Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Savner at ride ..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 11:33
Orh main ! Min søde rare pony vallak er syg, jeg har virkelig ondt af drengen. Men han skal stå helt stille. Han har en slags Slidgigt, men det kan (Måske) Behandles. Men min dyrlæge sagde, boksro, til ham, og problemet er at han ik kan stå i boks, jo han kan, menh han står ikke stille :o.. Så hva gør vi så nu ? Virkelig der er jo intet at gøre.. lige nu går han på fold og det går bedst, men min dyrlæge siger at hvis han går på fold har han en dårlig chance for at blive rask ?.. Men han står jo ik stille andre steder ! Så mit valg er fold ! , men lad os nu se.. Det er bare så irreterende at jeg ikke kan ride, det er sørgeligt, men hva gør man ik for sin elskede pony . ?
Kramr Renee&Mali <3
~* Knabstrupper i nutid, knabstrupper i datid,
knabstrupper nu, og ja forevigt og altid :P ~*

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 11:42
Orh puttie, ja, den er svær.. Det er sådan noget øv! :( Savner også at ride..
- Tæzzah :-)
Hellere såres af sandheden end glædes af løgne †
Medlem af FarveHumorKlubben, nu i Pink 8D

0
0
Svar på denne tråd

HiiH :S
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 11:46
Til Tæzzah : Ja det gør vi vidst begge, men vi har jo hinanden :D
Kramr Renee&Mali <3

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 11:47
Ja, men kan vi ride på hinanden? ;D :P

0
0
Svar på denne tråd

haha..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 11:49
Til tæzzah : Nej ik rigtig ! hvaa hvor er du på computer henne ? :O
Kramr Renee&Mali <3

0
0
Svar på denne tråd

Trælst.
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 14:16
Ej hvor trælst . Står den heller ikke stille i boks hvis der står nogle med den ? Hvis jeg avr dig ville jeg nu lade den stå inde som dyrlægen sagde.

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 14:27
chela: hehe "trælst", er duh jyde :-D??? Hm tror også jeg ville sætte den ind, men sammen med nogle andre som chela siger. Men har du sagt til dyrlægen at den ikke står stille i boksen??? Og hvad har han så sagt??
-Jeg har et standpunkt, til jeg tager et nyt
0
0
Svar på denne tråd

Ja det er jo problemmet ..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 14:37
Chela og Find-Nemon : Hm ? ja nu er det jo sådan, at hvis han står inde alene splitter han jo nærmest boksen ad. Vi har prøvet med flere heste ved siden af ham, men han skraber med det dårlige ben og står og banker til boksen . Vi har skam sagt det til dyrlægen, og hun sagde at det måtte han IKKE . Men han måtte heller ik komme på fold ? ! Så er det altså ikke let !
Kramr Renee&Mali <3

0
0
Svar på denne tråd

hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 15:14
Men så prøv at spørge dyrlægen hvad hun vil have dig til at gøre ;-)
-Jeg har et standpunkt, til jeg tager et nyt
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 15:25
Find-Nemon: Jeg er Renee's veninde, og bor på den hestepension Mali står på, så jeg svarer lige for hende :-) Dyrlægen sir at så må vi lave en lille indhegning til ham, det har vi skam prøvet, han løber rundt i den, (som han ik må) og på 2 dage er alt græsset spist, og 10000 andre ting! Men hende dyrlægen er sgu også lidt svær 8-) Det eneste sted han står stille, er på folden. Så kan dyrlægen være så uenig hun vil, det er jo det eneste sted han står stille! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Savner at ride ..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 16:03
Det lyder træls. Men jeg ville nu følge dyrlægens råd - Kan I ikke få en løsning på det med boks og ponyen? Du vil vel gerne have, at han bliver rask. :-) God bedring med ham.

Mvh. Odin&Sasha
Min mail/msn
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 16:09
Jo, det er jo det vi prøver søde Odin. :P At finde en løsning altså. Og vi følger også dyrlægens råd, men det er bare svært (læs mit svar før dit svar ^) ! Og selvfølelig vil hun gerne have det ;-) Flot signatur iøvrigt :D

0
0
Svar på denne tråd

Ejeren Her ! ; D
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 16:42
Ja vi har prøvet alt.. Og dyrlægen har da ret i at han SKAL stå stille, og jeg vil da helst følge hendes råd. ! Men Mali er en hest som gerne3 vil have noget at lave, så boksen det er kedeligt for ham ! Jeg har enda hængt en Volley ball op i boksen.. men den gider han ikke lege med, han har massere af hø og to side kammerater! Men ak, han står stadig og sparker til boksen med det dårlige ben og roder alle spånerne op og vender det rundt.. Så Mali har bedst ved at være på fold, jeg kender ham og ved at han står mest stille på folden.. selvcom han går på bennet.. Men dyrlægen sagde at det var RIGTIG > dårligt at lade ham gøre det med benet ! Men heste er jo ik robotter, vi kan jo ik gøre noet ved det ! Men tak ...
Kramr Renee&Mali <3

0
0
Svar på denne tråd

Øv da...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 16:45
Det var da utroligt som hestene bliver syge lige for tiden :( Trøstekrammer herfra! I kunne måske prøve at korte hans fold af, så han ikke løber vildt og voldsomt rundt, og gør mere skade end gavn? :) Ellers rigtig god bedring med ham!
Mvh Vegetacha B-)
-Og Fæhunden(e)!
DFK & Sellerikoplet05
0
0
Svar på denne tråd

Hm ? Ja men..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 16:59
Natacha :Ja men problemmet er jo så at han på 2 dage har ædt alt græsset og så løber han og keder sig.. Og evt. kravler under hegnet ! (Ska siges at vi har prøvet dette før ! )..
Kramr Renee&Mali <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider