Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hejsa!!!
Forfatter: 
Dato:  05-07-2003 16:01
Jeg må få halvpart når jeg er 14 (men jeg er 11) alligevel vil jeg forberede mig!!! Så jeg ville lige høre:
Hvem er bedste til spring?
islænder eller nordbagger..
jeg tror det er nordbagger men jeg er ikke sikker!

og

Hvem er bedste hvis det er første gang man har havlpart?
islænder eller nordbagger.
jeg tror det er nordbagger men er ikke sikker.

ikke andet håber du vil hjælpe
:-D Vrinsk MiniPige :-D

;-D Hvem er de bedste? ;-D
;-D Det er heste! ;-D
:-P Polly hun er sød :-P
&
:-P Mini hun er blød :-P
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

:-D Sort Per er den Dejligst :-D
:-D Ismuler!!! :-D

:-P Motto: Nå nøden er størst :-P
:-P er hestene der først :-P
0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2003 16:25
...du skal vente og se tiden an. det varer jo nogle år endnu. Når så tiden oprinder skal du tage dig tid og se hvad der byder sig. Du skal tage dig tid til at finde den rigtige pony/hest som du kan fungere med og ikke bare tage den første.

Nu ved jeg ikke hvor meget erfaring du har med heste, men da det er din første part synes jeg du skal tilstræbe at finde en rolig, ældre og rutineret pony. Jeg synes ikke du skal kaste dig ud i noget ungt og iltert.

Og hvem ved, -måske rider du ikke engang mere om 3 år? lev i nuet og tænk ikke så meget på fremtiden.

:-) M.v.h. Punktummet :-)

Kåret som månedens bruger juni 2003 på JHN

Man skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor?
Forfatter: 
Dato:  05-07-2003 16:49
Hvorfor en af de racer? Jeg synes ikke du skal tage efter racen, men efter den hestd er passer sig til dig!

{> Ludvig {>
Hesten der stjal mit hjerte
- Og beholdte det!

Mit hjerte banker kun i håbet om
8-) Engang at vinde dig tilbage :-(

Tam´kora atavisa
0
0
Svar på denne tråd

Enig med....
Forfatter: 
Dato:  05-07-2003 17:01
Ludvig.... Det komer an på hesten ! Både de fleste islændere og nordbaggere kan springe.. ! Skal selv til at lære Geysir det :D Selvfølgelig med hjælp fra én med forstand på det ;)
Linty & Geysir ♥
Msn: linty_geysir@hotmail.com
Hvad er jeg ? --> Klik
0
0
Svar på denne tråd

Islænder eller Norbagger...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2003 17:30
Bedst til spring, kommer helt an på hvilken hest det er! Du kan sagtens finde både islædnere og nordbaggere, der er klovner i spring, men igen andre der er dygtige. Dog ville jeg umiddelbart sige at islændere er de bedste, da jeg aldrig har set en fjordhest/nordbagger springe, men en hel del islændere - og de var gode til det!

Den bedste første gang man har halvpart.... Det kommer helt an på hvilken hest det er! Ville nok foreslå en vallak! Hopper man være meget humørsyge, og hingste kan være utilregnelige... Siger ikke at alle er det, men øh... Men! Vælg med hjertet - den rette kommer nok (<-- gælder både for drenge OG heste *GG*)
Riezer

Et barns ansigt siger alt. Særligt munden.
Alfred E. Neuman

Hjælp hestene på Rømø Ranch! Kontakt medierne! Se her! SMIL Sjove Katte
0
0
Svar på denne tråd

Punktummet
Forfatter: 
Dato:  05-07-2003 20:24
Punktummet: Kom lige til at tænke på min søs'ers (Rikke/Ofelia) citat: Jeg lever i nuet og dør i fremtiden.

♥ Knuz og kram fra hanne ♥

jeg ønsker dig lykke, jeg ønsker dig held, men frem for alt pas godt på dig selv

før hed jeg Hanne, nu hedder jeg *Flicka*

0
0
Svar på denne tråd

Det kan man jo ikke...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2003 16:11
...svare på!
Det er individuelt fra hest til hest.
Selvfølgelig er nogle racer bedre springheste end andre, men man kan altså ikke generalisere heste på den måde.
En hest er et levende, personligt dyr, -ikke et stykke fabrikslavet legetøj, der er præcis ligesom de 1000 andre, der er blevete produceret i samme serie..

Nogle heste (af alle racer) kan være ustyrlige eller svære at ride.
Nogle heste er nemme, rolige og meget medgørlige.

Enig med Punkummet -lev i nuet og tag tingene som de kommer. Du skal nok finde en hest om tre år -hvis du overhovedet stadig er interesseret.
3 år er alligevel et godt stykke tid.

/Ida

MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Fjordheste...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2003 16:33
Jeg ved ikke rigtig hvad du skal vælge, men jeg tror der findes flere fjordheste der springer godt, end der findes islændere der gør det. Men det er begge to dejlige heste, og der er da også mange islændere der springer godt, plus at de har fem MEGET behagelige gangarter ;)

Vibeke

Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os.
- Steen og Stoffer

Pony lånes!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider