Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Dødshævn-Sindssyge stoddere forsøger at dræbe mig!
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 13:28

Hej Ænder (Vil kalde jer det indtil Rollo får lavet en regel om at det er forbudt at kalde andre for ænder :P )

Jeg sidder her med konstante dryp ned af naken der skyldes den nu smeltende sne i mit hår og hænder ligeså hævede som boller og røde som kogte hummere.

Grunden er SNE

Vi kender det alle sammen, det med at sidde og vippe i timerne og selvom mine lærer gang på gang fortælle rmig jeg ikke må, bliver jeg ved. I dag fik jeg så en ordentlig lærestreg!

Vi havde dansk, sidste time og vi længtes alle efter bare at komme hjem. Vi skulle fremlægge, og da jeg allerede fremlagde i torsdags kedede jeg mig lidt. Jeg sidder naturligvis og vipper og bliver en lille smule søvnig. Pludselig mister jeg balancen (Hvad jeg aldrig har gjort før!) og i mit forsøg på at holde mig oppe tager jeg fat i min sidekammerat Stefn der ryger med mig ned på gulvet. Fred med det, lær aldrig at vippe Mette, men pludselig får alle drengene de onde øjne på.

"Mette sådan noget skal du ikke gør mod Stefan,"

"Mette han ku være død, du er et ondt menneske!"

"Mette der vanker så meget sne!!!"

Og alle drengene (Næsten.. mindst 7 af dem!) begynder at råbe hævn efter skole, hævn efter skole. Og de sidste 10 min. gør de ikke andet end at grine ondt og brække fingre og sende onde øjne. Jeg plejer at kunne tale mig ud af sådanne problemer, men de vil slet ikke høre, de sys det er perfekt jeg har givet dem en grund til at kaste sig over mig

Da klokken ringer går de over til mig og prøver at bære mig ud, jeg sparker så den ene og pludselig har jeg 7 drenge op ad mig der står og sparker efter mig, sparke rigen så godt jeg kan og får da også ramt en hel del ben. Min lære kommer over til mig og sir han godt vil følge mig ud (Ha- dengse - lær det :D ) og alle drengene kigger rigtig ondt.. brr :S

Vi er kun lige nået ud af sporet da drengene fucker at min lære står ved siden af mig og kaster sig over mig og begynder at give mig vaskere, tisse koldt. Jeg fik da ogs givet en masse igen, men de var 8 drenge mod mig, det er måske ikke helt rimeligt, men var temmlig fighter hvis man må sige det sådan 8D. Til sidst får jeg stilt mig op og kylet det sidste stykke sne (Læs- stor isklump) mod en dreng, men her har min lære fået styr på det så der sker ikke mere nu. Så går drengene i forvejen op mod cyklerne og min lære skrider ind på læreværelset. Rart :S De andre piger beskytter mig dog hele vejen ned til cyklerne. Her smiler drengene bar og vil ikke rigtig gør mer, men selvfølgelig løber psykopaten der ikke har nogen som helst med det at gøre, mod mig for at blive ved. Så får jeg lige et par snebolde, men ikke særlig meget. Så er der en pige fra min klasse der sir ; @!#$ hvor er i klamme man 8 drenge mod en pige i så røvlatterlige!

Og så løber alle drenggene efter hende og glemmer alt om mig. Står i gæld til hende :D

Men er normalt venne rmed de der drenge. altså de plejer at være rigtig søde osv., men sne gør bare drenge vold psykopatiske. De får mord i øjnene og finder undskyldninger for at smide sne på alt og alle, ligeglad med lære og alle andre.

Kender i også til det? er i måske en af disse snepsykopater? Eller sidder i bar ind ei klassen? Og har i fået meget sne indtyil videre?

Puha - hjerneløse unger

MVH. *MeFeNiRo* og Ghini<3
Bro Bro Brille ..

vil du ik fortælle..
Hvorfor storken kommer med børnene?

Pic.
0
0
Svar på denne tråd

hej for dig og hej for mig..
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 13:32

ha ha.. lyder sjovt det der med stolen :P

:-D Rigtige ryttere rider Connemara :-D

Hesten er bare venlig at lade rytteren komme

:P over et spring først :P

Fik en rideskolepony

går nu LB1 i Dressur

LA i spring

Dressursadel søges! 16"

0
0
Svar på denne tråd

he...mjcvlws
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 13:38
Åndsvage drenge.. Altså på min skole er det STRENGT forbudt at kaste med sne på den ene side af vores plankeværk i skolegården(lidt svært at forklare) og man må SLET ikke sule.. Derfor suler ALLE hinanden..

Mvh. Smaja og hendes fine Pruhhest:)

Fimse-Flemming er rund:)

Og husk!

En død panda sladrer ikke:D

0
0
Svar på denne tråd

FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 15:40

U-nice. ;D

Har også fået sne idag, dog ikke ondt ment. Kan mærke det helt ned i röven. ;D

- Sasma
med parten Kira <3
Formand for GEK's KakaoKlub
Kan du huse Ænderne?
Så skriv
0
0
Svar på denne tråd

BAHH !!
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 15:48

Heh, nej jeg kender det ikke, desværre på en måde,

Det er fordi vi har fået 2 nye i klassen sidste år, og de er blevet ret så probolære i vores klasse så drenge er kun sammen med dem, og snakker kun med dem !? :/ vi andre er ligegyldige !!

# AYLA #NELLIE #

# TEAM-DELIGHT #

<3

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 15:49

Hold da kæft Ö .. Damn, jeg havde flippet! Det var da totalt unfair!

Jeg ville ellers kune grine af, at du væltede og han røg med :P . Lyder da ganske. Ehm. Underholdende :P ..

Kunne din lærer ikke sende dem på kontoret, eller sige at i morgen skulle de gå derned? Selv ham må da kunne se det var pænt unfair!

Og, stakkels veninde! Hun ville jo bare hjælpe :P :P .

Var det mig ville de møg drenge sidde og kontoret nu/i morgen :-*

Og, drengene i min klasse bliver også skøre - derfor jeg går en andne vej i skole ;D

. :D Line & Danielle :D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
Når alt andet er opgivet... læs brugsanvisningen!

. B) *Jeg holder øje med jer* B)

0
0
Svar på denne tråd

Fimse...<3
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 15:55

Kan godt være det er mig der er dum, men hvad er sule?

Argh lyder belastende og kan kun sige at du har ret! Morder-generne kommer frem i drenge når der er sne!

Vaskere og snebolde ned i bukserne er det bedste de ved

Men har ikke selv fået nogle i år, har sørget for at holde mig meget langt væk

Mvh Cathrine

<3 Asmindrupgårds Lemon Drop <3

!Putte, Futte og Tutte - for altid!

0
0
Svar på denne tråd

Snepsykopater..
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 15:56

Drengene i min klasse = Snepsykopater!

Flere af pigerne blev vasket i frikvarterene - uden jakke eller noget. Bliver bare slæbt ud en og en, af 7-10 drenge Men drenge er jo umodne, det er jo ikke noget nyt.

De har også fået en idé med, at banke sne af tøj/støvler indendørs - og så gå ud igen bagefter Og så åbner og lukker de dørene konstant. Hundekoldt

Det begynder at minde om vold. Og mobiltelefonerne i hånden, så der er chance for at der kommer fugtskade i :/ En af pigerne fra min klasse, mistede sin næsering - på grund af dem

Jeg er heldigvis sluppet for vaskere. Fik kun en række snebolde efter mig på vej til klasselokalet

Ditte

Uncas og Pablo <3 Savner Mickey :S

Barn af JHN chatten

Part søges nær Rønne (Bornholm)

'Skriv og hør nærmere'

0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 16:08

Jeg får ikke så meget sne i min klasse, da jeg er lidt mere på dregenes side end mange af de andre piger, der får sne. Så er lidt med til at give sne til dem, drengene hiver med ud. Men får skam også selv en del.

Men det værste er, når drengene bare hiver en ud, og man siger stop, så skal de stoppe. Sne er sjovt, både at give og få det har jeg det rigtig sjovt med. Men når drengene såkaldt tvinger en udenfor og ruller en, 12 drenge omkring en, så stopper det hele der.

Ej, okay, jeg har da selv været med til at hive nogle piger udenfor, bare os piger. Det er sjovt.

Odin med Black Beauty

Kelly Clarkson
Beacause of you

0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 16:13
Hils dem og sig at de er barnlige 8-)

:-* Born to be wild :-*

Årets hest 2005 :D

Green day (y)
Trøller!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider