Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Største "bommert" ang. hest :P ..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 15:02
Hejsa alle sammen ;D

Tjah.. Så sidder man her (Er syg :( ) og keder sig.. Og så kom jeg til at tænke på,,, Hvad er din største "bommert" ang heste ;D .. Altså,, det dummeste/"sjoveste" du nogensinde har gjort, nu hvor du tænker tilbage ;D ...

Jeg starter.:

Jeg havde lige fået lov til at passe en fjordhest, på en privat gård (Havde INGEN erfaring dengang),, jeg spørger så om min veninde vil med ud og ride en tur på ham (Hun havde heller ingen erfaring 8-) )

Så os to, ud på en brækmark, og så ellers bare afsted, uden sadel 8-) (Eller det vil sige, ponyen begyndte at løbe :P ) Regn selv ud hvordan det gik ;)

Hmm,, var vel egentlig ik såå slemt.. (Er vel en fornuftig lille pige.. ehm.. :P )

Så.. Lad mig høre, så vi kan få det lidt sjovt :-*

:-D Hilsen Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

Lalala.....
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 15:04
Jeg gør aldrig noget forkert... 8-)

Mvh.
Julie xxx
- nu med Indi Falkon <,3
0
0
Svar på denne tråd

hmm, nej
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 15:14
jeg tror faktisk ikke jeg har nogle, og hvis jeg har kan jeg ikke huske dem! :-D

Malene & Sisi!
{>
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har mange
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 15:21
...Men det værste er nok da mig og min veninde red og hyggede. Min veninde sad baglens på sin part, og jeg skridtede i grime og træktov. Jeg fik lyst til at tage et lille spring, og glemte hun sad den forkert vej :-P Hendes hest ville selvfølgelig med, og galloperede hen og tog samme spring :-@ Den galloperede i vild gallop, og hun fik først stoppet den da den løb hen til stalden :-P :-@

Hun belv rystet godt og grundigt rundt, og det var er mirakel hun ikke faldt af :-) Springet var kun 60 cm, men det er højt når man rider den forkerte vej :-) :-D

Har også avet andre dumme ting, men dem må i hør om en anden gang :-P :-D

>o< Knuzzer fra Rikke & ponyerne >o<
~ I mit næste liv vil jeg spille golf ~
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 17:20

Tja, mig og min gamle veninde, havde engang en oplevelse, hvor hun lige skulle vise "hvordan en indianer hopper op på son hest." Hun kom halvt op, og hang så på siden af hesten :P Jeg udbrød så "Iiindianer!", og det avr jo hylemorsomt :P

Nå, men den rigtig sjove, var engang JEG var "Iiiindianer!". ;D

Min veninde sad på sin hest, jeg skulle op bagpå. Jeg sætter foden i stigbøjlen, svinger mig op, og i det samme træder hesten et skridt frem, så jeg mister ballancen, og falder ned på den anden side af hesten! Eftersom det lige havde regnet, kan I vel nok forestille Jer, hvordan jeg så så ud :P
Nå, men min veninde flækker af grin, og råber så "Iiiindianer!" ;D

Ja det var sgu meget skægt ;D

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Jordbær med mælk???
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 19:06
Jeg var på ridelejr her i 2005 uge 29 (Møns Klint). Så rider vi rundt på banen, og skal så lige ind på midten for at lave en saks. Havde lavet det nogle gange før og det var gået fint. Så skal jeg lave den. OG mens jeg ligger på maven over sadlen får jeg lænet mig så langt frem at jeg ryger ned på jorden med hovedet først. Odin (den pony jeg red på havde stilt sig lige ved siden af en hestepære. Den er ikke ligefrem frisk (fra starten af timen) og der er fluer der flyver rundt om den. Gosh hvor var det pinligt. Alle sad bare og grinede. Også lgiepludselig opdagede en af hjælperne jeg havde @!#$ om munden ;-D Så måtte ned til vandhanen og vaske mig grundigt. Det må sgu da være det mest pinlige der kan ske ;-D
Ditte & Odin
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 19:22
hmm? øhh..? v ikk lii hva d sq være (mig der jo altid gør "alting" rigtigt?)
meen, har en sjov en mæ miin veninde! :
Vi red uden sadel, mig, hende(som vi lii kalder 1)+en anden pii(som vi lii kalder 2)... Mig og 2 vil gerne ta en lille galop før vi skridter af, men d vil 1 ikk... så 1 hopper af sin pony, for at den er nemmere at stoppe hvis den løber med vores... Det går fint nok, og vi kommer så tilbage... Meen, så ska hun op igen, og hun tar tilløb, og får masser a fart på. Hun kommer flyvende op over ponyen, men "fejlbedømte" afsættet, og fløj vidre ud over hesten og ned på den anden side! Med hovedet først! heeh...heldigvis slog hun sig ikk, men miig og 2 var lii v at DØ a grin! :D hold kæwer d var sjovt main!!!! :D :-P
heeh.....
.-Mvh Freja-.

[Nu ejer af den over-skønno, Amina]
0
0
Svar på denne tråd

skvattede af
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 19:31
jeg har lavet mange ting... meeen...
engang var jeg i skoven med min veninde, vi lod hestene styrer, og jeg tullede rundt bagved hende, så går hendes pony i trav, og Silver (min pony) følger efter.
de løber ned under en lav gren, min veninde når at dukke sig, men det gør jeg ikke..
så den rammer mig i maven og ´jeg bliver skuppet bag af hesten ;-D på rigtig cowboys vis.. hi hi

MVH Lise og Oskar!

0
0
Svar på denne tråd

hjgkjlkæ
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 19:53
Årh der er mange! :)

Ehm engang faldt jeg af oven på et skilt, det gjorde liiidt nuller naller.
Så har jeg lavet en så lille volte at hesten faldt på siden med mig på.
Så har jeg glemt at stoppe 1000 gange når hesten refuserer over er spring og fortsat ligeud.
Så har jeg revnet mine ridebukser ved det at jeg skulle vise nogle tøser at jeg kunne gå i spagat (hvilket jeg heller ikke kan!)

Såh er der oss sååå mange historier som jeg ikke lige kan huske nu! heh..

INGEN er jo perfekt :D

Køøs

;-D Serena & Atira ;-D

Så er der ihvertfald ingen hest på isen!
0
0
Svar på denne tråd

♥ Julemandens sukkergris.. ♥
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 20:03
Æhmn ? moi??

jarh.. æhmn .. jo det var endgang da mmoi o mijn veninde var på skovtur... én ponZ! altså vi skirtedes til at ride..! men så spurgte hun om j ville op bag pÅ.. og ja.!

j skulle op på en træ stup for at komme op og (skal siges: DER VAR SNE!) jeg gled ned under ponyen.. surt!! :-P

2) jeg skulle op på ^^^^ den samme pony.. på ridebanen UDEN sadel.. lille som j r o ?høj? som han er 8-) kunne j ikke komme op.. så mijn veninde gav moi en hestesko,, men hun brugte lidt for mange krafter og jeg røg direkte på hovedet ! :-D på den anden side.!! :-D!!

♥ • Kram Laura ? • ♥

♥ • Én latter koster mindre end elekstrisk strøm.. • ♥
♥ • O lysR meR op! • ♥

0
0
Svar på denne tråd

* en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 19:48
Argh.. Gode historier :P ;) ..

Bliv endelig ved ;)

:-D Hilsen Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

Lol...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 19:54

I starten, når jeg skulle op på Buller uden sadel, kom jeg da også op - Og direkte ned på den anden side :P For stort afsæt :P Hold kæft hvor folk grinede - Især da jeg gjorde det flere gange :)

Første gang jeg skulle springe. Der var også et højt spring, til folk med privatponyer og som var ldit mere øvede springryttere. Ca. 120 højt. Ville jeg selvfølgelig ikke tage, da det jo var første gang. Pony havde en anden mening og afsted gik det ;-D Vi kom over ;-D

:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance with the Devil

Medlem og stifter af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
0
0
Svar på denne tråd

mig og min veninde..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2005 14:14
Mig og min veninde hygge red lidt..
Vi kommer igang og har skridt travede galoppered uden sadel, Tralalal det går jo helt fint..

Det skal siges at det er anden gang hun ride på ponyen og kedte den ikk rigtig..

Jeg sætter mig om på krydsed da min hest ikk er krydskilden, min veninde prøver så ogå men da hendes hest såå er krydskilden, den bukker det største buk spring og hun lander så i sadellejet og vi er bare flade af grin,, Det var here Sjovt ;P

:-P (+)Cathrine, Van D´ Og Vi-Tor!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet