Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Dækken?
Forfatter: 
Dato:  04-07-2003 17:18
Hey all JHN ere :-P Jeg ville lige høre om i kender til et MEGET holbart vinterdækken?? For sidste vinter købte jeg FIRE dækner til den + et overgangsdækken og ALLE sammen er gået i stykker.. Jeg hved ik hvad fanden den lavR. Men de revner hele vejen op igennem. og ryger af hele tiden o.s.v.. Og det er p***irriterende! >:-(
´NOGEN DER KAN HJÆLPE ?:-)!!

:-DHeste vrinsk fra Milla og de to daRjlige hyppeR Ilana og Fido :-D

Det er ikke din hest fejl, men din >o<

Trust your horse, Belive your horse, Give your horse all love you have. And one day you will see, then give you back. {>
0
0
Svar på denne tråd

Bucas dækkner ...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2003 17:40
... Har jeg hørt skulle være meget holdbare - men selvfølgelig, måske er det ikke dækknerne der ikke er holdbare, måske er det din hest der er meget legesyg på folden ? ;)
Men du kan købe et godt dækken og så evt. komme en ektra gjord på (en elastik gjord) .. :)

;D ~ Dræber Guldfisken CBP ~ ;D
Foråret (er) kommet - Glædelig sommer !
:) Tænk ikke på hesten som en kriger du skal bekæmpe - men som en samarbejdspartner :)
MSN: camilla_bunk@ofir.dk
0
0
Svar på denne tråd

kender det alt for godt..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2003 17:42
Desværre er der ikke rigtigt nogle dækner der kan holde til legesyge heste.... desværre. det kunne ellers være rart. :-)
Men bukas er et godt mærke.

Hilsen marlene

Endelig nye billeder af willie på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! :-)
0
0
Svar på denne tråd

jeg har...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2003 21:52
.. Mærkerne fra Hööks, og de er gode! :D
- Marie & Magic-
MSN: Marie_Andersen9@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider