Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 En masse forskællig både FOR og NU!
Forfatter: 
Dato:  02-08-2004 18:31
Hejza...

Jeg søger en del forskælligt men jeg vil lige starte med at søge FOR:

Hollyday:
Hun er en ca. 10år gammel hoppe på ca. 144 med sko... jeg købte hende omkring 1. Juli af en hestehanler i sønderjylland som ikke ved hvor hun kommet fra kun at det er fra en gammel mand hvor barnebaret skulle havde redet hende... måske har hun gået på rideskole... Hun hed LOTTE da jeg fik hende men jeg omdøbte hende da hun ikke reagerede på navnet... hun er Haflinger uden papire hun er Palomino farvet men en specel blis..!


Så er der NU:
ALLE hestene kan havde fået nyt navn!

Golden shadow:
Jeg solgte ham d. 1 juli til en hestehanler som ikke ved hvor han er... han er ca. 3år gammel og blev solgt sadel og hovdetøjsvandt... han har en stjerne og en lille vis snip og 2 hvide bagsokker... han er frederiksborg og ca. 155... han er meget kærlig men ikke en hest du kan hoppe og danse omkring!

Snehvide:
Snehvide siges at blive solgt til Lalandia... men vi ved det ikke og hun kan være solgt vidre... hun er en islænder blaning på ca. 125 og meget kærlig og rolig... hun må være 12-15år men ikke sikker... hun blev solgt mellem 2001 og 2003 men er ikke sikker... der er billeder af hende i min præs!

Rasmus:
Rasmus er en lille brun shætlandspony men små hvide aftejn... han var 4år da jeg havde ham så han må være ca. 11-14år nu... han var en lille vildbasse og jeg kan ikke huske så meget om ham men skriv endelig!

Nellie:
Nellie må være ca. 18-23år hvis hun alså lever... hun er en shætlandspony der er brun broget... hun er meget kærlig og ca. 94cm... skriv skriv skriv...1

Menila
Menila er en 9-12år gammel blandings hoppe på ca. 117... hun er brun med sorte aftejn meget flot... hun har gået på en rideskole i branderup og jeg vil meget gerne vide hvor hun er nu... hun blev dengang brugt til begyndere!
center>
:-D Knuz mig... :-D

>o< Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet >o<

:-* Hollyday og mig vinder over alle!!! :-*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Snehvide
Forfatter: 
Dato:  02-08-2004 22:40
Hej
Jeg passede heste på Lalandia fra de fik dem indtil de solgte dem igen, pga folk ikke kunne lade være med at overfodre dem. Der var 2 hvide vallaker, der hed Snubbi og Lukas og så en brun shetlænder der hed Ditlev. Men jeg ved at Ditlev senere blev flyttet til et andet sted i nærheden af Lalandia, hvor han skulle stå sammen med en lille hvid hoppe som lige var blevet flyttet dertil, men den kaldte de Camilla, men jeg kan huske at den havde et glasøje, havde Snehvide det?
Jeg ved ikke hvad der er sket med dem siden, men jeg kan måske finde ud af det, men det her er omkring 5-6 år siden...
Jeg tror ikke de har haft heste på Lalandia siden, da de har brugt den nærliggende efterskoles heste til ponyridning... Ved det ikke...
Mvh Karinacomisa
0
0
Svar på denne tråd
 
 Golden Shadow
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 12:09
gå på min Præsentation å se etter om det er Shakir du mener...
MVH Siri K. Holmen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nellie!
Forfatter: 
Dato:  07-08-2004 23:44
Hej Camilla!
For nogle år tlbage var der en lille brunbroget shætlænderhoppe på vejle rideskole! hun passer med alderen og hun hed også nellie! kan ikke huske om hun er deroppe mere men det er også en 4-5år siden jeg sidst var der... hun var en meget kærlig pony og var meget populær så det undrer mig hvis de har solgt hende??? men mener faktisk ikke at hun var deroppe da jeg stoppede med at komme deroppe... :(
Se billeder af mine heste Dolce Vita og hendes føl Pablo Diablo på min præsentation tjek også min hjemmeside!
min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider