|
|
| Så kom Tímon til Lyngby! (: |
|
|
Efter to måneders ferie hos min mor på Bornholm kom mulen endnu engang til Lyngby! 13 timer tog det fra Svaneke til Lyngby og det havde han taget enormt flot! Han havde svedt en smule, men han var frisk som en havørn, da jeg trak ham ud af lastbilen.. Her er vidunderet så:        ta jer ikk af kvaliteten - det er taget med min kærestes mobil. (:
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <sgfd<dfg |
|
|
ta jer ikk af kvaliteten - det er taget med min kærestes mobil. (: : han må ha en god mobil, synes kvaliteten er god.. nå men det var ikke derfor jg svarede  han er rigtig fin.. dejlig farve og skøøn man 
mvh. Nanna og Fersken lev med os man spiser ikke ferskner - man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
fersken: synes de er lidt grumsede, men det er måske mest, når de er så store som de er inden man lægger dem på nettet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
| Forfatter:  |
Trøller |
| Dato:  |
04-05-2006 19:13 |
|
Dejligt  Han er kort pelset i forhold til Trausti..
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Sært at se ham et andet sted, når man nu lige sagde farvel til ham i går aftes  . men han ser da frisk ud  . jeg var i øvrigt ude og skridte Björk i dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Vildrose |
04-05-2006 19:28 |
|
også tænkte jeg "endelig ingen mobilbilleder, så vi kan se dyret ordenligt" jeg kan da ikke se det er taget med en mobil? :| syg god mobil og hvor er Timon deeejlig! 
Vildrose nu kun med Casper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig lille pony |
Matildetoesen |
04-05-2006 19:31 |
|
Wow (!) han er lækker! Han er på Søgården ikke? Rider nemlig selv på Lundtofte rideklub...
Hilsen lille mig! Matilde med de 5.000 kælenavne siger tak! Michi, Tildus, Tilde, Tulle, Matøsen, Matildetoesen, ITged, fjolle-ged og geden det ramte træerne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Trøller: brugte 1½ på at få fjernet alt det løse garn han havde hængende.. men ja, det er røget hurtigt! Amanda: sejt.. punkerbjørk.. Tímon så frisk ud i morges, men du skulle se ham efter jeg havde redet en lille tur - han var lige ved at falde i søvn da jeg sadlede ham af.. hehe.. han får nok en god nats søvn.. Vildrose: det er ikke engang en særlig ny mobil - en k750i fra Sony Ericsson.. men ja, man kan da se hvad det forestiller.. hehe.. Mathilde: jep, det er Søgården! (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Sandra: jeg advarer dig. hun har indimellem et temperement som sin mor.. i dag besluttede hun sig for at lære at ryste røv da jeg longerede hende.. Hun dansede rundt.. hehe. Hehe.. stakkels Timse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Amanda: haha.. grineren.. bare hun ikke ligner sin mor for meget - det gider jeg ikke! Ja, Timon har det hårdt - han brugte alle sine kræfter på at imponere damer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123456 |
Rozita & Hennie |
04-05-2006 19:43 |
|
Han er virkelig kær  Smuk farve  dejligt han tog turen så pænt 
Ħennie & ®ozita
Det vilde team Ponyen er spiciel, og den spiciele pige elsker den, ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
Christine |
04-05-2006 20:04 |
|
Dejligt han endelig kom hertil  Han er virkelig smuk! Der er nu også dejligt på gården
- Christine The best things in life aren't things
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Christine: der er bare super hyggeligt på Søgården! glæder mig til at møde nogle flere af dem derude fra! (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lalalala |
Christine |
04-05-2006 20:10 |
|
-Tímon- Ja det kan jeg godt forstå de er også super søde alle sammen (i hvert fald dem der var der dengang jeg red der  )
- Christine The best things in life aren't things
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Christine: dem jeg har mødt indtil videre er i hvert fald super rare..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Sandra: ej, hun er fin nok.. slet ikke lallet som Timse.. langt mere seriøs.. og så passede hun i dag, da hun fik sit ''løbe langt væk af raseri''-anfald.. dem får hun når hun ikke må gå hen til de andre når jeg longere hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Amanda: lyder spass.. glæder mig til at prøve hende!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Hvor ser han fik ud  VELKOMMEN  .. Jeg glæder mig til at møde jer  Hvornår regner du med at komme imorgen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Hvor ser han fin ud  VELKOMMEN  .. Jeg glæder mig til at møde jer  Hvornår regner du med at komme imorgen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Hvor er han skøn  Synes kvaliteten er rigtig god når de er taget med mobil 
Mvh. Cecilie & Katja © Stald DM Elsker min Hjernedøde Gummiged
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Freja: kommer ud om morgenen og lukker ham ud.. og så kommer jeg ud ved 15-tiden.. hvad med dig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| orv !!! |
|
|
Syg god mobil din kæreste har !  Tímon ser rigtig dejlig ud .
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED ! Medlem af SÆK(skøre ænders kulb) - vi driver dig til VANVID!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Okay  Jeg kommer nok ved 2-3 tiden .. Kommer lidt an på hvornår jeg har fri.. Men ca. der vil jeg tro.. Vi ses 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Carina: der er mobiler med bedre kameraer.. hehe.. men de her er ok.. timon sir tak for komplimenterne.. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Freja: ja, så ses vi i morgen! (:
|