|
|
| haleposer... plezze læs |
|
|
hej alle har jeres heste haleposer på flettet man og hale... tæppe på på fold... håber i ville svare
rid en ox araber det er bedst!!!!! Catrine og fa.Queenie ox 2971 elskr hinanden <3 <3 hendes man er 75 cm wauw den længeste man i stalden<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
nix til det hele..
[Sandra Louise Elfort] Tímon fra Korshøje og Björk fra Korshøje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øøh... |
| Forfatter:  |
Lille P |
| Dato:  |
28-01-2006 18:09 |
|
ved ikke hvad det første er ... det er ikke godt for hesten man eller hale at være konstant flettet, så knækker hårene nemmere
Kram fra Katter og den fantastiske P Bøj jer for den store Donna Leonora "Stupid is as stupid does" Hest købes: 6-9 år over 160 stg. Gode gangarter skal være redet i mindst LC dressur højst 32000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi flettet |
|
|
vi fletter dem også om så en hale pose er en pose de får på halen for den holder sig fin man ser tit araber me dem på
rid en ox araber det er bedst!!!!! Catrine og fa.Queenie ox 2971 elskr hinanden <3 <3 hendes man er 75 cm wauw den længeste man i stalden<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| heeeh |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| htuygu |
sarah |
28-01-2006 20:17 |
|
syntes faktis det er lidt synd med haleposer... min hest går med dækken og er absolut aldrig flettet på fold...
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er.. |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
28-01-2006 20:35 |
|
Det er farligt hvis hesten er flettet på folden!! Den kan sidde fast i noget. Mine er hverken flettet eller har haleposer på, på folden!!
Anna Hvidkjær Stald Vestgården 4573 Højby Sj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja Scarlet gør |
|
|
Scarlet går med halepose på fold Og som de fleste ved: Fold+Hvid hale = Sort hale 
Knuzzer fra Rikke & ponyerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig.. |
¤ Bella ¤ |
28-01-2006 22:12 |
|
min pony går kun med dækken.. når de er flettet, kan de tit få spæninger i halsen og det er bestemt ikke rat tror jeg! om sommeren er det synd med haleposer, når de vifter fluerne væk, så kan de iik nemt få viftet dem væk..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udstyr... |
|
|
Niksen, min store går med dækken - færdig. Det er træls nok for min smag. Ikke om jeg ville flette min hest evig og altid - det er da unaturligt, og bliver man nød til det pga. hestens længde af man eller sådan noget, så ville jeg hellere klippe manen så den havde en længde som ikke generede nogen. Jeg vaskede min hoppes hale for... 2 uger siden nu, og den er stadig lige silkeblød til trods for jeg ikke har rørt den siden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min pony |
|
|
Min pony har dækken på, og ikke andet !.
Heller Være den man er? End den man kunne være? Det eneste rigtige er at elske en hest <3 Dums, Domino, Dumle, Dumse <33 Min hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
29-01-2006 11:23 |
|
nope... kun dækken!!
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Find-Nemon |
29-01-2006 11:25 |
|
Har ikke selv hest, men min part går med dækken. Men hverken halepose eller flettet op på faolden.
Mvh Cathrine <3 Asmindrupgårds Lemon Drop <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tror |
|
|
i har misforstået det med at flette den prøv at se på dette billede hvordan vi fletter dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Altså hun går med dækken..
Med hensyn til halepose så nej. Men vi har en westernhest der har fordi hans hale er så lang.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter "Walk the dark path Sleep with angels Call the past for help Touch me with your love And reveal to me my true name" - Nightwish/nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Min hest går kun med dækken. Og den er kun flettet op når den skal til stævne. Hvorfor fletter i dem?
Hilsen Sara og Dino Boy - At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi fletter |
|
|
vi fletter dem for at de ska få nogle pæne maner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|