Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hva er det rigtige at gøre??
Forfatter: 
Dato:  23-12-2003 16:25
Heii Jhn'ere :-)
Min familie sidder nedenunder, og spiller Coco Crazy..Så jeg tillod mig, at springe op til computeren *Hehe* :-D Jeg står i en irriterende situation....I må hellere lige høre grundlaget..Og ja sorry, men det er om drenge... ;-)

[-Begyndelsen?-]
Det er fordi, jeg er jo stadig vild med en...Og han har det jo ikke nemt for tiden.. :-( I fredags havde vi det ret hyggeligt sammen...Eller kort sagt: Vi opførte os som pattebørn... :-P Han lavede en starin bold..Og rakte så ind over mig, han rørte min hånd, og lod den ligge i lidt lang tid..Altså ikke flere timer...Det skete en til gang :-) Hverken ham eller jeg sagde noget..Men der var noget i det..Følte jeg??! Jeg har prøvet at gennemleve det flere gange..Og jeg tror ikke bare det er indbildning... Så er det komplicerede, hvis man kan kalde det det..Han har det jo ikke nemt, og jeg vil gerne give ham tid og sådan..Men skal jeg komme videre?? Er det tid for mig, at tænke på mig selv?? Eller har jeg måske en chance, og skal give ham tid i ferien til at få tænkt sig om, og finde sig selv ?:-)

[-Lidt andet-]
Jo, altså så skulle jeg jo have reder juleoptog, her den 21 dec. men tror I så ikke Tulle, som jeg skulle have redet var blevet taget :{-( ..Hmpf hvor typisk :-( Jeg har tænkt over at holde op med at ride den ene gang om ugen på rideskolen..Men jeg kan alligevel ikke få mig selv til det...Jeg hader hver tirsdag inden jeg skal ride, gider hverken sadle op eller noget, men så når jeg er i sadlen nyde rjeg det alligevel :-) Jeg troede ellers jeg var færdig med heste og alt det der..Men nej! Og jeg er faktisk rigtig glad for, jeg stadig har interesse, for jeg holder jo af heste {> Jeg regner med, at begynde at ride mine ismuler til foråret, og så ride koncentreret, så jeg kan komme ud og starte nogle stævner, og ride seriøst..Jeg har fået lyst til ridning igen!!

Til sidst: GO JUL!!

:-* Pipfuglen :-D
~Man kan ikke være helt ligeglad~
8-) - Medlem af J&Js4v - (y)

God jul og godt nytår til alle!!

0
0
Svar på denne tråd

til drengeN!
Forfatter: 
Dato:  23-12-2003 16:31
harj!

lyder dejligt med ham drengen, men hvad er det hanhar det så svært meD?

kan ikk rigtig hjælpe hvis ikke jeg ved det!
0
0
Svar på denne tråd

til drengeN!
Forfatter: 
Dato:  23-12-2003 16:31
harj!

lyder dejligt med ham drengen, men hvad er det han har det så svært meD?

kan ikk rigtig hjælpe hvis ikke jeg ved det!
0
0
Svar på denne tråd

Heii..
Forfatter: 
Dato:  23-12-2003 16:34
Hans forældre er lige blevet skilt...(Læs evt. under Natasja's indlæg om skilsmisse...)

:-* Pipfuglen :-D
~Man kan ikke være helt ligeglad~
8-) - Medlem af J&Js4v - (y)

God jul og godt nytår til alle!!

0
0
Svar på denne tråd

yes yes
Forfatter: 
Dato:  23-12-2003 17:34
sys bare at du skal prøve at score ham!

spørg lidt til hvordan det går derhjemme og sådan...
hvis han bliver ked af det så trøst ham, og så lad være med at snakke mere om det. lad ham holde dig i hånden hvis du selv syntes at det er dejligt....

Ja bare klø på, selvom han måske har det svært, og hvis du mærker på ham, at han sys du er for meget, så skrug lidt ned for charmen...

men ellers Bare klø på!

0
0
Svar på denne tråd

Hmm jah ...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2003 21:10
Hvis du virkelig føler noget for denne dreng.. så Hæng på og vent og giv ham den tid han skal have ! (y)

-- Cille --

~ SSKMSS :-D ~

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider