Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Underholdning-sidste skoledag
Forfatter: 
Dato:  07-05-2005 00:34
Er der nogen der har forslag til en form for udnerholdning sidste skoledag?
Vi vil gerne lave noget der ikke er lavet på vores skole før, og vi gider ikke et eller adnet emd at spille fodbold mod lærerne.
I forvejen har vi aftalt at skulle klædes ud som hulemennesker, hele klassen. Derudover er der jo karamelkast. Og så har vi gaver til alle lærerne, personlige gaver som er sjove hver især, fordi de har noget emd vores lærere at gøre og sådan. Til underholdning har vi indtil nu at vi skal lave et "stykke" med en parodi på alle lærerne. Men vi mangler ligesom noget? Gerne noget quiz af en art, hvor der er mulighed for at give lærerne vand som strafpoint :D
Har I nogen forslag?
HVad laver I selv?

-applecheeks


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa......
Forfatter: 
Dato:  07-05-2005 00:52
Sidste skoledag... jah den nærmer sig jo...

På vores sidste skoledag har vi lavet det så:
- ALLE der går ud SKAL klædes ud
- Vores lærere skal se'fø'li' klædes ud
- Karamellerne skal kastes
- Konkurrencer for de mindre elever (hvem der hurtigst kan spise "snørrebånd." Finde karameller i noget ulækkert, hvem der samler mest karamelpapir o.lign.)
- Frivillig fodbold mod lærerne til sidst
- Scenen er din - Lærere mod elever (eleverne vinder klart... Der bliver så samme kategorier som i fjernsynet.. Lærerne får se'fø'li' IKKE tid til at øve... og de aner ikke at de skal det:-D skal nok blive sjovt...

Udover det ved jeg ikke lige om vi også skulle dele "premier" ud til lærerne (årets et-eller-andet) da vi mener at de små elever synes det er kedeligt.

Vi ville så også gerne have noget vand (slet ikke til at kaste på de andre >o<...) men vandet bliver sgu slukket... Skulle ellers have udstyret vores 2 "bodyguards" med det, så de kunne kaste vand på de små møgunger, som står og kaster karamellerne op i hovedet på os igen.

Ellers kan jeg ikke lige huske hvad vi har aftalt...

~*QnUz MiG*~
Livet er farligt - Man dør af det.

Det er menneskeligt at fejle - det er bare åndsvagt at blive ved
0
0
Svar på denne tråd
 
 vores sidste skoledag er helt anderledes...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2005 10:01

først spiser man morgenmad med lærerne

så viser man "revy" hvilket i vores tilfælde vil foregå som et awardshow. Hvor vi både har dansenumre skuespil, sang, VIPlogo, reklammer (tro mig de ER sjove", Zulu mand, værter, nomineringer og takke lærene med gaver... weee skal faktisk være vært.. huhu

så er der karamelkastning hvor vi også giver skum og smider folk i et kæmpe vandbassin

Og så tilsidst plejer man også at skulle spille fodbold eller lign. men vi lave staffet - altså sækkeløb og kartoffelløb og alt den slags mod lærene... total griner....

efter det er vi færdige på skolen, med det er en helt anden historie :-P

KØS ;-D
*Gajolen*
og
Fiona



- Man er jo SRINGRYTTER (y)

Det er altid en god idé og tag et smut ind på min præs. og se ALLE mine flotte billeder!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 16:46
Min klasse vil lave sangen "Drengene fra Angora - kun minderne tilbage" og "omskrive den"

dvs:
Så fucking hot at gå på højskole
Det styrede for hårdt
Ja det var bigtime
Så ryst din røv til
det var så fedt
Så fucking hot at gå på højskole
Lavet om til eks:

Så fucking hot at gå på østre
Det styrede for hårdt
Ja det var bigtime
Så ryst din røv til
det var så fedt
Så fucking hot at gå på østre.

^Vi går på østre skole ;P. Og så skal vi lave hele sangen om til noget vi har oplevet :]

Malle og Lurifax og Nu også Mysla.. Teamet fra Skovfryd..



The best pony in the world: Lurifax :D!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 svar på såørgs
Forfatter: 
Dato:  10-05-2005 11:22
JEG HAR EN SUPER IDE. mEN FORTÆLLER JEG FØRST HVORDAN VI GØR DET.

- først morgenmad med lærerne. Vi er klædt ud.
- Så kastes der slik fra taget og vi uddeler årets bitch og årets lærer og sådan. mens vi overrækker dem beviser får de vand og vi kaster van´dballoner ud over hele skolen.
- SÅ KOMMER DET FEDE.

- det er noget nyt vi har fundet på. vi plejer bare at spille fodbold og vandkamp. men i år gør vi noget mere.
Efter slik laver i staffetter for lærerne. de plejer altid til idræt inden jul og sommer og sådan at lave de mest skodlege hvor vi skal slæbe hinanden rundt om en pæl på tid og sådan noget træls noget køre trillebør med dem, så nu laver vi det med dem. noget vildt "ondt" så bliver der fodbold.

og vandkamp under det hele.


Hej. Jeg er Rebecca på 15 år. Jeg træner natural horsemanship og klassisk dressur efter Bent Branderup!

Tag den tid ting tar' så ting tar' mindre tid!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider