|
|
| *Du Husker* |
|
|
Er det samme som Hvem husker du  Så i ved jo godt hvad man skal 
Og hvis du ikke gider dem her indlæg eller mig så spring det over ? Prøver lige selv: TeamJaquire
Fjorbollen <3 Castillo Bettina Bøjsen - Bønne  Natacha Theis- Bannet  Sandra (Beaty Star) Spasma - Pasta - Sasma  mantuzz og chelzen Chester - kan ikke skrive det på en anden måde Chela *Æblet* Jolly Jumper <3 Jolly 4-ever <3 ~| *Mifisto* |~ » Line & Jumptimes Nikita <3 Jossi med Nislotti Olaa Vildrose Carina(Dunja&Boy) Så gik min hjerne sørme i stå  Men i andre som jeg ikke har srevet husker jeg alligevel  Så er det jeres tur 
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ldføjgsdf |
|
|
VILLE HA STÅET ØVERST Nå men husker Team Toss  Theis-bannet Sasma Josse med Nistotti Molle <3Butter<3 Jolly Jumper Vildrose Odin-bannet Beritt ~| *Mifisto* |~
» Line & Jumptimes Nikita <3 Kaloo Team Møllen<,3 Manutz og ?? Chela Æblet Og så gik mijn lille hjerne i stå
Medlem af farve humor klubben med Oliven Humor If you think i'm a bitch must you see you self! Et Team der funger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lædfthdofhoii |
| Forfatter:  |
Zoltan |
| Dato:  |
24-12-2005 19:39 |
|
Hmm.. Rollo Christine Christina(Rasmus!!<3) Drude Theis Sasma Karoo Henry og dressurponyerne Lisa og ponzerne Lizette Kristian Ida(Halifax) Zippeline Stina(M&R) HGlarsen Olaa Orla *Baron* [Baronen] LovePheobe Avana Johanne(kahlua) Karen(Isabella) Beritt HorseGuy Kristina! Solei's Monarch Duke Æblet Chela Glædelig jul! 
Mvh C H R I S Den stolte ejer, af den sorte pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| husker... |
|
|
Hmm... Theis Karen(Isabella) Johanne(Kahlua) avanti ascari (?) TeamSkovfryd TeamDM Zoltan Jennifer(Zigato) HGlarsen Duke og..øh?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| urk... |
*æblet* |
25-12-2005 09:41 |
|
Beritt - Rigtig sød, desværre bannet  Odin - Sød,- bannet Theis - Sød,-Bannet Karen(Isabella) - Sød,- Bannet, siger sin mening Johanne(Kahlua) - Sød,- bannet HGlarsen - Rigtig sød pige, som har nogle lækre ponyer  Simi - Tager gode billeder - Sød Duke - Sød *Baron* - Sød [Baronen]- Lækker hyp  LovePhoebe - Rigtig sød, ikke herinde så meget mere Avana - Sød Olaa - Sød pige  Chela - Rigtig sød pige, dejlig hyp  Sasma - Sød Jolly Jumper - Sød, gode kommentare <3 Jolly 4-ever <3 - ved ikk? ~| *Mifisto* |~ - Navnet  » Line & Jumptimes Nikita <3 - Aktiv? Jossi med Nislotti - Aktiv? Vildrose - Sød Rollo- Moderator .. Æhh?.
Kh. Susy - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klaphat |
Karoo |
25-12-2005 10:01 |
|
Jeg husker: ÆBLET THEIS ROLLO CECILIE(JASON) HGLARSEN LOVEPHOEBE TEAM PIP BARON ODIN SASMA AVANA ZOLTAN DUKE HOPZEN --LINE-- CHELA MAEH MALLIE - MINIMALLIE - STRSMALL BELINDA&TANGO NAÆDJA MED BANKS LIMERICK JANNIE MED MAGIC BONNIE PRUDDEN JULIE MED ARABERNE PELLE LOVE-NAICON JUNGLE og fantastiske ANNKA GUFFE VICKIE85 + alle dem jeg ik ka lige nu  Fjordbollen: er det mig der er KALOO? 
KAROO - RIDER ALDRIG UDEN KLAPHAT A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å Sæt selv ind hvad der mangler i indlægget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karoo! |
|
|
Ups 
Medlem af farve humor klubben med Oliven Humor If you think i'm a bitch must you see you self! Et Team der funger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glemte... |
*æblet* |
25-12-2005 10:05 |
|
-Team Toss -Sød -Karoo - Hun er rigtig sød, og har en lækker pony.. sød sød pige 
Kh. Susy - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalallaa |
Vildrose |
25-12-2005 10:14 |
|
Odin, Spasta, Stinky, Karen, Domze, Johanne, Æblet, Simi, Josse med Nislotti, Mollebolle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg husker.. |
Mijn Fylla |
25-12-2005 11:26 |
|
Team toss love-naicon castillo HGlarsen theis sasma selma beritt henry med dressurponyerne æblet karoo rollo olaa sandra og beaty vildrose Undskyld til dem jeg ikke lige kunne komme på. Men klokken er kun halv 12  Er lige vågnet 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bob Bob... |
¤{Castillo}¤ |
25-12-2005 12:07 |
|
Mijn Fylla MillaOgMerlin Love-naicon HGlarsen Trøller Josse og Nislotti Karoo Æblet Manni Mantuz Og Chelsen Simi Bananbrød Badering Sandra og beauty Henry med dressurponyerne Hopzen Chela Baron Prudden Team Pip Mifisto Beritt Line o Jumptimes Nikita Vildrose Og mange andre! 
Mvh. Castillo og Maja Du skal ikke kaste med sko, hvis du selv er en sut!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg husker.,, |
|
|
Gosh er altså skod til det her.. Æblet HgLarsen Prudden Team Toss Fjordbollen Olaa Find-Nemon Duke Sasma Gosh har ikke sivet nok i nat, er allerede gået død.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg husker... |
|
|
En hel masse 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg glemte.. |
|
|
Jeg glemte Odin 
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Jhn's servere bliver overbelastet. 
Zig-Zag Chela Theis Natacha Find-Nemon Tæzzah BananBrød Lisa Liine & Liba Stjarni <3 Anso&Felicia Josse&Kashmir Josse og Nislotti Josse & Raffe Tuttii Fruttii Æblet Vildrose Odin Sina Karina Shalimar Shibaa Ballo M... EricaLinde Maeh Keah LovePhoebe Baderingen Line & Jumptimes Nikita TanjaC Tanja&Nikita Nadjæa & Banks Limerick Molle Juzze *Baron* Nanna & Sebastian Mefeniro Mifisto Mivser - PlayBoy Rollo Kristian Stina (M&R) Ida(Halifax) Olaa Lisa med hendes ponser.. Henry og Dressurponyerne Karen Duke Tessa&Sera Stinky Trøller Manni Julie xxx Hamlet Bøhet Lykkelige Zazs Whatever TonePetersen Jannie Katharina Gajolen HGLarsen Vickie Mantuz og chellzen Richelieu Arabians Beritt Johanne Guramien Team Toss Team Ceres Tímon Simi Christine Selma Soleils Monarch Amandus [Baronen] Antonia Line Larsen Simone & Low Länder Zippeline Domze Hennie & Rozita TheOne TheNobody StellasVen Zoltan Numsefisken Prinsessa Drude Jaq Chester Stald DM Stald Egeskov Stald Exit Fønix Sandra (Beauty Star) Jolly 4-Ever Malaika & Tulle Gajolen Cecilie(Jason) Jokerelvis LoveDem Mareike33 Ida (hende der med Schubert) Cocktail Mette nu med Filur Avana Hopzen Hopla Stinas De Fede Haffere Fida Lille P Hypse_Fantalasten Castillo Team-Nigali Malthe Cikorie Line_Calano Malene & Viktor Hestetøsen med Flipper igen Zylle Monica & Penalope Nalle <3 Wonderskath Mille Jensen Team Viegård Nillesaktiv/menta og ladyLove Frk-Maria Frk-Anso Mette (Ronni) Teckla Team Møllen <,3 Valsbaek Elisa Tascha Fck-Albert Kathrine & Kentucky <3 Kirsten/Sheiken Anne & Lukas Shannie(Cannon) Jennifer(Zigato&Mâcon) Mijn Fylla (~Team.Grafik.og.Lotte~) Zoltan Pernille(Cassie&Bettina<3) LukasLover Stine (Columbine) Columbine Nins-horselover ChristineW Guido-Bastian Julle aka frk Kinky-Pinky Hættemåge Cokie Gizmo Karoo Simone og Shadow Cecilie (Darling) Cathrine&Taylor (Carisma) Carina & Catja (Boy, Epona & Star)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Jhn's servere bliver overbelastet. 
Zig-Zag Chela Theis Natacha Find-Nemon Tæzzah BananBrød Lisa Liine & Liba Stjarni <3 Anso&Felicia Josse&Kashmir Josse og Nislotti Josse & Raffe Tuttii Fruttii Æblet Vildrose Odin Sina Karina Shalimar Shibaa Ballo M... EricaLinde Maeh Keah LovePhoebe Baderingen Line & Jumptimes Nikita TanjaC Tanja&Nikita Nadjæa & Banks Limerick Molle Juzze *Baron* Nanna & Sebastian Mefeniro Mifisto Mivser - PlayBoy Rollo Kristian Stina (M&R) Ida(Halifax) Olaa Lisa med hendes ponser.. Henry og Dressurponyerne Karen Duke Tessa&Sera Stinky Trøller Manni Julie xxx Hamlet Bøhet Lykkelige Zazs Whatever TonePetersen Jannie Katharina Gajolen HGLarsen Vickie Mantuz og chellzen Richelieu Arabians Beritt Johanne Guramien Team Toss Team Ceres Tímon Simi Christine Selma Soleils Monarch Amandus [Baronen] Antonia Line Larsen Simone & Low Länder Zippeline Domze Hennie & Rozita TheOne TheNobody StellasVen Zoltan Numsefisken Prinsessa Drude Jaq Chester Stald DM Stald Egeskov Stald Exit Fønix Sandra (Beauty Star) Jolly 4-Ever Malaika & Tulle Gajolen Cecilie(Jason) Jokerelvis LoveDem Mareike33 Ida (hende der med Schubert) Cocktail Mette nu med Filur Avana Hopzen Hopla Stinas De Fede Haffere Fida Lille P Hypse_Fantalasten Castillo Team-Nigali Malthe Cikorie Line_Calano Malene & Viktor Hestetøsen med Flipper igen Zylle Monica & Penalope Nalle <3 Wonderskath Mille Jensen Team Viegård Nillesaktiv/menta og ladyLove Frk-Maria Frk-Anso Mette (Ronni) Teckla Team Møllen <,3 Valsbaek Elisa Tascha Fck-Albert Kathrine & Kentucky <3 Kirsten/Sheiken Anne & Lukas Shannie(Cannon) Jennifer(Zigato&Mâcon) Mijn Fylla (~Team.Grafik.og.Lotte~) Zoltan Pernille(Cassie&Bettina<3) LukasLover Stine (Columbine) Columbine Nins-horselover ChristineW Guido-Bastian Julle aka frk Kinky-Pinky Hættemåge Cokie Gizmo Karoo Simone og Shadow Cecilie (Darling) Cathrine&Taylor (Carisma) Carina & Catja (Boy, Epona & Star)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
25-12-2005 18:21 |
|
Sasma du en skat, du huskede mig. (Du huskede alle!)  Jeg husker: Chela Sasma Siille - Super skøn pige.  Theis HGlarsen Duke Line Larsen *Æblet* Rollo.
{ Lea } Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.. |
*Zig-Zag* |
25-12-2005 18:22 |
|
Og jeg husker også: BADERING. 
{ Lea } Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
Lykkelige <3 Mijn Fylla Nadja med Limerick Jannie med Magic Bonnie Henry og dressurponyerne eller hva hun hedder ;p Jungle HGlarsen Agata Shanie(cannon) Beritt Karoo Katharina Castillo Jah, det var lige dem der kom frem ;p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg husker: |
Jolly Jumper |
26-12-2005 15:42 |
|
Badering Sasma Malaika&Tulle Æblet duke numsefisket lille p team ceres team toss Karina RBH Hglarsen fjordbollen Maeh vildrose odin rollo Malthe Kristian Trøller Og så gik hjernen i stå 
- Jolly Jumper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svarrr. |
|
|
æv æv ? Hvor er jeg ? 
Sille og Rixt Elsker det dyr. <3 Så er det juuuul , gaver !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
26-12-2005 16:11 |
|
Altså jeg husker jo mig selv! Kode123 HGlarsen Rollo Æblet Theis Sandra(Beauty) Karoo Min Fylla Trøller (~Team.Grafik.og.Lotte~) Sasma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan da prøve |
Nanna (Sebastian) |
26-12-2005 16:20 |
|
Forhelvede hvor er vi langt nede, når den eneste status i livet vi får, er når vi bliver "husket" på JHN haha Jeg husker:
Sasma - Spasma vickie85d:o) - Hun er den sejeste, sødeste og sjoveste JHN'er Olaa. - HAK! Josse med Nislotti - Hendes tungepiercing  Molle - Noget med et birketræ. Fik aldrig fat i det. Theis - Synes hun er lidt småirriterende og bedrevidende 8) Sandra(Beauty Star) - Hendes navn minder mig om noget lilla?  Karen (Isabella) - Hmm 8) Er nok ikke ligefrem bedste venner med hende. Simi - Tager goder billeder og virker pissesød. Afslog mit venskab på arto  Keah. - Navnet maeh - Navnet Jolly Jumper - Minder mig om en hest jeg kender der hedder Star Jumper Sofia med Sussie Tarpgaard - Kender hende IRL <3 Manni (Dancer) - Sebastian... TanjaC - "Kender" hende mantuz og chellzen - Det lyserøde hovedtøj *æblet* - Hendes Hellighed *host host* 8) Vildrose - Vild rose? Trøller - Læbestiftsmodellen  Kan ikke lige komme på flere...
Hilsen Nanna og Sebastian Jeg har pink humor Dressur er kommunikation mellem hest og rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jubbiii! |
Team Møllen <,3 |
26-12-2005 16:24 |
|
Jaaah! Blev husket 2 gange ! Det er også de første 2 gange Men hva? Nå, men jeg husker:
BananBrød Sasma Fjordbollen <3 Theis - Bannet  Odin - Bannet  Vildrose Simi Josse Med Nislotti Olaa Karoo *Æblet* prudden Jolly Jumper Line og Jumptimes Nikita Line Larsen Johanne - Bannet  Avana - Bannet?
Så gik hjernen i stå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jvsasjfhasjkfkasf |
|
|
jeg husker Barbie-chris Jannie med bonnie Henry Love-Naicon Sasma Karoo Camilla lykke Tone Cecilie Jason Ascari Rollo avana
Hate me 'cus I'm beautiful - sure I don't like you either  Mooove it bitch - make me Life is a party - CRASH IT!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage.--... muums.. |
|
|
TARK Karoo... du er den første der nogensinde har husket miig...  Hmm.. Karoo =) Lisa(med Amadeus) Nadja(Banks limerick) Jannie(Magic bonnie) *æblet* HGLarsen lovephoebe Team pip(helena OG Stine) Stella var det dem... det var da ikk mange... 
Rid hvide ponyer!! MED EN MASSE RØDE SMÅ PRIKKER..!
Mangler du en til at ride din pony.? Så skriv en bedsked til miig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Find-nemon, TeamJaquire, Line larsen... Und das es ist!
GURAMIEN  'Waiting on a shooting star'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Jeg husker: Teamjuquira Guramien (fordi hun husker nemlig mega dårligt ) Theis Cocktail Ehm. Jeg husker også dåligt lige nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalala |
BADERING |
26-12-2005 17:26 |
|
Zig-Zag !! Og ellers dem som har husket mig 
-BADERINGEN Med Orange humor;P Elsker min Jesper Og Josë <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husker... |
|
|
Jeg husker :
Christine *The One* Theis Rollo Jannie (MagicBonnie) Stald Egeskov Zig Zag Ballo Isabella Æblet Karoo HGLarsen Shanie (Cannon) Sasma Lisa og ponyerne Vildrose Simi Olaa Odin Bananbrød Carina (med Boy) Chela Beritt Trøller Zazs Gajolen Line og Calano Zippeline Vickie85
Nu kan jeg vist godt nok heller ikke komme i tanke om flere... Det må være den længste jeg nogensinde har lavet 
Juliette
Tre OX-araber hingste tilbyder bedækning i 2006. Se mere på www.Richelieu-arabians.dk 5 års OX-hoppe sælges ifolet. Show-, avls- og rideemne. Se vores HP under hopper, Cemaala.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| namename |
Cecilie (Jason) |
26-12-2005 18:30 |
|
Sasma: Kæft, klæberhjerne du har dig der?  Kan huske: Christine, Nadja (limerick) Karoo Shanie Sasma HgLarsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husker |
Christine |
26-12-2005 18:54 |
|
Jeg husker Zoltan Whatever Richelieu Arabians (Eller hvordan det staves ) Cecile(Jason) TonePetersen HGLarsen *Gajolen* Jokerelvis Stinky Simi Chela *Æblet* Sasma Og så gider jeg ikke mere
- Christine Du er den eneste ene, som jeg slet ikke vil ha'XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årh hvad!!! |
|
|
Jeg er blevet husket 3 gange - første gang, nogen husker mig  Nå, jeg husker: Katrine (Latent Lafayette) Karoo Stine (Columbine) GuffeDK Tone Nadæa Jannie - Bonnie Louise Mølby Ascari Æblet Team Toss Team Grafik Beritt Johanne Avana Annka Badering Numsefisk TheOne Kode123 Whatever HGLarsen Ri... Arabians Sasma CelleMedMonse Dressurrytter vejbaek Team Noergaard Team Pip (Stine) Sørine Og sikkert maaange andre, jeg har glemt lige nu 
Det lille LYS i mørket var håbet for Christinas liv! Nu er hun blandt os igen - efter 14 dage i en anden verden =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig.. |
¤ Bella ¤ |
23-01-2006 10:23 |
|
Jeg husker kun: Sasma TeamToss fordi de huskede mig  -Ved godt jeg er stædig:P
Rigtige ryttere rider Connemara  Hesten er bare venlig at lade rytteren komme over et spring først  Fik en rideskolepony går nu LB1 i Dressur LA i spring hvorfor skal du nu lige blive halt=(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okalkjefwkljefew |
stellasven |
23-01-2006 12:28 |
|
whatever Line Larsen Sasma Vildrose Odin Findnemon Stella Nova GuffeDK Team Toss Bønne Simi BADERING Numsefisken (eller noget i den stil mener jeg) *TheOne* Karoo Bananbrød Fjordbollen <3 Naha Theis *æblet* Duke tror det var alt for denne gang
Kæligst, Stellasven <3 (Husk mig som formanden for kyllings fanklub) <3 Aij låveh juw får Æver Voodan <3 Din lille engel (A)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
23-01-2006 14:18 |
|
Team toss fjordbollen sandra(beauty star) *æblet* olla odin vildrode Ayla & Nellie Kathrine og Kentucky(kan ikke huske det præsice navn) Rollo duke simi bønne badering what ever lile larsen HG larsen trøller lige dem jeg kunne huske
Fra Hennie & Rozita Here i am this is me - Here i am just me and you to night we'll make our dreams come true <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| husker: |
Avana |
23-01-2006 15:26 |
|
Johanne Sød, bannet Lykkelige Sød, bange for visse Jhn'er Odin Sød, bannet Theis ? Vildrose Navnet Josse med Ni-et-eller-andet Hendes hår Sasma ? Karoo Navnet *æblet* Sød kode123 Navnet keah. Navnet Whatever Sød Hamlet ?
Avana Tro, Håb og Kærlighed... Er noget Opreklameret Fis!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Find-Nemon |
23-01-2006 15:47 |
|
Husker mange, men har glemt endnu flere  Avana Kode123 Theis Sasma Beritt Spirit Æblet Domze Mia-Fra-Øen Pillerpaller Drukmusen Guramien Sandra (BeautyStar) CelleMedMonse Jacq/Walde Pernille...(Cassie&Betti) Katrine...(Baroc) Simi Rollo Kristian Annka Johanne(Kahlua) Julie xxx Æbleskrov Baderingen Team Pip(Helena) <--- eller noget i den stil Juliette HGLarsen FlikFlak ZigZag Karoo Vildrose ...Fimse... Fjordbollen Tascmari <--- noget i den stil? Josse Med Nislotti Katrine (Latent Lafaette)¨ Duke Bønne Hamlet Whatever TheOne Team Toss stellasven Nadjæa Zazs GuffeDK Jokerelvis Stald Egeskov Ballo Line Larsen Team Ceres Timon Chela Banabrød Jolly Jumper Mifisto Mefeniro Olaa Baronen Line og ...'s Nikita Jennifer (Zigato) Prudden Carina (Dunja&Boy) Trøller Sisse&Røde Team Møllen Zoltan Hopzen Soleils Monarch Og så gider jeg ikke lige sidde her mere 
Mvh Cathrine <3 Asmindrupgårds Lemon Drop <3 !Putte, Futte og Tutte - for altid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|