Heii Jhn'ere

Min familie sidder nedenunder, og spiller Coco Crazy..Så jeg tillod mig, at springe op til computeren *Hehe*

Jeg står i en irriterende situation....I må hellere lige høre grundlaget..Og ja sorry, men det er om drenge...
[-Begyndelsen?-]
Det er fordi, jeg er jo stadig vild med en...Og han har det jo ikke nemt for tiden..

I fredags havde vi det ret hyggeligt sammen...Eller kort sagt: Vi opførte os som pattebørn...

Han lavede en starin bold..Og rakte så ind over mig, han rørte min hånd, og lod den ligge i lidt lang tid..Altså ikke flere timer...Det skete en til gang

Hverken ham eller jeg sagde noget..Men der var noget i det..Følte jeg??! Jeg har prøvet at gennemleve det flere gange..Og jeg tror ikke bare det er indbildning... Så er det komplicerede, hvis man kan kalde det det..Han har det jo ikke nemt, og jeg vil gerne give ham tid og sådan..Men skal jeg komme videre?? Er det tid for mig, at tænke på mig selv?? Eller har jeg måske en chance, og skal give ham tid i ferien til at få tænkt sig om, og finde sig selv
[-Lidt andet-]
Jo, altså så skulle jeg jo have reder juleoptog, her den 21 dec. men tror I så ikke Tulle, som jeg skulle have redet var blevet taget

..Hmpf hvor typisk

Jeg har tænkt over at holde op med at ride den ene gang om ugen på rideskolen..Men jeg kan alligevel ikke få mig selv til det...Jeg hader hver tirsdag inden jeg skal ride, gider hverken sadle op eller noget, men så når jeg er i sadlen nyde rjeg det alligevel

Jeg troede ellers jeg var færdig med heste og alt det der..Men nej! Og jeg er faktisk rigtig glad for, jeg stadig har interesse, for jeg holder jo af heste

Jeg regner med, at begynde at ride mine ismuler til foråret, og så ride koncentreret, så jeg kan komme ud og starte nogle stævner, og ride seriøst..Jeg har fået lyst til ridning igen!!
Til sidst: GO JUL!!