Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

prøv lige og læse!.
Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 15:26

http://www.heste-nettet.dk/forum/14/1913/1834/

Hvad menner i kan man til lade sig at sige sådan ?.

MVH

>>>>Thomas<<<<
0
0
Svar på denne tråd

Re: prøv lige og læse!.
Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 15:27
Kik på lisa's indlæg!.

MVH

>>>>Thomas<<<<
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 15:40
http://www.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=618418
Se min fjordhest! Hun er da ikke sp fed(Hun har en meget lille gras mave)

Det er synd at man skal få sådan noget avide den første dag...Min ridelære spurgte om det var mig der havde fået den fjordhest og jeg sagde ja og så sagde hun "Den er da aaaalt for lille" så blev jeg ret kedaf det for jeg var lige så glad...Og hun sagde ikke en gang tillykke eller noget..:(

MEN så siger jeg TILLYKKE til dig!

Qnusser Katrine & Silva
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 15:41
Sådan!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 15:48
Takker og tillykke med din fjordhest nu når din ride lære ik sage tillykke går jeg det! hehe.

Mvh Thomas
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 15:50
ej hvor er hun streng!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 15:51
Nu har jeg lige læst det hele igennem, og *GG* hende Lisa er da for latterlig. Hvis jeg var dig ville jeg bare trække på smilebåndet og grine lidt af at hun tror hun er sej. Hun er da tydeligvis uvidende og har nok ikke for meget liv, hvis hun gider at skrive det..

Men mange gange tillykke Thomas... Tror det er den perfekte hest du har fundet dig..

Et billede af et dejligt eksemplar

Fjordhestesiden
http://www.fjordhest.dk/Index_dk.html

Ditmu§
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 16:02
*DO* Hun er sq da ikke for klog at høre på!!! Sy´s bestemt ikke at fjordheste er fede! Men derimod en meget smuk og særpræget race!!

held og lykke med hesten forresten!:)

Knus matilde
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 16:37
arj hvor er hende lisa dum
jeg kan også mega godt li fjordfjoller
og de er bestemt ikke tykke
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 17:04
Hæhæ!! Lisa er åndet!! Hun spilder sq sin tid!! Hun har sjovt nok den samme kode som denne Betina der har skrevet det her indlæg!

Hende skal man ikke spilde sin tid på, hun prøver bare på at være... æh... dum?

:D

*Heste-Ida*

....og endnu en gang TILLYKKE med hesten der ikke er en fed doven hest, men en wonderful fjordfjolle:)
0
0
Svar på denne tråd

Thomas
Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 17:22
hej Thomas :-)

Arh lyt ik til dem - vend det døve øre til!

Da jeg skulle have en islænder, ville min onkel hjælpe mig. Så han fandt en masse heste han syntes jeg skulle ud og kigge på - problemet var bare at ingen af dem han fandt var ismuler! Han ville endda have mig op og kigge på en masse dv'er som jeg slet ikke engang havde råd til! Og hans kone/min tante var heller ikke til meget hjælp, hendes kommenatrer til mit racevalg var "Islænder er dumme, og stædige, og blir forfangne, og fede, og de får spat og sommereksem og kan ingenting" og sådan var hele min familie undtagen min Mor og (islandske) stedfar, som respekterede mit valg! Da jeg endelig fandt en, brokkede hele familien sig selvfølgelig højlydt!

Den var for lille, den var for ung, den var rød, den for dit og dat - mig min bare r**!

Har den da endda, og har lukket røven på familien da jeg har fået mulen til at springe mer end 110, hehe

Så vend det døve øre til dem som beklager sig og vær glad for Jarl! Han er din pony! Hyg dig med ham, og ha' det skide sjovt med ham! Fjollere er lækre! Og smukke!!! Mumser, de er altså dejlige :-D

Og skynd dig så at få taget nogle billeder af ham og dig og smæk dem her ind, hehe - ellers kommer jeg med mit farlige digital kamera ;-)

Hygge,

Kram fra Rollo
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 17:29
Hejza!!

Jeg tænkte da jeg læste det: "Små hjerner så fornøjelser" Hallo, man kan da ikke sige en race er fed og doven og en anden er meget bedre og bla og bla!!

Smag og behag...

Jeg skulle have været ude at kigge på en nordbagge, men den passer ikke ind i mine behov så jeg lod være.
Men at jeg har en araber og en frederiksborger kan jo vise lidt hvor ligeglad jeg er med racer:) Ej jeg elsker begge heste, og hvis de kan opfylde mine behov, kan de det de skal kunne.

Og Jarl kan opfylde dine behov, og du har købt ham fordi du er tryg ved ham;)

Desuden kender jeg den dejligste nordbaggevallak der hedder Felix på 5 år, med god gang og det hele... Den går på fold dagen lang og er ikke tyk...
Desuden kender jeg en nordbaggehingst der går LB'erne på distriksplan, så det betyder altså ikke noget at det er en koldblod...

Men husk: det er det vigtigste at få en hest der opfylder ens behov og ambitioner og at man er sikker på man kan komme til at elske den højt, så ski' være med om det ikke er ynglindsracen.

Tillykke og held og lykke fremover:)

Knuz Stina:)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg elsker ham da osse!!!!!!!.
Forfatter: 
Dato:  18-07-2002 18:16
jeg elsker ham da osse. Jeg ville bare lige vise jer hvor dumme nogel er !!!!!.

Mvh Thomas
0
0
Svar på denne tråd

Re: Jeg elsker ham da osse!!!!!!!.
Forfatter: 
Dato:  19-07-2002 12:37
Tillykke med hyppen! Jeg har os redet en lille fjordbolle, engang og den var skide flinker bøjede nakken og gik schenkelvigninger.. Men da jeg kom ned på Bozze var han skide tynd... Altså den var så skide bred den hyps, at jeg næsten ikke kunne nå rundt om den!

Men det er en sød hyps:)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Jeg elsker ham da osse!!!!!!!.
Forfatter: 
Dato:  20-07-2002 22:09
Jeg synes bare du skal ignorere hende !
Nordbaggere er skønne, flotte og meget alsidige !
Held og Lykke !
<3 Lærke
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider