|
|
| Hvem husker du fordi du er dig? |
|
|
Forvirrenede overskrift, temmligt? 8D Ja nu har jeg jo skrevet et indlæg længere nede ; www.heste-nettet.dk/fo...99/486799/ Om hvorfor folk gider svare på indlæg om hvem man husker. Så sir folk at de mest svarer når der er hvorfor husker man disse mennesker. Så nu vil jeg spørge hvorfor i husker de mennesker i husker? Også for negative ting. Kom nu ud med jeres onde følelser omrking folk.. Jeg husker æblet fordi hun er en helgen?  Line Larsen. fordi huner medlem af taber klubben. Whatever fordi hun er min vandven. Liza med hendes ponzer fordi irriterende navn. Sasma fordi.. ja ? :S Trøller fordi hun har en islænder.
Bro Bro Brille ..
vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg husker. |
|
|
Æblet: Fordi jeg skriver en del med hende Vildrose: Fordi jeg lå og skrev med hende her den anden dag, om ting jeg har svært ved at glemme. Line Lasen: Hun er bare så aktiv at hun sætter dig fast i mit hoved tror jeg.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
| Forfatter:  |
Odin |
| Dato:  |
11-01-2006 22:11 |
|
Hvad nu hvis jeg bliver husket af en eller anden JHN, og grunden til det er ligesom at få en omgang l!rt i hovedet.
Odin med Black Beauty Du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved ♪
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumme lum |
|
|
Æblet: pga hendes smukke pony Team Hvidkjær: fordi jeg kender hende Hugohug: Skriver med hende Kurnikov: -||- Stald egeskov ridecenter: pga det lange navn ;-P Theis: Pga hende mange meninger og skørre bemærkninger  Chela: Pga de sjove billeder vi tit ser af hyppen skørre side hop  Hmmm og mange andre ved bar ikk hvorfor jeg husker dem, nok fordi de altid svarer 
Julie og Luna Vi kan hva vi vil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Odin.. |
|
|
Så er det nok fordi du sku til at tænke over hvilken indvirkning du har på folk..?! Heh..  Men tror nu næppe der er nogen der har det sån me andre.. Heh.. I hvert fald ikk mig.. Håber da heller ikk der er nogen der har det sån me mig.. Heh.. 
<333 KøsSøe & Castello <333 ---(--(-@
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
12-01-2006 08:56 |
|
Husker tit folk for deres personligheder, er de glade, negative.. Er de aktive eller uaktive  Hvad syns jeg om deres indlæg, viser de tit billeder ? osv.. Husker oss nogle gange på hvilken hest de har 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
Christine |
12-01-2006 10:23 |
|
Oh, vil du have jeg skal skrive hvorfor jeg husker alle dem jeg husker?! Nå men keder mig så:
Zoltan Hun har en vildt lækker pony HGLarsen Skriver lidt med hende - og så er hun vildt køn og har nogle dejlige ponyer Dreaming* Det ved jeg sørme ikke? Whatever Skriver meget med hende Sasma Fordi det gør jeg bare Odin Fordi det gør jeg bare Stinky Navnet Simi Billederne Karen(isabella) Bannet, behøver jeg at skrive mere Tímon Æhm, hun er fra Lyngby af Cecilie(Jason) Skriver meget med hende TonePetersen Skrev engang meget med hende Nadæja&Banks Limerick Barbie Johanne Bannet, behøver jeg skrive mere *Gajolen* Pernulle - går snart i klasse med hende Hugohug Ida, veninde Kurnikov Idas søster Jokerelvis Har ståer på holte, Pernulles veninde Chela Aktiv, viekr flink *Æblet* Aktiv, virker flink Vildrose Navnet Josse Udseendet - på den gode måde Keah. ^ samme Richeleiu Arabians (okay dét kan jeg ikke stave til) Rigtig dejlige heste Julie xxx Køn! Aktiv, inden banningen Jennifer(Zigato&Mâcon) Rigtig køn og virker flink Theis Kan man glemme Theis? Christina(Rasmus) Virker flink Zazs Rigtig køn og virker også flink Team Hvidkjær Navnet? Line Larsen. Aktiv, virker flink TheNobody Navnet
Ej og så gider jeg ikke mere, selvom jeg keder r*øven ud af bukserne 
- Christine Take a risk, take a chance, Make a change, and break away.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Er jeg så aktiv? :S .. Jeg er da kun online om aftenen, og et halv time efter skole? Okay, bliver vidst også højst tre timer om dagen .. Bah! Bare fordi jeg svarer i de fleste indlæg jeg læser .. *MeFeNiRo: jeg er ikke medlem af "taber klubben"? :S .. Neej, jeg er FORMAND for LOSER FORENINGEN på min skole  Jeg husker: Theis: Var meget aktiv engang, så nu er JHN=theis i min hjerne  Cocktail: Rigtig, rigtig sød! Duke: Skriver meget med hende. Sød pige, med interessante meninger! Teamjaquira(næbdyet ): Bemærk jeg kan dit navn nu, næbdyr! . Mne, kanon sød pige! Skrev meget med hende engang, desværre ikke så meget mere :S . Ved ikke hvad der skete? Det er dem der kom først, og hurtigt. Så går ud fra jeg husker dem, jeg snakker mest med? Plus jeg syntes de er kanone, alle 4! (Nåh nej, ud over theis. Hende hader jeg! )
. :D Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? Hvis en ko kunne grine, ville der så komme mælk ud af dens næse? . *Jeg holder øje med jer* 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgdgagsgdh |
|
|
Karen(Isabella) - En af de dejligste personer hidtil. Keah. - Oh my god og så dejlig, savner hende ubeskriveligt meget. Simi - Totalt sjov. Stinky - Gammel ven, som jeg nu snakker med igen, thank god. Skal nok snart besøge hende <3 Piller-Paller - Åhh så sød 
Hilsen Josse & Silver I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Emh... |
*æblet* |
12-01-2006 14:26 |
|
Helgen .. Lad mig se .. Chela: Skriver meget med hende, og hun er en rigtig sød pige Trøller: den dejlige hyp HGlarsen: fornuftig og flink Line Larsen : Hun er skør og har Brun humor .. Christine: Sød og flink  *MeFeNiRo* -Ghini<3 :  Odin: Sød Vildrose: Skriver med hende værd aften over mobilen, sød pige Olaa: Sød pige Zig-Zag : Sød *gajolen*: Ikke særlig sød, men flotte ponyer  Ja, så gider jeg ikke lige skrive fler
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" I 2005, vinder af årets positive-JHN, & Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Karen(Isabella) - jeg savner hende. Josse - har kendt hende længe efterhånden. Simi - en af de bedste. Stald DM - Lykke er så sej. Stinas - Perfect står i Tranegilde. Christine - jeg ved egentlig ik hvorfor. Whatever - ^ Vildrose - snakkede engang meget med hende. Odin - vi har gået på samme rideskole. Sasma - hun er høj. Johanne(Kahlua) - gammel ven. Beritt - Johannes ven. Julie xxx - rigtig sød pige. Manni (Dancer) - Julies ven. Trøller - det utrolig frastødende billede hvor hun har make up på. Annka - zuper klog!!1 *æblet* - <3JHN<3 RikkeJ - har part der hvor Daimond står. Chaos - ^ Catja bla bla bla - godt grin på Roskilde. Carina bla bla bla - ^ Team Hvidkjær - noget med H&M : D Chela - jeg ved egentlig ikk hvorfor.
Sabrina & Daimond Husk stavefejlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky... |
*æblet* |
12-01-2006 14:43 |
|
Stinky : Lalalala, hvad mener du md at jeg er : <3JHN<3 ? 
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" I 2005, vinder af årets positive-JHN, & Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
*æblet* - bar et indlæg du skrev engang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky.. |
*æblet* |
12-01-2006 14:49 |
|
Negativt eller  .. Hehe, det må satme være gammelt ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . . . . . . . . |
Vildrose |
12-01-2006 15:21 |
|
Stinky - jeg skrev fandme meget med hende engang. Karen (Isabella) - hun er bare herlig man. Simi - mega rart menneske, skal ses igen d 5. Odin - yndlingssquashdanspartner. xD *Æblet* - meget aktiv, også på mobilen. Chela - har vist skrevet med hende få gange, vi har meget tilf.
Vildrose Stand up, you know you have the right to Speak up, for the things that you believe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn ?? |
Tinne-Pigen |
12-01-2006 15:38 |
|
Husker *æblet* fordi hun kritisere ALT hvad jeg gør, og det sammen med Chela Og Ja gider ik til at skrive alle de søde 
KySs Fra Julie.! Heste Er Det Bedste Drenge Er Det Næste.! ELSKER MIN PONY.! ..FELANTINE..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tinne-pigen,, |
*æblet* |
12-01-2006 15:48 |
|
Tinne-pigen : Hvem er du overhovedet ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stinky::: |
*Catja(Boy&Star)* |
12-01-2006 16:23 |
|
Catja bla bla bla - godt grin på Roskilde. Carina bla bla bla - ^ Hvad mener du med det ? Det er jeg/mine veninder som også var der da inresseret i at høre 
~Team Jessen~ Tro altid på at du godt kan ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤ Elsker mine ponyer  ~Boy & Star~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
12-01-2006 16:39 |
|
Sille - Skriver med hende på msn. Rigtig sød og flink pige.  Julie xxx - Hun er da herlig.  Sasma - Hun er høj? Ej, rigtig flink og sød pige. BADERING - Navnet tror jeg. Odin - Tja, hun virker flink, kender hende ikke specielt, men ja. Vildrose - ? Chela - Meget aktiv, gode svar.  Team Toss - Hendes signatur, tror jeg.  Keah - Utrolig SMUK pige.  Rollo - AKTIV. Duke - ? HGlarsen - Smukke ponyere, dygtig og aktiv. *Æblet* - Aktiv, og sød. Simi - Gode og smukke billeder. Whatever - Navnet.  Cocktail - Aktiv, og sådan. Line Larsen - Rigtig flink, aktiv, og gode svar. Theis - JHN = Theis. Ej det passer ikke helt, men hun var meget aktiv inden hun blev bannet. Karen - Hendes egen mening.  Kode123 - Navnet, og aktiv. 
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husker!! |
*Catja(Boy&Star)* |
12-01-2006 16:46 |
|
Cecilie(darling): Min veninde, går i min søsters klasse, hendes pony står samme sted som mine, og hun er en rigtig sjov fidus og søøød  Carina(dunja, boy, star): Hun er min søster, sjovt nok  Theis: Bannet, men en speciel og aktiv person. Mefeniro: Fordi hun er skudt i låget Sjov person  Zazs: Har en dejlig pony, har snakket med hende for nogle år siden til odense landsfinalerne. Johanne: Hende glemmer man vist ikke, især ikke mig  Sasma: Virker rigtig sød  Katrine med laffe: Har snakket med hende på msn, rigtig sød  Lisa med hendes ponser: Hun har været her nogle gange, vi har været hos hende og så selvfølgelig hun har et dejligt dyr der ligner Boy  Whatever: Hun virker rigig sød, og så har hun lige fået en hest 
~Team Jessen~ Tro altid på at du godt kan ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤ Elsker mine ponyer  ~Boy & Star~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Catja - jeg grinede sindssygt meget af en dame, lige før vi opdagede dig og din søster.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky. |
Vildrose |
12-01-2006 19:30 |
|
Vildrose Stand up, you know you have the right to Speak up, for the things that you believe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| personer |
Jette(Nico) |
12-01-2006 19:55 |
|
Jeg husker ik så mange, er så heler ik så aktiv, kan bare godt lide og komme ind og læse om hvordan det går med de forskellige hypser  men husker HGlarsen: fordi hun er aktiv, og fordi at hun rider på jabadoo. Som to af mine veninder har kendt helt fra føl, og en tredje af mine vennder har vist nok et føl efter ham..eller nu bliver jeg i tvivl, tror det er ham  Æblet: er aktiv, virker sød, har god humor, siger sin mening. Chela: aktiv, virker sød, siger sin mening. Trøller: det samme. Theis: det samme. Line og Skjoni: Fordi hun er den sjoveste person, og er en af mine bedste venner  kan ogs huske nogle andre, kan bare ikke huske hvad de hedder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her vil jeg være med |
Nanna (Sebastian) |
12-01-2006 19:59 |
|
vickie85d:o) - hun er min reserve storesøster! :D:D *æblet* - enig med mefeniro. Hun er en helgen. (*hostnothost*) Manni (Dancer) - hun ved selv hvorfor Sofia med Sussie Tarpgaard <3 - hun er ubeskriveligt dejlig Chela: Svarer på alle indlæg. Også dem hvor hun ikke har noget at sige 
Hilsen Nanna og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter And I wonder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum... |
*Gajolen* |
13-01-2006 15:44 |
|
Christine - god veninde og snart medlem af den dejlig 1.B weee
Hugohug - har været veninde med hende i en evighed
Kurnikov - har været veninde med hende i en evighed
Jokerelvis - også en af mine godeste veninder, og så har jeg sprunget hendes dejligste pony Elvis... plus hendes familie er alletiders!
Line_calano - springrytter, har snakket med hende en del gange til stævner!
Team Hvidkjær - springrytter, virker smadder sød, og vil gerne se hende ride...
H.G. Larsen - springrytter, kønne ponyer, seriøs om ambisiøs med sin ridning, og så har jeg skrevet en del med hende, vil gerne se hende ride!
Æblet - har haft et par diskutioner med hende, som jeg troede var ovre?? hehe... og så synes hun jeg er dum... weee... I'm a bicht!!! hehe
Stald Egeskov - springrytter, lund elsker, har sit eget sted, vil gerne se hende ride.
Berit - har lige svaret i hendes indlæg
og nu orker jeg ikke mere... hehe
KØS *Gajolen* - Man er jo SRINGRYTTER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gukgyjn |
sarah |
13-01-2006 16:41 |
|
alle dem jeg husker, husker jeg fordi de er aktive...
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen glemt |
Beritt |
13-01-2006 17:09 |
|
Ingen nævt ingen glemt. 
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt! Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgsrwaaersrrt |
|
|
*Æblet* - sød Chela - Kan ikke lide chambon. *Zig-Zag* - sød Fjordbollen <3 - Min bedste veninde. Mijn Fylla - Deeejlig pony. Mathias Møller - Min bror  Stina [M&R] - HAR REDET PÅ MIN PONY 
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
14-01-2006 15:22 |
|
LovePhoebe: Elsker telefoner  . Karoo: Jacob klaphat.. fedt navn! . ¤Bella¤:Kender en hvis pony hedder Bella . Sandra(Beauty Star):Min pony hedder også noget med Beauty . *Zig Zag*: Hmm aktiv og en måde at sy på . Olaa: Hmm bare nemt at huske . *Æblet*: Et æble :// og altid aktiv . Hamlet: Nem at huske . Duke:Nem at huske . De Fede Haffer: Red på en haflinger sidste vinter  . TheNobody: Ingen :/ . Rozita & Hennie:Hmm det hænger bare fast det navn! . Sasma: Aktiv . Chela: Aktiv . Theis: Aktiv . Simi: Kalder min kusine sin veninde :S . Odin: Thor? . fjordbollen: :/ kan ikke så godt lide fjordheste . line larsen: Meget normalt navn . HGlarsen: Jordens skønneste hingste !  . Whatever: Og?! . Julie xxx: Julie med det hemmelige efternavn ;P
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader også overskrifter.. |
*LoveDem* |
14-01-2006 16:19 |
|
jully jumper: fordi hun tog godt imod mig.
Chela: hmm fordi hun er sød..
Theis: også sød
Æblet: så hende i hubertusjagten..
Vildrose: navnet..
Odin: guderne...
Stinky: navnet
Trøller: hendes islænder..
HGLarsen: god springer
Line Larsen: sød
Sandra (Beauty Star): også sød
Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husker... |
|
|
Hh, husker generelt folk hvis de er aktive. Eller anderledes.
Hilsen Sara og Dino Boy  - At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ldifgsmldkjfgt |
Chris (Zoltan) |
14-01-2006 17:42 |
|
Hmm.. Christine - Hun er altså køn. Er hun altså! Og pænt hår! Og flink! Ja. Rollo - hun er dælme god til at lave indlæg! HGlarsen - kan godt lide den måde hun tænker og er over for sine ponyer. Der er et eller andet der .. Catja(Boy&Epona) - tror jeg hun hedder.. eller også er det hendes søster - de hedder næsten det samme! Nå, men jeg kan rigtig godt lide den sortbrogede irish cob hun red en årgang. Om hun stadig rider den ved jeg ikke. Men den var altså dejlig! Drude - Dummere pigebarn finder man ikke!!! Ej gas - hun er en dejlig pige. Og så har hun en pony med kæmpe potentiale i spring! Lykkelige - Thihi. Sjov tøs! Og så har hun en sød lille føller! Tinne-pigen - jeg har lige set et indlæg fra hende, hvor hendes pony sprang 140 cm i løsspring. Theis - Theis = JHN Johanne(Kahlua) - Hun har gjort sig meget bemærket herinde, så tvivler på at jeg vil glemme hende! Beritt - Hun brækkede engang et ben, så hun skulle gå med krykker. Det havde hun et billede af. Og så sætter hun altid det samme billede ind, når vi skal vise os selv. Et billede, hvor hun er ved at vende sig i en kontorstol, og på hendes skrivebord er der en pose chips. Jeg husker godt, hva? Josse - Så hende engang til et klubstævne på Nislotti i Hedensted. Christina(Rasmus <3) - Hun hedder det samme som mig!  Kristian - eneste nuværende handyr herinde lige for tiden! Columbine - Min faster og onkel har haft en båd der hed columbine!  Karoo - Dejlig dejlig dejlig dejlig dejlig pony!!! Henry og dressurponyerne - Det var hende der lærte mig at sy en man, ved at vise mig hendes 'sy-man-guide'! Desuden er det nogle dejlige ponyer hun har! Dreaming * - Hendes forhenværende pony, Anoeska, var smuk. Og så har jeg aldrig kunne udtale det navn! HorseGuy - Opholdte sig på samme ridecenter som min kusine. Gajolen - Jeg bliver altid sliksulten når jeg ser hendes navn!! Kurnikov - Underligt navn!  Sasma - Hun har redigeret en masse pæne billeder til mig!! Lisa med hendes ponzere - Der var engang et indlæg, hvor alle syntes hun havde et trælst navn. Sys jeg nu ikke.  Nå, det var nogle af dem. Nu siger mig mor at jeg skal til at lave aftensmad, så render igen! Hej hej! 
Mvh C H R I S Den stolte ejer, af den sorte pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SDRFSDTKI8IY |
Ann 27 |
14-01-2006 18:04 |
|
Hvorfor blev Theis bannet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annka ... |
Vildrose |
14-01-2006 18:30 |
|
Annka - fordi hun lage op til det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chris(Zoltan) |
*Catja(Boy&Star)* |
14-01-2006 18:30 |
|
Ja, det er mig der red en broget irish cob Det gør min søster også. Men rider hende ikke mere, skal faktisk ud og sige farvel til hende i morgen, da hun skal til Belgien, og bo med hendes ejer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhxvhkgjlvhoæ |
Ann 27 |
14-01-2006 18:35 |
|
Vildrose: Har du linket til indlægget hvor det "skete" for kan simpelthen ikke finde det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annka... |
Vildrose |
14-01-2006 18:47 |
|
Det er blevet slettet. Hun bad 100% selv om det, da hun lavede et indlæg om hvor meget hun elskede moderatorene. Og det var jo ironi, så hun blev bannet. Hendes egen skyld!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Kode123: Husket, fordi jeg har et normalt navn?! God sammenhæng 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
14-01-2006 22:46 |
|
Kode123: *Zig Zag*: Hmm aktiv og en måde at sy på fatter ikke hvad du mener med det sidste, mig som er total fatsvag eller? 
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
14-01-2006 23:40 |
|
Jeg vil kun huskes pga. ÉN ting. Odin = Gud  Hvis I altså fattede den xD
Odin med Black Beauty Du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved ♪
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
15-01-2006 09:40 |
|
Line Larsen: Ja  det er meget nemt!
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blablabla |
Jennifer(Zigato&Mâcon) |
15-01-2006 11:20 |
|
Jeg husker dem af underlige grunde til tider Zazs ; Lækker pony hun har, køn pige. Christine ; Utrolig køn. Den skimle pony i galleriet, super fin Hglarsen ; lækre ponyer, rimelig aktiv Mefeniro ; Virker som en med en skæv humor Theis ; synes ikke hun er så aktiv mere ? Trøller ; det utrolig klamme billede med ulækkert make-up og en eller anden klam stav i munden. btw, ring til et cirkus, og spørg om de kan bruge dig til klovn. Josse ; Virker rigtig flink, køn, lækre heste gennem tiden .. Sisse røde ; laaangt FLOT hår, LÆKKER pony Beritt ; hun fik farvet rødt hår lige efter mig ? Chela ; lavede vist engang et nedladende indlæg om at en havde spurgt til stævne om hendes hest/pony whatever. var sådan en race som pippis hest. og hun var ved at DØ af grin over det, for hendes lille araber lignede SLET ikke sådan en. Kan godt være det slet ikke var hende der lavede det indlæg jeg forbinder hende med, det bare ærgeligt, det er det jeg forbinder hende med. Shanie.. Har haft mange ponyer + lånepony med plettet bagparti. Odin, vildrose, stinky, kan ikke hitte ud af hvem der er hvem.
MVH. Jennifer. ("v") Z+M `V´ Words CAN'T bring me down Græsset vil fucking altid være grønnere på den anden side
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|