|
|
| *Dressur og springbilleder fra idag* |
| Forfatter:  |
*-:-Nanina-:-* |
| Dato:  |
03-01-2006 21:17 |
|
Var lige ude og ride på min parthest Force i dag.  MaleneogForce herindefra har også haft part på ham, og han ejes af Signe Larsen, også herindefra. Det var første gang jeg sprang ham idag, og han er ikke blevet sprunget noget tid, så vi sprang kun 80, men det var såmænd også helt fint  Ønsker gerne konstruktiv kritik, men jeg kender godt mine fejl: hænderne på højkant, hælene ned, kig op, sid ret osv. Og har vidst også fået lagt sadlen lidt for langt frem denne her gang  Men nu til billederne   (Bemærk trøjen )   (evt. nogle der vil prøve at lysne det her billede? )    
   (er helt vild med det her billede )  
 Og så blev vi klar til at prøve at springe lidt sammen for første gang  
      Og så det bedste efter min mening   Håber i nød dem 
Nanina -Græsset er ikke altid grønnere på den anden side!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
03-01-2006 21:20 |
|
jamen det ser da helt fint ud!
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever  Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fin hest! |
|
|
Dejlig hest! Men det ser ud som om at du sidder lidt for langt tilbage i sadlen, men det er måske bare mig.
- Stjarni og Clara - Islændere er ligesom røde humde, man ender altid med mere end en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rid på midten af springene :) |
|
|
du bør ride på midten af springet i stedet for i siden... i dette tilfælde ligner det at hesten trækker ud på hovslaget, og det er jo meningen at det er dig der bestemmer 
*DjævleØ's POWER* Er du glad for dig selv ? Så tag lige et ekstra kig, bare for din egen skyld, for du skulle jo nødigt tror at du er "noget" ! ;D MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhheeej |
|
|
Hm synes du sidder lidt forkert i springet første gang , men ellers ser det ok ud. fin hest. Og synes da også du rider den godt, synes til gengæld ikke dine billeder er i god kvalifitet.
JAA! ER i sindsyg EPC humør. Skal PÅ EPC I UGE 26. Andre der skal i denne uge, skriv gerne  skriv bare hvis du skal derhen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot hest |
*Catja(Boy&Star)* |
03-01-2006 21:29 |
|
Super flot hest - dejlig farve  Du siger alt det der med hænderne på højkant osv. Men det jeg mest bemærker er, at du "gemmer" dine hænder helt inde i maven. Det kan hurtigt komme til, at ligne at du holder den meget stramt. Men ja ja, ingen har sagt, at det at ride er nemt, vel ?  Men ellers fint 
~Team Jessen~ Tro altid på at du godt kan ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤ Elsker mine ponyer  ~Boy & Star~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
03-01-2006 21:31 |
|
Hopzen: Tak  Stjarni: Nej det har du nok ret i, men tror det er fordi jeg var kommet til at lægge sadlen lidt for langt frem, at jeg så havde en tendens til at glide lidt tilbage  Julle: Ja den trækker lidt ud mod hovslaget og det var ikke hver gang jeg var lige god til at prøve at presse den længere ind mod midten. Æbleskrov: Nej sidder nok ikke helt optimalt, men det er første gang jeg springer igen siden maj, da jeg først er begyndt at ride igen her for 3 uger siden efter en pause, så skal lige igang igen  Med hensyn til kvaliteten, så er billeder jo taget i ridehus, hvor der er ret mørkt og lidt støvet, så det er nok derfor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
03-01-2006 21:33 |
|
Catja: Tak  Ja det har du nok lidt ret i, men synes egentlig ikke jeg holder den for stramt, men at holde min hænder ordentligt har altid været en af mine svagheder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
03-01-2006 21:37 |
|
Hold da op en køn pony! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nanina: |
*Catja(Boy&Star)* |
03-01-2006 21:38 |
|
Hænderne vil altid være det evige "rytter-problem"  Synes kun det var på nogle af billederne, det så lidt "stramt" ud. Men det er du jo bedst til, at bedømme, efter som det er dig der rider 
~Team Jessen~ Tro altid på at du godt kan ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤ Elsker mine ponyer  ~Boy & Star~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
03-01-2006 21:38 |
|
Kode123: Tak  Men han er nu hest, men også en lille en af slagsen, han er vidst kun 155 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
03-01-2006 21:40 |
|
Catja: Ja de irreterende hænder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn ! ? |
Bønne |
03-01-2006 21:43 |
|
Ej, det er virkelig nogen dejlige billeder, at se på Jeg vil nævne nogen fejl, for du ved det jo godt, heeh  Men du rider rigtig flot, og en skøn pony 
Mange hilsner Bønne Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Der findes ingen bedre race...vel ? 100 % Boline <3 Kontakt mig endelig, hvis vi skal snakke om shetlandsponyer !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
03-01-2006 21:45 |
|
Okay.. OBS, jeg har dog et lille men! ej bare rolig det er ik slemt  Rid midt på springene, også selvom de står ud til barriæren 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
03-01-2006 21:53 |
|
Bønne: Mange tak Men igen, han er faktisk en lille hest  Kode123: Ja ved det godt, min fejl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm-.-.-.-.- |
¤Hopla¤ |
03-01-2006 21:57 |
|
flot hyp  i springer godt sammen
!![[Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt! !Lad vær at kritisere]]!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxcvxvx |
|
|
Åh den er fin.
Jeg forstår bare ikke du kan ride i kunstlæderridestøvler xD
Men syntes du har lige lovlig meget fat i den fortil over springene. Ellers ser det fint ud og du kender jo dine fejl!
Hilsen Josse & Nislotti.
- KWPN, det er noget der rykker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cathrine |
|
|
Tag det ikke personligt! - Det ligner at din numse er lidt for stor til den der sadel 
Cathrine var det navn de kunne li´ ! (:
Har i et problem med det ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
03-01-2006 22:11 |
|
Hopla: Takker  Josse uden Nislotti: Jeg foretrækker dem faktisk Rider kun i læderridestøvler, når jeg skal til stævne eller lign. Jeg du har ret i at det ser sådan ud, men når man ser billederne i store, kan man se at de faktisk er løse, der er bare lidt svært at se her og så specielt fordi hesten er sort  Csl: Hehe Nej den passer faktsik ret godt til mig, men sidder bare lidt for langt tilbage i sadlen, det er derfor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder.. |
|
|
Fine billeder. Du kender dine fejl så gider ikke kommentere dem.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ?Hmmm? |
Hypzepiihn |
04-01-2006 07:40 |
|
Har lysnet billedet en smule, ved godt det ik blev så god kvalitet...  Sød hest!
Kysh __,.-~¨`!Rinni!`¨~-.,__ ____£>Hvad er et liv uden heste?<3____
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
Jeg har ret svært ved at kommentere, for jeg kan stort set ikke se hvad der er på billederne...  de er MEGET mørke, her hos mig, øv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig . |
|
|
Han ser dejlig ud, kan du ikke fortælle lidt mere om den ? . Og du kender jo selv dine fejl, så dem vil jeg ik kommentere .
Flik . Flikke . Flikker . Flikken . Flik Flak <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
04-01-2006 20:29 |
|
Hypze: Mange tak  Carina: Hmm jo, den er 155 høj, hedder Force, racen kendes ikke. Har et rigtig godt springtalent..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
04-01-2006 20:36 |
|
Fine billeder. Og dejlig hest. Kig op når du rider. 
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
04-01-2006 20:48 |
|
Zig-Zag: Ja jeg ved det godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Det ser fint ud  Men, dine ben ligger ikke ret godt. Enten er de for langt fremme, og sidder næsten og "sparker" til hestens ben, eller også ryger de tilbage . Øv på det! Ellers ser det fint ud, dine hænder skal du nok bare vænne til, at de skal ligge PÅ hestens manke, i starten. Senere skal du så tage hænder op, så du skal forestille dig du skal kunne holde en bog, i bredte og højde (Svært at forklare ) Dejlig pony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
04-01-2006 20:56 |
|
Line Larsen: Igen ligger sadlen for langt fremme, nok også derfor benene ryger lidt fremad  Hænderne, ja min svage side, har redet i 8½ år og de sidder stadig forkert Kan sagtens holde dem rigtig når jeg tænker over det, men glemmer det jo hurtigt igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
Meget køn hest ! Du kender jo dine fejl, men så mange er der da heller ikke Det er meget nemmere at sidde og komentere end at gøre det rigtigt! Isæær på billeder! 
Mvh. Anna og Snowbird Det lyder da godt (: Pletheste er de bedste !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
04-01-2006 21:06 |
|
Anna: Mange tak  Ja det har du helt ret i, man kan altid være bagklog bagefter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
04-01-2006 21:09 |
|
Ups ja undskyld, det stod også 'deroppe' ved de fejl du godt vidste.  Havde overset det.
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
04-01-2006 21:13 |
|
Zig-Zag: Det er helt iorden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lsidurngsoirtun |
Chris (Zoltan) |
04-01-2006 21:15 |
|
Neeej hvor en dejlig hyp!!  Gudesmuk! Helt ærligt, så synes jeg faktisk slet ikke at der er så meget at kritisere! Og de ting der selvfølge altid kan rettes på, er banale ting du selv kender til! Men doh hvor en dejlig hest! Prøv lige at gå ind på min præs. og kig min pony ud. Force kunne godt minde om min! 
Mvh C H R I S Den stolte ejer, af den sorte pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
04-01-2006 21:23 |
|
Chris: Tusind tak for de meget søde ord  Ja arbejder på mine fejl, så håber da det bliver bedre, men ja det er jo heller ikke ligefrem noget der besværliggør ridningen.. Jo de minder faktisk en del om hinanden Og gud hvor er din pony bare lækker, sådan nogle welsh er bare skønne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala... |
|
|
Nøøj, smukt! Det ser lidt ud som om at han trækker ud mod hovslaget i springene, og springer en smule tæt på springene? Ved ikke om det bare er mig?? Men ellers ser det rigtig fint ud.. Jeg syntes faktisk du sidder flot??
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
04-01-2006 21:28 |
|
Julie xxx: Ja han trækker ud mod hovslaget - min fejl, skulle have været bedre til at få ham ind mod midten.. Tak Ved ikke om selv bare er en smule overkritisk omkring sin opstilling 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Svar... |
05-01-2006 19:04 |
|
Stella: Tænderne?! Haha.. Ej ved godt hvad du mener, men kunne ikke lige lade være med at grine ad den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halli Hallo og liii et øjeblik! |
|
|
Wow! En smuk hest! Han er da godt nok dejlig. 
- Prinsessa - 100 % hyggeridning  Der er kun ét svar på nederlag og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
05-01-2006 20:01 |
|
Prinsessa: Tak  Ja han er rigtig smuk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|