Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Stævner..
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 15:33

Heej Ænderne :-D

Sad li og tænkte på stævner da stævne sæsonen nu rigtig er kommet igang.. :)

Så hvor mange stævner har i deltaget i indtil videre? Hvorn gik det? og har i fler i tankerne? Hvilke klasser starter i?

Og så li en ting til :) hvor mange stævner og hvilke klasser har i startet i tidens løb? og det gælder alle stævner og alle de heste i har redet :)

- og gerne billeder :-)

Mig:

hvor mange stævner har i deltaget i indtil videre? Kun et.. St. Bededags stævne (det største islænder stævne i Danmark udover DM og den slags :) ) startede en junior cup der bestod af 4 dicipliner, T.7 (laveste tølt klasse, hvor man kun viser tølt :) ) 4.5 (laveste 4-gangs klasse, hvor man viser, skridt, trav, tølt og galop) en behændighed og et flagridt..

Hvorn gik det? Gik rigtig godt.. vandt ikk noget, men min hest er hverken så rutineret eller stabil endnu.. men vi blev ikke nr sidst :) i 4.5 blev vi nr. 12 ud af 13 men det var også første gang han var på banen den weekend så han kunne ikke rigtig koncentrere sig.. i T.7 blev vi nr. 10 ud 14 og det var endda den klasse jeg troede mindst på da han stadig ikk er så stabil i tølten men rendte ind i min mors gamle træner dagen før klassen og han gav mig nogen gode råd og så gik han super :-D

I behændig og flagridt ka jeg ikk huske men blev disket i flagridt fordi vi ikke gennemførte.. han blev ved med at ville over den p*kk*rs spand i stedet for at gå uden om :P

har i fler i tankerne? jaa.. ska bar li ha snakket med min far om det :) men forhåbentlig et punktamott i næste weekend (er lidt et for sjov stævne hvor klubberne dyster mod hinanden) og sydjysk mesterskaberne i august..

Hvilke klasser starter i? Kun de laveste klasser T.7, T.8 og 4.5.. da han ikk er så erfaren eller stabil endnu.. men det kommer :)

hvor mange stævner og hvilke klasser har i startet i tidens løb? mange.. men ikk så mange med den jeg har nu fordi han først li er blevet stævne klar.. men startede nogen få lave klasser på min gamle hoppe og prøvede engang at starte de højeste på min mors hest.. fik en 3. plads :-D

Billeder:

Tølt til sydjysk sidste år..

også tølt til sydjysk sidste år..

lidt hygge til sydjysk sidste år :)

Så har jeg desværre ikk fler stævne billeder..

det her er fra februar, tror jeg :)

trav, også fra februar..

trav, stadig februar..

trav, februar..

Min mors hest som jeg starte de høje klasser på (den store ;) )

min mors gamle konkurence hest.. nåede ikk at starte stævner på ham :( han blev solgt ville gern have haft ham :-D

Min dejlige gamle hoppe

Så det jeres tur :-D

\\ Out // \\ Team-Midgaard //

Jeg en SÆK ;)

SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB):

Præsident: *Æblet*

Vicepræsident: Dums <3

Formand: ¤Hopla¤

Vi driver dig til vandvid!

Hvis du en kat, så skrup ud af vores andegård :-D

0
0
Svar på denne tråd

undskyld..
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 15:34

undskyld det er lidt rodet men mine mellemrum mellem linierne bliver slugt

\\ Out // \\ Team-Midgaard //

Jeg en SÆK ;)

SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB):

Præsident: *Æblet*

Vicepræsident: Dums <3

Formand: ¤Hopla¤

Vi driver dig til vandvid!

Hvis du en kat, så skrup ud af vores andegård :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider