Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Mp3 eller iPod mini??
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 21:36
Hej alle Jåd-Hå-Ænder.. keder mig lidt, så vil lige spørge om noget ;D Har i Mp3 eller iPod mini?? Jeg har en iPod mini, som jeg fik i konfirmations gavé :) Men jeg må nu indrømme at en Mp3 er sjov at tygge op :P Har i Mp3 eller iPod mini? Hvorfor har du den? Købte du den selv eller fik du den foræret? Hvilken farve? Hvad er fordele/ulempen ved den?
"Wake me up when september ends" - for jeg ka godt li at sove længe
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde
Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
Stolt medlem af: 100% stavegenier
Jeg er gud
0
0
Svar på denne tråd

Svar svar svar
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 21:39
Har i Mp3 eller iPod mini? Jeg har iPod Shuffle. Hvorfor har du den? Fordi Apple laver nogle ekstremt lækre ting, og lækkert design. Købte du den selv eller fik du den foræret? Fik af daddy ;D Hvilken farve? Hvid. Hvad er fordele/ulempen ved den? Intet display. men ellers kanon lækker lille sag :D

;-D - Team Hvidkjær - ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 21:40
svare lige selv ;) Har i Mp3 eller iPod mini? - iPod mini Hvorfor har du den? - fik den ;) og så kan der være flest sange i :) Købte du den selv eller fik du den foræret? - Fik den i gave Hvilken farve? -Blåa :D Hvad er fordele/ulempen ved den? Den har et rigtig flot design, og der kan være mange sange på, men det er sjovere at tygge i en Mp3.. :P
"Wake me up when september ends" - for jeg ka godt li at sove længe
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde
Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
Stolt medlem af: 100% stavegenier
Jeg er gud
0
0
Svar på denne tråd

svar..
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 21:40
Har i Mp3 eller iPod mini? iPod 20 Gb Hvorfor har du den? Fordi den er god :D Købte du den selv eller fik du den foræret? Købte da selv Hvilken farve? Den er jo gerne hvid sådan en ;) Hvad er fordele/ulempen ved den? Den er dejlig nem at bruge, den har et flot design. Hvis vi snakker de store iPods og iPod Nano, jeg synes mini'erne er usandsynligt grimme.

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
0
0
Svar på denne tråd

H,.m..
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 21:42
Hvad er en iPod? Har i Mp3 eller iPod mini? Mp3 Hvorfor har du den? For at kunne høre musik? Købte du den selv eller fik du den foræret? Foræret - Min bror købte den til mig i USA ;-D Hvilken farve? Hvid Hvad er fordele/ulempen ved den? Den er praktisk. Ingen ulemper.

:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd

agaghiahuighuaighui
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 21:43
Har i Mp3 eller iPod mini? mp3 Hvorfor har du den? fordi jeg fik den Købte du den selv eller fik du den foræret? ^ Hvilken farve? sort med spejlskærm Hvad er fordele/ulempen ved den? fordele... øhm... ulemper mange
Hilsen Nanna og Klaus
NæstForGud I "Mental-forstyrrede JHN-Guder"

Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
:)
0
0
Svar på denne tråd

Mp3 eller ipod mini
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 21:46
Har i Mp3 eller iPod mini? mp3 Hvorfor har du den? Fik den i julegave Købte du den selv eller fik du den foræret? ^ Hvilken farve? Sort Hvad er fordele/ulempen ved den? Den æder ubeskrivefigt hurtigt batterier.

Mvh. Sofie med
den fantalastiske
Chela-ting :]
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 22:27
Har i Mp3 eller iPod mini? - iPod Hvorfor har du den? - For at høre musik på, nå Købte du den selv eller fik du den foræret? - Fik den i fødselsdagsgave Hvilken farve? - Hvid Hvad er fordele/ulempen ved den? - Ingen radio, men der er plads til 350 sange :)

Mvh. Vildrose

- At begynde at blive misundelig på andre,
er at miste troen på sig selv! -
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 22:43
Har i Mp3 eller iPod mini? - Har 2stk Mp3 Hvorfor har du den? - Fordi jeg fik dem gratis ? :-P Købte du den selv eller fik du den foræret? - Fik dem foræret af min far ;-D Hvilken farve? - Røde, total seje ;-D Hvad er fordele/ulempen ved den? - Ved ikke om der er nogle ulemper(eller bagdele? :-P) ved dem.. synes de er gode.. og 62-65 sange på én, er altså fint nok for mig ;-D
~*QnUz MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.

Det er menneskeligt at fejle - det er bare åndsvagt at blive ved
0
0
Svar på denne tråd

hyteyrebtg
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 22:54
Har i Mp3 eller iPod mini? - MP3 Hvorfor har du den? - Fordi jeg trænger til musik? :P Købte du den selv eller fik du den foræret? - Fik den i julegave Hvilken farve? - Øh.. Mørkeblå, lidt grå :P Hvad er fordele/ulempen ved den? - Fordelene er at den kan spille musik, den har ingen ulemper! :)
Kærligst

Cocktail

En rytter er ingen rytter uden en hest
En hest er stadig en hest uden rytter
0
0
Svar på denne tråd

mp3mp3mp3
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 23:47
Har i Mp3 eller iPod mini? mp3 Hvorfor har du den? hmm, fik den Købte du den selv eller fik du den foræret? fik den, eller den vil sige at jeg har evighedslånt den af en ven Hvilken farve? sort/beige Hvad er fordele/ulempen ved den? Hmm, den mangler hætten og kappen til bag på, men den virker da ;-D thihi
*DjævleØ's POWER*

KBH'erne
VINDER
Robinson
;-D

Dressurpony med protentiale sælges
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 10:00
Har i Mp3 eller iPod mini? - Mp3 Hvorfor har du den? - Æææh? For at høre lydfiler og musik. Købte du den selv eller fik du den foræret? - Købte den selv. Hvilken farve? - Sølv og sort. Hvad er fordele/ulempen ved den? - Fordelen: Afspilleren er indbygget i høretelefonerne, så der er ingen ledninger der går i vejen. Ulempen: At man ikke kan spole frem og tilbage i den enkelte fil.

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

IPOD...(Helt klart)
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 11:55
Har i Mp3 eller iPod mini? Ipod mini... Hvorfor har du den? Fordi den r over sej!!! Købte du den selv eller fik du den foræret? Fik den af min moster og onkel!! Hvilken farve? PINK!!! Hvad er fordele/ulempen ved den? Den er sej og der kan være meget mere musik på den en på en mp3 sååå!!!;-D

Aladdin og Camilla
Et team der kan hvad de vil
og lidt til
<3Janneborgs Aladdin<3
0
0
Svar på denne tråd

mp3'er
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 11:59
Har i Mp3 eller iPod mini? MP3.. Hvorfor har du den? Fordi jeg gerne ville ha' den ;) Købte du den selv eller fik du den foræret? Fik den af min morfar som havde fået den fra sit arbejde! Hvilken farve? sort.. Hvad er fordele/ulempen ved den: bruger maange batterier!
Knus&Kram Speed Nation!

"Things to do
for me and you
things to see
for you and me
and when you go
I’ll be alone"
0
0
Svar på denne tråd

Chela...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 15:46
er det en Denver du har?
Hilsen Nanna og Klaus
NæstForGud I "Mental-forstyrrede JHN-Guder"

Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
:)
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 16:27
Har i Mp3 eller iPod mini? -Ingen af delene ;D Hvorfor har du den? - . Købte du den selv eller fik du den foræret? - . Hvilken farve? - . Hvad er fordele/ulempen ved den? -Jeg kan ikke finde ud af sådan noget ;D
Mvh Vegetacha B-)
-"Den aldrende ulv er begyndt at jage græshopper."

Stifter og formand for DFK.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet