|
|
| lukker i jeres heste ud i Dec vejr??? |
| Forfatter:  |
TheGirl |
| Dato:  |
23-12-2003 09:44 |
|
Heyza...
Sad lige og tænkte på om hvor mange herinde lukker deres heste/ponyer ud når det sner eller bare er frosset udenfor??
Hvis ikke man gør, hvorfor så det??
For jeg lukker da min ud selv om det sner eller er meget hårdt udenfor... Bare det ikke regner helt vildt..
Hvad gør i??
Kunne godt tænke mig at vide det...
Jule og Nytårs hilsner fra Moi..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har ikke hest |
Line... |
23-12-2003 09:46 |
|
Men jeg passer Angelo og han kommer ud altid, med miindre det P***** ned! Såå...
Knus Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pepsi er altid ude |
|
|
med mindre det pi**er ned
Knuz Sofie Husk: Hestens fejl er rytterens fejl!Hvorfor ride racerene heste når en blanding er lige så godt?Min mailMin hp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kommer... |
Marije |
23-12-2003 09:53 |
|
ud hverdag, med mindre der er snrstorm og sådan noget!
VH Marije & Agent 007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
MetteMathers |
23-12-2003 10:00 |
|
Junker kommer ud hver dag... Hvis det regner, får han da bare regndækkenet på, men hvis det tisser ned, så lukker jeg ham da ind igen...
Har det ikke så godt med at lukke nogle af mine heste ud hvis jorden er hård!!
For sidste år, løb Freja (Min total eneste ene hest i verden, savner dig pull) ude på folden inden de blev lukket ind, hun væltede og brækkede benet så hun måtte aflives...
den. 9 december kl 15.00 var det præcis 1 år siden:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Savner hende rigtig meget, mit et og alt!!!
R.I.P Freja!!!!
Så jeg er meget øm, hvis jeg rider ude, og hesten kan glide osv. eller hvis den er på en stenhård fold...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min kommer... |
|
|
Altid ud... Bortset fra hvis der ligger 2m høje snedriver... Men de har så også et dejligt læskur de kan gå ind i, hvis det regner meget...!
Når det er så hårdt som det er idag, for hun dog sine klokker på, for ellers får min pul små sår i koden...
KnuZ Sille Og de to dejlige hyppere
Bianca Og Bolette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| APOLLO.... |
*hope*- I miss you.. |
23-12-2003 10:38 |
|
...er aktid ude, med mindre det er spejlglat på folden, for her i går sat der isklumper i hans hove, så han ikke kunne gå, og det var en kamp at få dem ud.. tja og med mindre det piss*r ned
KnuZz
Efterligneren af V.L.L -og er stolt!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altid... |
Matilde(Lyfting&Funi) |
23-12-2003 10:43 |
|
... ude! De var også ude den dag der var orkan for nogle år siden...
Når det er stormvejr og sådan vil de faktisk hellere være ude... De kan jo ikk rigtig flygte nogle steder hen inde i boksen
Når p***** ned er de også ude... Går i løsdrift, men bruger den stort set aldrig!
Kærligst Matilde (Lyfting&Funi)
"Start altid dagen med et smil - så er det overstået"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fold og ridehus |
|
|
Hejsa
Vores kommer ud selvom det er minus grader. Men hvis det er meget koldt og snestorm, så kommer de i ridehus. De elsker sne, og kan derfor godt lide at være ude i det. Men hvis det er meget koldt og lign, så kommer de i ridehus.
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤
En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt, ubeboet ø, så længe der er fugleklatter på den ~ Lov fra USA
Søger part!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Line_H |
23-12-2003 10:56 |
|
Altid ude! Uanset vejret! De har et læskur, men de bruger det aldrig! Kun når de bliver fodret
Muntre hilsner fra Henil Rømuhgnas og Náttfari! ~En god hest har ingen farve~ ~Gør livet til en fest, rid islandsk hest~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det gør... |
|
|
Mine også... De skal da ud og ha´ noget luft...
men (som andre også siger)hvis det står ned i stænger... blir´ de inde...
Knus Naja.
Haflinger vallak på 7 år med god gang og høje knæløft sælges! Skriv eller ring...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| mine er også |
P.U.S.H. |
23-12-2003 12:54 |
|
ude uanset vejret... lidt regn tar de ikk skade af og ziwarco eeeeelsker sne!!!
Knus Liv og Ziwarco.P.U.S.H.= pray until somethings happenDER ER INGEN DER ER DUMME.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Harlekin komer ud |
Sidsel |
23-12-2003 13:00 |
|
Men ike hvis der er frost mange grader eller marken er mudret så han brækker ben..
Så ja han kommer ud HVER ENSETE Dag
~Billeder af mig og min Søde Harlekin~ På min (nye) præs.:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hver dag! |
Stinas |
23-12-2003 13:49 |
|
Hej...
Olando kommer ud hver dag! I regn, sne og ja alt slags vejr... Men når det er frostvejr og jorden er rigtig knoldet, ser jeg altid det værste for mig! Fx et brækket ben
-Stina
Tjek min præsentation- næsten nye billeder.
God Jul
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja min er! |
|
|
Min er altid ude med mindre det er helt vildt uvejr, han er os ude når det pisser ned - han er ligeglad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Baronen..... |
Pernille&Baronen |
23-12-2003 17:38 |
|
Baronen kommer ud hvis det er sne vejr. Men han kommer ikke ud hvis det er glat som idag. Det er simpelthen for farligt, der er ingen grund til at ødelægge julestemningen ved at ens hest har brækket benene uden for.
*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.*Min HP - E-Mail - MSN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fold... |
|
|
Boy går på løsdrfit, så ja, han er ude  Han har et tykt vinterdækken på, og i går gav vi ham et ekstra fleecetæppe indenunder, da han er klippet, og det blev ned til 10 graders frost. I går aftes kørte min mor og jeg alligevel ud, for at se om han frøs  Lidt pylret er man vel
De andre heste derude hvor han står kommer også ud. Dunja vil ikke være derude så længe, så hende sætter jeg ind, når jeg kan se at hun vil ind! Hun har jo også en skulder der ikke er for god, og det er derfor for hårdt for hende, derfor vil hun gerne ind.
Alle hestene elsker sne og vandpytter der er frosset til, derfor skal de da ud  Boy og en anden pony derude fra, skulle selvfølge lege Bambi på isen
~Carina~-Dunja, Boy & Monse Ønsker alle en glædelig jul 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Ude |
|
|
Mine er næsten altid ude med mindre at det bare p!sser ned.. Så er de inde
-/ Team Juelsgaarden /-~ ♥ Lad være med at gå bag mig, jeg er ingen leder. Lad være med at gå foran mig, jeg er ingen taber. Gå ved siden af mig, for jeg er din ven. ♥ ~ Msn: Ice_Cream1992@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|