hej Thomas
Arh lyt ik til dem - vend det døve øre til!
Da jeg skulle have en islænder, ville min onkel hjælpe mig. Så han fandt en masse heste han syntes jeg skulle ud og kigge på - problemet var bare at
ingen af dem han fandt var ismuler! Han ville endda have mig op og kigge på en masse dv'er som jeg slet ikke engang havde råd til! Og hans kone/min tante var heller ikke til meget hjælp, hendes kommenatrer til mit racevalg var "Islænder er dumme, og stædige, og blir forfangne, og fede, og de får spat og sommereksem og kan ingenting" og sådan var hele min familie undtagen min Mor og (islandske) stedfar, som respekterede mit valg! Da jeg endelig fandt en, brokkede hele familien sig selvfølgelig højlydt!
Den var for lille, den var for ung, den var rød, den for dit og dat - mig min bare r**!
Har den da endda, og har lukket røven på familien da jeg har fået mulen til at springe mer end 110, hehe
Så vend det døve øre til dem som beklager sig og vær glad for Jarl! Han er
din pony! Hyg dig med ham, og ha' det skide sjovt med ham! Fjollere er lækre! Og smukke!!! Mumser, de er altså dejlige
Og skynd dig så at få taget nogle billeder af ham og dig og smæk dem her ind, hehe - ellers kommer jeg med mit farlige digital kamera
Hygge,
Kram fra Rollo