sjovt^ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha' . |
|
|
Jeg er vist unormal. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
| Forfatter:  |
Gunhild m. Silver |
| Dato:  |
19-07-2006 19:29 |
|
Startede med at ride hos en privat ridelære, på en lille gård tæt på hvor vi bor, soom... 5-årig tror jeg. Hyggelig tid! Så startede jeg sammen med en veninde på et lille ridecenter som 6-7 årig. Der red jeg så indtil november 2005. Så det må blive en 10 års tid jeg har redet...
Mvh. Gunhild&Silver Minä rakastan Sinua <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
Kallieh |
19-07-2006 20:30 |
|
Red i et lille halvt år da jeg var syv på rideskole. Så stejlede krikken med mig og jeg røg ind i en pæl. Så blev jeg bange. Da jeg så var omkring 9 år begyndte jeg igen på rideskole, og stoppede på min 4. rideskole i sommers og fik halvpart på en privathest. Men siden jeg har været 12-13 år har jeg passet utallige heste og ponyer som jeg har redet ved siden af rideskolen. Så det er vel mit 9. år ? og har gået 9 år på rideskole.. Var så også en af de bedste de sidste par år... og lærte ikke rigtig noget til sidst 
- Kallieh ♡ med ungehesten Laika♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Candyfloss |
Team Møllen ! |
19-07-2006 21:09 |
|
Har redet i 3 år - snart 4 og det er jo heller ikke så forfærdeligt lang tid  I et stykke af tiden red jeg bare 1 gang om ugen, men har i et godt stykke tid nu redet 2-3 gange om ugen 
- Det sagde jeg jo så ! I´m sleeping my day away ,, Marthine og Lukas <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Har faktisk ikke REDET i fantastisk lang tid, men haft med heste at gøre i... 9 år, +/-.
Duke I'm going slightly mad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
heste-piiiin |
19-07-2006 21:57 |
|
jeg har kun gået i 4 måneder men da jeg var seks gik jeg også til ridning i ca et år men stoppede og nu er jeg 12 går til ridning halvtime om ugen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg fik min første pony da jeg blev 4, og jeg har redet siden - altså i 11 år.  Har kun gået til ridning i, i alt ca 3 år tror jeg, men har selv haft hest altid. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
|
|
Startede da jeg var 7 (Er 16 nu), red på rideskole til jeg var 9-10, holdt pause i et par år, startede på rideskole igen og da jeg var 14 fik jeg min pony. Så det er ved at være en del¨år nu.
Mvh. Carina... ...med den skønne Omira ♡ Man lærer så længe man lever 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retretryr |
|
|
Jeg har redet siden jeg var otte. Er så 15 nu så det må være 7 år jeg har redet  Men har kun redet stævner her de sidste 3 år (;
Lena A. Bachwart Cedergårdens Irish Flight og Wonder Boy <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhgjhujy |
MonicaP |
19-07-2006 22:09 |
|
Tror efterhånden jeg har redet omkring 5 år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjj |
Sawa |
19-07-2006 23:22 |
|
9år.
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Siden efteråret 1998. Gider ikke regne ud hvor længe det er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hthjyukuyy |
|
|
7 år, begynder på mit 8. til september xD
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc-Tossen94
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tolv... |
|
|
12år til August 
Mvh. Karina med Pelle-hesten Springsadel sælges!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Jeg har redet i 10 år nu her til august. 3 år på elevhold 1 time i ugen 2½ år passede jeg en elevpony, dvs. elevhold 1 time i ugen + 2 * 1 time friridning i weekenden 4½ år har jeg haft egen pony/hest, dvs. ridning næsten hver dag. 1 time på hold med andre piger med egen pony og 1-2 enetimer i ugen. Pt. 3 enetimer og ingen holdtime.
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Medlem af DÅHM Syd - det er fedt at være klog!
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Send resultater til mig 1 billet til Madonna-koncerten i Horsens søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|