|
|
| Hva syns du? Løths Ami |
|
|
Jeg vil gerne vide jeres Mening om Ami      Håber i vil svare  Knuuus Lykke Og Løths Ami
It´s Not How You Read It. It´s How You Ride It Stald DM Nummer 2 i Bedste spring 2005 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa !! |
| Forfatter:  |
Tine . |
| Dato:  |
29-01-2006 15:03 |
|
HUn ser utrolig dejligt ud  Især på sidste billede !
Mvh. Tine . <3 Jolly Jumper <3 100% Springrytter .. :D Vinder af Årets Ridebillede 2005 !!  Vidunderet !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "overskrift..??" |
$izzer - nu med 2 krikker! |
29-01-2006 15:04 |
|
smuk hest - jeg kan ikke sige andet! hun går rigtig fint på dressurbillederne og er især vild med det sidste
KH. Sissel Shaggy / futura er stolt rytter og ejer af Araber og Engelsk fuldblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hva syns du? Løths Ami |
|
|
Nejjj man, Lykke, den er så grim så grim! eller 
Sabrina med Daimond Husk stavefejlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blærehest.. |
|
|
Altså Lykkøøøh, fis af med din blærehest 
Rikke & Escape Dance Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen andre??? |
|
|
Ik flere kommentare??  Knuuus
It´s Not How You Read It. It´s How You Ride It Stald DM Nummer 2 i Bedste spring 2005 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super!!! |
Nina&Chanel |
29-01-2006 15:31 |
|
Super dejlig hest Den går rigtig fint synes jeg... 
Nina og Chanel- Vi er bare os!!!
Thank You For The Music ABBA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Rigtig lækker
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter "Walk the dark path Sleep with angels Call the past for help Touch me with your love And reveal to me my true name" - Nightwish/nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skøn hoppe |
Unique1 |
29-01-2006 15:54 |
|
he he skøn hoppe <3 men kan umuqeliqt være bedre end min hoppe he he men de er sq beqqe smukka 
Knuus LØVEN med verdens DEjligste Pony Unique<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Hun er rigtig køn. 
- Prinsessa - 100% Hyggeridning! Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Stinas |
29-01-2006 16:25 |
|
Det er jo smukke Ami  Hun er rigtig smuk- rider du hende stadig eller rider du kun Herkules??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stina ;) |
|
|
Rider skam stadig Amisen  Hun er jo bare ifol så hun går ikke så tit  Rider Herkules når jeg kan bare for at holde mig igang til jeg skal igang med vilddyret igen  Amisen Går jeg sku ik af med  Knuuus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oki doki |
Stinas |
29-01-2006 16:33 |
|
vidste ikke hun var i fol  Hvem er den heldige fader???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stina ;) |
|
|
faderen er Lucky Light  Så vi håber lidt på et rødt hoppe føl som Berit kan beholde  knuus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lykke:-) |
Stinas |
29-01-2006 16:37 |
|
Ok  Kan hun ikke beholde en hingstemand?? Men det er nu også nemmere med en lille dame 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Lækre Ami  Hot, Hot hesten.. Hendes 'nye' dækken er lækkert  Men hun slår aldrig Katja, eller *G* Tror du ved hvad alle syns om Ami, folk vender sig sku da for at glo 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stina og Cecilie :) |
|
|
Stina: Vi må kun ha hingste til de er 1½ oppe på Damgården... så det er lidt træls... Det er jo lige netop nemmere med en lille (hidsig) rød hoppe haha Cecilie: hehe min fine hoppe  haha det dækken hun har på nu er så gyseligt  det er ikke lige hendes farve  katja´s er lækkert! kan jo ik sige hva folk mener om røde Babyen  Og om de vender sig om???  Knuuus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes... |
Team (B & P) |
29-01-2006 17:02 |
|
Meget fin lille hoppe.. Spændende med det kommende føl. Nogen speciel grund til at I valgte Lucky Light??
Ambitiøs dressur rytter (ride with your heart and feel the magic) Passer søges til pony vallak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Team ( B & P ) |
|
|
Mener ejeren valgte ham da hun har haft en vallak efter ham og den er kommet langt  Og at han er en kanon hest både af sind og mht. kap. Ami har jo os en H*** masse kap i både spring og dressur så derfor  Knuuus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lækker |
|
|
Hun er virkelig en flot hoppe  Har et rigtig godt udtryk (:
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 2 billetter til hingstekåring søndag købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|