Den med grenen kender jeg godt
Jeg var bare så heldig at blive "splattet" imellem dén og grenen
:
Jeg var ude og ride med min veninde. Eller, hun havde lokket mig med ud på en skridttur på hendes halvpart 
Hun fik så lokket mig til at hoppe op bag sadlen og sidde, mens vi skridtede et lille stykke. Det gjorde jeg så.
Det var et lettere tilvokset buskads (
) og pludselig var der en gren. Min veninde sagde "Pas på grenen" - jaja, jeg skal nok *host* passe *host* *host* på 
Og hvad gør geniet? -Ja, jeg er så heldig lige at ane grenen i sidste sekund, så jeg får et lettere gok i nøden, hvorefter jeg ligesom "slider" i slowmotion mellem grenen og hestens bagpart (lidt ligesom "sandwich") 
Jeg faldt af, fordi jeg ligesom hang fast på grenen, mens hesten gik videre
- Og min veninde? Hun skreg af grin - så meget, at hun selv gokkede hovedet lige ind i en gren, faldt ned, og kiggede op igen med et sæt på den mest komiske måde 
Og så var vi flade af grin
!
Min gamle hest, Gunnar/Prins Janus, var også engang en tur med min far og jeg i skoven. Min far sagde så; "Ja, slip du ham bare. Han kommer nok, når vi kalder."
Jeg slipper ham så, og han drysser lidt rundt. Pludselig begynder han at gå væk fra os.
"Hov - Jaaanus, kom heeer!" siger min far så, på en meget "dannet" måde, for ikke at tage ansigt 
Janus går bare videre.
"Janus, kom så!" prøver han igen - ingen reaktion...
Min far begynder så at GÅ EFTER HAM i et meget højt tempo, og Jnaus sætter så i hurtigere tempo, for at slippe fra ham
(Hvis ikke kan luntede?).
Gud, hvor så det sjovt ud
Jeg stod bare og grinte!
Da Janus så valgte at skåne min far for yderligere af den fæle motion (LOL
), stoppede han, og en forpustet far tog fat i grimen, og hev ham med tilbage, hvor jeg sagde: "Kom, Janus." - Og så kommer mor's dreng tøffende 
Se dét var tider - da forældre gik på hestejagt
!
Jeg har også oplevet en hel del sjove ting. F.eks. dengang da vi mugede ud i stalden:
Vi var igang med at muge ud, og containeren havde fået 'top på'. En af os måtte så op og hoppe i møddingen - og det blev self. mig 
"1, 2, 3 - HOP!" - Og i det jeg hopper, smutter containeren, og jeg falder bagover i al afføringen 
Okay, vi grinte (læs: skreg af grin
) og da jeg rejste mig, var der en lille bule i bukserne...
"Natacha, hvad er det?" - Og da jeg stak hånden ned i bukserne, lå der en fin lille hestepære
Gud, hvor vi grinede!
Jeg hører stadig for det idag, ca. 4 år senere 
De go'e gamle dage!