Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvad ender det dog med???
Forfatter: 
Dato:  09-08-2004 17:24
Hej! :-)

Er bare total nede lige nu! Ved sgu ikke hvad jeg vil.. Vil jeg sælge min hest?? Kan jeg virkelig få mig selv til det? Jeg ville jo tude mig selv ihjel.. stå og tud brøle når den nye ejer ville komme og hente hesten. Men jeg føler mig bare så ulykkelig. Endelig har jeg fået en hest. ENDELIG. Men nu er jeg i tvivl om det overhovedet var lykken? Inden jeg fik min hest var jeg 2-tal glad for heste.. glædede mig bare vildt hele ugen for at komme ud og ride den ENE gang i ugen! Nu har jeg mistet lysten! Jeg har snakket lidt med min mor om at få halvpart på en hest nede på rideskolen (hvis man kan det).. MEN det er ved at være et stykke tid til og den dag i dag har jeg bare mistet lysten for overhovedet at ride. Havde også tænkt på om jeg bare kunne ride to gange i ugen på rideskolen.. det har jeg heller ikke lyst til nu :-( I øjeblikket har jeg slet ikke lyst til at ride.. Hvad skal jeg gøre? Jeg kan da ikke droppe ridningen! Det kan jeg bare ikke!!! Nu har jeg redet i over 6 år.. det falder mig overhovedet ikke naturligt ind at stoppe..

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg sælge min hest, og få halvpart hvis man kan!??.. At jeg har min egen hest, er skyld i at jeg har mistet lysten til at ride HELT! Men.. tror det ville komme igen hvis jeg solgte min hest.. hvad synes i??

Det er jo nemt nok at sige at i synes jeg skal sælge.. men det er altså ikke nemt for mig :-( Jeg ville DØ!!! Helt sikkert.. (øhh...) Hvordan kan man leve når man har solgt sin hest?? Og det kan være man fortryder???

Man kunne jo låne sin hest ud og se om man savnede den.. men det synes jeg IKKE er en god ide! Jeg må sgu tá mig sammen.. Og hvem vil også låne hesten ind til jeg bestemmer mig.. (hvis jeg skulle sætte en onnonce op):

Ejer skal liige finde ud af om hun gider sin hest.. du kan låne hesten 1 måned eller 2.. eller når ejer vil have den hjem igen! Hesten prøver dig af.. for ejeren tog det et halvt år (lidt mindre) at få en rolig hest ud af hende. Det er ikke sikkert at hun vil ride med dig, da hun nogle gange finder på hun kun vil ride med mig og nægter at gå hvis jeg ikke går ved siden af!

Øhh.. overfor MIG er hun den skønneste og roligste hest man kan forstille sig.. en lille engel.. men for andre.. hmm.. det tager nok lidt tid at vinde hendes tillid men når det er gjort er hun den dejligste hest.. derfor synes jeg også at det er enten eller.. (jeg må sælge hende eller lade være)..

Hvad synes i??
0
0
Svar på denne tråd

Min ven...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2004 17:28
Heidi gik også til ridning 1 gang om ugen og elskede det også ´fik hun sin ejen og mistede lysten....

Enten skulle du sælge hende og få part eller finde en der kunne få part på din hest... for det ville være synd hvis den bare skulle stå og glo!
center>
:-D Knuz mig... :-D

>o< Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet >o<

:-( EFTERLYSNINGER! :-(

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-08-2004 17:35

Heste-Mulle --> Jeg kunne heller ikke under ingen omstændigheder finde på at lade hende stå og glo.. jeg er ude ved hende HVER dag, jo mindre jeg er forhindret og rider.. i dag nussede jeg bare med hende fordi hun var lidt mærkelig og oppe og kører.. Jeg kan ikke så godt lide det der med at finde en halvpart til hende.. det har jeg sgu ikke lyst til.. er MEGET øm over for mine dyr.. hader når folk bare rør dem.. er bange for at de gør noget forkert ved dem.. :-P Jeg er begyndt at græde når jeg er ude ved hende og står og krammer hende for jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. det er blevet et "job" at skulle du til hende.. det er desværre ikke lysten som driver mig.. hvilket jeg synes er forkert..

Tak for svaret :-)

Hvorfor kaste med sten når man selv bor i et glashus?
(Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus)..
0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  09-08-2004 18:18
Jeg kender godt det der med at det er svært!

Jeg har sat min pony til salg nu, dels fordi jeg kun har et halvt år tilbage på pony, og måske fordi vi bare ikke passer sammen, efter som jeg har fået større ambitioner..

Så var der en der ringede på den i dag, F U C K jeg tuede da hun havde lagt på, det er bare så svært :{-(

;-D
Jyden Med Atituden
>>Bacon er kødets eget krydderi<< Citat: Ene
>>Fisk er venner, ikke mad<< Citat: Find nemo
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-08-2004 18:26
Jyden: Jeg ville gøre det samme! Tror seriøst jeg ville få en voldsom deprition.. ved hvor hårdt ordet deprition er (min moster har haft det - og begik selvmord).. Men det hele er jo godt når man er kommet sig.. Held og lykke med salget.. jeg synes det er sejt af dig :-)

0
0
Svar på denne tråd

jeg græd...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2004 18:29
også dengang dino skulle væk og han skulle kun lejet ud... i skulle have sæt mig... dem der lejet ham måtte trøste mig for jeg var helt nede... og det er jeg stadig nogle gange selv om det er mere end 1md siden
center>
:-D Knuz mig... :-D

>o< Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet >o<

:-( EFTERLYSNINGER! :-(

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-08-2004 18:57
Ps. og mine forældre kigger på gårde.. vi flytter nok ud på en engang, og så skal vi også have en pony så min hyp har en at gå sammen med! En af grundende til at jeg ikke har lyst til at sælge.. hvad fanden skulle jeg lave ude på landet hvis jeg ikke havde heste??

0
0
Svar på denne tråd

til jyden med atityde.
Forfatter: 
Dato:  09-08-2004 18:58
ville bare lige sige at jeg var inde på din præs og det er fanme nogle dejlige heste du har.
0
0
Svar på denne tråd

ikke godt
Forfatter: 
Dato:  12-08-2004 17:47
hvad med at låne den ud og ser hva der sker om du vil savnre den og om du vil har den igen

ked af høre
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider