|
|
| aro hjælp :s? |
| Forfatter:  |
katharina |
| Dato:  |
04-01-2006 19:01 |
|
. andre der nogle gange har problemer med Jeres Venneliste ? . dem der er Online NU, kommer først på en time efter de er lokket af (<--EKS.) andre der har de samme problemer ? 
Nadja & Katharina Dranker & Psygopat 3-KantsTeamet med Nicolai fra MGP 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad er ... |
*æblet* |
04-01-2006 19:05 |
|
Hvad er aro ?.. Ej gættede mig til at du mente Arto.. Men det har der da været problemer med Lææænge
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" I 2005, vinder af årets positive-JHN, & Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
04-01-2006 19:09 |
|
Ja , det er p'sse trælst ! Tit viser den også at folk er på , hvis du så tjekker , står de som offline ..
Mvh. Sandra & Beauty Min stjerne  Beauty, Dixie, Sunshine, Kashmir I er ALT <3 # Hvil i fred min lille William, Tiger og Baby #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heherhehe |
katharina |
04-01-2006 19:12 |
|
yes æblet  Hvorfooor ? godt, det ikke kun er hos mig !! Æblet : Hvorfor skal du ikke starte på vestegnen ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahha.. |
*æblet* |
04-01-2006 19:13 |
|
Fordi jeg glemte at tilmelde 
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" I 2005, vinder af årets positive-JHN, & Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
katharina |
04-01-2006 19:17 |
|
Æblet : tsk tsk' dumme ' Hee . Kommer duu og kigger szmukke ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske Måske.. |
*æblet* |
04-01-2006 19:19 |
|
Måske .. Nu når du kommer, kan jeg jo overveje det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahaha |
katharina |
04-01-2006 19:21 |
|
Æblet: haha' syns jeg var en meega go' ide så må du lig ekomme hen og sige hej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det vil jeg gøre.. |
*æblet* |
04-01-2006 19:22 |
|
Hvis jeg tør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahaha |
katharina |
04-01-2006 19:24 |
|
. deet tør duu godt BASTA BUM ! vil ikke høre på det @!#$ 
Hårdt arbejde betaler sig engang i fremtiden, - Dovenskab betaler sig her og nu !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jjajajaja... |
*æblet* |
04-01-2006 19:26 |
|
Jajajja Self.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gooody |
katharina |
04-01-2006 19:27 |
|
Godt såå Hee såå ses vi smukke'
Hårdt arbejde betaler sig engang i fremtiden, - Dovenskab betaler sig her og nu ! Jeg har planer om at leve for evigt - Indtil nu er det gået godt .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis jkeg... |
*æblet* |
04-01-2006 19:29 |
|
Jajaj, hvis jeg kan komme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
katharina |
04-01-2006 19:41 |
|
kan du godt smukke 
Hårdt arbejde betaler sig engang i fremtiden, - Dovenskab betaler sig her og nu ! . arhaaa ;b' Jeg har planer om at leve for evigt - Indtil nu er det gået godt . Haauvdii ;p Gumle & Dumle = Orloff & Fisker ! - De beedste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
katharina |
04-01-2006 19:55 |
|
. Går det godt søøde ?
Hårdt arbejde betaler sig engang i fremtiden, - Dovenskab betaler sig her og nu ! . arhaaa ;b' Jeg har planer om at leve for evigt - Indtil nu er det gået godt . Haauvdii ;p Gumle & Dumle = Orloff & Fisker ! - De beedste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine Skønheder ... ! |
mantuz & chellzen |
04-01-2006 20:52 |
|
Sandra(Beauty Star) : det er fordi vis de glemmer og logge af . ! altså vis de bare lukker internettet . ned uden at logge af .. så er de online på vennelisten men ikke ¨på profilen .. men nei har ikke samme problem mit virke helt fin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaer :D |
|
|
Det er fordi Arto's server har været gået n ed , og de har haft en del problemer med den efter den kom op igen . Så alle har det problem . Følg evt med under support , der står mere om det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|