|
|
| Trøjer - update |
|
|
Undskyld jeg tillader mig at lave endnu et indlæg, men de to andre er helt blandet nu. Så ville lave en update.
Jeg har fundet et firma, http://www.tryksenogco.dk/
Som vil lave 10 sweatshirts for 1000kr.
Vil høre dem om hvis man bestiller flere om vi kan få mere rabat og hvordan og hvorledes med de tryk vi vil have på. Og hvor lang tid det vil ta' at få dem lavet!
Indtil videre har jeg 25 som er interesseret i en trøje - det er ikke for sent at trække sig ud eller melde sig på
Søde Lucky&Miss Beauty
~ - LovePhoebe- ~
*-:-Nanina&Malou-:-*
Zafir-pigen
Theis
evt. mig
*Flicka*
Antonia&Askepot
Monah
love-yankee
Rikke (Dondi)
Celia-Hrina – vil gerne tegne
Stine_Columbine – vil gerne tegne
Team Pip (Helena)
mAjA?!?
Charlotte m Oliver
Rollo
Stina (M&R)
Frosser1
Amandus + Gade<33
#¤Action¤#
Impulshe
Cecilie Elsker Betonie 
Cille...!!
Tulle&Sasha
Sig lige til hvis nogen er på to gange ik'
Er der nogen som har fået tegnet noget? Eller har en idé til noget andet tryk vi kunne få på ryggen?
Har desværre ikke fået fat i nogen fra HN, har skrevet til fiesta da hun er den voksne som står for JHN kan jeg se.
Noget andet er, hvad vil folk hellere have en t-shirt? Det kan gøres til 399kr for 10 stks - dvs. 39kr pr t-shirt!?
Jeg vil skrive til firmaet nu.
. Rollo .
Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi
Msn; grislingano@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hadr og find en overskrift!!! |
| Forfatter:  |
mAjA?!? |
| Dato:  |
05-01-2005 16:41 |
|
HeiZa....
Øhhm tja..... Kommer bluserne til at koste 100 kr stk. eller hvad??? For hvis de gør sååee syz jeg vi sku ta t-shirtsne... Ejhh ved det ikk det er måske bedre med swetshirtsne??? Ved ikk?? D r op t jer andre..!
Qnuzzzz mAjA og Stuntdine OX HeaRtZ and ZtaRz aRe FlyinG arOundD Uz MayBe ItsZ BecAusE We areE TwO sMall HeartzZ aND TwoO SmaLL Ztarz?!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej..... |
Anne Katrine |
05-01-2005 16:45 |
|
....Jeg kunne også godt tænke mig en trøje, men jeg er sådan set "hip som hap" med om det skal være en bluse eler en t-shirt........
Vil du skrive mig på listen????
KiSsEs FrOm AK and *Cute* CANSO.
-Husk! At behandle dine dyr ordenligt. Jeg afskyr mishandlere. Dyr er levene væsnener. Og de har også følelser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| T-shirt...... |
|
|
Det er noget af en dyr omgang for en trøje, så måske en bedre ide med T-shirt??? Vores brugernavn er jo det der skal stå på bluserne, men kan jeg ikke kun hedder Frosser? I stedet for Frosser1?
DRESSUR SADEL KØBES STR 17" MÅ HØJST KOSTE 4000 KR!
DÆKNER SÆLGES FRA STR. 115!Kender du ham??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Priser |
|
|
Ja trøjerne koster jo så 100kr pr styk og t-shirts 39kr pr stk, er en prisforskel på 61kr :/
Men hvis der f.eks. er 10 som vil have t-shirts og 10 som vil have trøjer så er det jo op til dem  Eller nogen som måske vil have begge dele!?
Tager vist kun en uges tid stod der.
Hvad angår navn osv. - jeg laver en bestillings seddel som I skal sende til mig, og der skriver I hvilket navn osv. i vil have på trøjen (Så lad nu være med at skifte RS navn inden )
Mange siger "vi vil gerne hvis trøjen bliver flot" - jeg kan jo ikke vise noget decideret billede af trøjen :/ Men kan vise logoet som kommer på ryggen (Når vi engang finder et) og så har firmaet måske et billede af selve trøjen det kommer på.
Men, vi mangler stadig tegnere - i den grad. Eller bare forslag til hvad vi skal have på trøjen!!!
Nogen må da have nogle idéer
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålålålå... |
Maxxii<3 |
05-01-2005 19:05 |
|
Hvordan betaler man?
Kys Camilla.. - Gud bevare Danmark! -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billede |
|
|
Hvad med et fra hestegrafik.dk? Der er mange flotte billeder derinde...
f.eks.
Selvfølgelig skal de 2 nederst ikke bevæge sig
Men sys også den med hestenettets logo er god
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Update |
|
|
Betaling; Ang. betaling, jeg ved ikke om firmaet skal have betaling først - men jeg vil som sagt lave en endelig bestillings seddel hvor folk skal skrive hvilket navn de ønsker på trøjen og deres adresse osv. (Mht til at give jeres adresse ud, I kan få min adresse at sende sedlen til eller evt få jeres forældre til at ringe!)
Men, jeg har fået svar fra det firma jeg skrev til - wow de er hurtige.
Svar fra Brian Larsen, Tryksen & Co;
Hejsa
Tak for din mail.
Vores tilbud med 10 sweatshirts gælder kun hvide sweatshirt uden hætte. Men
det er dog muligt at bestille både 5 sorte og 5 hvide. Trykfarver bestemmer
i selv men det har en betydning for prisen hvis i vælger forskellige farver.
Priser inkluderer altid et tryk som er ens på alle. Dvs. hvis i vil have
forskelligt navn på hver trøje har det igen en betydning for prisen da vi så
skal starte op 10 gange. Husk også at prisen på sweatshirts er ex.moms.
Men jeg vil give jer et tilbud som er rigtig godt...Hvis i skal have
forskelligt navn og ens tryk på ryggen, 5 hvide og 5 sorte sweatshirt kan vi
tilbyde jer det for kr. 130 inkl. alt pr. stk...dog ikke evt. forsendelse.
Ser frem til at høre nærmere...
Mvh
Brian Larsen
Tryksen & Co
Altså, kan det komme til at koste os 130kr pr sweatshirt i enten sort eller hvid - hvad siger i?
Jeg vil selfølgelig få en bekræftelse på ordren, ingen skal føle de kan risikere at blive snydt. Jeg gider bare heller ikke bestille 25trøjer og så skulle af med 3000kr og ingen vil have dem alligevel  Det er derfor jeg godt gad have en fra HN til at hjælpe :/
Flicka; Hm det skal kunne være på et A4 ark? Kunne du prøve at ta bare hesten og så skrive enten oven eller neden under med "fed" lige skrift "JHN" ? Bare som et forsøg på hvordan dét ville se ud.
Frosser; Araberen tror jeg er for utydelig til at den ville blive pæn :/ De bevægende er lidt for svære at få på en trøje  Desuden skal vi spørge hestegrafik.dk om tilladelse så.
Men, har jeg glemt noget?
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmhm... |
Theis |
05-01-2005 21:47 |
|
Jeg ved ikke hvad jeg er emst til, t-shirt eller trøje. T-shirt kan man jo have på både når det er varmt og koldt (Hvis det er koldt, kan man jo bare have den uden på en trøje  ) Men der er ikke meget fedt ved at rende rundt med en trøje om sommeren, til diverse arrangementer. Til gengæld er der noget rart ved en trøje 
Jeg tror jeg er lidt til begge dele  Så her kan det være ligemeget hvad det bliver
Jeg går stadig ind for den postkasserøde hest  Den er lidt HN´s "varemærke" 
Mvh. Theis ~ En rigtig hest har 4 ben...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tshirt eller trøje |
|
|
Vi bestiller så snart vi kan blive enig om;
Farve
Tshirt eller trøje
Logo
Jeg mener det tager en uges tid - står der på deres hjemmeside.
Okay hvor mange går ind for vores lille røde HN hest til ryggen?
Og hvad vil I have? Tshirt eller trøje?
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Rollo.... |
Theis |
05-01-2005 21:59 |
|
Okay så...
Trøje
Sort
Postkasserød hest (HN´s logo)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
*-:-Nanina&Malou-:-* |
05-01-2005 22:02 |
|
Jeg stemmer for en sweatshirt som er sort... Jeg synes det er en god ide med det billede som *Flicka* foreslår... Jeg har heller ikke noget imod at betale 130kr...
*-:-Nanina&Malou-:-* *** **Et Nyt Team På Vej Mod Nye Mål** *** ***Msn: nanina2@hotmail.com, bare tilføj mig***
| *Pas på Velin, for nu kommer verdensmesterteamet: Nanina&Malou & Selma&Agnes på banen!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ? tegn |
Tulle&Sasha |
05-01-2005 22:12 |
|
Hmm.. Jeg syntes..
Trøje (eller t-shirt? Er FULDSTÆNDIG ligeglad..  )
Sort
Postkasserød hest (HN´s logo)
Tulle&Sasha! Behandel dyr, som du vil ha at de skal behandle dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er stadig 100% med.. |
#¤Action¤# |
05-01-2005 22:13 |
|
Stemmer også for en sort sweatshirt det er aller mest praktisk..hehe
Og sys a ideen med den postkasserøde hest er go..hehe
HAr heller ikk noget imod a give 130 for den, de er jo givet godt ud...hehe sys oz at det kunne være vildt fedt, hvis vi kunne kende hinanden til arrangementer og sådan ( f.eks hest og rytter messe) hehe...
#¤Danmarksmester i tågesnak¤# Personbeskrivelse:A llermest Cool?? Tosset Irriterende Og en KÆMPE Nød!!!!Kender du Fox Trot?? Ta en kigger på min præs og fortæl hvis du har set ham!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ? tegn. |
Tulle&Sasha |
05-01-2005 22:14 |
|
Hvis der er vores brugernavn vil jeg ikke have "Tulle&Sasha" til at stå der.. Vil bare gerne bare hedde "Tulle" måske "Tulle Greiner".. 
Tulle&Sasha! Behandel dyr, som du vil ha at de skal behandle dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg vil... |
|
|
Trøje
sort
Hn´s logo (Den lille røde hest)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Jeg syntes: |
|
|
Jeg vil godt være med (bestille), men tager du dem så hjem til dig, og så sender ud? Hvad bliver portoen?
T-shirt
Sort
Rød hest(HN logo)
Bliver det til noget med at skrive navn på? For hvis det er, vil jeg da hellere hedde Line Fabæch Jensen, eller bare Line der på.
Vh Line og hypperne. ♥Darling♥-♥Queen♥´ Min hjemmeside|Min arto Man kan aldrig vide, hvad bier tænker. - Peter Plys -
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Okay...! |
|
|
Altså, det bliver en sort trøje med vores HN hest (Hvis jeg får lov af HN til at bruge den!)
Jeg vil skrive til firmaet ang. hvornår vi skal betale. Men trøjen vil komme til at koste 130kr og nok også + porto da jeg ikke tror at de vil sende trøjerne ud til 25+ forskellige mennesker så derfor vil jeg bede dem sende til mig... Nogen som har tvivl om det?
Jeg vil gerne bede alle dem som ønsker en trøje om at sende en bestillings seddel til mig, enten pr mail eller rigtig post - bestillinger herinde vil jeg ikke bruge, det er for at have 100% styr på det.
Bestillingen vil blive endelig! Altså, du skal have din far/mors/værges eller egen tilladelse til at købe den her trøje og betale for den. Jeg vil ikke stå med 25+ trøjer og ingen der vil have eller betale dem
Bestillings seddel;
Fulde navn;
Adresse;
Ønsket navn skrevet på trøjen;
Hvis I vil sende med rigtig post så skriv til mig, så sender jeg min adresse. Det er måske rarest for jer og jeres forældre - så I ved hvor jeres penge ender
Jeg vil som sagt lige skrive og høre firmaet ang penge og om de vil lave 25+ trøjer i sort til de 130kr pr trøje.
Noget jeg mangler at sige?
Min mail er stadig, chanell@rollopigen.dk
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang billedet |
|
|
Kom til at tænke på - skal vi kun have den lille røde hest eller også det der "heste-nettet" med? Eller skal vi i stedet skrive "Junior" over f.eks.?
Og hvor stor skal hesten være på ryggen?
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| hvis..... |
|
|
Hvis T-shirtsne koster 40 ku jeg da os være interreseret i sådan en...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tshirt og billede |
|
|
T-shirten er godt nok billigere, men er bange for at der skal være mindst 10 som vil have en tshirt før vi kan bestille dem.
Billede; Jeg har skrevet til Lisbeth nu og spurgt om vi må bruge billedet og hvis vi får lov skal vi nok have "heste-nettet" til at stå der på.
Men ellers har Clarina lige vist mig en utrolig flot tegning af en pony - kan du ikke lige ligge den ind? Den er da bestemt også en mulighed!
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| evt logo ? |
|
|

og
sad lige og lege lidt med billderne (;
I hope you like it ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo.. |
|
|
Hva med Str og såån?
~QnuxR Cecilie!~
~Elsker Betonie, Min Hvide Dulle.. ;P~
Mrscille@hotmail.com <-- Add' Bar'.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cecilie |
|
|
DOH! Du har ret  Hvordan kunne jeg overse det. TAK! Godt andre kan bruge hjernen når jeg ikke kan åbenbart
Husk selvfølgelig også at skrie den ønskede str når I bestiller!!!
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe.. Rollo.. |
|
|
Jeg har liie skrevet en mail..
Det var så lidt..
Det var min moar der spurgte ''hva for nogl størelser har de så?''
Jeg havde heller ikk tænkt på det..
~QnuxR Cecilie!~
~Elsker Betonie, Min Hvide Dulle.. ;P~
Mrscille@hotmail.com <-- Add' Bar'.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hey rolle;0) |
|
|
Hejsa...
jeg vil ik ha en trøje,(jo jeg vil godt!) men jeg må ik give min adresse ud!! så bare slet mig fra listen!!
Knuzz, Den skøre yankee-freak! hæh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| love-yankee |
|
|
Kunne godt regne ud nogle ville have problemer det det emne... Du må heller ikke hvis jeg sender dig min adresse? Dine forældre kan evt ringe hvis det er?
Har indtil videre fået 3 bestillinger :/ Springer folk fra nu?? Vi var over en 100 stykker...
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| love-yankee |
|
|
Kunne godt regne ud nogle ville have problemer det det emne... Du må heller ikke hvis jeg sender dig min adresse? Dine forældre kan evt ringe hvis det er?
Har indtil videre fået 3 bestillinger :/ Springer folk fra nu?? Vi var over en 20 stykker...
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo....... |
|
|
.. Jeg er frisk, snakker lige med min mor om det i aften
..|Chester|/ViXen.. Mark Elsker Mig <3 Musse <3 msn; Chester89_14@hotmail.com  homepage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| . Uuh ö ? |
Line og Skjòni |
08-01-2005 00:22 |
|
Hmm. Jeg synes det lyder fint med sådan en trøje.
Men har lidt spørgsmål.
Er det en hætte trøje?
Skal der være en lille udgave af den røde hest og så ens navn under foran i et hjørne, eller?
hvor stor bliver mærket bag på?
SKAL der stå heste-nettet?
Det var hvis det indtil videre.
♥Knus Fra Line og Skjoni♥
En Race der kan tølte og passe En Race der kan en masse En Race der gør mange hjerter bløde En Race der kan være åh så søde Ishyp, ismule, du kender den nok bedst Som islænderen, MIN slags drømmehest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeey.. |
|
|
Jeg er stadig frisk tror jeg..
Men jeg vil ikke have en Trøje da jeg har masser.. Men har næsten ingen t-shirts.. Såå.. Hvis du kan finde nok med interesse for t-shirts vil jeg gerne ha sårn en.. Jeg tænkte lidt på at tegne et logo i hånden og sende, så lisom sætte både små,store flotte, osv. ponyer/heste-hoveder på logoet, nærmest (ind-i-hinanden)..
Bare skriv hvid det blir til noed..
~Cherlina~ The best in your live <3 -can be the worst ! Love you Hrina, evarh <'33 !
*znugge*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøjer og spørgsmål |
|
|
Line og Skjóni;
Er det en hætte trøje?
Nej desværre ikke, det er bare en sweatshirt - jeg ville gerne have haft en hættetrøje selv.
Skal der være en lille udgave af den røde hest og så ens navn under foran i et hjørne, eller?
På ryggen af blusen kommer er større tryk af den røde hest og foran på blusen i en side foroven kommer ens navn til at stå.
hvor stor bliver mærket bag på?
Det ved jeg ikke endnu. Skal hae tilladelse til at bruge billedet fra HN, (Lisbeth er på sagen ), og så skal jeg sende det til ham fra firmaet som jeg har snakket med om bluserne.
SKAL der stå heste-nettet?
Jeg har som sagt skrevet til Lisbeth som har lovet at finde ud af om vi må bruge HN hesten - men der skal nok stå "heste-nettet", det er jo deres logo og når vi vil låne det...
Celia-Hrina; I er vist 2 som helst vil have en t-shirt, så hvis I kan finde 10 mere, hehe.
Noget helt andet er. Jan Petersen kom med en idé til os. Man kan købe nogle ark som man kan printe på - dvs vi kunne købe disse ark og printe logo og navn ud og så selv stryge på den trøje vi vil.
Man kan købe 5 ark for 100kr og så selv købe/finde en bluse til det.
Måske det var en idé i stedet? Jeg har ingen erfaring med det selv, om hvor holdbart det er. Og om hvordan det vil komme til at se ud på en trøje - men Jan Petersen mener vi sagtens kan lave det på en trøje.
Var jo også en mulighed?
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdfgdfgdf |
|
|
Sorry, men gider ikke selv at betalt 100,-kr for det. kan da lave det her hjemme selv 
♥Mig og Low Länder er et perfekt par. Vi har tingne i vores hule "hånd".. Suum + Low =Tvillinger ♥.
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!! |
|
|
Jeg vil hellere have en trøje hvor det er trykt på i forvejen, da jeg, af ejen erfaring, ikke bryder mig om det der med at stryge det på, da det heller ikke er vidre holdbart!
Hvad størrelse form skal man bestille i?
Altså 12-14, str.12 eller small?
Jeg køber mig en trøje og sender mig bestilling hurtigst muligt, når jeg har fået svar, hvis det altså bliver en trøje hvor vi IKKE selv skal stryge det på!
Hsr fået lov af mine forældre
Qnuz Flicka  CHAMPIONATLISTEN 2005! dressur resultater sendes til mig!! Husk altid at smile! Det får folk til undre sig over, hvad du har gang i! Max
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig med Flicka |
Theis |
08-01-2005 18:21 |
|
De der hvor man selv stryger på, bliver ikke så kønne  Og de skaller af efter et par vask...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sorry !! |
Cille...!! |
08-01-2005 19:10 |
|
Jeg skal ikk ha en trøje alligevel, min mor har lii sagt at vi ikke skal til Herning.. Det er fandme nederen ! men sådan er det jo..
Så jeg vil gerne melde mig ud !
Jeg spiser ikk morgenmad, fordi jeg elsker dig.. Jeg spiser ikk middagsmad, fordi jeg elsker dig. Jeg spiser ikk aftensmad, fordi jeg elsker dig. Jeg sover ikk om natten, fordi jeg er så pokkers sulten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mere... |
|
|
Jeg er helt enig, foretrækker også langt en trøje hvor det er trykt og man ved det holder!  Så skal vi ikke holde os til det?!
Det "heste-nettet" skal vi nok beholde - har ikke hørt mere fra Lisbeth : / - men vi kunne evt. tilføje "junior" i samme stil nedenunder?
Husk nu! Den bestillings seddel i sender til mig, er den endelige! End of return!
Jeg vil hurtigst muligt finde ud af det med penge, evt om vi bare hver især skal overføre til firmaet eller hvordan vi gør det.
Og igen, hvis i selv eller jeres forældre føler sig tryggere ved det - er I velkomne til at få min adresse og/eller tlf nr
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| penge....... |
|
|
vil meget gerne høre nærmere om hvordan du(Rollo) får pengene.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Heeey... |
|
|
Jeg skriver igen.. Hehe..
Jeg ville også have en trøje.. Men jeg har bare massere.. Så vil hellere have en t-shirt..
Min veninde vil også gerne.. Hun hedder lil-psyko herinde..
~Cherlina~ The best in your live <3 -can be the worst ! Love you Hrina, evarh <'33 !
*znugge*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Undskyld |
|
|
Har haft lidt travlt med arbejde.
Godt, penge; Firmaet vil have penge via bankoverførsel. Så, jeg håber meget på de vil være med til at folk hver især overføre penge direkte til firmaet - dvs de ikke skal ind om mig først og sendes samlet.
Jeg har ikke hørt mere fra Lisbeth ang hn hesten - vil skrive nu.
Bestillinger bedes stadig sendt til; chanell@rollopigen.dk
Har ikke fået særlig mange :/
Trøjerne kommer som sagt til at koste 130kr!
Dernæst kommer desværre, porto.
Alle trøjer vil blive sendt til mig - firmaet betaler IKKE porto (Jeg skal nok betale den fra firmaet til mig.)<(i>
Så I må jo gå sammen, jer der kender hinanden kan få alle trøjer sendt til ét sted... Nogen kan få den til Hest & Rytter hvis I vil - eller hvordan vi nu får det afviklet.
Min msn står i min signatur - i må gerne tilføje mig, men vil I så ikke lige skrive jeres HN navn til mig - så jeg kan prøøøve at holde styr på hvem er hvem! 
Vil lige skrive til Lisbeth, men firmaet venter på at jeg sender vores HN billede for at se ang str på ryggen osv.
. Rollo .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil også! |
Christina Steenfos |
12-01-2005 22:13 |
|
Hej!
Jeg synes det er et alletiders initiativ det med trøjerne.
Jeg vil gerne bestille en sort sweatshirt i str. M eller 16 år.
Synes det er fedt at logoet kommer på, håber bare at man kan få sit eget navn/hestens navn på brystet.
Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo... |
#¤Action¤# |
13-01-2005 19:49 |
|
Harj Rollo..
Kom til a se a jeg bor VILDT tæt på dig, så ved ikk om jeg eventuelt kan hente min i stedet for a den ska sendes det korte stykke vej???
Mrs jones Danny, Dougie, Harry and Tom...see ya in London!!! McFly 4 Ever 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhmmm |
TineJunker |
13-01-2005 21:35 |
|
Rollo: Tror du ikke du kan snakke med ham om et bedre tilbud, hvis altså der er flere som melder sig til?
Det bliver ret mange penge hvis der f.eks er 20-25 eller måske flere, som gerne vil have en bluse.. Så er prisen måske lidt vild.. -Men nu må du se hvor mange som melder sig til..
Jeg tvivler lidt om jeg skal have én.. Sys det hele er lidt forvirrende ?? Giver du ikke noget mere up-date når du ved mere.. ??
Godt nogen tager intiativ til sådan en "brilliant idea"!!
Mvh. Tine..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så var der svar :) |
|
|
Christina Steenfos: Er du ikke sød at sende din bestilling til; chanell@rollopigen.dk
Og jeg skal bruge;
Dit rigtige navn og efternavn;
Din adresse;
Hvilket navn du vil have på blusen;
Hvilken størrelse;
Du er velkommen til at skrive og få min rigtige adresse først hvis det er tryggere end at sende din adresse til "en vildt fremmed" - du er selvf. også velkommen til at sende den med rigtig post.
#¤Action¤#: Ork du bor jo lige ude i Løsning - du er da velkommen til at komme og hente den  Kan være du skal se tykke-Chanell også så
TineJunker: Han har faktisk allerede lavet et ret godt tilbud til os :/ I og med vi vil have 2 tryk og det ene er forskelligt fra trøje til trøje. Desuden har jeg slet ikke fået noget nær de 20+ stykker bestillinger som var interessede i trøjerne fra starten af - er også helt okay at springe fra. Synes godt nok bare det er ærgeligt :/ Og vi SKAL altså op på 10 bestillinger for at det her kan lade sig gøre.
Generel update;
Jeg har skrevet til Lisbeth, hun troede Henrik havde skrevet til mig - hade han sagt han ville. Så nu venter jeg på svar derfra *suk* 
Jeg har skrevet til firma hvad vi gør ang penge og størrelser - så venter på svar derfra også.
Igen - skriv endelig her, på msn, mail - whatever  Hvis I har nogen spørgsmål eller tvivl.
Hvis jeres forældre ikke er helt glade ved I giver adresse ud er I som sagt velkomne til at få min adresse + tlf nr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo... |
#¤Action¤# |
14-01-2005 19:48 |
|
Heii...
Det lyder godt, sys jo oz det var lidt spild a både tid og penge hvis den skulle sendes de få km..hehe 
Vil da gerne se hende..for ca 2 mdr siden stod min oz i horsens (lund) hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mennekser |
Amandus... |
14-01-2005 21:03 |
|
Syntes at du lavet et indlæg hvor vi skriver vores navne som vi gerne vil have der ska være på..
Amandus Ballerup ridecenter<3 Lundblad<33
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dem jeg har fået fra |
|
|
Dem markeret med fed er dem jeg har fået bestilling fra.
Søde Lucky&Miss Beauty
~ - LovePhoebe- ~
*-:-Nanina&Malou-:-*
Zafir-pigen
Theis
evt. mig
*Flicka*
Antonia&Askepot
Monah
love-yankee
Rikke (Dondi)
Celia-Hrina
Stine_Columbine
Team Pip (Helena)
mAjA?!?
Charlotte m Oliver
Rollo
Stina (M&R)
Frosser1
Amandus + Gade<33
#¤Action¤#
Impulshe
Cecilie Elsker Betonie
Cille...!!
Tulle&Sasha
Det er jo ikke mange  I forhold til hvor mange som er på sedlen.
Har folk fortrudt?
Ikke set indlægget?
Skal vi bruge længere tid på at folk skal snakke med forældre/checke penge/osv.?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okai, Okai, Okai ?? |
TineJunker |
14-01-2005 21:26 |
|
Jeg skal bare lige fatte det her ordenligt !!
Jeg bestiller en bluse, overfører penge til firmaet, betaler 130 kr + porto og den bliver sendt til mit hus??
Mvh. Tine..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TineJunker |
|
|
Du skriver en bestilling til mig.
Når jeg engang får samlet alle bestillinger vidresender jeg dem til firmaet.
Derefter skal du overføre pengene til mig eller en bag HN - firmaet kan ikke modtage penge fra flere steder da de så ikke ved hvor de skal sende fakturaen til - jeg spurgte idag : /
Det med pengene er jeg ikke så glad for. Vil føle det lidt ubehageligt at folk skal for en stund overlade deres penge til mig, derfor prøver jeg at få en fra HN til at hjælpe mig.
Trøjen koster 130kr - porto fra firmaet og til mig, betaler jeg.
Men porto fra mig og til jer - betaler I selv!
Medmindre i som fx Action kan hente den enten her eller på en anden måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm...... |
rolig-muzze |
15-01-2005 15:39 |
|
Hmm... Hvad er det lige for noget trøjesnak ?
har åbenbert ikke heeelt fulgt med her på dte sidste ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rolig-muzze |
#¤Action¤# |
15-01-2005 19:45 |
|
Det er Rollo der har fået en genial ide´, med a vi kunne bestille nogle trøjer hvor vi så får skrevet jhn navn på og så et logo bagpå...sådan så vi kan kende hinanden til f.eks Hest og rytter messe i herning...
Hun har snakket med et firma som godt vil give lidt rabat, men det står der mere om lidt længere oppe..hehe
Sys det er en kanon ide´....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nixnix |
|
|
Nix lille indlæg!! DU har IKKE lov at komme om på 2. side hvis JEG skal bestemme!
Og det har jeg tænkt mig!
(  )
Qnuz Flicka  CHAMPIONATLISTEN 2005! dressur resultater sendes til mig!! Husk altid at smile! Det får folk til undre sig over, hvad du har gang i! Max
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aiiii???? |
#¤Action¤# |
16-01-2005 20:03 |
|
Hva for et indlæg? hva for en anden side??¨
hehe tror vidst jeg er lidt fatsvag.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Action... |
|
|
Tror Flicka mente at vores indlæg med trøjer ikke skal forsvinde fra side 1
Og er jeg nu enig i - med 6 bestillinger :/ Så skal folk altså til at rubbe neglene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal |
|
|
lige have snakket med min mor, men jeg er stadig med. Tror nok at resten af Team Pip også vil være med, skal lige høre dem. Du får bestilling eller afbud inden weekenden.
TEAM PIP - Teamet for ryttere med forelskede heste!
~Medlem af klubben for mennesker med tossede RØDEknaldperler~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo.. |
#¤Action¤# |
17-01-2005 20:00 |
|
Hehe du har nok ret, er bar ikk så genial til a regne ting ud..hehe tror jeg har en del blondine gener.. 
Anyways sys jeg heller ikk adet ska forsvinde..hehe
Er der kun 6 der har bestilt?? det sys jeg er lidt lidt, hvis man kan sige sådan??
Der må da være andre der var interesserede, har snakket med nogle a mine venner om det (altså ryttere) og de sys da det var en kanon ide!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Action... |
|
|
Ey, INGENTING galt i at ha blondine-gener  Specielt ikke når man som mig er komplet blondiner inkl uklogt-syndromet
Håber da også nogle flere vil bestille. Overveje at lave et nyt indlæg med bestillingssedlen i og en sidste dato! Håber da vi blir 10 stykker, ellers ka det ikke lade sig gøre...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| btw.... |
|
|
.. vil gerne have t-shirt
..|Chester|/ViXen.. Mark Elsker Mig <3 Musse <3 msn; Chester89_14@hotmail.com  homepage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo... |
#¤Action¤# |
18-01-2005 19:39 |
|
Hehe okai så er jeg da ikk den eneste.. 
Min kusine er os blondine, men har lige fået farvet det brunt, hun foreslog a jeg fik mit afbleget, da det så ville passe mere til mig...øhm..
Ja det kunne da være godt hvis der var nogle flere der ville melde sig til, der var jo os så mange der havde skrevet sig på i starten, hvor er de henne??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trøjer |
|
|
Hej.
Er der ikke et billede eller en hjemmeside, så man kan se trøjen?
Hvilke slags størrelser er det?
Jeg er måske interesseret. Kunne jo være meget 'fedt med en ride trøje
Du kan vel bare lave en konto, som vi overfører penge til, og når du så skal betale til firmaet, overfører du dem bare derfra og over til dem. Lyder da lidt simpelt?
Jeg bor jo rimlig langt væk fra dig, så den blir bare sendt hjem til mig eller hvad?
knus Nanna
"Med Kærlighed og kundskab bygges livet op"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine skønheder !! |
mantuz & cheller |
14-02-2005 23:20 |
|
heiii
Jeg skal lige førest talle med min mor men syntes det lyder som en kanon god ide ..
Rallo:
men skriver til dig når jeg har snakket med min mor
love min litle pony Amandaprøv også lige Chanel min pony's profil her vis i søger part på en pony så kik her Hestehilsner Chanell & Amanda & mig selv ( Anita )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|