|
|
| tilbage fra ferie OG HYGGEAFTEN::... |
|
|
Jaahh så er jeg endelig "back" fra ferie 
Var i Tigne Val Claret i Frankrig.. oki fedt sted.. hehe..
Ja det var jo så mit 2. år på snowboard og hold da k*ft hvor er det dejligt at stå på det dejlige board i lOve iT!!!
I år kørte jeg med på alle pister pånær de sorte da jeg stadig trods alt kun har kørt i ca. 10 dage...
- Hvor mange er jer derude har prøvet / står på snowboard??? 
og så til noget andet:
Hyggeaftenen
Ja jeg har jo besluttet at holde hyggaaften for JHN i uge 9 ( weekenden fra lørdag d. 28/02 til søndag d. 29/02 med overnatning)
m.h. til maden bliver det besluttet senere idag om vi laver den eller om man selv skal betale og så bestiller vi udefra.
Der vil være voksne tilstede hele tiden og det bliver holdt hjemme hos mig.
Adresse og nærmere info bliver tilsendt efter tilmelding. Men det vil foregå i Holbæk i vestsjælland:

Man skal selv medbringe:
- Sovespose og ligge underlag. ( vi har 1 liggeunderlag, 1 madras og en sofa stillet til rådighed. men der kan jo blive rift om pladserne så hvis man selv har er man meget velkommen til at tage eget liggeunderlag/transportabel madras med.
- Eventuelt slik, chips eller sodavand som man mener kunne være en fordel at indtage hihi..
- Eventuelt en god film ( bare den ikke er fransk! *LoL*)
Der er plads til max 6 Jhn´ere
Disse personer tilmeldt:
anso&polli <-- mig
Julles
og måske Dræberguldfisken CBP & Totzen.
Hilsenanso&polli Den Fanatiske Computerbetvinger  JuleRensdyrsklubben SkiZoRensdyr:*Blitzen* Når du tror du har vundet over hesten, så har den i virkeligheden vundet over dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| julie :-D |
|
|
hehe oki.. dejligt...!!!
så er vi 3 sikre og 2 "måske " 
Hilsenanso&polli Den Fanatiske Computerbetvinger  JuleRensdyrsklubben SkiZoRensdyr:*Blitzen* Når du tror du har vundet over hesten, så har den i virkeligheden vundet over dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tror jeg har dit msn.. |
|
|
ellers så tilføjer jeg bare igenner
mit er fie@tdcspace.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo jeg har dit |
|
|
msn.. tjekkede liii
lyder fedt med filmen
hihi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gad godt, men er jyde... |
|
|
Jae jeg bor jo helt herovre i jydeland, så det er squ lidt langt at køre... Men håber i får en kanon hyggeaften!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ostekiks må gerne |
| Forfatter:  |
Theis *Buller* |
| Dato:  |
15-02-2004 22:04 |
|
Ohøj 
Hvis der er plads til en ekstra, så har jeg lige fået lov *Smiler* *Muahahaha* I slap sq ikke 

Mvh. TosseTheis  Har du nogensinde tænkt på At sælen er en giftig slange? HættemågeGuden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| §Crazy-Stasia§ |
Theis *Buller* |
16-02-2004 10:52 |
|
*Agrh* Tvang og det hele Men ok - Evig tid er jo også lang tid 
Mvh. TosseTheis  Har du nogensinde tænkt på At sælen er en giftig slange? HættemågeGuden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der stadig plads..? |
Riezer |
16-02-2004 18:22 |
|
Ja hej, jeg ville bare li vide om der stadig er plads..?? For ellers så tror jeg nemlig godt jeg må ^_^ §Crazy-Stasia§ har mere eller mindre fået overtalt mig:P Høh..:P
Kram!
Riezer Et barns ansigt siger alt. Særligt munden. Alfred E. NeumanHjælp hestene på Rømø Ranch! Kontakt medierne! Se her! SMIL Sjove Katte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige nu |
|
|
er stasia og theis med...
riezer: hvis CBP eller totzen ik kan kommer du med..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *SKRIIIG* |
Totzen |
16-02-2004 20:31 |
|
Havde sQ overhovet ik set indlægget..
De diskutere dt lige så skriver om 20 min..!
Ska sQ betale 300,- for at blive kørt frem o tilbage :p
Hva man ikke gør får a ha dt hygsomt
Mvh. Totzen ~Den ukreative~ MSN: Tha_Pink_humor@hotmail.com
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| God film? |
Theis *Buller* |
17-02-2004 11:06 |
|
Ohøj 
Er en god film en DVD eller en VHS?
Bare et lille spørgsmål herfra 
Mvh. Theis  Har du nogensinde tænkt på At sælen er en giftig slange? HættemågeGuden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jaaah :D |
Riezer |
17-02-2004 14:56 |
|
Fedt! Hvis jeg KAN komme med, så har vi da lige fået Pirates Of The Caribbean på dvd *sejrsdans* Så jeg er vildt glad  Den ka jeg da godt tage med? Så ka vi allesammen sidde og savle over Johnny Depp *slurp* fnis
Riezer Et barns ansigt siger alt. Særligt munden. Alfred E. NeumanSMIL Sjove Katte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
Riezer |
17-02-2004 18:02 |
|
*Stirrer desperat rundt* Jeg VIIIIIL med!!! Vil  Ellers DØR jeg da:P Ej, måske ik..:P Men vil sQ gerne med! *stikker til Stasia og Theis - Så ka jeg oz li få mødt de to - hihi  Kender kun Theis over nettet, men Stasia og mig er fun fun friendzer:P fnis  Nå! Men håber da jeg kan komme med..
Hvornår er sidste.. Hvad hedder det nu.. Ikke salgsdato..:P.. Øhm.. "Svar udbedes"-ting-noget? Fnis:P Altså : Hvornår skal CBP senest have svaret, før jeg ved det?
Riezer Et barns ansigt siger alt. Særligt munden. Alfred E. NeumanSMIL Sjove Katte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Riezer |
Theis *Buller* |
17-02-2004 18:18 |
|
Ohøj 
Sidste salgsdato er da navnet *Fnis* Det lyder pænt godt 
Håber ikke det var en kniv du stak til mig og Stasia med - Ku´ være forklaringen på den rift, der pludselig dukkede op på min hånd 
- Forsat god dag 
Mvh. Theis  Har du nogensinde tænkt på At sælen er en giftig slange? HættemågeGuden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jegprøver at få fat på |
|
|
CBP i løbet af de næste dage... lii nu er der ik en sidste "salgsdato"
men bare rolig tror nok at jeg vil sætte ultimatum til Mandag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Riezer |
17-02-2004 18:55 |
|
Owkay  Hallo, Theis! Sjovere er det asså heller ik! *Hrmf* Ka ik gøre for min hjerne kører lidt i tomgang for tiden *kigger forurettet på dig* fnis  Men tror vi ku få det vildt sjovt hvis jeg kom med (totalt reklame  ) - eller også ville i sidde og kigge mærkeligt på mig mens jeg gik i grineflip.. Fnis  Nå, never mind! Håber sQ jeg kommer med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æhm..?? |
Riezer |
23-02-2004 18:05 |
|
Hvad så? Kan jeg komme med??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
Riezer |
25-02-2004 19:27 |
|
O_o Besked! BESKED! Kan se det nu! Tjekker li!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|