Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min ridelærer stoppede :(
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 18:16
Hai i dejlige ænder :-D

Ja idag var det så sidste dag for min ridelærer på min rideskole :-(

Ret trist da hun var rigtig sød og en rigtig god ridelærer jeg lærte SÅ meget af :-D

Men lidt trist :-(

Vi skal så havde en ny der hedder Maria, men savner stadig den gamle.

Nogle der har prøvet noget lignene ???

Hvordan var den nye ???

Men gider ikk at høre at jeg skal være glad for den nye for det ER jeg hun er da også god ;-) Men stadig lidt trist :(
*>LuLu-piien<*
0
0
Svar på denne tråd

ja har jeg prøvet.
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 18:25
Ja det er sku trælst når sådan noget sker.
På min gamle rideskole skete det jævnligt! Det var bare mega trælst. De satte også hele tiden begyndere på vores hold (og det var et øvet et). Det var SÅ trælst, så vi skiftede til sidst, da det endte med at vi ALDRIG lærte noget.

Men held og lykke med din nye ridelære, håber da hun er dygtig, og kan lære dig en masse ;)
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 18:30
For et par år siden, skiftede jeg også. Blev enormt sur, og var ikke så glad for den nye.
Vi lærte ingenting, overhovdet. Stoppede så med at ride dér :)

[ Vildrose med Dancer ]
0
0
Svar på denne tråd

Okay...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 18:48
Mia-Musen: Lyder da ikk særlig godt :-(Ja hun er smadderdygtig !! Men lidt træls

Vildrose: ej hvor træls :-(
*>LuLu-piien<*
0
0
Svar på denne tråd

Lalala...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 18:55
Har skiftet ridelære mange gange.. Men den første var den bedste.. :(

Mvh.
Julie xxx
- nu med Indi Falkon <,3
0
0
Svar på denne tråd

Ny ridelærer...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 18:56
Lige p.t. har vi en ny ridelærer i klubben og jeg tror hun er den bedste jeg nogensinde har haft, som jeg også kan grine og 'hænge ud' med :)

Vi kan tale om alt, når hele slænget er derude, imens krikkerne ivrigt følger med i, hvad vi snakker om, mens de bliver gnubbet godt og grundigt på rumperne :D

"Den gamle" kommer tilbage til næste år, så det er alligevel et stykke tid...

Men giv hende en chance :)

Mvh Vegetacha B-)

-The formand for "De forvirredes Klub".
0
0
Svar på denne tråd

Bumme lum
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 20:51
Har selv prøvede det for kun en mpned siden savner os bar min gamle og alt for dejlige ridelærer ;-)

Min nye er os god men selvom han har en bedre uddannelse synes jeg ikk han kan hjælpe mig på samme måde desværre dels fordi han ikk rigtig vil lytte tildet jeg føler jeg har brug for at træne...
Julie og Luna
;-) Vi kan hva vi vil ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Trist..:(
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 21:31
Har skiftet en gang.. hun stoppede også fik jeg ny.. hun var dårligere.. også fik jeg en ny en og nu er jeg så langt..:) og er rigtig glad for at blive undervist af hende..:)

Kris&Tess

STVAESPSAERNE V.I.P!
0
0
Svar på denne tråd

Jaaaaa
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 21:40
har jeg os prøvet!
Da jeg startede på tømmerup sports ridekulb havde jeg en ridelære der hed mie, hun var rigtig god! men så fik vi en der hed nanna og sys hun var dårlig.
nu går jeg der ikke mere..

Katey og Lillefix
0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg har ;)
Forfatter: 
Dato:  01-09-2005 08:11
Ja det har jeg.. Jeg gik på egum rideskole, og var rigtig glad for min ridelærer.. Så skulle hun flytte og det fandt en ny, men hun lærte slet ikke en så meget som hende den anden.. Kunne rent faktisk ikke lide den nye (n)

Men så flyttede jeg så selv, herop hvor jeg bor nu, der skriftet jeg ridelære 2 eller 3 gange, og er rigtig glad for hende jeg har nu. Hende lære jeg en masse af (y)

Held og lykke med den nye.. Håber da at du bliver ligeså glad for hende, som den gamle, eller mere (y)

- Marlene 8-)

Medlem ad DFK
0
0
Svar på denne tråd

ja, jeg har..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2005 09:57
Min ridelærer, jeg havde haft i to år, var beriderelev og fik en dag af vide at hendes berider gik freelance så hun måtte finde sig et nyt lærested.. DET var hårdt. Hele november og december måned var jeg på rideskolen KONSTANT for at være så meget sammen med hende som muligt.Og så tilsidst kom den frygtelige dag - Birgitte, som hun hed skulle rejse. Vi holdte afskedsreception for hende, og sjælendt har jeg grædt så meget. Da jeg så blev hentet og skulle sige farvel gav vi hinanden det længste knus og hun sagde: Farvel, Signepigen, pas godt på dig selv. Du må ALTID ringe og der kører altså tog til vallensbæk. Du må komme med et kl. to om natten hvis du vil! Og jeg kunne ikke sige noget for tårer.. Snøft det var en hård dag!

Nu snakker hun heldigvis om at komme tilbage her til maj når hun er færdig. Jeg har ikke mistet kontakten.
~Signen~
- med sin næsten-ox spring ex-avlshingst!

-Fjordhesten ER en VARMBLOD!
0
0
Svar på denne tråd

Til...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2005 13:56
Til flickapiien: Jeg går også på tømmerup rideskole og det er Nanna der lige er stoppet !! Synes nu hun var RIGTIG god !!!

Men hver sin mening ;-)
*>LuLu-piien<*
0
0
Svar på denne tråd

Candyfloss
Forfatter: 
Dato:  01-09-2005 14:38
Har prøvet det samme!
For måske 1 måned siden flyttede min ridelærer :-(
Hun havde lært mig ALT det jeg ved om ridning idag, såe...Skal så til at have undervisning af dem der ejer rideskolen...Skal jeg faktisk idag...

Min
Selina
<33

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider