|
|
| Sabrina, Rikke & Lykke *Billeder* |
|
|
Heej Folkens  Tjaa, jeg sov hjemme i Vicky´s lejlighed i weekenden sammen med Lykke (Stald DM) & Rikke (RikkeJ), og Sabrina (Stinky) var sammen med os om lørdagen  Nu kommer der en masse billederne. Og grimasserne på billederne er ik grimasser men 'naturlig skønhed' som Sabrina siger *GG* Nu til billederne:  Og til dem der ikke ved hvem der er hvem så kommer der lige en introduktion. Sabrine, Lykke & Rikke.. Fornemt ikke?    Ehm og her tjaa.. Her er de vel bare sig selv *GG*   ^^ Her ser de Andersen Mattesen Show (Sabrina du må ikke slå mig ihjel hvis jeg ik har skrevet hans navn rigtigt )  Her sidder Sabrina og Lykke med Cæsar, en Red Nose hundehvalp   Og Rikke var MEGET optaget af bladet Equepage   Spørg mig ikke hvad de har gang i *GG* Dog kan det ikk ses på billedet, men Rikke prøver ihærdigt at få fat i en sodavands flaske   Tjaa, vi roder da ikke på bordet?   Og her,, tjaa her er de vist bare tossede  Også skulle vi til at se gyser film, Amyteville eller hva den hed   Sådan ser Sabrina og Lykke ud når de ser gyser film  Og sådan   Og sådan ser Rikke ud når hun ser gyser film 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage.--... muums. |
|
|
Haha ,, gode billeder...
The Greatest Thing You'll Ever Learn, Is Just To Love, And Be Loved In Return! Min hjemmeside Anne-Louise Kyhl Petersen Dressurrytter Med Springambitioner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
ANDERS MATTHESEN! at lære! gerne med lidt hjerter <3  nooo dirty talk, og ingen frække billeder, der burde være censur for min hvide mave :| og ja, mig og Lykke er total kolde, når vi ser gyser xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hotties! |
| Forfatter:  |
Beritt |
| Dato:  |
12-02-2006 17:57 |
|
Hvorfor valgte i lige den weekendt!!! Jeg ville også have været med.  Men i er da nogen værre hotties!  (i mangler bare tøsen med det nu rødehår i mellem jer! )
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt! Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Stinky: Haha, os hjerter ved de små sjove buler han har i nakken? *GG* Eij skal nok være sød *S*  <3 <3 <3 <3 Anders Matthesen med buler i nakken <3 <3 <3 <3 Beritt: Jaeh det var da skod at du skulle arbejde Kunne du ikke bytte din vagt? Det var den weekend fordi Vicky skulle til Jylland der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Stinky: Arg okay (: Han så lidt sød ud *G* Og ingen buler i nakken  Tilfreds? *SS* Simi: Jaeh de er sku *G* Og jeg er bar super fotograf, ehm eller 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Forresten Anden er en gud/profet, så du skal lære at stave hans navn rigtigt, ellers skal du jævnes med jorden.  Også vil alle komme efter dig og brænde dit hus.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hyggeligt... |
|
|
Hyggelige billeder Rikke er nok en læsehest Ha-ha-ha... Jeg er vild med hunden!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Chaos: jeg kan kun sige... pjat! Simi: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Stinky: Nåå Nåå Bare fordi jeg ikke kan hans dvd i hovedet som en hvis anden .. Og du ved ikke hvor jeg bor *GG* Deller i nakken 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 456456456456 |
HGlarsen |
12-02-2006 18:22 |
|
RED NOSE ?? De er da mega ulovlige ?? Har ikke den vilde forstand på det der, men en af mine veninder avler sådan nogle amstaffer osv, og hun fortalte mig at red nose var ulovlige ?? Men det ligner at i har hygget jer helt vildt, gode billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
HGlarsen: Håber da ikke de er ulovlige da de har 2 stk  Men ved intet om racen *S* Jaeh vi havde det også hyggeligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 45645645646 |
HGlarsen |
12-02-2006 18:25 |
|
Chaos: okay  hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chaos::: |
Find-Nemon |
12-02-2006 18:38 |
|
Du kan lige så godt lære det nu A N D E R S M A T T H E S E N! Et navn man skal kunne stave til Hvad for et af hans shows så i? Men ser da ud til i har haft det hygge 
Mvh Cathrine Venner kan man lave alt med, rigtige venner kan man også lave ingenting med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Find-Nemon: vi så Tal for dig selv!  men vi fik kun set den gode del...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
|
|
Heh, ser ud til at I har hygget jer !.  Men, øh.. den der gyser film, ser ik ud til at være særlig scary ? . I ligger jo nærmest og sover på et af billederne ! 
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hulubulu |
Drukmusen |
12-02-2006 19:36 |
|
Hold kæft hvor i roder ! 
Kyysh fra Stine <3 <3 Dorthealyst Ro-bin GoodFellow <3 Jeq elsker mijn hest overalt på jorden! Uden ham, inqen miq!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
[Frederikke & Aladin] |
12-02-2006 19:36 |
|
Ser ud som om det har været hyggeligt  hehe.. Rikke; sover du på det ene billed? (3. nederst) hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Carina & Flik Flak <3: det er bare fordi mig og Lykke er hardcore gyserseere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
 ^Ha ha stener fjæs til højre. I ser da ud til at have hygget jer.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Ridelejr på Baunehøj i uge 27, 2006. Andre der kommer ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
12-02-2006 19:47 |
|
Det ser ud til i har hygget jer.  Stinky/Sabrina er godt nok køn! 
Mvh. Lea .
Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klare det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Chela: hahaha ja, tror hun snakker med hunden  *Zig-Zag*: tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er i.. |
|
|
Alle sammen @!#$ håtte ? 8D
MVH. *MeFeNiRo* og Ghini<3 Bro Bro Brille .. vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
12-02-2006 20:43 |
|
Stinky har mit nitte bælte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfbslgbsægb |
|
|
Sikke håtte I er.. Heheh.. Elsker hunden, pas på jeg kommer og stjæler den i nat...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Ïreterende med den overskrift!!*' |
sawa |
13-02-2006 15:07 |
|
*griner*
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Frederikke & Aladin: Nej, læser vist bare Med bladet langt nede.. Chela: Ej, jeg er da herre håt 
Rikke & Escape Dance Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha :P |
|
|
Det var SÅ hyggeligt  Cecilie: De har altså kun 1 og det er hvalpen den anden er en Bulldog...  Knuuus
It´s Not How You Read It. It´s How You Ride It Stald DM Nummer 2 i Bedste spring 2005 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar.. |
|
|
Haha, i ser ud til at have hygget jer gevaldigt! nå - gode billeder 
Mvh. Anna & halvparten Star <3 Star er den dejligste hest i hele verden! Star er den flotteste hest i hele verden! Star er den mest perfekte hest i hele verden! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
13-02-2006 22:29 |
|
Stinky, Har du købt dit bælte i H&M ? Jeg har det samme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Trøller: jep, jeg er en af de mange der har købt et dejligt billigt bælte i H&M 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
13-02-2006 22:36 |
|
Stinky: Sejt Nitte bælter er seje 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Stald DM aka Lykke: Hva fanden ved jeg *GG* Det er en hund *GG*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
Find-Nemon |
14-02-2006 11:49 |
|
Chaos: Haha okay... Spørger Stinky ¨ Stinky: Okaii... Det er ellers et ret fedt show. Var det, det der i cirkusbygningen eller udenfor???
Mvh Cathrine
Skal du ha' en Stor Mælke Ryst Med Små Røde Smage Godt Bær? Anders Matthesen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Find-Nemon: bare fra skoven. jeg kan sgu ikke det onde spørgsmål udenad mere! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky;; |
Find-Nemon |
14-02-2006 12:46 |
|
Haha lol. Du brhøver da heller ikke kunne hele spg'et udenad Du skal bare trykke på knappen "I Haraldsgade" 3 gange i træk Vidste du ikke det??
Mvh Cathrine Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| damdadmam |
Vildrose & Odin |
14-02-2006 17:28 |
|