Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeres rideoplevelser!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 12:38

Hejsa kære ænder

Vil faktisk gerne høre om nogen af jeres gode og måske mindre gode rideoplevelser

Måske der enda bliver en konkurence med den sjoveste oplevelse?

I kan komme med nogen historier til de her "kategorier":

*Bedste rideoplevelse*

*Sjoveste rideoplevelse*

*Dårligste rideoplevelse/mest irreterende oplevelse*

*Farligste rideoplevelse*

Jeg lægger da lige ud med et par

Den her er nok en blaning mellem Sjoveste og Farligste :

• Jeg skulle skridte min venindes pony af efter mig, min lille søster og hende havde redet den. Vi red gennem noget højt "græs" Agtigt noget hvor efter vi så skulle komme til en "skov". Jeg tænkte: "Ja ja, det bliver da sjovt!" indtil at jeg skulle ride gennem en masse grene i min hovedhøjde Jeg kom dog igennem og på den anden side var der er slags skrænt/bagge. Så begynder ponyen selvf. at trave imod en kæmpe fed gren Det værste var jo at den hang PRÆCIS ud for mit hoved Ponyen er dum til at stoppe så jeg går i "panik" og lægger mig bagud ned på ponyen @!#$ jeg var bange, men bagefter var vi alle 3 ved at dø af grin

Lad os så få nogen grin JHN

Marthine & Selina

*Dont get it twisted*

0
0
Svar på denne tråd

Gud...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 12:49

Den med grenen kender jeg godt ;D Jeg var bare så heldig at blive "splattet" imellem dén og grenen :P:

Jeg var ude og ride med min veninde. Eller, hun havde lokket mig med ud på en skridttur på hendes halvpart ;D

Hun fik så lokket mig til at hoppe op bag sadlen og sidde, mens vi skridtede et lille stykke. Det gjorde jeg så.

Det var et lettere tilvokset buskads ( ) og pludselig var der en gren. Min veninde sagde "Pas på grenen" - jaja, jeg skal nok *host* passe *host* *host* på 8-)

Og hvad gør geniet? -Ja, jeg er så heldig lige at ane grenen i sidste sekund, så jeg får et lettere gok i nøden, hvorefter jeg ligesom "slider" i slowmotion mellem grenen og hestens bagpart (lidt ligesom "sandwich") :P

Jeg faldt af, fordi jeg ligesom hang fast på grenen, mens hesten gik videre :P - Og min veninde? Hun skreg af grin - så meget, at hun selv gokkede hovedet lige ind i en gren, faldt ned, og kiggede op igen med et sæt på den mest komiske måde :P

Og så var vi flade af grin ;D!

Min gamle hest, Gunnar/Prins Janus, var også engang en tur med min far og jeg i skoven. Min far sagde så; "Ja, slip du ham bare. Han kommer nok, når vi kalder."

Jeg slipper ham så, og han drysser lidt rundt. Pludselig begynder han at gå væk fra os.

"Hov - Jaaanus, kom heeer!" siger min far så, på en meget "dannet" måde, for ikke at tage ansigt :P

Janus går bare videre.

"Janus, kom så!" prøver han igen - ingen reaktion...

Min far begynder så at GÅ EFTER HAM i et meget højt tempo, og Jnaus sætter så i hurtigere tempo, for at slippe fra ham ;D (Hvis ikke kan luntede?).

Gud, hvor så det sjovt ud ;D Jeg stod bare og grinte!

Da Janus så valgte at skåne min far for yderligere af den fæle motion (LOL ;D), stoppede han, og en forpustet far tog fat i grimen, og hev ham med tilbage, hvor jeg sagde: "Kom, Janus." - Og så kommer mor's dreng tøffende :D

Se dét var tider - da forældre gik på hestejagt ;D!

Jeg har også oplevet en hel del sjove ting. F.eks. dengang da vi mugede ud i stalden:

Vi var igang med at muge ud, og containeren havde fået 'top på'. En af os måtte så op og hoppe i møddingen - og det blev self. mig 8-)

"1, 2, 3 - HOP!" - Og i det jeg hopper, smutter containeren, og jeg falder bagover i al afføringen :D

Okay, vi grinte (læs: skreg af grin ;D) og da jeg rejste mig, var der en lille bule i bukserne...

"Natacha, hvad er det?" - Og da jeg stak hånden ned i bukserne, lå der en fin lille hestepære ;D Gud, hvor vi grinede!

Jeg hører stadig for det idag, ca. 4 år senere :P

De go'e gamle dage!

Mvh Vegetacha B-)
-Med de tre H'er! (Og uden S!)

"Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."

0
0
Svar på denne tråd

Hahaha!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 12:56

LOL!

Skriger af grin!

"Natacha hvad er det?" Haha

Det må være pænt klamt at skulle tage den op af bukserne!!

ROFL!

Marthine & Selina

*Dont get it twisted*

0
0
Svar på denne tråd

rideoplevelser
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 13:02

Ja, jeg har en rigtig dårlig een :

Engang da mine 2 veninder var ude og ride tur, så skulle de igennem sådan en underlig dims .. kan ikk rigtigt forklare hvad det er for noget men det ligner sådan en her

___

___

hvor man så går slalum imellem dem.

Så rider Anne igennem på en lille pony der hedder Rico, men Marikka sidder fast lige imellem dem med en stor oldenborger (ferdinand) og kan ikke komme fri, hesten går self i panik og Anne går helt fra forstanden og Marikka sidder jo bare der og ved ikke hvad hun skal gøre. Anne ringer til falk.

Der kommer efterhånden en masse mennesker og kigger på, og Anne står bare og råber til dem "gør dog noget man, hvad fanden står i der og glor på"? Kan godt forstå hende, for hun var jo mega bange og Ferdinand avr begyndt og bløde og vender det hvide ud af øjnene. Så efter en time kommer FALK og får ham fri, og dr. Dyr kommer.

OG MAN SKULLE TRO PÅ DERES SLOGAN : " FALK - ER DER ALTID" ..

Det burde rettes til: "FALK ER DER ALDRIG"!

Mvh. Anna & halvparten Star <3

Star er den dejligste hest i hele verden!

Star er den flotteste hest i hele verden!

Star er den mest perfekte hest i hele verden!

<3

0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 13:06

*Bedste rideoplevelse*

- Var nok den gang jeg svømede i havet med Trausti :D

*Sjoveste rideoplevelse*

- ^^

- Da jeg styrtede med Trøller over et spring :S

- Den gang min venindes hest besluttede sig for at give hende en ordenlig omgang ryg massage i en mudderpøl 8-) (De styrtede ;))

:-* Born to be wild :-*

Årets hest 2005 :D

Green day (y)
Trøller!

0
0
Svar på denne tråd

Anna & Star!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 13:11

Anna & Star:

@!#$ nogen idioter

Der skulle være en slags hesteFalck!

Pisse synd for hesten!

Marthine, Selina & Lukas <,3

Vi er:

Team Møllen!

0
0
Svar på denne tråd

bhwepfuv
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 13:43

*Bedste rideoplevelse*
Hmmm det er nok når jeg tager en jordetur på min hest ud over markerne og det er sommer aften, det er fedt---

*Sjoveste rideoplevelse*
^^^

*Dårligste rideoplevelse/mest irreterende oplevelse*^
Når man falder afa hehe, det e irretenrende :S

det var nok da jeg var ude at ride på min gamle pony, der var jeg 3cm fra at knække ryggen

Knuz og kram fra Camilla!

Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet!

Elsker mine heste.... <3 Latino & Monarch <3

Tjek også vores stald... www.stormont.hjemme-sider.dk

0
0
Svar på denne tråd

_Tekke_
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 14:13

*Bedste rideoplevelse*

Når mig og min Veninde rider tur sammen,

det er ber det bedste<3

*Sjoveste rideoplevelse*

Det var nok da mig og min veninde var til pony games stævne sammen det var fun!

*Dårligste rideoplevelse/mest

irreterende oplevelse*

Første gang jeg skulle springe uden sadel jeg siger bare avav

Det var nok da mig og Teckla's tidligere ejer red tur sammen med så gled/væltede hendes hest så den var nede og ligge

KH. Sine
Pony - Hest - Pinto Bedst
~Årets Dressur rytter Kat.3~
~Tekke Nummer 2. I Årets Hoppe Kat.3~
#TECKLA'S FORTID SØGES SKRIV HVIS DU VED NOGET#
0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 15:17

NataSha: LOL! Du har min stemme, med den sidste! :P

Jeg vil lige tilføje en :

Jeg var ude og ride på en doven haffer. For at få lidt gang i krikken ville jeg lade ham tage en galop tur, ned af en mark.

Så, vi sætter fint i galop. Men skæbnen ville, at noget længere nede flyver der nogle fugle ud fra buskene, hesten bliver bange, vender rundt, bukker 5 gange, og SMÅKAGE!

Det er altså ikke liiige hvad man forventer af en doven vallak! :P . Og som om det ikke var nok, galoperede han de 4 km hjem, og jeg måtte fint gå ned af en masse veje, forbi en masse mennesker jeg kender, med pisk, ridehjelm osv.

Kæft jeg var sur :P

Iiih. Det var tider! Den dejlige sommer!

Og så var der dengang hvor mig og min veninde skulle hente heste på sommer marken. Jeg går ned efter min hest, og hun skal tage en anden med for mig.

Den pony er utrolig sød i grime og træktov, så jeg siger hun godt kan ride den hjem. Imens henter jeg lige min hest, og da jeg kommer tilbage kan jeg høre min veninde skrige "HJÆÆÆLP LIIINE" Jeg kigger, og ponyen traver lige så elegant ned af marken, og min veninde hopper fra side til side. LOL!

Nå, men Super Line vil straks hjælpe! Derfor binder hun, på 5 sek hesten til et træ, og løber den vej de løb (de var langt nede af marken, så kunne sagtens løbe det første stykke uden hesten så det)

Og så tager fjolset hendes kasket ( 8-) ) min hest bliver bange, knuden går op, og hun galoperer nu imod den anden hest. LOL!

Heldigvis stoppede ponyen, og min veninde springer over halsen :P . Min hest stopper og æder, og vi går hjem.

Min veninde ville ikke ride den pony siden! LOL!

. :D Line & Danielle :D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
Når alt andet er opgivet... læs brugsanvisningen!

. B) *Jeg holder øje med jer* B)

0
0
Svar på denne tråd

tralala..
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 17:44

Hahaha.. nogen gode nogen :-D

min er nok en blanding af sjoveste og mest irriterende.. eller.. det først sjovt nu når jeg ser tilbage på det :-P

Det var forrige år da jeg var på junior ler, så en dag hvor vi havde "fridag" besluttede mig og to andre at ride lidt om aften uden sadel, burde ikk være noget problem havde skridtet ham af alle de andre dage uden sadel.. det går oss fint nok.. så vil jeg da lige prøve at gallopere på ham, så råber så for sjov at de ska være klar til at fange en løs hest.. sætter ham så i galop og han var bar så dejlig og når li at råbe "hvor er han dejlig" til de andre før han sætter af i en ordentlig omgang rodeo (min hest speciallitet :-P) og bum det lå jeg, og de andre fangede en løs hest :-P

De to farligste:

Den første var nok for længe siden da mig og min veninde var ude og ride i skoven.. min hest vælter så og ruller hen over mig, der skete heldigvis ikk andet end at jeg fik et lille sår i hånden.. men min veninde var helt nede i den anden ende af vejen før hun opdagede jeg ikke var med :-P

Den anden var sidste efterår da jeg sku op på min hest. hænger så på siden af ham da han bir forskrækket lige og stepper, jeg hænger mig bar fast og prøver at komme op selvom han løber lidt.. det brød han sig ikk om og lavede så rodeo (overrasket ) falder af og knalder hovedet ned i cementen ved vores mødding.. da jeg kom ind og så lift nærmere på min ridehjelm var den helt knust og det ku ha været mit hoved

\\ Out // \\ Team-Midgaard //

\\ Meningen med livet er, at overleve til man dør //

\\ Katten kender ingen herre, den kender sit hjem //

\\ Prinsesse, Snorretop, Fabeldyr //

\\ Mine tre yndlings ting i verden //

0
0
Svar på denne tråd

Team Møllen <,3
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 18:24

Team Møllen <,3: Ja, der sker jo små uheld ;D LOL!

Ej, men det var virkelig morsomt. Lige pludselig var der bare sådan en rund kugle i bukserne, så det lignede, at jeg havde sk!dt i bukserne :D -Og at ridebukserne var dejlig stramme, som ridebukser nu engang er, gjorde det bare endnu mere synligt :D

Jeg hører ca. for det hver eneste gang jeg kommer i klub og ét af "øjenvidnerne" er der :P Han ELSKER den historie :D

Line LarCHen: Ih, tak ;D Men det med pøllen kan altså ske for enhver ;D ;D ;D

(Hvad mon hestene siger til, at jeg sådan stjæler og bader i deres afføring? Måske derfor Bølle er så mobset på mig 8-) LOL!).

Mvh Vegetacha B-)

0
0
Svar på denne tråd

William, Tiger og Baby :'(
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 18:59

*Bedste rideoplevelse*

Det må være første gang jeg sad på Beauty <3

*Sjoveste rideoplevelse*

Det her er vidst lidt en blanding af sjovest og irriterrende :P:

Det var til vores første stævne ;D

Det var kostumespringning, og der var derfor kun minispring.. Krikken er bange for de pyntede spring (som egentlig kun er kavalettis :P) Men jeg får hende da lokket over et par gange.. INDTIL! hun beslutter at give sig ud i en bukke konkurrence :P

Hun når at bukke en gang inden et spring, lige i opspringet, og lige i landingen :P Dette resulterer i en Sandra på siden, en fortsat bukkende hest og.. SLAM! En Sandra der lander direkte på røven ;D Kæft man jeg grinede :P der blev bare helt stille, og krikke stod bare og prustede mig i håret :P

Ret så spøjst ;D

Hmm.. Det ved jeg ikke ? :P

Jeg skulle ride min venindes pony, (jeg var rimelig urutineret dengang) så jeg bad min veninde trække mig lidt først.. Det gør hun så, men så får kriken øje på de andre heste, og sætter i gallop.. Veninden slipper, jeg ryger af, men hænger fast i stigbøjlen, så jeg ryger ind under den.. Den får trådt et par gange på mig, indtil jeg endelig ryger af.. Den var 10m. fra at slå mig ihjel...

Tror det var dem.. :P

- Sandra/Joyce

Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3

Beauty Star <3

Stifter af Kaniner-I-Snor-Banden sammen med Jethro
~ En død luder og en nuttet agent. Så blir det ikke bedre :D

0
0
Svar på denne tråd

ertertertert
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 19:11

*Bedste rideoplevelse*

Det var nok da jeg blev nr. 2 til Fynsmester, da var jeg glad :)

*Sjoveste rideoplevelse*

hmm, nok nogle af de gange jeg har redet tur :) , og andre hyggestunder.

irriterende ? - Da jeg red Curlys første MB hvor jeg red fejl på 3. sidste spring i 2. fase (met. B4), jeg var ellers fejlfri, og hvis jeg ikke havde redet 0 havde jeg haft min første 0 runde i min første MB, plus jeg var blevet nr. mindst 5 (jeg blev nr. 9 istedet)

de gange hvor jeg er styrtet.

Pernille H. G. Larsen (Team AND)

» www.freewebs.com/hglarsen/index.htm «

° ℓهvع Moonhaze Silver spiral & Yabadoo °

0
0
Svar på denne tråd

Sandra (Beauty Star)...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 19:12

LOL ;D Det med kostumespringningen - jeg kunne lige se det for mig ;D

Og du var klædt ud som hvad? Aladdin og det flyvende tæppe :P? Haha!

Mvh Vegetacha B-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider