Hej Ænder (Vil kalde jer det indtil Rollo får lavet en regel om at det er forbudt at kalde andre for ænder
)
Jeg sidder her med konstante dryp ned af naken der skyldes den nu smeltende sne i mit hår og hænder ligeså hævede som boller og røde som kogte hummere.
Grunden er SNE 
Vi kender det alle sammen, det med at sidde og vippe i timerne og selvom mine lærer gang på gang fortælle rmig jeg ikke må, bliver jeg ved. I dag fik jeg så en ordentlig lærestreg!
Vi havde dansk, sidste time og vi længtes alle efter bare at komme hjem. Vi skulle fremlægge, og da jeg allerede fremlagde i torsdags kedede jeg mig lidt. Jeg sidder naturligvis og vipper og bliver en lille smule søvnig. Pludselig mister jeg balancen (Hvad jeg aldrig har gjort før!) og i mit forsøg på at holde mig oppe tager jeg fat i min sidekammerat Stefn der ryger med mig ned på gulvet. Fred med det, lær aldrig at vippe Mette, men pludselig får alle drengene de onde øjne på.
"Mette sådan noget skal du ikke gør mod Stefan,"
"Mette han ku være død, du er et ondt menneske!"
"Mette der vanker så meget sne!!!"
Og alle drengene (Næsten.. mindst 7 af dem!) begynder at råbe hævn efter skole, hævn efter skole. Og de sidste 10 min. gør de ikke andet end at grine ondt og brække fingre og sende onde øjne. Jeg plejer at kunne tale mig ud af sådanne problemer, men de vil slet ikke høre, de sys det er perfekt jeg har givet dem en grund til at kaste sig over mig 
Da klokken ringer går de over til mig og prøver at bære mig ud, jeg sparker så den ene og pludselig har jeg 7 drenge op ad mig der står og sparker efter mig, sparke rigen så godt jeg kan og får da også ramt en hel del ben. Min lære kommer over til mig og sir han godt vil følge mig ud (Ha- dengse - lær det
) og alle drengene kigger rigtig ondt.. brr :S
Vi er kun lige nået ud af sporet da drengene fucker at min lære står ved siden af mig og kaster sig over mig og begynder at give mig vaskere, tisse koldt. Jeg fik da ogs givet en masse igen, men de var 8 drenge mod mig, det er måske ikke helt rimeligt, men var temmlig fighter hvis man må sige det sådan 8D. Til sidst får jeg stilt mig op og kylet det sidste stykke sne (Læs- stor isklump) mod en dreng, men her har min lære fået styr på det så der sker ikke mere nu. Så går drengene i forvejen op mod cyklerne og min lære skrider ind på læreværelset. Rart :S De andre piger beskytter mig dog hele vejen ned til cyklerne. Her smiler drengene bar og vil ikke rigtig gør mer, men selvfølgelig løber psykopaten der ikke har nogen som helst med det at gøre, mod mig for at blive ved. Så får jeg lige et par snebolde, men ikke særlig meget. Så er der en pige fra min klasse der sir ; @!#$ hvor er i klamme man 8 drenge mod en pige i så røvlatterlige!
Og så løber alle drenggene efter hende og glemmer alt om mig. Står i gæld til hende 
Men er normalt venne rmed de der drenge. altså de plejer at være rigtig søde osv., men sne gør bare drenge vold psykopatiske. De får mord i øjnene og finder undskyldninger for at smide sne på alt og alle, ligeglad med lære og alle andre.
Kender i også til det? er i måske en af disse snepsykopater? Eller sidder i bar ind ei klassen? Og har i fået meget sne indtyil videre?
Puha - hjerneløse unger