|
|
| Opdatering herfra (Hest) |
|
|
Heej ænder/grill kyllinger  Har lidt opdateringer angående mit nye vidunder:) Ja, jeg købte jo hest i onsdags,(dejligt) og på tirsdag kommer dyrelægen så og laver handelsundersøgelse på ham, og så næste fredag eller lørdag, kommer mit lille vidunder ned på frederiksdal at stå.. SÅ -tímon-, hvis du er på frederiksdal på fredag/lørdag, så kig efter det brogede vidunder;) hehe Men GOD WEEKEND...
Whatever  Amme namme nam, Haps haps haps ! !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
| Forfatter:  |
Hopzen <33 |
| Dato:  |
13-01-2006 20:58 |
|
lyder godt... men det er lidt svært at finde rundt i syns jeg... havde du ikke for et stykke tid fundet en heste det skulle være, men så skulle du ud og kigge på en anden hest... Vil du skærer det lidt mere ud i pap for mig?? 
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever :) Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeh Tillykke |
|
|
jamen Stadig Tillykke til dig  ja der er jo nogen som er heldige.. Håber snart det er mig  men altså  TILLYKKE 
Heller Være den man er? End den man kunne være? Det eneste rigtige er at elske en hest <3 Hvis jeg ville ville jeg hoppe på bordet, men det vil jeg ikke  #Forstod i det?#
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julemand.. |
|
|
Hopsen: Nej nej.. det er den samme hest.. det er bare fordi jeg havde lavet et indlæg da jeg skulle ud at prøve den hest som jeg HAR købt og kommer til mig næste weekend.. Så var der en eller anden, som gik langt tilbage og fandt mit indlæg der hedder "SKAL UD OG PRØVE HEST IMORGEN " og svarede i det, og så kommer det op øverst at ligge;) håber du forstår.. Men nu har jeg købt hest, og skal IKKE se på nogen andre..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
13-01-2006 21:15 |
|
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever :) Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
14-01-2006 08:30 |
|
Fra Hennie & Rozita Here i am this is me - Here i am just me and you to night we'll make our dreams come true <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt |
|
|
Det lyder dejligt! Glæder mig til at se billeder af den Er den sort/hvid? Altså nogle af dem er jo brune.
Hilsen Sara og Dino Boy  - At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Det lyder super =]
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
14-01-2006 13:46 |
|
Tillykke tillykke  Glæder mig til at se billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder... |
*æblet* |
14-01-2006 13:48 |
|
Nu har jeg fulgt med i hele sagen, og det er vel nok dejligt at du nu har fundet og købt drømmeponyen .. Dejligt at høre at hyppen snart kommer hjem  Held og lykke
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" I 2005, vinder af årets positive-JHN, & Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand... |
|
|
Tak alle sammen.. og jeg lover at der kommer en MASSE billeder af ham:) og han er mest hvid men har sorte pletter(altså store)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Super :) |
Marlene . |
14-01-2006 20:24 |
|
Det lyder bare super dejligt :] Held og lykke - og tillykke 
Mvh. Marlene Søger låne pony, der kan lære mig en masse i dressur og som også kan springe. Skriv hvis du tror du har en pony for mig/ for mere info. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
I´ll be there!
[Sandra Louise Elfort] Islænderrytter og heavymetal-tilhænger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghuydkujhl |
sarah |
14-01-2006 20:44 |
|
tillykke igen!!! hihi den nye pons kommer vidst til at tage et par kilo på den næste uge.. af alle de gulerødder den ska ha´... hihi og hey!!! det med grillkyllingen er nu ret stengt!!! så kan du vær... -hm... -en et-benet gråsspurv!!!
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grill-kyllinger... |
|
|
Tímon: godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|