|
|
| hjemvendt fra stævne :) |
| Forfatter:  |
HGlarsen |
| Dato:  |
29-04-2006 22:08 |
|
Ja så kom vi hjem fra stævne .. Det var i Boller rideklub, og det var en lidt blandet fornøjelse da banen var så mega gladt på opvarm og springbane, at vi måtte ned og ligge en tur , banerne var desuden også for svære til distrikstplan, der var kun 5 fejlfrie ud af 45 i en LA - så er der altså noget galt! - men Curly var super god .. I LA-en gik det kanon, Curly var flyvende over alt, men da jeg kom til nr. 10 styrtede jeg, lige 3 galopspring før springet ?? - jeg red lige ud, og det var IKKE vildt, for jeg red netop MEGET stille og pænt da jeg ved at Curly er lidt en klods nogle gange! - Jeg kunne bare mærke at curly gled under mig, og så ligger han på maven og prøver at komme op, jeg falder heldigvis ikke af - da han rejser sig op viser han selv interrese for at ville springe vidre, så jeg sidder med mine kilometer lange tøjler og trykker til ham, så går han vel 2 galop spring og springer banens største okse fejlfrit - så var jeg rigtig stolt af lille Curly .. men jeg blev nu meget forvirret efter vores skøjtetur, så jeg pillede springet efter og glemte banens sidste spring , men gør intet, var ikke Curlys fejl, han gjorde alt hvad han skulle - og endda mere til .. I MB-en fik vi 4 bomme (ja, det lyder sku lidt vildt ), men Curly var træt og udmattet efter den tunge bund, og så efter vores lidt mærkelige tur i LA-en  Det var en bane der var bygget op med mange maks spring, både bredde og højde, og banen var også ret svær sådan teknisk - men jeg kom simpelthen for tæt på nogle maks-oksere, så tæt at Curly løftede bommene med knæene (håber ikke han fik dem i hovedt ) .. Men Curly vil hellere bare springe ind i springet end at stoppe. Han strækkede sig ikke rigtig over springene, og han krøb lidt ind under nogle af dem, men jeg er rigtig godt tilfreds efter omstændighederne .. Der var heller næsten ingen fejlfrie i den, da vi kørte havde den der førte 4 fejl i omspring, og jeg kørte vel da de var igang med nogle i 20-erne.. Håber det bliver bedre i morgen, vi har kun meldt i en MB da han ikke skal blive for træt, det er nu meget fornuftigt fandt vi ud af idag, da bunden udmatter dem en del :S .. Har desværre ikke rigtig nogle billeder, men lidt er der - og så køber vi nogle fra photo2u .. Her er lidt af dem ..  En træt curly ?  Så lander vi  Flere kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhbfjdbkb |
JuliaF |
29-04-2006 22:12 |
|
har jeg godt hørt om din tur.. og curly var da bre for sej  <3
Julia F & Flying Duchess -Team Dalby-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
MonicaP |
29-04-2006 22:17 |
|
Jeg så dig kun i LA, men for fanden hvor spran han godt!!! Især på 4 hehe .. Jeg elsker curly, jeg vil have ham!!! Ham Photo2u fik da taget nogle okay billeder Sur numse han ikke kommer imorgen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Han er bare rigtig smuk.  Ærgerligt at banen var glat.  Starter du nogle gange stævner i Jylland?  Og et til spørgsmål: Starter du ikke stævner på Yabadoo mere?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| redjfmeawm |
hopzen<33 |
29-04-2006 22:18 |
|
det er da fint nok ærgeligt du ikke fik en fejlfri MB, men det må du så gøre i morgen  Bunden ser ellers ikke så "blød" ud på billedet, men det er sikkert billedet der snyder er billedet fra LAén??
© ℓهvع you tøs © Ingen kan alt, men alle kan noget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Ja, banerne var sku godt nok meget svære sys jeg os. Og bunden var sku ik for god. og springene var maks. Underligt stævne hhe. Curly sprang da bare rigtig fiiint, og fandme sejt han fortsætter hihi (: Og var dejligt at se dig idag igeeen 8D hihih <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
MonicaP |
29-04-2006 22:20 |
|
Simi: Nej Pernille starter ikke stævner i jylland, det her stævne var i jylland hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterterj |
HGlarsen |
29-04-2006 22:28 |
|
julia: mange tak søde - jaa, du er altid tvunget til at høre på mig  MonicaP: Ja, haha, det var fandme sjovt .. ahah.. abdullah er fandme også for COOL!!! Simi: ja, Boller er i Jylland hihi .. Ja meget ærgeligt banen var gladt, det ødelagde ligeosm lidt det hele :S .. Men sådan er det bare Har ikke startet på Yab, men han er jo også lige blevet kastereret .. Jeg skal ike længere springe M på ham i hvertfald! Hopzen: nej det gør den ikke - men der var rigtig mange der gled, og nogle der styrtede (inklusiv mig selv), så der er noget om det ..hihi - og ja, billedet er fra en LA  julie: ja, gerhart er vildt flink og det, men han laver simpelthen for svære baner til distrikstævner, snakkede også med nogle andre om det! - Der er altså noget galt når der er 5 fejlfrie ud af 45 I EN LA !!! Og bunden var ikke særlig god :S - fik vi to jo også oplevet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retertert |
HGlarsen |
29-04-2006 22:30 |
|
Chela: ja meget trælst, men det gør nu intet, ikke når han tog det så pænt, han inponerer mig virkelig gang på gang, skøre dyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
ja, han er flink og sjov 8D Håber bar ik det har regnet for meget imorgen :S Ja, chemin var sku os ved at ligge sig på siden TO gange i lb ;s sygt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
HGlarsen |
29-04-2006 22:32 |
|
Lidt flere billeder   - Landing fra tør-grav i MB   - Landing fra vangrav i MB 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cuuurly <3 |
Cecilia&Gold n Silver |
29-04-2006 22:34 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
MonicaP |
29-04-2006 22:35 |
|
Han er bare så smuuuk, når han er flettet op!! og vasket!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertertert |
HGlarsen |
29-04-2006 22:38 |
|
Cille: ja meget trælst!, men man kan ikke rigtig bebrejde ham det, selvom det er mega surt når man lige kommer ud af banen .. Tusind tak for billederne skattiii  Monica: jaa jeg sys faktsik han er pæn når han er flettet ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| makgwrg |
Cecilia&Gold n Silver |
29-04-2006 22:41 |
|
Ja kan sagtens følge dig :/ iih det var så lidt <3 Mine fine landingsbilleder .. haha  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retrtreter |
HGlarsen |
29-04-2006 22:42 |
|
julie: ja det er sku lidt vildt :S - håber sørme heller ikke, så overvejer jeg virkelig at melde fra :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Starter du i andre klubber i Jylland?  For synes lidt at Boller ligger lidt langt væk. Er jo tit i Jylland, da min kæreste bor der, så hvis du en dag starter tæt på Vejle, så sig endelig til. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retretetr |
HGlarsen |
29-04-2006 22:47 |
|
Simi: skal jeg gøre  .. ja det gør jeg  - Brande var længere væk  hehe.. boller er ikke så galt, det er nærmest bare lige ud af motorvejen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jkæboæ |
Kirsten |
29-04-2006 23:01 |
|
Gode billeder Synd a han gled... Held og lykke imorgen.. 
Mine dejlige ponyer: lille, Soul og Tintin<3<3<3 elskr jer<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrwerwe |
HGlarsen |
29-04-2006 23:03 |
|
Kirsten: tak  - ja det var faktisk synd for ham, heldigvis har han umiddelbart ikke taget skade af det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhha... |
|
|
Ejh hvor ærgeligt, men som Cille siger: Det at han fortsætter beviser hvad han er for en pony.. !! En stjerne  Glæder mig til at høre om jeres tur i morgen Skal nok krydse fingre for jer alle sammen.. ærger mig gul og blå over jeg ikke kommer derop..  Hvor er han dog fin når han er flettet op ! Tror egentlig også det var meget godt jeg ikke så jeres styrt.. så var det da vist mig der var kommet galt afsted.. hjertestop måske?
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* ♡ Hende med Linse og Fabienne!♡ Næste stævne: Krikkernes D-stævne d. 29. april
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Lyder sgu lidt vildt med det der styrt...? Men det lyder da til, at han er en modig hest så  Held og lykke med MB'en...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cikorie |
HGlarsen |
30-04-2006 10:20 |
|
Ja det var også lidt vildt, men heldigvis gik det godt - blev bare helt chokeret, for jeg red stille og roligt hen til springet, og så glider han bare :S .. Mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ukyfguyfguugujg |
|
|
Han er bare skøn og godmodig som ALTID <3
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertrreter |
HGlarsen |
30-04-2006 11:46 |
|
Team toss: tak , og ja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
sawa |
30-04-2006 12:47 |
|
dte var da flot  , tror ikke jeg var redet videre i den klasse efter curly var nede på maven...  det bare så ireterende når forholdene ikke er til at ride i! 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lyder da hyggeligt. |
Beritt |
30-04-2006 19:16 |
|
Lyder hyggeligt  Hvornår skal du starte på Fyn igen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
HGlarsen |
30-04-2006 21:12 |
|
Jeg startede ikke idag da vores bil gik i stykker midt på motorvejen, så falck måtte komme og hente os  ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grissen |
prinsessa2 |
01-05-2006 08:27 |
|
Jeg så jeg jo også  Det var synd at i gled  Men han springer fantastiks godt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
01-05-2006 13:41 |
|
Det er aldrig fedt at ride når bunden er dårlig.  Men hesten er jo fin som altid.
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
01-05-2006 13:46 |
|
Dejligt at høre noget stævne fra dig Det er altid sjovt!  ^ Højt? ^ Jaah!
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ert3etret4 |
HGlarsen |
01-05-2006 15:30 |
|
*~ Pernille H. G. Larsen ~* med - Moonhaze Silver Spiral , Kastan & Yabadoo ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
01-05-2006 21:38 |
|
HG: et ser edermanme eller højt ud, eller ikke hvis det var træning, men rundt på en bane og så det der med.. nei tak! 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrwerwer |
HGlarsen |
01-05-2006 21:41 |
|
haha  , nogle af de oksere der var, var godt nok også en meget stor maks højde, må man sige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
01-05-2006 21:52 |
|
Bare bredden! Ååå, højder er en ting, breder er noget andet, specielt hvis man kan se sikkerhed holderne er rustne eller ligne :/ Har jeg været ude for! Eller, også var der slet ikke nogle sikkerheds holdere!! Men altså, jo flere af de stævner du kommer til, jo mindre forskrækket bliver man til B-stævner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtytrtyrtyr |
HGlarsen |
03-05-2006 20:46 |
|
kode123: ja både ja og nej, for de baner i boller var direkte dårlige, og til landstævner må det jo være mere "prof" hvis du forstår mig .. Bare fordi det er landstævner er det jo ikke psyko baner smil.. Men ja, det kan godt være ubehageligt - har heldigvis kun redet med sikkerhedsholdere, da der er en regel der hedder at der skal være sikkerheds holdere på oksere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Forresten har du fundet ud af hvornår der er Fynmesterskaber i pony spring? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Simi : tillader lige at skrive datoen for individuelt ;p Individuelt for Pony : 6 August, og det afholdes på Kellerup Rideklub (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig ... |
¤ Bella ¤ |
03-05-2006 22:03 |
|
Det var da meget godt ! Forresten , sejt pandebånd ! 
¤ Bella ¤ Dog uden Jolly nu . *SUK* Men Nu med Mister Chello ! <`333 Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyrtyrty |
HGlarsen |
04-05-2006 20:46 |
|
Bella ja, sys også det er mega sejt  .. ahha, det er sku techno 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er skuffet... |
|
|
altså som medlem af klovnerytternes klub skal du jo også vise vores særprægede springstil til stævner *lol* ej - det ser jo som altid fint ud  surt med maveplaskeren, men det er jo desværre hvad der kan ske, og det er jo heller ikke nemt at ride en bane hvor man ikke 100% kender underlaget :-/
Karina82 Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog... |
|
|
Lyder lidt vildt at han sådan gled, men som sagt, at han bare springer videre viser virkelig, at han er gjort at noget... godt ! Gode billeder, glæder mig til flere. Jeg kan bedst lide ham med løs man, men det betyder ikke, at han ikke er fin når han er "dressed up to party" Haha. Gem hellere maveplaskeren til svømmehallen næste gang 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|