Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Juniors forside
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 14:17
Hejsa Juniore ;)

Nu må jeg lige høre jeres mening, nu hvor I hver gang I vil på Junior kommer forbi vores forside.
Synes I det er dybt irriterende eller er I blevet mere opmærksomme på når det blir skiftet billede og der kommer nyheder op osv.?

Har I andre idéer til hvad der kan være/ske på forsiden?

Ang. billedet på forsiden, ville det være en god idé hvis vi fik arrangeret en ugentligt/månedtlig konkurrence blandt billeder?
Dvs at man kunne stemme på et billede, med måneden/ugens hest/pony og det så var på forsiden i en uge eller måned.
Eller skal det bare være at man kan indsende billeder og så vælger vi et nyt hver uge eller måned og sætter på forsiden?

Kom så med nogle gode forslag ;-D Mangler lidt inspiration her, hæhæ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 har ikke rigtigt nogen ideér
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 14:20
men synes godt nok at forsiden er kedelig og lidt irriterende hehe :-d

Men det skal nok blive godt
Hilsen Marlene&Marius

Nyborg rideklub Den dejligste rideklub på fyn
krikkerne Hygge og samvær

0
0
Svar på denne tråd
 
 Marlene
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 14:23
Er nemlig enig, synes godt der måtte ske lidt andet ;)

Fx noget med stævner? Skal vi have en stævne kalender på forsiden? Vi må få lavet noget!

Hvad finder du irriterende og kedeligt specifikt?
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 14:24
Sys da det lyder som en rigtig god ide med sådan en slags konkurrence (Y)




Pandekager med grøn is og jordbærsyltetøj smager godt :-P
~Knus the-horsegirl~
(jeg er bare mig)
♥Hneta♥
0
0
Svar på denne tråd
 
  . . . .
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 14:27
jeg syntes forsiden er lidt kedelig, og smutter hurtigt over den, men alligevel syntes jeg den skal være her :-D
nu modsiger jeg mig selv, hvilket jeg faktisk er ret god til:p

men ellers ikke, men syntes da det kunne være en meget fin idé med at man kunne få sin hest på forsiden (y) :-)


-Nogen der sagde noget?! :-*
0
0
Svar på denne tråd
 
 NYT!!!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 14:36
Sys den er blevet mere spændende! Før vi fik "den lille stormblæser", der gjorde Juniors forside til et mere... Interessant sted, var det godt nok (gaab) et kedeligt sted! Der har jo været det samme i laaaang tid! Men jeg undersøger da forsiden hver dag, for at se om der er kommet noget nyt!

Synes det lyder spændende med en konkurence. Hvor ugens/månedens pony kommer på forsiden i en uges tid (synes en måned er for lang tid, det vil blive for kedeligt i længden!)
Men man kunne evt. lave forskellige konkurencer med hensyn til de billeder. Måske skulle det i en uge være det bedste stævne billde? Bedste fold billede? Bedste hovedbilledE? Bedste billede af hest og rytter sammen? Ja, der er jo uendelig mange muligheder!

Og synes også at det kunne være fint med en stævnekalender! Bare der kommer en masse nyt!

Synes også det kunne være spændende hvis nogen af os juniorer skrev en artikel om noget der rørte os, mht. heste! F.eks. nogen der skrev en god artikel om hvordan det er gået til stævne, og hvad man kan lide ved stævner! Ikke en lille kort artikkel, men en der er noget fyld på, og som fanger os at læse! Der kunne måske også være en der skrev om horsemannship? Eller en der "brokker" sig gennem en artikkel over noget, eksempelvis hvis man synes folk ikke tager deres ponyer seriøse?!

Hmm.. Ved ikk.. Sys det kunne gøre det hele MEGET mere festligt med nogle af de her ting?! 8-)

Mvh.

C H R I S

(y)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 14:46

Jeg synes det er helt fint man skal forbi den. I starten var det irriterende, men man kan jo altid bare skrive http://www.heste-nettet.dk/forum/18/ i adresselinjen med det samme, hvis men ikke gider forbi den :)

Det med en månedlig afstemning, med hvilke billede der skulle være forsidebillede, se det var en dejlig ide :D

Ingen ideer til forsideindhold. Desværre :-/


:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance with The Devil
0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 14:53
Jeg syntes også at det med "forsidebillede" konkurrencen lyder godt! Og også stævnekalenderen..

Rikke
&
♥Skatholm Magic Spotlight♥



ARK
0
0
Svar på denne tråd
 
 konkurrence, stævnekalender
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:09
eller hvad der kunne se smart ud..

Det der er irriterende det er at der ikke rigtigt er noget link til debaforum, hvis du forstår..

Hilsen Marlene&Marius

Nyborg rideklub Den dejligste rideklub på fyn
krikkerne Hygge og samvær

0
0
Svar på denne tråd
 
 sroghbsior
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:21
Hmm.. Ved ikk..

Marlenes forslag kunne da egentlig være meget godt. Altså, hvis der nu var et link fra forsiden, og direkte ind i hyggen?! Det er jo der de fleste går ind!

Mvh.

C H R I S

(y)

0
0
Svar på denne tråd
 
 skal jeg være ærlig??
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:25
kigger jeg aldrig på forsiden.. ej det kan man jo ikke sige men det sker sjældent...

Men det er da en super ide med at der er en konkurrence hvor man kan få sit billede sat ind hver uge...(ikke måned da det så når at blive kedeligt at kigge på den samme hest)...

Det ville ihvertfald få mig til at stoppe op lige og kigge hvad hesten hed og så hvem herinde fra der havde hesten... super ide!!!!


Kramz Og Kyzz Tutte


Grønt er godt for øjnene,
det er briller også,
men dem putter jeg da heller ikke i maden....
0
0
Svar på denne tråd
 
 Respons
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:34
Marlene: Ikke noget link til debatforum? Den forstår jeg ikke?

Zoltan: Se du har fat i præcis noget af det jeg vil ha gang i ;-D Vi vil gerne have mere gang i nyhederne, skulle man evt også tilføje noget fra folk som har været til stævner eller andet...?
Artikler har jeg snakket med Henrik om, og jeg håber meeeget på jeg snart får lov til at lave nogle.
Tror også en uge af gangen vil være bedst, og forhåbentligt vil vi få så mange billeder til konkurrencen at der vil blive brug for at udskifte en gang om ugen ;-D
Der kan som du selv er inde på, være bedste stævne billeder, bedste foldbilleder etc. - men skulle der så også til tider være billeder med andre dyr eller skal vi holde os til heste?

Er jo godt at vi får nogle forslag vi kan få diskuteret igennem, så vi kan få en mere spændende forside!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vrinsk
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:38
Sys det dér med konkurrencen ku vær sjovt... Sådan så a der kom et nyt billede hver uge eller sådan... asså et hovedbillede, stævnebillede, kropsbillede osv. hvis du forstår...

Hmmm... kigger da lii ude i siden for a se om der er kommet en ny afstemning og sårn.,, og så de der nyheder glugger jeg osse på...


;-D MyzZaRH Sasma ;-D


8-) Du ska behandle din hest som du vil ha den skal behandle dig 8-)


Vil hva jeg vil - gør hva jeg ka
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalala
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 17:05
Jeg kigger aldrig på forsiden, når jeg er inde på internettet går jeg bare ind i min foretrukne og trykker på det jeg kalder JHN's hyggeforum.


CHOKOLADEKIKSEN
~ hulaskørter er underlige ~
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode ideer!!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 18:58
Sys det er fint nok at vi skal forbi forsiden...

Ang. billedekonkurrence, det ville være rigtig godt hvis der ugentligt kom en konkurrence...
Men synes vi skal holde os til hestene....

Det er en rigtig god idé hvis der var nogen der ville skrive nogle artikler, især debatartikler som man bagefter kunne diskutere herinde..

Man kunne også lave noget der hed ugens hjemmeside, så hver uge kom der et nyt link til en eller anden hjemmeside om heste som er rigtig god!!!

Sys måske osse der skulle være et link, fra JHN's forside direkte til Hyggeforum. Det er lidt svært at ramme Debatforum ude i siden, da linket ikke er så stort..

Der kunne også godt komme stævneresultater, stævnekalender eller andet på forsiden..

Gode ideer, fedt at JHN bliver mere "uafhængigt"


~Michelle~
Ultralykkelig ejer af de to smukke tøser, Duna og Lady!
"Hvorfor har de gulvtæpper liggende på bordene??"
Citat: mig, sagt for nyligt på en græsk restaurant!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad angår menuen
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 19:29
Jeg synes ikke menuen skal hives mere ind på forsiden, - det ville se dumt ud, menuen vil jeg helst holde der ude.

Er nogle geniale idéer I kommer med og vil til at forme en mail nu og høre de andre moderatore og teknikkerne osv. om det er noget som kan lade sig gøre.

Er dejligt at se så mange komme med forslag til hvordan vi kan få JHN til at skille sig lidt mere ud ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Idéer...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 19:41
Hvor er det sjovt, for lige netop din idé med konkurencen og billedet på forsiden, har jeg selv tænkt på :) Jeg synes at billedet skal være på en uge af gangen, og man så skal stemme om hvilket billede der skal være der.

:D Mvh. Carina :)
~ Dunja & Boy ~

Solgte du en brun NF vallak, født i 94 til en hestehandler i Lille Skensved?! Kig på min præs. Kender du noget til ham? Kontakt mig.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forresten...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 19:42
Så kunne man gøre sådan, at man også skulle skrive en lille tekst til billedet, eller fortælle lidt om ponyen/hesten osv. :)



:D Mvh. Carina :)
~ Dunja & Boy ~

Solgte du en brun NF vallak, født i 94 til en hestehandler i Lille Skensved?! Kig på min præs. Kender du noget til ham? Kontakt mig.
0
0
Svar på denne tråd
 
 kbk.kuv
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 23:28
Rollo - Synes ikke det ville gøre noget at der kom billeder ind af andre dyr nogle gange. Så længe det ikke bliver billeder af hunde, katte, marsvin, kaniner osv hver uge. Så måske lave et emne der hedder "bedste billede af en ikke-hest?!" :P

Men ved ikke.. Det er jo trods alt en "heste-side".

Mvh.

C H R I S

(y)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang. billederne
Forfatter: 
Dato:  10-05-2005 10:06
Nu kan vi jo om ikke andet så starte med hestene ;) Kunne da være hyggeligt at lave en hunde/katte/anderledesdyr uge også ind i mellem.
Godt nok er vi en hestesite og det skal vi holde fast i, men derfor kan vi jo godt vise vores andre interesser :)

Nu har jeg smidt en mail af sted til teknikken, Henrik og de andre, så må vi se hvad de siger - om vi er for krævende ;-D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider