Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

En debat på de stores (Børns pæklædning)
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 00:29
Sad lige og kedede mig, så ville lige starte en debat,der har været oppe mange gang, men hva damn?

Her er et link
Debat på det store HN

Hvad er jeres mening?
-Trumpe

MellemRumForTabere
0
0
Svar på denne tråd

min helt ærlige mening!
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 08:33
jeg syntes at det er fuldkommen latterligt...
jeg går i 7. og jeg har da nogle gange lidt stramt tøj på.... men det er også det! over ½delen af pigerne fra min klasse går med noget lignende festtøj til hverdag + de går med make up + kæmpe "push up" BH´er.... det er jo helt klart at folk prøver at efterligne deres idoler såsom Britney Spears, Christina Aiguillera (<<-- staves??) eller andre popstars..... jeg syntes personligt at man skal skaber sin egen stil med personligt præg.... OG vælge sine venner fordi man kan stole på dem, og man kan lide at være sammen med dem, IKKE fordi at de er populære!

jeg syntes at små piger bliver voksne for hurtigt! de løber jo heller ikke rundt og leger som man (jeg) selv gjorde i deres alder.....

undskyld hvis dette lyder lidt "barskt" men det er min helt ærlige mening!

:-P HyGGe HeJsa! :-P
p.s smid en hilzn i moin GB
-den sulter! :-@

Wintex kombi sadel sælges! Billigt!
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 10:58

De bliver vel også modne en dag, og indser at ens påklædning ikke ændre på ens personlighed. Selv kender jeg en 7-årig der render rundt og ligner en miniluder. Klamt, så klamt! 7 år!!! I den alder var vi nogen der stadig styrtede rundt og legede heste :P

Tja, for mit vedkomne må folk klæde sig i det de vil. Bare de lader være at komme med nedladende kommentare og andre mærkelige ting til dem der ikke lige følger flertallet (Da jeg var i den alder, galt det faktisk om i min klasse, blandt pigerne, i at gå med det mest anti-poptøsetøj vi kunne finde :P )

Personligt tror jeg nu stadig ikke at så mange i den alder er modne til den slags signaler de nu engang sender...

8-) Mvh. Theis 8-)
~ Alle mennesker dør, men ikke alle
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

føj...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 11:05
sys' det er for tidligt, de er sgu' stadig små børn..
som 11 årig skal man ikke rende rundt og ligne en på 15.. og gå med g i 4-5 klasse er sgu' for tidligt..
Sys' bestemt ikke de sklle ha' lov.. hvis det var min søs der begyndt på det, havde jeg fortalt hende at det skulle hun ikke, meget hårdt.. lyder måske ondt, men sys' sgu' de er alt for små til at gå med smike og g.. :S

Paw min Basse <3
. du fjoller rundt som en unghest, elsker at se det (:
, du bliver aldrig glemt! <3
0
0
Svar på denne tråd

Lidt ligeglad.
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 13:19
Hvis forældrene giver dem lov, såe er jeg egentlig ligeglad med, hvorn de ser ud.
Selv gad jeg da ikke gå med make up i den alder. Er lige fyldt 13 og så lige begyndt at gå med mascare og en lys øjnskygge.. og så en eyeliner når jeg får mig en. Jeg syns det er meget pænt.

Tja I ka selv bedømme om jeg har overdrevet. Mener jeg ikke selv jeg har.

//Stinky
<33
0
0
Svar på denne tråd

kuk kuku
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 13:59
tjo sys selv det blir for meget.. de ska sQ ha lov til lii at være børn, før de blir ludere :D

Knus pruthesten |||[Genius Country]||

♥ In loving memory of Mini-Milo.
Glemmer dig aldrig bette pus :{-(

2 Dansk/Svensk Gårdhund Hvalpe Sælges! skriv for nærmere Info. (Dog ikk en E-Mail) Billede ka ses på min præs ;)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 15:23
Tja, dårlig opdragelse vil jeg sige.

Hvis forældre ikke kan tage vare på deres barn, sørge for at det for ordentligt tøj, har jeg nærmere ondt af barnet.
-selvfølgelig er der forældre der 'hopper' med på den der "mit barn skal være smart i tøjet"-noget, og tjah, ikke mit problem.

Selv går jeg i tøj der dækker det hele, der er da ikke noget værre end hvis man kan se min mave, ryg, ect.

en af mine veninder, er 14 og går i meget udringede trøjer, hvor man kan se mave, patværk og det hele ;D Ikke lige min stil, men hende om det.

Karen (Isabella)
- og Larissa

Succes er at gå fra fiasko til fiasko,
uden at miste troen på sig selv

0
0
Svar på denne tråd

Hmm? ....
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 17:13
Jeg er 12 år, snart 13. Går i 6 klasse.
Går ik i meget nedringet trøjer, men lidt ?
Jeg går i g-streng.. Kan ik se det forkerte i det? Medmindre man trækker det helt op til navlen.. Men hvem gør det? .. Hvis folk er meget umodne og sårn. Så synes jeg ikke at man skal gøre det! .. Der er jo ik noed a vise så?. -Makeup kan jeg ik se det forkerte i ? Hvis man er tilfreds med sig selv når man har makeup på ? .. Så er det da iorden? ..

| S O F I E & N I N JA |

... | Lev stærkt - Dø ung | ...
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 17:31
Nå ja.. 8-)

Jeg går skam heller ikke med nogle af delene.. er trods alt (snart :P) 14.. ;)

Jeg klatrer da stadig i træer, leger på gulvet med mine hunde, alt det, som folk i min alder holdt op med da de var 10.. ;)

Men jeg gider sgu ikke spiller voksen, bare fordi alle andre gør det.. Jeg er moden, men ikke voksen.. Jeg kan tage ansvar, sige mine meninger, vælge mine egne, personlige venner, men jeg er ikke voksen! Ikke som de andre..

De andre er.. Hmm.. Ad-voksne, jeg er mere.. Lege-voksen.. :P

Svært at forklare, men jeg ved hvad jeg selv mener.. ;) :P

Jorden er vor mor,
vi er Jordens børn..
0
0
Svar på denne tråd

Duke...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 17:49

Den dag man ikke kan trille rundt og få en god slåskamp med sine hunde på gulvet, er da først den dag man sidder i rullestol :P

8-) Mvh. Theis 8-)
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

Theis.
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 18:59
Theis: Eller den dag man får min hund. Den kan ikk slås, for så stresser den op, og bider ;)

//Stinky
<33
0
0
Svar på denne tråd

Tjaahh...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 19:13
Som Sofie n:

Jeg er snart 13 og går i 6.
Hvis jeg selv ska bedømme går jeg ikke i nogen bluser der er specielt nedringede.
I sommerferien eller om sommeren når jeg har fri fra skole, kan jeg finde på at gå i en top der har den længde, at man kan se 3-4 cm. af min mave...
Jeg går ikke med G streng. Sys det er meget ubehageligt *Uhh ahh min r¤v* 8-) :-P

Nå... nu har jeg brugt tid på at fortælle, hvad jeg selv går i hvad jo egentlig ikke var meningen :-P
Men jeg synes, at indtil "børnene" har nået en hvis alder... sådan 14-15 år, kan forældrene godt være med til at bestemme, hvad de må gå i og hvad de ikke må.
Altså det er ikke sådan at de så fuldstændig selv må bestemme hvad de skal gå i derefter.
Jeg synes bare, at man dér er "moden nok" (eller hva jeg ska sige) til selv at kunne se, om man udsender nogle forkerte signaler!

Det var min ærlige mening... ;-)

Vrinsk fra Dixie_tyz!

(y) Det styrer at ride med ridehjelm! (y)
0
0
Svar på denne tråd

elsker sånn nogen debatter, nu går jeg i kamp ;P
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 20:27
Helt ærlig! må de ik selv om, om de har lyst til at gå i det tøj de syns er smart, det er da deres sag! hva fanden kan i ha i mod det?
og i den alder er man rimlig påvirkelig overfor hvad andre går i! man gør ligesom andre, det gjorde i os selv.
forældrene skal da overhovdet ik blandes i det når man 14-15! helt ærlig! der bestemmer man altså selv, børn må lærer at klarer sig selv.

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

"Dem der ikke hopper, de elsker Ulla"

0
0
Svar på denne tråd

tfffffffffss
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 21:57
pjat
Mona&Malle
0
0
Svar på denne tråd

Stinky...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 22:06

Det er jo noget, som kan trænes væk ;)

8-) Mvh. Theis 8-)
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

øøøhm..
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 22:08
jeg er 14 år og går i 8. klasse..
jeg går ikke med g-streng eller push-up bh eller nedringede bluser eller nederdele over knæget eller stumpede toppe eller korte ærmer eller gennemsigtige strømpebukser. Jeg går kun i flyverdragt.

jeg synes først at man må gå med G-streng når man er 18 år gammel og push-up når man er 20 år og nedringet bluse når man er 25 år.

Det synes jeg altså..håber I er enige..

Hurra for flyverdragten og muslimer!!
Mona&Malle
0
0
Svar på denne tråd

Fexi...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 22:23

Tja, så må jeg da godt nok være en outsider 8-) Jeg har aldrig i mit liv gået i noget fordi at andre gik i det ;-) Jeg har aldrig i mit liv haft en nedringet trøje på, dog nedringet bukser. Men kun fordi de var alt for store :P (Kan jeg goere for jeg lige har tabt mig 4 kg. på under en uge måske :P )

Hvis børn helt selv skal bestemme, hvor skal opdragelsen så blive af? Ikke underligt der er så meget vold og kriminalitet i verden, hvis folk har den indstilling at forældrene bare skal blande sig uden om hvad deres børn laver... :(

8-) Mvh. Theis 8-)
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

theis...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 23:30
havde du anoreksi eller hvad? siden du tabte 4 kilo på en uge.. har du et psygisk problem og går du allerede til psygolog? Det er vigtigt at du for profesionel hjælp. hurtigst muligt.

Håber du bliver rask :-)

mvh.

Ps. Fexi du er for KLAM!!!
Mona&Malle
0
0
Svar på denne tråd

The overskrift =}
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 23:33
Jeg er enig med Theis. (y)
Og tja, altså jeg går i 6. og jeg er først lige begyndt at gå med BH, har aldrig prøvet at gå med G'er, push-up'er eller så noget... Gider sQ ikk' rigtig at være med på 'moden', selvom All Stars nu er gode nok! Og ja okay jeg går med makeup til fester, eller hvis jeg skal i byen, ellers er det sjældent... Sys klart at forældre skal have indflydelse på en indtil at man er over 13-14, så er det næsten en selv der bestemmer... 8-)
Knuzz..!
Hvis livet var en dans på roser, ville det da gøre pænt ondt ikk'?
0
0
Svar på denne tråd

mona...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 23:33

Altsaa... Har haft anoreksi og gaar til psykolog. Men det have intet emd de 4 kg. at goere :P Lagde mig bare meget syg, med helvedes ild og maveinfluenza, og saa kunne jeg ikke rigtig spise noget... Saa tabte jeg mig 4 kg. :P Goer jeg naesten hver gang jeg bliver fysisk syg...

8-) Mvh. Theis 8-)
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

theis::::
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 23:36
ja theis det er du og det behøvede du ik fortælle os, det vidste vi godt :-P og når jeg siger alle mener jeg jo selvfølige ikke dig... for du er jo slet ikke som nogen anden 8-)

børn skal ikke bestemme alting!!! men når man er 14-15 år ska man sQ selvom hvad man går i!

mona:: øhh, på grund af min mening eller hva? du godt nok klam at høre på!! få dig et liv og en tøjstil!!!

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 23:39
det da ik en så rar slankekur :S jaa... jeg har heldigvis ikke sådan nogle problemer, jeg er åleslank.

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

0
0
Svar på denne tråd

Fexi....
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 23:52

Tja, jeg paastaar ikke jeg er anderledes. Jeg siger bare jeg jo MAA vaere en outsider i foelge din mening, hvis du siger ALLE foelger flokken. For det har jeg aldrig gjort... Og der laa en vis ironi gemt i mit svar ;) Ingen gider vel frivilligt kalde sig selv en outsider... Det er jo ikke just et positivt ord :)

Tja... Jeg har vist problemer med overvaegt. 8-) 166 cm og vejer 49 kg. Det er hvad jeg kalder FED! :P

8-) Mvh. Theis 8-)
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

Desuden...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 23:54

Desuden er ingen som nogen anden :) Alle er individuelle skabnigner og boer behandles derefter.

8-) Mvh. Theis 8-)
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

theis::::
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 00:03
theis theis theis ;-) har du ik fanget ironien i mit indlæg?

nej vi er alle sammen ens og følger hvores leder allah!

ps. du kanb tjekke din vægt her

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

0
0
Svar på denne tråd

Fexi....
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 11:45

Jo jeg kan godt fange ironien i dit indlæg. En meget nedladende ironi...

>>>og når jeg siger alle mener jeg jo selvfølige ikke dig... for du er jo slet ikke som nogen anden 8-) <<<

Med det smileyvalg kan du ikke forvente at det bliver opfattet som andet end nedladende. Havde du derimod sat en :P til sidt, kunne det tydes at det var "for sjov".

Tror ikke på de der vægtsider...

8-) Mvh. Theis 8-)
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

en fra min klasse
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 12:41
hun er rigtig slem. Til håndbold træner hun i sådan nogen små nedringede toppe hvor i mod alle på holdet har lange t-shirter på. Hun siger hun er utilfreds med sine patter, men alligevel går hun med sådan nogen små stramme trøjer. I timerne kan man se meget af hendes bh foran og lidt af patterne. helt ærligt det er for meget.

M.V.H Cathrine

Lucky og Miss Beauty, de sødeste ponyer :)
Elsker jer overalt på jorden {>
Taylor min dejlige dreng elsker dig :-D

Hvil i fred Kriller :{-(

msn: LysDeMonsieur@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd

Tøj / Theis:
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 14:16
Først; Jeg er ligeglad med, hvad folk går i. Men det betyder ikke, jeg har nogen RESPEKT for de mennesker, der ikke kan finde ud af at tage et stykke ordentligt tøj ud af klædeskabet.

Hvis man VIL gå i tøj, hvor der vises mere hud end stof, så er det da fint. Men hvis det ser billigt ud, så er jeg en af dem, der spørger sig selv, hvorfor man ikke åbner øjnene og KIGGER i spejlet.

Personligt går jeg i det tøj, jeg vil, og det har jeg gjort siden jeg begyndte at interessere mig for tøj. Jeg har aldrig gået i noget, fordi andre gjorde det (ahem, Fexi ;)), til mine forældres store irritation.

Theis: Hvis du er fed, så er vi begge fede. :P Vi har præcist det samme forhold mellem vægt og højde. *typisk - her gik jeg og troede, jeg vejede for lidt!* ;)

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

trallalalaa
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 15:29
Altså, jeg mener (som der er nævnt tidl. i det her indlæg) at ansvaret ligger hos forældrene. Hvordan skal børnene kunne vide det er forkert at gå med G-streng, push up BH'er, makeup osv. som 10-11 årige, hvis ikke de har lært det hjemmefra?
Jeg væmmes virkelig når jeg ser børn fra FEMTE KLASSE rende rundt emd hovedet dækket i makeup, lavtaljede bukser, smykker, nedringede bluser, BH'er og G'en op om navlen!
Fy for satan! (undskyld sproget!)

Jeg er -glad- for at min mor forbød mig at gå med g-streng før jeg var 13.. Bare fordi mine venner gjorde det ville jeg også? Det er det der skjulte gruppepres som mange (ikke alle) vælger at bukke under overfor!

Selv har jeg eksperimenteret med makeup i mange år, men gik ikke med andet end mascara før jeg blev 13.. Og først nu her som 14 (snart 15 :P ) årig er jeg begyndt at gøre noget ud af min makeup, og går op i det!

Og tøj.. Jeg HADER at gå i tøj så man kan se mere af mig end nødvendigt! -Og gør det heller ikke!
Har EN bluse hvor man kan se lidt mave og som er lidt nedringet, men den bruger jeg kun sjældent, og kun fordi der er noget over den som gør at jeg kan li' den alligevel.

Ellers er det altså store T-shirts og enten nederdele eller halv-store bukser.. Går ikke i lavtaljede bukser!

Har dog gjort et par gange, men det er virkelig ikke mig!

Ville ønske børn og unge voksede op med meget mere støtte og hjælp hjemmefra, til at turde holde sig ude af det der ræs og turde være børn. Jeg red på drømmeheste til jeg var 12-13 år, og er ikke flov over det. Hvorfor ikke have det sjovt og lege så længe fantasi og glæden ved det er til stede?

Mere støtte og flere grænser! Det mener jeg!

(:
-AntiPerfect

"Hvordan skal jeg kunne leve op til dine foventninger, når jeg ikke engang kan leve op til mine egne?
Citat: Mig ;P?||

0
0
Svar på denne tråd

theis:
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 18:05
grunden til denne 8-) smiley er fordi:

ikke for at virke nedladende, men for at vise jeg ik helt trode på dig :S altså at du nok har nogen sider som andre??

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

0
0
Svar på denne tråd

"hvis jeg selv skal sige det.."
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 18:18
"Hvis jeg selv skal sige det, så synes JEG ikke at min påklædning er forkert..." Det er jo netop dér, at det går galt!
Vi lever altså i et samfund, hvor man hver evig eneste dag, bliver bedømt af andre mennesker, om man vil det eller ej. Og andre mennesker har ikke altid samme syn på tingene som en selv, fx. ens påklædning.

Tag fx pædofile! De ELSKER små piger, som kommer svansene og tror, at de er helt vildt seje, fordi de har en g-streng på eller en stram top eller lign.

Så'n mindre årige tøs som kommer gående med kort nederdel, højestøvler, stram og kort top hvor man tydeligt kan se BH'en (som i øvrigt SLET ikke er brug for), og så godt med MISLYKKEDES make-up i fjæset.. Ja, jeg har ondt af dem!

Knus fra Vinnie_M
(som har fået opdateret sin præsentations (og sine heste's) den 11. oktober 2004)
Trailer købes
0
0
Svar på denne tråd

vinnie::::
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 15:43
hvorfor? de har det jo sjovt. kan virkelig ik se problemet i det! Det er deres "smag"

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

0
0
Svar på denne tråd

Fordi...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 16:34
Det er helt godt at have sin egen stil, men mindre åringe har ofte ikke rigtig styr på deres egen stil endnu, de eksperimenter og det er fint, men alle handlinger har en konsekvense, og den tænker de ofte ikke over..

Knus fra Vinnie_M
(som har fået opdateret sin præsentations (og sine heste's) den 11. oktober 2004)
Trailer købes
0
0
Svar på denne tråd

vinnie
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 18:05
det er rgitg og hvad er der galt med det?

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

0
0
Svar på denne tråd

Fexi....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 18:57
konsekvenserne er tit voldtægt eller overfald af en art.

Så kunne man ønske for dem, at de havde lært at det ikke var deres stil, på en anden måde ;-)

-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

*suk*....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 18:58
Voldtægt, pædofile, osv.

Knus fra Vinnie_M
Trailer købes
0
0
Svar på denne tråd

voldtægts-mænd
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 19:33
voldtægts-mænd går ik efter små piger med G... de går bar efter små piger... for som i siger kan små piger ik finde ud af at glæde sig "pænt" på selvom de går i push-up, G, stramme toppe og lavtaljede bukser...

theis: kom til at tænke på, er det meste ironi ik nedladende?

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

0
0
Svar på denne tråd

Fexi...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 20:27

Næh...

8-) Mvh. Theis 8-)
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

theis...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 21:11

nåå...

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

0
0
Svar på denne tråd

Fexi....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 21:34
Har ligesom på fornemmelsen du sigter efter at få os op i hårdt debatering hele tiden og så igen!? :-)

-- Cille --

0
0
Svar på denne tråd

cille::
Forfatter: 
Dato:  18-10-2004 14:09
du har en god fornemmelse :-P

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

0
0
Svar på denne tråd

Uha..!! :S
Forfatter: 
Dato:  18-10-2004 17:51
Hmm. Fexi.. Du er bare et splits-menneske ;-D *For sjov*

Jeg er syntes det er forklamt hvis der kommer en flok små tøser i alderen 8-11 år gående fx. ude i odense med håret på følgende måder: Farvet i mange farver (altså ikke bare en enkel normal farve men flere forskellige som fx. pink, HELT sort, og lign.) En masse gele lak eller ligne i. Og tøjslien sådan her fx.: Starmme bukser, G streng, push-up (eller lign) små stramme bluser eller små korte nederdele.! Det er SÅ klamt.! Jeg kan virkelig brække mig over sådan nogle.! I den alder rendte vi andre jo rundt og legede krig.? (Vi gjorde ihvertfald på min skole 8-) )!!

Jeg selv går for det meste i, Strmme bukser (Hmm.. Tja.. Kan ikke lide at gå i andre..? 8-) ) Nogle gange "stramme" bluser ellers i en løs t-shirt..og så mine elskede kondisko.. Nogle gange har jeg også make up på men det er kun eye liner eller lidt masscare (Til fest også øjenskygge).. Heh.. (;

- Og jeg er 13..

Men HOLDA FAST der er nogle rigtige (pænt sagt) Ludere i min årgang.. Den ene har jeg gået i klasse med før, men de er bare SÅ klamme..! ALTID trøjer så man kan se deres bh, ENORMT stramme bukser, skal altid fortælle om hvir fine mærker deres bukser er osv.. Og altid håret pænt sat op og går og fniser og visker om drenge osv.. Helt ærligt.. Måske skulle de få et liv.??

-Rine

*En dag vil du spørge "Hva betyder mest, mig eller livet.?"
Jeg vil svare livet..
Du vil vende dig om og gå uden at vide at du er mit liv*
0
0
Svar på denne tråd

fexi.... tjah
Forfatter: 
Dato:  18-10-2004 20:26
tjah ;-)

-- Cille --

0
0
Svar på denne tråd

theis vinnie malle cille og andre
Forfatter: 
Dato:  18-10-2004 21:04
jeg tror faktisk jeg har skiftet mening 8-) hmm.. det sker sjældent :-P må men jeg syns faktisk også at det er tisse grimt når der kommer sådan nogen små horer tøser på 8-10 år (n) dog holder jeg stadig på at man kan gå i det undertøj man har lyst til, men lad vær med at trække G'en op!

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider