Så er det tid til et par nye billed af min lille nye pruhest. Idag skridtede jeg lidt på hende, og det tog hun rigtig pænt. hun kiggede lidt og var lidt stiv, efter den lange rejse igår, men ellers var hun rigtig sød. i får lige et par billeder, der er desværre ikke så mange, da min far havde travlt med at snakke Men her er de: Og så til sidst lige et billed fra imorges, syntes det er rigtig sødt! Håber i nød dem.
OLIVER & JONAS ER BARE DE BEDSTE RENDSBORGGAARDHESTEPENSION-PARADIS FOR HESTE
ej hvor ser i godt ud sammen og sødt billede fra stalden med alle heste hovederne Glæder mig til være sammen med dig og måske med deusen Og når jeg skal prøve safir Så du mit svar med hendes far
Hest købes: Over 6 år. Over 161 i stg. Helst renracet. Skal kunne LB dressur øvelser. Gerne redet højre. Skal være startet til stævner. Pris: 30-40.000
tak skal i have:) -Team Hvidkjær- Det er stenmel, noget specailt, som bare er super duper. lisa med hendes ponser.. Tak zøde, du kan tro jeg også glæder mig. nej har ikke læst det?
OLIVER & JONAS ER BARE DE BEDSTE RENDSBORGGAARDHESTEPENSION-PARADIS FOR HESTE
hvor er hun da dejlig.. hun har næsten den samme farve som Trøller, heh.. så hun er smuk..
"Wake me up when september ends" - for jeg ka godt li at sove længe
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien Stolt medlem af: 100% stavegenier Jeg er gud
Rendsborggaard: hej søde. oki. har fundet en hel side om hendes far. og safir og deusne er i familie for amadeus er i familie med safirs far
Hest købes: Over 6 år. Over 161 i stg. Helst renracet. Skal kunne LB dressur øvelser. Gerne redet højre. Skal være startet til stævner. Pris: 30-40.000
^ .. virkelig skøn hest! savler helt hehe, og en skøn farve hun har - rigtig SPORTY! På det sidste billed, (stalden) så var min første tanke: @!#$ en FLOT ren stald heeh
MVH. Line <3 -Med sin Nikita den hottie -Livet er at ride på den hest man elsker