|
|
| Vigtigt...(LÆS ALLE) |
| Forfatter:  |
*Frigge Musen* |
| Dato:  |
05-04-2003 15:26 |
|
Hej alle!
Okay, det her er vigtigt for mig, men det er i vel fucking ligeglade med. Jewg er jo bare en lille so her fra...Som kommer og tror jeg er noget...*Not*
Hvad har I imod mig?? Det kunne jeg seriøst godt tænke mig at vide..!!
Der er stort set ingen der læser eller svare på mine indlæg...Til afstemninger er der ingen der har stemt på mine billeder, i hvert fald stort set ingen...I stemmer på demI er venner med, for i kan sku ikke komme og sige at Nuggi er grim...For det er eder hakkeme det sidste hun er!!!!!!!!!!!!!!
Én ting er sikkert, hun er hvert fald pænere en nogen andre her inde...Skal ikke nævne navne.
Jeg håber da at i vil gøre en undtagelse, og svare på dette indlæg..!
*Peache and love* -Malle 1+1=0 Nuggi Stauslykke, stambogs hoppe, kåret i DPA, 22 point ved landsskuet 2000. Klubmester i dressur på Stauslykke. Gennemført fejlfri MA til træning, sprunget 1.40 med rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved det ikke! |
Anette (darling) |
05-04-2003 15:31 |
|
HeeY!
Jeg vil da mægtig gerne svarre dig!! Det kan være hårdt at leve i en heste verden da folk virkelig er snoppede inden for faget! Jeg kunne forestille mig at det måske var din signatur:
Nuggi Stauslykke, stambogs hoppe, kåret i DPA, 22 point ved landsskuet 2000.
Klubmester i dressur på Stauslykke. Gennemført fejlfri MA til træning, sprunget 1.40 med rytter
Som folk bliver lidt "nå skal hun nu komme her og blære sig" agtig overfor...
Vrinsk fra Anette © Copyright KLOGEST ER DEN SOM VED HVAD HUN IKKE VED
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommer jo ikke bare ind... |
*Frigge Musen* |
05-04-2003 15:44 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tak, flügger! |
*Frigge Musen* |
05-04-2003 15:52 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej |
|
|
Hej
Jeg har ikke noget mod dig..!!!
:D
Sys du er kanon sød, men jeg deltager næsten ikke i afstemminger..!!!!
:D QnuzZz fra ~Ann og den sødeste Jeppe~  Hjemmeside♦Mail♦Præsentation ICQ: 342840190 Kanin bortgives - se her href="http://www.intelligencehub.com/test/behappy_.htm" target="_blank">Be Happy...klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm.. Start med en anden overskrift :-S |
Wezoriny |
05-04-2003 16:21 |
|
Tja, jeg vil ikke sige at jeg direkte har noget imod dig. Jeg bryder mig måske bare ikke altid om den måde du griber tingene an på.
Okay, det her er vigtigt for mig, men det er i vel fucking ligeglade med. Jewg er jo bare en lille so her fra...Som kommer og tror jeg er noget...*Not*
- Du dømmer os altså på forhånd ? Smart.
Hvad har I imod mig?? Det kunne jeg seriøst godt tænke mig at vide..!!
- Prøver at forklare nu..
Der er stort set ingen der læser eller svare på mine indlæg...
- Jeg kan godt fortælle dig hvorfor jeg ikke gør det. Enten har det ikke min interesse, eller også er det de der indlæg om Horsemanship, som jeg også for længst har opgivet. Du modsiger dig selv, og har åbenbart heller ikke forstand på det du udtaler dig om. Du skriver ting, der gør man overhovedet ikke kan tage dig seriøst. Og det føles som om, du ved, hvordan alle mennesker bare er, og kender deres holdninger.
Til afstemninger er der ingen der har stemt på mine billeder, i hvert fald stort set ingen...
- Der var da heller ingen der stemte på Tarzan, hvor han var med, så vidt jeg husker. Men helt ærligt, går du så meget op i det ? Du synes jo selv den er køn. ( Hvilket du og giver udrtyk for MEGET kraftigt )
I stemmer på demI er venner med, for i kan sku ikke komme og sige at Nuggi er grim...For det er eder hakkeme det sidste hun er!!!
- Jeg synes du skulle lade være med at dømme, igen. Det kan du da ikke sige med sikkerhed ? Jeg bryder mig ihvertfald IKKE om at blive dømt på forhånd. Og spørger du mig, er det der ikke sandt.
Én ting er sikkert, hun er hvert fald pænere en nogen andre her inde...Skal ikke nævne navne.
- Undskyld jeg spørger, men hvad er det du skriver ? Så er du ikke bedre selv, hvis nogle overhovedet har sagt din pony ikke var pæn. ( Er der det ? )
Jeg håber da at i vil gøre en undtagelse, og svare på dette indlæg..!
- Har jeg gjort ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ORH ! |
Wezoriny |
05-04-2003 16:24 |
|
I lyver jo, jeg ved jo godt inderst inde, hvad i sys om mig...
- Ih, hvor du dog bare ved alt ! Undskyld, men helt ærligt.. Ja, jeg tror jeg stopper mig selv her, for nu begynder jeg virkelig at koge. ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har ikke noget imod dig. |
Stine (Robyn) |
05-04-2003 16:34 |
|
Jeg har ingen ting imod dig
Jeg har næsten ikke været herinde på det sidste og har derfor ikke rigtig svaret på nogen indlæg overhovedet og jeg plejer aldrig at stemme til når der er afstemninger.
Men jeg synes ikke det lyder så pænt de ting, du har skrevet i den her tråd. Men du er vel bare lidt frustreret og det kan jeg godt forstå.
Det er da også langt fra altid, der er mange, der svarer på mine indlæg - sidste gang var det bare et par stykker! Måske kan vi to lave en regel om at svare på hinandens indlæg
I øvrigt har jeg ikke opfattet den signatur snobbet!
Håber du bliver i lidt bedre humør...
Venlig hilsen Stine Vi elsker fordi han elskede os først. 1. Johannesbrev 19, A præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhh....?? |
Donia (Athos) |
05-04-2003 16:40 |
|
Jeg har intet imod dig overhovedet, for jeg kender dig jo ikke, men ud fra din signatur, synes jeg det virker sådan liiiidt....
Tænkt hvis jeg i min signatur skrev "Irish Blue Eye, Irish cob fra Irland, 5 år og LA4 dressur. Kåret i ICS. Går med Stübben Tristan sadel"
Hvorfor skrive det til alle, hvis man ikke vil vise sig frem med det?
Og desuden synes jeg du dømmer andre utrolig hårdt. Det er som om du ved hvad de vil sige, og kender alles holdning.
Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Frigge Musen |
Wezoriny |
05-04-2003 16:45 |
|
... Stine har da intet imod dig ? ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar! |
*Frigge Musen* |
05-04-2003 16:52 |
|
Wezo: Nej, men så er hun i hvert den eneste...Næsten...
Donia: Du har engang haft en signatur, hvor der stod: ...Som har en koldblod og som er stolt af det...dét opfattede jeg, som blær!
Hvorfor har i intet imod denne signatur: Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003.
2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie?? *Peache and love* -Malle 1+1=0 Nuggi Stauslykke, stambogs hoppe, kåret i DPA, 22 point ved landsskuet 2000. Klubmester i dressur på Stauslykke. Gennemført fejlfri MA til træning, sprunget 1.40 med rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ...... |
-FlüggerFilan- |
05-04-2003 16:53 |
|
Undskyld,men nu blander jeg mig altså!!!!
Okai Malle og jeg har da ikke været de bedste venner på et tidspunkt! Men vi kom over det!
Wezoriny: Du siger hun dømmer andre! Men du sidder netop og dømmer hende!
Det er da rigtigt at ingen gider svare på hendes indlæg! Og man stemmer da osse tit på ens vens hest! Og Nuggi er sq smuk! Det kan enhver sq se! Osse selvom personen ikke har forstand på heste!
Hvorfor er det snobbet at være stolt af sin hest? Malle har bare sine egne meninger og holdninger og hun tør sige dem højt!!!!!
I mener hun er snobbet og dømmer andre! Kig på jer selv!
-Qnus FlüggerFilan- *Love Gauti and Pafi so much!* Du ved først hvad du har,når du ikke har det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| -FlüggerFilan- |
Wezoriny |
05-04-2003 16:57 |
|
Vil du være sød at vise mig hvor jeg har dømt hende ? :-S ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undskyld..... |
Cille & Ralle |
05-04-2003 16:59 |
|
Undskyld at jeg ikke har svaret på dine indlæg.....MEN jeg har heller ikke været her inde meget længe!! Desuden (ligesom Wezoriny) kan du da heller ikke bare dømme folk sådan bare fordi de ikke har svaret på dine indlæg!!! SoRrY men ska PrØvE at gøre det bedre!!
jeg er altså ikke sur over det du skriver, du skal bare ikke dømme folk sådan...sys JEG!
M.V.H.
♥♥♥Cille & Ralle♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Blær?! |
Donia (Athos) |
05-04-2003 17:03 |
|
Synes du jeg blærede mig med at jeg har en koldblod?? Nææh, men jeg får jo altid at vide at de ikke kan noget, og at de bare er tunge skragl, så jeg skrev en engang for alle, at jeg var stolt af det.
Det er da ikke at blære sig.
Det er blær direkte at skrive resultater, og status på sin pony.
Og den signatur du skrev, synes jeg sq også er en blæresignatur. Aner ikke hvem der har den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og desuden.. |
Wezoriny |
05-04-2003 17:05 |
|
Har jeg heller ikke kaldt hende snobbet
♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wezoriny..... |
-FlüggerFilan- |
05-04-2003 17:27 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skrider nu! |
*Frigge Musen* |
05-04-2003 17:35 |
|
Rigtigt hvad Flügger siger!
Og en lille note: Jeg føler ikke i hader mig, jeg ved det, så jeg vil forlade HN + JHN igen...Denne gang, TROR jeg dog det bliver en gang for alle, det er trist at sådan en flok, hvad skal jeg kalde jer, jo nu ved jeg det: menneske dømmere og det der er værere, skal have lv til at smide uskyldige ud!
(Undtagen Stine & Flügger)
*Peache and love* -Malle 1+1=0 Nuggi Stauslykke, stambogs hoppe, kåret i DPA, 22 point ved landsskuet 2000. Klubmester i dressur på Stauslykke. Gennemført fejlfri MA til træning, sprunget 1.40 med rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| -FlüggerFilan- |
Wezoriny |
05-04-2003 17:38 |
|
HVOR dømmer jeg hende ? Har du et eksempel ?
Og lad dog være med at tro i ved hvad folk tænker. Men jeg kan selvfølgelig være ligeglad. I tror jo alligevel ikke på hvad jeg skriver. ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ...... |
-FlüggerFilan- |
05-04-2003 17:41 |
|
Det er sq trist at *Frigge Musen* bliver nød til at forlade HN + JHN Fordi hun ikke føler sig velkommen! Jeg ved hvordan det er at være hadet! Og tro mig man ved når folk bare siger tingene af melidenhed og lyver! Selvom det er over nettet! Men heldigvis er der osse dem der ikke dømmer folk og respektere ens meninger og holdninger! Noget der ikke er mange der gør herinde mere!
Hvis alle var enige hvor spænende ville livet så lige være?
Jeg syntes det er meget forkert at dømme folk og sætte dem i bås (")!!!!! *Frigge Musen* kan måske virke snobbede på jer,men hvis man kender hende,så er hun ikke så slem! Sådan er det iøvrigt med mange!!!!!
-Qnus FlüggerFilan-  font> Som er 100% enig med *Frigge Musen* *Love Gauti and Pafi so much!* Du ved først hvad du har,når du ikke har det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STOP DOG DET PIS! |
|
|
Ja.. Helt ærligt.. Har fulgt denne diskusion..
Først: Malle.. .Har INTET imod dig, men dit indlæg her sys jeg var lidt strengt.. Det er ok at fortælle os hvordan du har det, men faktisk siger du bl.a. at visse ehste herinde er grimme og andre ting! Sys du selv det er rart at få af vide? Nej det tror ejg ik du synes!
Og... Jeg har ALDRIG haft noget imod dig..
Jeg svarer (og læser) meget få indlæg... Dem der interesserer mig simpelthen.... Og måske ahr dine indlæg bare ikke været "rettet" mod mig? Og somregel svarer jeg slet ikke men læser blot!
Og.. Gider ik afstemningerne... Vi synes allesammen vores egne ponyer er bedst, så hvorfor stemme om det? Kan meget bedre lide bare at kigge på indlæg med billeder!
Wez: Synes faktisk du har lidt ret.... Men du er måske lidt hård....
Og. .Så synes jeg der her er en dybt barnlig og åndssvag diskusion!
Helt ærligt..!
Er det ikke dumt at blive uvenner over få svar på et indlæg og en signatur???
Og endnu en ting til dig Malle: Det er da ligemeget om de stememr på Nuggi eller ej. .Bare DU ved/synes hun er den bedste... Er det måske ik det vigtigste?
Og... Er venner (tror ejg da?) med alle dem der har svaret, så HOLDER IK EMD NOGEN!
Og gider egentlig ik deltage i denne åndsvage diskusion!
Og Malle, lad være med at løbe fra problemerne.. Bliv og få alt på det rene.. Og Wez og Donia svarede jo bare på dit spørgsmål. .De LEDTE efter noget der måske kunne sættes en finger på og sagde det...! Som DU BAD OM!
Og.. Donia blærede sig da ikke.. Hun sagde bare at hun var LIGEGLAD med hvad andre mente om at hun havde en koldblod!
Det kunen du jo lære noget af.. VÆR LIGEGLAD MED HVAD ANDRE SYS OM NUGGI! Det er jo ikke DET der betyder noget!!!
~Julie
-Livet er en lort
Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!
Oprindeligt citat: Mark Twain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tsk tsk |
Wezoriny |
05-04-2003 17:43 |
|
Jeg føler ikke i hader mig, jeg ved det, så jeg vil forlade HN + JHN igen...
- Okay, nu hader jeg dig åbenbart. Helt klart !
Denne gang, TROR jeg dog det bliver en gang for alle, det er trist at sådan en flok, hvad skal jeg kalde jer, jo nu ved jeg det: menneske dømmere og det der er værere, skal have lv til at smide uskyldige ud!
- Nårh, nu er det kun os der dømmer ? Helt ærligt ! >>smide uskyldige ud<< Hvad er det for noget at skrive ? Smider vi dig ud ? Nej. Du vælger det selv. Nu gør du lige pludseligt alle andre end Stine og Flügger til menneskedømmere, og det der er værre ? Unskyld jeg spørger, men hvad kalder du så dig selv for ? Barnligt.
♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ENig! |
|
|
Enig Wez!
Sys altså helt ærligt det er jer andre der dømmer Wez og andre!
~Julie
-Livet er en lort
Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| §Crazy-Stasia§ |
Wezoriny |
05-04-2003 17:47 |
|
Ja, jeg er pisse hård, og kold ! Ja ! Jeg ved det ! Jeg er bare træt af sådan noget pis ! Det er simpelthen for meget !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ...... |
-FlüggerFilan- |
05-04-2003 17:49 |
|
Gider ikke blive vildt uvenner over dette! Men jeg sidder sq ikke bare og holder min kæft! Jeg siger min mening! Og godt nok er Malle min ven,men hvis hun ikke havde været min ven havde jeg alligevel støttet hende!!!!
Og det er altså rigtigt! I stemmer tit på jeres venners heste! Bare fordi man er venner kan man godt være uenige!
Man skal kunne være uvenner for at være go'e venner!
Og jeg er 100% enig med Malle!!!!! -Qnus FlüggerFilan- Som er 100% enig med *Frigge Musen* *Love Gauti and Pafi so much!* Du ved først hvad du har,når du ikke har det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STOP! |
|
|
HElt ærligt..
I kører faktisk ik MAlel ned nu.. I kører WEZIÒRINY ned! I er sq bare ude på at vi skrider allesamnmen, så I 3 kan blive tilbage, eller hva'? Eftersom ALLE hader Malle (har ellers betragtet os som ok venner.. Skrev da en del sammen på Joras.. Men nu hader jeg hende åbenbart.. Nånå så ved jeg da det), så må det jo være alle os der hader Malle der er noge tgalt emd.
Desuden..
Er det ik "lidt" plat at sige at alle hader én fordi man ik svarer på ens indlæg ell. stemmer på ens hesT?
~Julie
-Livet er en lort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ..?! |
LBfoxxy* |
05-04-2003 17:52 |
|
I lyver jo, jeg ved jo godt inderst inde, hvad i sys om mig...
Det er jo godt. Vi ka godt li dig, så hvorfor denne ballade? Du ved jo (inderst inde hvad vi syns om dig) vi kan li dig..!
KramZ LBfoxxyStar"Mødet mellem hest & Rytter, er som mødet mellem 2 kemiske stoffer! Er der en reaktion, vil de begge forvandles" Min Email..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.. |
Punktummet |
05-04-2003 17:54 |
|
Hej..
Først skal det lige siges at jeg er forholdsvis ny herinde, og at jeg ikke kender ret mange.
Men du skriver:
"Okay, det her er vigtigt for mig, men det er i vel fucking ligeglade med. Jeg er jo bare en lille so her fra...Som kommer og tror jeg er noget...*Not*
Hvad har I imod mig?? Det kunne jeg seriøst godt tænke mig at vide..!!"
-Jeg har ikke noget imod dig, for jeg kender dig jo ikke. Og desuden synes jeg ikke at man et sted som her kan hade personer, da man ikke kende dem rigtigt (Jeg godt at nogen kender hinanden IRL m.m.)..man kan dog godt have en mening om folk, og det må folk bare respektere.
En anden ting er at du kalder dig selv "en lille so", -jeg har altid at man skal behandle andre som man gerne selv vil behandles. Man kan også vende den om så den kommer til at lyde:
Man skal behandle sig selv som man gerne vil behandles af andre!
Altså jeg mener at du ikke bør betegne dig selv som en so, for det har en dårlig indvirkning på andre så de også ubegrundet synes at du er en so.. For det siger hun jo selv!
"Der er stort set ingen der læser eller svarer på mine indlæg..."
- Altså nu har folk jo forskellige interesser, f.eks. læser jeg ikke indlæg der handler om noget der ikke har min interesse.. Og selv om jeg læser et indlæg er det ikke sikkert jeg svarer, for måske har jeg ikke et svar.
En ting mere: Skulle "man" lade være med at læse dine indlæg fordi det er dig der har skrevet dem? Personligt lægger jeg ikke engang mærke til hvem der har skrevet hvilke indlæg.
"Til afstemninger er der ingen der har stemt på mine billeder, i hvert fald stort set ingen...I stemmer på dem I er venner med, for i kan sku ikke komme og sige at Nuggi er grim...For det er eder hakkeme det sidste hun er!!!"
-Man har forskellig smag med hensyn til heste.. Og hvorfor skulle man stemme på dem man er "venner med" hvis en anden hest/pony er sødere at se på? Og jeg mener stadig ikke at man kan være venner med nogen man ikke kender.
Og nej, Nuggi er ikke grim!
-hun er faktisk en yderst køn pony.. Og hun ser ud til at gå godt!
"Én ting er sikkert, hun er hvert fald pænere en nogen andre her inde...Skal ikke nævne navne."
-Nuggi er køn! Men igen: Folk har forskellig smag! Jeg synes f.eks. at rideskolehesten Castello som folk ofte betegner som grim, langsom, dum, tungnem og kedelig er verdens bedste og smukkeste hest.. Han er bare så speciel!

(Og ja, jeg ved billedet ser sjovt ud, men vi er ved at skridte af og jeg sidder baglæns på ham uden sadel.)
"Jeg håber da at i vil gøre en undtagelse, og svare på dette indlæg..!"
-Hermed gjort!
Burde du eventuelt ikke kontakte de personer du mener hader dig i stedet for at skrive en tråd.. Det tror jeg næppe det kommer noget . positivt ud af, -snarere noget negativt.
Punktummet.
Alt er ikke som det skal være, når prikken over i´et mangler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha!! |
Donia (Athos) |
05-04-2003 17:55 |
|
*LOL* Det ender med at alle skrider herfra, og der kun er 4 tilbage. 'Fedt'...
Synes simpelthen denne debat er blevet for latterlig. Den er kørt for langt ud...
Malle, naturligvis hader alle dig. Hvorfor skulle de ikke gøre det?
(Hvad tror du selv?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhmm, jo jo..... |
Madsen |
05-04-2003 17:57 |
|
....siger jeg bare!
Tjaa, jeg kender dig ikke, og dem jeg ikke kender dømmer jeg ikke, så det vil jeg ihvertfald ikke have skyld for..!
Og desuden så har jeg ikke været herinde særlig meget på det sidste.. Har ikke haft særlig meget tid! Skriver faktisk kun indlæg, når jeg har tid til det, og så er jeg ligeglad, hvem forfatteren er...
Med venlig hilsenMadsen og Capelli 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nej! |
*Frigge Musen* |
05-04-2003 17:59 |
|
Crazy Stasia: Det er jo ikke kun det der ligger i det...Vi køre ingen ned...
Wezoriny: Hvem er det der er barnlig?! DIG, spade!
Flügger: Støtter også dig!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| *Frigge Musen* |
Wezoriny |
05-04-2003 18:02 |
|
Spade ? Jamen dog, jamen dog. Tak for det. Er det nu jeg skal kalde dig for noget grimt ? Nej. Så barnlig er jeg altså ikke. Helt ærligt. ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Suk! |
*Frigge Musen* |
05-04-2003 18:06 |
|
Flügger: Hørt! Skulle vi skrive, hvem du har spurgt og hvad personen har svaret bare for at de kan se det lidt??
Donia: Så du synes det er morsom...Ak ja, jeg sidder her og har det dårligt over at folk hader mig...
Små hjerner - små fornøjelser.... *Peache and love* -Malle 1+1=0 Nuggi Stauslykke, stambogs hoppe, kåret i DPA, 22 point ved landsskuet 2000. Klubmester i dressur på Stauslykke. Gennemført fejlfri MA til træning, sprunget 1.40 med rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| -FlüggerFilan- |
Wezoriny |
05-04-2003 18:09 |
|
Hmm, det synes du måske ikke ? Helt ærligt. Og mit spejl virker udemærket. Jeg ligner et mennesker ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| ! |
|
|
SIGER I AT I IKKE DØMMER?
Lige et par eksempler:
"Hvem er det der er barnlig?! DIG, spade!"
"I er for latterlige (undtagen *Frigge Musen* og Stine!)"
"Små hjerner - små fornøjelser..."
HVEM DØMMER?
Iiih... Ja!
Før var jeg venner med jer!
Men nu hader jeg ja åbenbart (det siger I jo og I lkan åbenbart læse sind og tanker) og desuden er jeg latterlig osv.. HVEM DØMMER?
Man kan jo TYDELIGT læse at der er hod i at I er nogle flinke tøser.. Det skriver i jo selv.. og jeg kan "RIGTIGT" se at det passer, for i dømmet jo "SLEEEET IKKE", for det er SÅ synd for jer!
HELT ÆRLIGT!
Det er hvad jeg kalder barnligt! I ser kun jeres egen lille navle!
~Julie
-Livet er en lort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... |
|
|
Nu kunne jeg ikke dy mig for at skrive et eller andet!!
Malle: Du har fået opfattelsen af at alle hader dig... Jeg har aldrig hadet dig... Men efter som, at jeg kun er herinde et par gange om måneden, kender jeg ikke så mange....
-Men nu syntes jeg -Ja du må meget undskylde- at du er dybt åndsvag.... Folk prøver at fortælle dig at de intet har imod dig, men du holder hårdnakket fast i din påstand!!
Jeg syntes at dig og FlüggerFilan virker, som om at I tænker, at hvis vi bare holder sammen og overhovedet ikke er enige med de andre, så skal det nok gå!!!
- Jeg syntes din signatur er for meget..... Jeg kan da også sagtens fyre sådan en af om Ylfingur, meeeen det syntes jeg nu er noget mærkeligt noget... Det virker som om du bare skal fortælle alle hvor GOD OG FLOT OG DYGTIG pony du har.....
Samtidig angriber du en anden signatur... Som er meget mere diskret end din!!! -Og som er en hingst, hvilket jo så er lidt reklame for den...-Fin idé!!
-Ja, det var det!!!
Knus Sisse Nordens fuldblod - den islandske hest Mere rigtigt bliver det ikke!Besøg http://www.katulabo.com mit hjem det næste års tid!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| -FlüggerFilan- |
Wezoriny |
05-04-2003 18:14 |
|
Tusind tak. ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| §Crazy-Stasia§ |
-FlüggerFilan- |
05-04-2003 18:19 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FlüggerFilan |
|
|
Hvordan kan du først indrømme du dømmer os, og så sige du ikek fortryder et eneste ord?
Det betyder at du ikke fortryder du dømerm os!
Ergo er det åbenbart i orden at dømme!
Dvs. det også er i ordne at vi (ifølge JER) dømmer MAlle, for alle er lige!!!
Du er RET tvetydig!
~Julie
-Livet er en lort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!! |
Pernille&Happy |
05-04-2003 18:23 |
|
Sikken en snak......
Malle. Du ved jo godt at jeg syntes at du er rigtig sød....Men nu når vi kommer ind med indlæget ang "blær" ik--? jeg skrev til dig over noget jeg var´glad for ang Happy.....Og du ksriver gud hvor du lyder blæret osv..... - tror du ikke at jeg blev ked af det -
.....Jeg skriver hellere ikke i min sigantur at min hest går MA dressur, og springer det og det..og blabla...det gør jeg da ikke.
Jeg ved folk dømmer andre MEGET hurtigt, og jeg ved at man selv bliver så gal så gal, så man har lyst til at gøre noget som man alligevel vil fortryde.
F.eks fordi at jeg skrev at min hest gik alle dressur øvleser ( kan selv) det kunne folk ikke tåle....
Såå.....Inderest inde kan jeg jo godt forstå Malle.......Fordi man bliver da nok liiidt meget ked af det...
Men nu vil jeg ikke blande mig mere......
Prøv nu bare at fald lidt til ro, og nyd weekenden..
*Rigtige Rytter* *Rider Dressur*Præsentation Mail Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| -FlüggerFilan- |
Wezoriny |
05-04-2003 18:24 |
|
.. Kunne det være muligt at få dig på MSN ? ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt ÆRLIGT!! |
Heste Tossen Jose |
05-04-2003 18:25 |
|
Hejsa!! Alle Venner(???)
Jeg synte SIMPELTHEN AT I ER FOR BARNLIGE!!!har det lige som §Crazy-Stasia§ og gir Hende FULKOMMEN ret!!
Syntes i er en flok babyer!!
Hilsen
Heste Tossen jose Med Den Dejlige Raffe! 2. Plad i HNJ`s højde spring!Lykken er at ens pony har tillid til en!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malle |
Dajana |
|
Malle: Nu pisser du sikkert over, men inderst inde vil jeg sidde og nyde det!
Det du gør liiiige nu, har du SÅ godt af, når du ikke kan finde ud af andet en svine folk til om og om igen! Fordi vi andre har bedre ting at tage os til end at svare dine indlæg, og fordi vi ikke gider stemme på din Nuggi (som jeg syntes du overdriver MEGET i din sign.) så er det jo ikke ens betydning med at vi hader dig?
Eller jo... NU hader vi måske dig! - Og måske det kun er for mit vedkommende og jeg går over stregen, så ville jeg ikke engang GIDE at skrive farvel til dig i dit sidste indlæg...
Du er for plat, lam, og ærlig talt klam at høre på, sådan som du sidder og fedter til for Flügger.. Helt ærlig? Har du ikke mod nok til selv at sige hvad du mener, istedet for dit platte "Hørt Flügger" eller Tak min ven Flügger"....
Uuuuuuuhhhh, det er for VAMMELT at høre på.
Jeg er ved at blive SÅ træt af dine indlæg! - Og derfor jeg ikke svare! Men sådan er det sq, og jeg gide rikke engang sige undksyld hvis jeg bliver ebdt om at forlade JHN, for jeg er virklig rasende på dig!
Okay, slow down... Inden jeg bliver ligeså BARNLIG at høre på som dig, vil jeg trykke vis og send..
*Friggemusen* jeg kan bare ikke tage dig! - Og sårn er det...
Skriv til min mail hvis du vil mig noget! - Jeg har i hvertfald IKKE i sende om at skulle rose dig for NOGET som helst ~ Anne & Dajana ~ - Make a diffrence - Hvorfor ikke sætte lidt kulør på sin tilværelse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| §Crazy-Stasia§ |
-FlüggerFilan- |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Jep Jep |
- DomZe - |
05-04-2003 18:29 |
|
100 100, og atter 100% Enige med Wez, Sis og Donia. Ved ikke lige om der var andre.
Malle: Dit indlæg hidser mig virkelig op. Men min mening er HELT lissom de overnævnte. Helt ærligt!
Jeg har ALDRIG hadet dig! Jeg har aldrig kendt dig, så hvorfor skulle jeg dog hade dig?! 
JA, jeg synes at det du skriver i din signatur virkelig er BLÆR. Det lyder mere som en salgs annonce end en signatur. Ligemeget hvor egoistisk jeg var ville jeg aldrig kunne finde på at skrive det som du skriver om din pony. Om jeg så havde vundet OL, næh nej, never!!
Hvor er det dog også bare barnligt at du, Flügger, begynder at kalde Wez for alt mulig pis. Om jeg så kunne rive hovedet af en person ville jeg aldrig finde på at kalde en person for en spade!
Hvor er det dog svært at dy sig i en sådan situation!
Arrg!
-DomZe- You can do anithing you set your mind to man..-EminemMailEminem-Test
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flügger og Malle... |
Dajana |
05-04-2003 18:30 |
|
Hvor er i dog bare DÅRLIGE til at fatte pointen i hvad vi siger... ~ Anne & Dajana ~ - Make a diffrence - Hvorfor ikke sætte lidt kulør på sin tilværelse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| -FlüggerFilan- |
Wezoriny |
05-04-2003 18:32 |
|
Tja, jeg synes bare jeg havde nogle private ting at opklare med dig, som jeg ikke synes ragede andre. ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Endnu engang.. |
|
|
Ja.. Der dømte du igen!
Og.. Du belv barlig IGEN!
Helt ærligt.. At kalde hinanden for spader.. Det gjorde jeg sidst i 3. KLASSE!!!
Du er for latterlig at høre på1
Giver DAjana reT!
FØR var vi venner og jeg ahvde intet imod jer..
Det har jeg NU!
Heldigvis kan jeg godt se ud over JERES personlighed, og se på de dejlige ponyer I er i besiddelse af.. Hvilket VISSE ANDR Eikke kan.. Nææh.. Fordi de ikke kan lide deres personlighed er ponyerne noget lort i forhold til "mit kårede neglebarn" (dømmer IK hestne.. Kun dens ejer)!!
~Julie
-Livet er en lort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wezoriny..... |
-FlüggerFilan- |
05-04-2003 18:34 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flügger |
Dajana |
05-04-2003 18:35 |
|
.. Hvorfor er det lige du hele tiden siger dig selv i mod hver enestegang der bliver spurgt om noget?
Begriber ikke hvad der sker for jer to lige nu?
Flügger, Malle, svar udbedes!!! ~ Anne & Dajana ~ - Make a diffrence - Hvorfor ikke sætte lidt kulør på sin tilværelse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dajana |
Heste Tossen Jose |
05-04-2003 18:35 |
|
INGEN hadede dig FØr malle!! jeg kende dig ikke så hvordan har JEG kunne hade DIG!?!? HAR ALDRIG SKREVET MED DIG!?!?!?! men. pyt.. MEN!! JER ANDRE HØR JE SELV!!!! I sidder og sviner hinanden til! er det der et HYGGEFORUM ER LAVET TIL!?!?! NEJ VEL!?!?!?!?! Så tag og få det ordneet, og bliv VENZER IGEN!!!
Hilsen
Heste Tossen jose Med Den Dejlige Raffe! 2. Plad i HNJ`s højde spring!Lykken er at ens pony har tillid til en!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| -FlüggerFilan- |
Wezoriny |
05-04-2003 18:38 |
|
.. Jeg opgiver dig ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heste tossen Jose |
Dajana |
05-04-2003 18:38 |
|
Vær venlig at læse indlægget fra start til slut of forstå hvorfor jeg ikke kan tage hverken Malle eller Flügger! ~ Anne & Dajana ~ - Make a diffrence - Hvorfor ikke sætte lidt kulør på sin tilværelse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dajana! |
*Frigge Musen* |
05-04-2003 18:39 |
|
Hvilke indlæg er det helt præcist du er trætte af?? Jeg har ALDRIG lavet sådanne et indlæg før...
Du skriver at jeg overdriver Nuggi i MIN sigatur, har du måske set mig ride Nuggi??
Er du overhovedet hestekyndig?!
Det er i hvert fald ikke kun mig og Flügger der er barnlige..ALLE i andre er sku også!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Frigge Musen* |
Wezoriny |
05-04-2003 18:41 |
|
Undskyld jeg spørger, men var du egentlig ikke gået fra JHN ? Havde vi ikke smidt dig ud ? ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MALLE.. |
Pernille&Happy |
|
*Frigge Musen: Nu forstå jeg de andre hvad de menere.
Kan du ikke tåle man siger sin mening.....Helt ærligt du er altså for meget.
Jeg gider hellere ikke at have en ven som dig, som flipper ud over det mindste..
Men du skal ikke komme til mig igen, fordi jeg siger nej..
Du har sagt nej, FJONK, men lad hver med at komme tilbage..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ....... |
-FlüggerFilan- |
|
Okai,nu opgiver jeg denne diskution! Jeg troede i var mine venner! Og det siger jeg ikke fordi i er imod mig!
Vi var venner når jeg var enige med jer,men nu er jeg uenig så er jeg yt!
Skriver et indlæg om jeg holder en pause fra HN og JHN! Gider ikke ødelægge alting,som nogle har herinde! Og alle dem der var mine venner,misforstå ikke at jeg ikke kan lide jer! Men lige nu virker i sq som nogle helt andre! Men sådan foregår det åbenbart herinde på JHN!
Qnus FlüggerFilan Du ved først hvad du har,når du ikke har det 
~For at være go'e venner skal man kunne blive uvenner~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt godt! |
|
|
Det kan vi godt blvie enige o.. At vi alel er barnlige..
Men jeg giver jeg ALDRIG ret i at VI var de første til at dømme.. Den første der dømte var MALLE SELV!
Hun startede nemlig indlægge tmed ADSKILLGIE beskyldninger, som der absoLUT ik VAR (Læs: VAR!!!) hold i!! ~Julie
-Livet er en lort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| latterlig diskution!!! |
|
|
I starten af indlægget da Wez og nogen andre lige havde svaret, havde jeg faktisk lidt ondt af dig!
- Min medlidenhed blev dog svagere og svagere efterhånden som du svarede på de forskellige indlæg. Jeg synes simpelthen at du går over stregen! Du skriver "i", somom ALLE har noget imod dig.....
Jeg HAVDE ikke noget imod dig, hvilket jeg bestemt ikke kan prale af nu!
~Kald mig bare tosset -jeg selv kalder mig HESTETOSSET ~ Hilsner fra mig og Fancy!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| --- |
|
|
FlüggerFilan: Folk har ikke noget imod andre der har en anden holdning.... -Men de har noget imod folk, der kalder andre spader!!
Knus Sisse Nordens fuldblod - den islandske hest Mere rigtigt bliver det ikke!Besøg http://www.katulabo.com mit hjem det næste års tid!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hæhæ ;) |
Vibeke (Reenta) |
05-04-2003 18:46 |
|
'Det man siger er man selv, for det står i Aktuelt...' Hm, kan I selv godt se, at I måske er bare en lille smule dumme at høre på?
Wez: Læn dig tilbage og æd nogen popcorn! Det her er jo underholding i 1. klasse
Malle: Hvis du virkelig gerne vil have svar på om din signatur er blæret så, ja, det synes jeg faktisk.
Jeg ved godt, at du er glad for din pony, jeg er da også glad for min, men derfor behøver JEG jo ikke at skrive i min signatur at min hest er god, vel? Det virker blæret og også lidt snobbet, jeg er ked af det. Jeg har skrevet med dig før, og du virker hverken dum eller snobbet, men indlæg som disse for min holdning til dette til at vakle...?!
Vibeke og Reenta
Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os. - Steen og Stoffer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malle... |
Dajana |
05-04-2003 18:46 |
|
Nej jeg mishandler min hest fra morgen til aften, jeg ved ikke hvordan man strigler den og rider på begynder niveau, derfor har jeg to heste, én som kan gå LB-LA og en som kan springe LA...
DERFOR!
Jeg hentyder til dine evendelige indlæg om hvor meget du hader horsemanship og andre former for tillidstræning..
Men ved du hvad? Du VIL ikke hjælpes, du VIL ikke høre, og derfor VIL jeg ikke gide snakke med dig!
Forstået?
Forresten, så fjern den signatur.. - Du bliver ikke mere populær af dén grund! ~ Anne & Dajana ~ - Make a diffrence - Hvorfor ikke sætte lidt kulør på sin tilværelse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.. |
Punktummet |
05-04-2003 18:47 |
|
...lige en lille note fra mig: Dette er Hyggesnakken..!? *LOL* Jeg kan ærligt talt snart ikke lade være at grine.. Men nu kender jeg jer jo heller ikke som personer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dajana |
Vibeke (Reenta) |
05-04-2003 18:50 |
|
Slut dig til mig og Wez og nyd underholdingen
Vibeke og Reenta
Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os. - Steen og Stoffer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vibeke |
Dajana |
05-04-2003 18:53 |
|
Hi hi..
*Pooooopcorn* Gratis underholdnig af Malle & Flügger ~ Anne & Dajana ~ - Make a diffrence - Hvorfor ikke sætte lidt kulør på sin tilværelse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Fnis* |
ZiGGë(Hazan) |
05-04-2003 18:55 |
|
*Fnis* - det er fandme det eneste jeg har at sige her!
Sys det er en direkte åndsvag diskution, og nej, nu vil jeg ikke sidde her og dømme forskellige personer, for sådan er jeg (vist  ) ikke! Seriøst, man hvor er I dømmende (Ok, skrev I, men kun fordi jeg ikke lige vil nævne navne)
Er jeg dømmende?
Er jeg snobbet?
Det kan da godt være, men jeg skriver da ikke i min signatur at jeg passer en galop-pony der har været til Dm i ponyderby! Seriøst - sys din signatur er lidt blæret Malle, men det må du sgu selv om. Ha' den signatur du vil og la' vær' med at dømme andre!
"Popcorn, Popcorn, billige varme popcorn, MED salt! Hvem vil købe POPCORN?"
Aaah - det skal nok blive en hyggelig weekend
Qram ZiGGë
♦Mail♦Præs.♦
Så er der skam kommet ny tekst på min præs. igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| -FlüggerFilan- |
Wezoriny |
|
Jamen det skal da nok også løse problemet. God pause ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dajana! |
*Frigge Musen* |
|
jeg har signatur der passer mig!
Du sys altså du er stor fordi du rider LB-LA...
Jeg har faktisk også lavet et indlæg hvor der står at jeg er begyndt med horsemanchip...Og det er jeg faktisk!
Jeg hentyder til dine evendelige indlæg om hvor meget du hader horsemanship og andre former for tillidstræning.
jeg har lavet et indlæg om det også har jeg bare svaret på et! *Peache and love* -Malle 1+1=0 Nuggi Stauslykke, stambogs hoppe, kåret i DPA, 22 point ved landsskuet 2000. Klubmester i dressur på Stauslykke. Gennemført fejlfri MA til træning, sprunget 1.40 med rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "!"!" |
Pernille&Happy |
05-04-2003 18:56 |
|
Frigge Musen*: Tak for bemærkningen..MANGE TAK....hvad F....N er du så ikke..
Din UHØFLIGE unge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!! |
frederikke014 |
05-04-2003 18:57 |
|
jeg kan da godt forstå at ingen gider skrive med dig sådan som du skriver.
hvad med at spørge pænt istedet for at "råbe" ud efter os!! hvem siger din hest er grim?
spørg bar.
så fald lige ned ik?
hilsen frederikke..
rigtige rytter rider Freja og Diva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ZiGGë(Hazan) |
Punktummet |
05-04-2003 18:57 |
|
Jeg vil gerne købe popcorn!
Nej, okey, -det kan jeg jo ikke over nettet, men så må jeg bare gå ud og lave nogen..
Og så slår jeg min til truppen der bare ser på og nyder udviklingen!
Punktummet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ZiGGë |
Vibeke (Reenta) |
05-04-2003 18:58 |
|
Ja, slut dig endelig til os  *Kan jeg få nogen med meget salt på??*
Dajana: Ja, det er herligt, ikke?
Vibeke og Reenta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malle |
Dajana |
05-04-2003 18:59 |
|
Ja, ja.. Men din går jo en fejlfri runde i MA ikke?
STOP, STOP! Ingen må kritisere Malle for så kommer den klovn og æder os!
Uhhhh... Jeg er bange! ~ Anne & Dajana ~ - Make a diffrence - Hvorfor ikke sætte lidt kulør på sin tilværelse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay... |
Wezoriny |
05-04-2003 18:59 |
|
I æder popcorn, men jeg holder mig til mine bagateller, som er nogle dejlige fedtfri og yderst velsmagende lyse, sprøde og luftfulde knækbrød-agtige ting ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.. |
Punktummet |
05-04-2003 19:00 |
|
Der er stort set ingen der læser eller svare på mine indlæg...
-Nej, slet ikke vel?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille! |
*Frigge Musen* |
|
Du er så lille, at du skal passe på Happy, ikke træder dig ned!
jer andre: Farvel, hyg jer i små dumme kællinger...
I kan sku ik ride...
Zigge: Hvad fedt er der i at PASSE en pony, som har været til DM, så kan den vel heller ikke en skid ud over det!
Farvel til alle, hyg jer, hvis i nogensinde får et liv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dajana! |
Stine (Robyn) |
|
Hvis du havde læst Malles indlæg hér - ville du måske have opdaget at hun ikke "hader" horsemanship mere.
I øvrigt synes jeg I alle skal droppe diskutionen nu, for I kommer alligevel ikke længere med den.
Venlig hilsen Stine Vi elsker fordi han elskede os først. 1. Johannesbrev 19, A præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I er sq strenge! |
|
|
Ha ha ha hvor er i dog sjove! *NOT*
Det er noget bræl det med pocornene!
Man skal ikke gøre nar ad folk som støtter hinanden, og siger sin mening!
~Kald mig bare tosset -jeg selv kalder mig HESTETOSSET ~ Hilsner fra mig og Fancy!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wezoriny |
Punktummet |
05-04-2003 19:02 |
|
Wezoriny, -du skal altså smage de her dejlige varme popcorn!
*Kaster nogle over til Wezoriny* -hvor end du så bor!
Punktummet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malle |
Vibeke (Reenta) |
05-04-2003 19:03 |
|
Hm, jeg synes nu det er rimlig godt klaret at komme til DM...!
Vibeke og Reenta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... |
Signý |
05-04-2003 19:06 |
|
Jeg hader ikke Malle, men hendes svar på så mange ting - såsom horsemanship - er til at falde ned af stolen af grin af. Jeg kan simpelthen ikke tage dig seriøst, og det tvivler jeg på at særlig mange herfra kan.
- Jaa, du bedte jo sådan set selv om den ærlige mening.
Og så kan jeg simpelthen ikke tage den måde, du snakker til Mulle på ! Og du taler selv om, at du føler dig hadet... *Klasker sig grinende på låret*
På mange måder er jeg enig med Wezoriny.
*Fråder popcorn* Katrine med Signý "Fyld ikke dit liv med dage - fyld dagene med liv ! (...Og det skulle komme fra mig... )Rideudstyr Sælges - Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmmm... |
*Silva* |
05-04-2003 19:07 |
|
Det var da utroligt...
Det er ved at være et ½ år siden at jeg har skrevet/Været her og i skændes sku stadig og diskotere om alt? Hvorfor kan i ikke bare svare pændt eller lade være med at svare??
QnuzZzZer Katrine..  (Den seje...) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Frigge Musen* |
Wezoriny |
05-04-2003 19:08 |
|
Suk, suk, suk...
Ja, hvad har man at sige til sådan nogle som dig ?
Intet. ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, Malle! Dér gik du |
ZiGGë(Hazan) |
|
sgu fandmer over stregen!
Hvad fedt er der i at PASSE en pony, som har været til DM, så kan den vel heller ikke en skid ud over det!
Kan JEG gøre for min mor ikke har råd til at gi' mig min egen hest? DESUDEN vil jeg slet ikke havde min egen hest! Hvad er der måske galt i at PASSE en hest i stedet for at EJE den?!?!?! SPØRG BARE, NÅ!
Jo, Hasan kan skam gå rimelig dressur, og han kan springe ca.1m, tvivler heller ikke på han ville kunne springe højere, nu har han så bare ikke lige lært det endnu, og hans PASSER som faktisk tilfældigvis har HELPART på ham, er for pivet! Bare ærgeligt, men whatever! DU skal ihvertfal IKKE svine min Hasan Til! Dér sætter JEG fandme grænsen! Qram ZiGGë
♦Mail♦Præs.♦
Så er der skam kommet ny tekst på min præs. igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signý |
Vibeke (Reenta) |
|
Ikk' æde dem alle sammen, vi er nogen stykker som også gerne vil have lidt ud af forestillingen
Vibeke og Reenta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stine |
Dajana |
05-04-2003 19:09 |
|
.. Øhm? ~ Anne & Dajana ~ - Make a diffrence - Hvorfor ikke sætte lidt kulør på sin tilværelse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!! |
Pernille&Happy |
05-04-2003 19:09 |
|
Malle...gud hvor har du dummet dig..HAHAHA...NYD dit liv sammen med din pony...................!!!!!!!!!!!! hvor grimt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. |
Punktummet |
05-04-2003 19:11 |
|
Kopierer lige en del af -FlüggerFilan-'s signatur, som faktisk er meget sand:
~For at være go'e venner skal man kunne blive uvenner~
Desuden synes jeg ikke at nogen skal forlade JHN, det er jo ikke vigtigt hvad personer man ikke kender som bare sidder bag en skærm et eller andet sted mener om en. Det er vigtigt hvad ens venner i "den virkelige verden" mener!
Punktummet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Punktummet |
Wezoriny |
05-04-2003 19:12 |
|
.. HA, prøv du bare at kaste til Ishøj.. Så er du god ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glemme? |
*Silva* |
05-04-2003 19:13 |
|
Sys i ik' at man skulle gleme det her for alles skyld?... BARE ET FORSLAG!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malle |
Dajana |
05-04-2003 19:13 |
|
Det kan du vist heller ikke!
Jow jow.. JEG kan nemlig dømme over en compuerskræm, og dumme mig så groft som Malle!
Pernille: ~ Anne & Dajana ~ - Make a diffrence - Hvorfor ikke sætte lidt kulør på sin tilværelse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wezoriny |
Punktummet |
05-04-2003 19:20 |
|
Hmm... måske skulle jeg sende dem med luftpost?
Eller er der nogen der bor tættere på Ishøj som evt. vil forære Wezoriny nogle popcorn?
Punktummet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Punktummet |
Wezoriny |
05-04-2003 19:44 |
|
Tror jeg ikke ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Fråder popcorn* |
Signý |
05-04-2003 19:46 |
|
Hm, forstår egentlig ikke, hvorfor alle (inkl. mig selv) flipper sådan ud over indlæg som disse...
Men nu må jeg må, jeg skal fodres klokken tyve (eller noget). Katrine med Signý "Fyld ikke dit liv med dage - fyld dagene med liv ! (...Og det skulle komme fra mig... )Rideudstyr Sælges - Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HA! :P |
*Anna*(Simba) |
05-04-2003 19:53 |
|
Er det NU man må GRINE!?
Det er dog det latterligeste gang skrallespands affald jeg lææng har været ude for!
- WeZ giver dig og Dajana (Co.) fuldstændig RET
-Må man sige sin mening.. DET sætter jeg STORT ? ved!
Lige så snart man tænker på at sige sin menning ER det forkert !? Eller hva'!
OK- min mening om dig...
Har længe irriteret mig over dette - Nuggi Stauslykke, stambogs hoppe, kåret i DPA, 22 point ved landsskuet 2000.
Klubmester i dressur på Stauslykke. Gennemført fejlfri MA til træning, sprunget 1.40 med rytter.- JEG syndes det er ret hmm... at skrive ok, jeg kunne da også skrive- Simba Stenfeldt efter Ibn Zaraf går MB til træning og har dit og dat.... Men sådan GIDER jeg ikk at skrive, fordi jeg HAR hjerne nok til at tænke- UH!? Der er nok nogle der syndes det her virker over derevet! For min skyld måtte du MEGET gerne slette det.. Du ved det jo inderst inde i dit hjerte at Nuggi er både smuk og køn (Som hun er) så PLEASE slet det 
-
Nårh... ja gir stadig wez og Co. ret... Du dømmer F****** folk lidt for groft NÅH!
Min men TAG DEN SOM DU VIL
Your resen frjsen (MIT ORD  )
- Anna & Simba- Der er mange heste i denne verden, men i mit hjerte er der kun en Simba Hjemmeside Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wezoriny |
Punktummet |
05-04-2003 19:59 |
|
Så må du altså undvære de popcorn! -eller lave dem selv..
Men det er vel også ligemeget nu hvor underholdningen er slut?
Punktummet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... |
Mulle (Coco) |
05-04-2003 20:02 |
|
>>Jewg er jo bare en lille so her fra...Som kommer og tror jeg er noget...*Not*<<
Hmm... tja, hvis du selv synes... Ej, hvorfor sidde og lege offer?
>>Hvad har I imod mig?? Det kunne jeg seriøst godt tænke mig at vide..!!<<
Hvad har DU imod MIG? - Grunden til, at jeg måske ikke altid er viiildt sød mod dig, er nok, at du heller ikke lige har været specielt sød overfor mig.
>>Der er stort set ingen der læser eller svare på mine indlæg...Til afstemninger er der ingen der har stemt på mine billeder, i hvert fald stort set ingen...I stemmer på demI er venner med, for i kan sku ikke komme og sige at Nuggi er grim...For det er eder hakkeme det sidste hun er!!!
Én ting er sikkert, hun er hvert fald pænere en nogen andre her inde...Skal ikke nævne navne.<<
Jamen, hvis folk vil stemme på deres venners heste, så lad dem da gøre det. Jeg kan da ikke se noget stort problem i det, det er da lige meget hvad VI synes om din ponys UDSEENDE, bare du selv ved at det er ponyen for dig osv.
Nuggi er ikke grim, hun er da vildt smuk - men ærlig talt er det ikke lige det man har lyst til at fortælle dig, når du selv sidder og brokker dig over at vi ikke stemmer på Nuggi, fordi hun er smuk og meget pænere end nogle andre heste... øh ja, rart at vide.
- Min mening!
- PæreTærten over dem alle - Grillkylling!
SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! 
Rideudstyr sælges - se her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så nu er der balade! |
BoyzeMuz |
05-04-2003 20:04 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frigge Musen |
Mulle (Coco) |
05-04-2003 20:08 |
|
Desuden - er det ikke lidt dumt at skrive:
>>I stemmer på demI er venner med, for i kan sku ikke komme og sige at Nuggi er grim...For det er eder hakkeme det sidste hun er!!!<<
Altså du skriver jo faktisk, at vi stemmer på vores venners heste, for hvis vi nu ikke stemte på grund af at det var vores venners hypser, ville vi helt klart stemme på Nuggi, for hun er den smukkeste.
Desuden synes jeg det er dumt af dig at starte sådan et indlæg, når du ikke kan tåle at høre vores mening alligevel. Hvis man skriver sin mening, får man straks smidt en masse lort i hovedet af dig. Så er det sgu da dumt at sætte sådan et indlæg ind.
SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige en ting til.... |
BoyzeMuz |
05-04-2003 20:08 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meningsløst mudderkast? Stop det! |
Ida(Halifax) |
05-04-2003 20:14 |
|
Hej,
Efter at have brugt en hulens masse tid på at læse samtlige 113 indlæg i denne tråd, må jeg lige skrive noget.
Jeg er rimeligt paf. Hvad sker der for jer ellers så fornuftige mennesker? Hvad er der lige gået galt, siden i kan fare sådan i flint over så lidt?
-Jeg er målløs
Først til Malle:
Jeg hader dig ikke. Og det ved du jo også godt.
Men det er bare at bede om negative kommentarer, fra vrede folk der føler sig trådt på, når du skriver sådan et indlæg, der i dén grad får folk til at tænke over om du virkeligt ER dum.
Du vil have os til at hade dig? Lige meget om der bliver sagt at vi ikke hader dig, siger du det er løgn.
Bliver der sagt at nogle hader dig bliver du sur. Du skriver samtidig at vi skal svare.
Hvad vil du have vi skal gøre?
Til Jer alle:
Prøv lige at læs de her indlæg. Det er den rene børnehave og en meget stor omgang meningsløs mudderkast.
Det er pinligt. Direkte pinligt. Der er ikke noget at sige til, at det store HN betragter JHN som en slags børnehave hvor alt er tilladt og alle skændes. Det er der ikke noget at sige til
I kører bare løs på hinanden, i stedet for at løse jeres problemer på en mere fredelig måde.
Nu er der langt mere end 100 svar og i er stadig ikke nået til en løsning.
Det kommer i nok heller ikke.
Acceptér hinandens meninger og signaturer, -det ville være en dejlig løsning for alle.
Kan i ikke lide en bestemt signatur, -spring indlægget over? Sværere er det vel ikke.
Jeg var selv uvenner med en pige for lang tid siden. Vi kendte ikke hinanden, og blev bare sure over noget, der var ret ubetydeligt. Men så begyndte vi at snakke lidt mere sammen, og vi blev ret gode venner.
Derfor synes jeg at i i stedet skulle tage at lære hinanden bedre at kende, i stedet for bare at skændes. For bag overfladerne gemmer der sig sikkert nogle rigtig søde piger.
I er da sikkert alle sammen rigtig søde mennesker derude bag skærmen, -så tag dog at bliv venner
Mvh.
Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thihi |
Wezoriny |
05-04-2003 20:17 |
|
Jamen dog.. De forsvandt sgu ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *GG* |
- DomZe - |
05-04-2003 20:31 |
|
Ja det er sQ engenlig ret underholdene det her.. 
Slutter mig til Dajana og Wez med popcornene!
*Heey er der overhovedet nogen tilbage? Gi mig så lidt popcorn!  * *Ss*
Arg, hvor er det skægt det her! -DomZe- You can do anithing you set your mind to man..-EminemMailEminem-Test
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| /enig |
Punktummet |
05-04-2003 20:31 |
|
Jeg er fuldstændig enig med Ida!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm.. |
Wezoriny |
05-04-2003 20:36 |
|
Undskyld, men jeg kan intet pinligt se i det ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wezoriny |
Ida(Halifax) |
05-04-2003 20:47 |
|
Jeg synes det er pinligt at tingene ikke engang kan ordnes på en lidt mere fornuftig måde.
Der kastes bare grimme bemærkninger og fuldstændigt unyttige ord frem og tilbage mellem parterne.
Jeg synes det er pinligt at der ikke skal mere til før JHN går "i sort" på denne måde.
Prøv lige at se på debatten -den er da kørt fuldstændig af på et sidespor -nu gælder det bare om at pirre den anden part til at skrive noget grimt, og de forskellige bemærkninger bliver hårdere og hårdere.
Sorry, men det synes jeg er en underlig måde at opføre sig på.
Mvh. Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skøre hele flokken |
Blimmer |
05-04-2003 20:50 |
|
Ja nu har jeg sidet og læst hver eneste ord i denne tråd og *foork* hvor er i barnlige nogle af jer.
Malle:
Hvordan ville du reagere hvis andre skrev:
Ejer J.S Magic og Rambo, rider på lansplan, er nr. 1 og nr. 10 på Top 10 listen. ER NORDISK mester i spring osv. Spørger bare?????
Jeg ville synes det var blæret.......
ZiGGë: Hun har ikke set dejlige Hasan og hun har heller ikke set dig ride. Tror faktisk ikke MALLE har SET NOGEN af os ride.
Hader folk der ikke kan se ud over deres egen næse....
vil squ også side at spise popcorn foran puteren og se udviklingen af denne diskusion..........
Jeg tror ikke at nogen synes at Nuggi er grim. Hvis du ser på alle afstemningerne der har været det sidste ÅR har jeg altid haft Nico med, men er han nogen sinde blevet placeret, NEJ. ER jeg skredet derfor???? NEJ. Synes det er smadder hyggeligt at være her når folk ikke skændes.
Man kan godt tage emner op man er utilfreds med, men ligefrem at komme med sætninger som:
I stemmer på demI er venner med, for i kan sku ikke komme og sige at Nuggi er grim...For det er eder hakkeme det sidste hun er!!!
Én ting er sikkert, hun er hvert fald pænere en nogen andre her inde...Skal ikke nævne navne
Hvad fedt er der i at PASSE en pony, som har været til DM, så kan den vel heller ikke en skid ud over det!
Især den sidste sætning synes jeg er helt overflødig, ja nu dømmer jeg dig til snob. Det er åbent bart godt nok at ens pony er kåret osv. Men at man passer en pony der går DM, altså bedre en NUggi er ikke fint nok???????
Frede og NicoVi elsker at springe og gør det med stil. (næsten)Se mit logo herQnuzz og kolbøtter fra os
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For langsom |
Blimmer |
05-04-2003 21:03 |
|
øv bæv Ida kom først som sædanligt
PEASE for EVERYONE
SElvom jeg stadig mener at MAlle har overdrevet helt vildt Frede og NicoVi elsker at springe og gør det med stil. (næsten)Se mit logo herQnuzz og kolbøtter fra os
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ... |
Mulle (Coco) |
05-04-2003 21:08 |
|
Malle: Ja, du dømmer faktisk !!
Hvad vil du opnå med det her indlæg? Du beder om vores mening, så siger vi dig den, hvis vi siger at du er sød nok, så lyver vi, hvis vi skriver at vi ikke bryder os om mig, så er vi også bare dumme. Helt ærligt ?
Virkelig det mest latterlige... total barnlig tråd den her... suk!
SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ej |
Tine85 |
05-04-2003 22:26 |
|
Slap nu lige lidt af piger!
Det her er trodsalt "kun" en hyggesnak, hvor folk ikke kan bide igennem skærmen, så jeg syns nu at det blir lidt barnligt at skændes over hvem der smider hvem ud og hvem der hader hvem....kan i ikke se at det er lidt tåbeligt?
Okay nu tænker i bare at nu kommer hun bare og spiller helt!
Tja det kan vel godt være at jeg gør det, men jeg har dog ikke tænkt mig at smide folk ud og beskylde folk for nogle dårlige ting!
Det som det hele starter med er jo at *Frigge Musen* føler sig "hadet" det er da synd for hende, og jeg mener bestemt ikke at der nogen som skal føle det!
*Frigge Musen* jeg syns at du skal blive og give det hele en chance, det med at folk ikke svare på dine indlæg kan jo falde tilfældigt, der er da heller ikke så mange der svare på mine  men det kan jeg da godt leve med, for det går jorden altså ikke under af  Op med humøret
COME ON TØZER!!!
VI LEVER KUN EN GANG SÅ HVORFOR LIGE DETTE??? M.V.H Tine
(")(") ( '.') (")(") **Vær dit eget ikon**
præsentation"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu må du da holde! |
Blondie |
05-04-2003 23:28 |
|
...Prøv lige at se, hvad du selv skriver Malle! Tænk lige over hvad du vil skrive, før du trykker på tasterne.
Med hensyn til din Nuggi - det med afstemining!
Vil jeg gerne være ærlig at sige, at de nok ikke er de bedste billeder du kan tage af Nuggi. Nuggi er en smuk pony, men folk bliver da trætte af, at de 2 eneste billeder du hele tiden deltager i en afsteming, er et billede hvor du rider på hende/ham, og et billede af hans hoved!
Og til det med, at der ingen der læser dine indlæg er :
1)Måske fordi du bliver hurtigt hisig, når man siger sin mening, som skal siges i et indlæg.
2) Måske fordi indlægene ikke er særlige spændene at læse, også ved man de næste du sender måske heller ikke er spændene.
Og vil da lige sige, at der er sq ikke mange der ser mine indlæg, hvis det ikke er billede indlæg. Det interessere jo ikke alle spring/dressur folk, hvis jeg fortæller Fáni tölted ebare godt idag o.s.v
Altså, jeg indrømmer da også nu, at det er ikke alle's indlæg jeg gider at læse, pga. det er folk som ikke betyder noget for mig her på HNJ!
Så..., måske er det derfor.
Jeg betyder sq da heller ikke noget for alle vel? - Nope.
Men du scorede lige et indlæg, som du selv lagde op til.
~♥~Blondie~♥~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaa..!? |
|
|
Jeg synes det er en enormt latterlig situation dette her. Men alligevel...
Og Malle, Hvordan kan du tillade dig at sige:
Til jer andre: Farvel, hyg jer i små dumme kællinger...
I kan sku ik ride...
Jeg er ikke en Kælling!. Og forresten kan jeg godt ride, Men hvorfor kan vi nu lige pludselig ikke ride?
Ang. Din signatur!:
Ja, Den er nu også lidt blæret. Jeg kan se at du er glad for din hest, Og den mening vil vi ikke tage fra dig.
Men 'What?' Har altig betragtet FlüggerFilan som en god ven, Som er betænksom. Men dette går over stregen. Ja, Alle som har svaret i indlægget, I skal bare vide, At jeg er en dum, Fed, Hæslig og ulidelig snob. Nårh, Ja Og så er jeg en spade! *Not*
Og som ordsproget siger:
'Man skal aldrig kalde andre for en spade når man selv er en skovl'
Men i må hygge jer... Skal ned til hypZen.
Hilsen Me(Action)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signý |
Dajana |
06-04-2003 10:40 |
|
*He he* ~ Anne ~ ♥ Tarzan & Dajana OX ♥- Som måske nogen gange er lidt for ærlige -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm....! |
Dutter |
06-04-2003 11:05 |
|
Hej...
Ja for mig lyder det lidt som om i lever i jeres egen lille verden (Malle og Flügger!)
I tror at alle hader jer!
F.eks mig, har jeg nogen siden sagt eller hentydet til at jeg hader dig? -eller Flügger?? - nej vel!
Det er JER der dømmer personerne her inde!
Det her synes jeg er så langt ude!
At I skal begynde at kalde Wez for en spade. helt ærligt, hvor gammel er man så! - at man ikke engang kan styre sit sprog!
Malle: du ved også godt at jeg ikke har hadet dig!- men nu lægger du ligsom op til at man kommer til at hade dig, når du skriver sådan noget!!!!!
Grunden til at folk nok ikke svare på dine inlæg er nok fordi det ikke har folks interesser...
ja, jeg kan virkelig ikke tage det her seriøst!
Mvh. Ditte Husk at leve livet - du lever det kun én gang!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Snork* |
|
|
Jeg tror jeg skrider ud af det hersens indlæg nu! Har siddet og læst det hele, og ja...jeg vil bare lige sige at det er det værste jeg har spildt mit liv på!
Og Malle: Okay! Vi hader dig! Er du så tilfreds?!
I'm not always right, but I'm never wrong -Citat Garfield Hilsen Lisa med ♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hader dig! |
Blondie |
06-04-2003 11:50 |
|
FULDSTÆDIG enig med Lisa!
Vi hader dig - så er det nu du skal blive glad
og begrundelsen : Pga. du er så mærkelig!
Er du nu glad?
Yes! ~♥~Blondie~♥~ MSN :Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar... |
Wezoriny |
06-04-2003 11:58 |
|
.. Jeg er så glad i dag... Lalalali... Lilililiaj ! ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor bliver I ved????! |
Stine (Robyn) |
06-04-2003 12:20 |
|
Hvorfor bliver I ved med skrive alt det pis???
Flügger og Malle er sq da skredet for længst.
Kom dog videre og drop det her indlæg! I har vel fået det I vil have.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Suk |
Mulle (Coco) |
06-04-2003 12:28 |
|
Okay, skal vi ikke stoppe det her ?
Det er virkelig ved at blive morsomt... det her indlæg minder mest af alt om en børnehaveklasse... eller noget.
Malle og FlüggerFilan: I er da for lamme at høre på, tag jer lige sammen! Og I er velkomne til at blive her, hvis I vil, men I vil åbenbart flygte fra problemerne, fordi vi alle sammen er så onde, kolde, uduelige osv.
NÅNEJ !!! Det er slet ikke sådan det hænger sammen! Vi er jo sådan en flok lede skiderikker, og vi har smidt jer små uskyldige piger ud! Nejnejnej... det var da forfærdeligt. Hvor ER vi bare slemme.
:P
Er fuldstændig enig med Dajana, kunne ikke have skrevet det bedre (alt det hun har skrevet) - go Dajana!
Må slutte mig til jer med popcornene, det her ER virkelig underholdning i 1.klasse som Vabbe siger...
SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld, men.. |
Ida(Halifax) |
06-04-2003 12:43 |
|
..jeg kan virkeligt ikke forstå hvorfor i bliver ved og ved med at køre og tvære i det?
Det er 42 indlæg siden, at Malle eller Flügger har svaret.
Behøves i blive ved med at skrive alle de underlige kommentarer. Malle og Flügger er smuttet. Prøv lige at læs alt det de har fået i hovederne (hermed ikke sagt, at der ikke blev gjort gengæld). Synes i virkelig det er fair at blive ved med at tvære dem ned?
Jeg ved ikke hvorfor i bliver ved med at svare. Jeg ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at svare
Jeg ved bare, at jeg synes det er virkelig underligt i bliver ved med at skrive onde ting til Malle og Flügger. Jeg ved bare, at jeg synes i burde ta' og vise jer som rimeligt normale mennesker og stoppe.
Jeg ved godt, at de to nok heller ikke har været fair. Men nu synes jeg ligesom det virker som om de har sluttet våbenhvile.
Hvad med at gøre det samme?
Det er lidt som om i vil have dem til at svare tilbage, så i kan skrive endnu mere igen. Jaja, mange mennesker er konfliktsøgende. Selv er jeg nok en smule konfliktsky til tider, -selvom jeg ikke kan lade være med at blande mig.
Gider bare ikke tage parti, og blive mudderkaster. Det er efter min overbevisning meningsløst.
Mvh. Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PEACE&LOVE |
Anette (darling) |
06-04-2003 15:29 |
|
*Frigge Musen* Vil bare lige nævne at peache & love staves Peace (uden H)!
Jeg kan da hurtig lige afsløre at jeg sjælden kigger forbi JHN og har derfor heller aldrig stødt på dig eller dine indlæg før.. Så jeg kan jo ikke sige at jeg hader dig da jeg overhovedet ikke kender dig!
Det er en meget dum ide at forlade HN og JHN fordi du har fået en opfattelse af at ingen kan lide dig, utallige personer der har medvirket i dette indlæg har givet udtryk for at de ikke har noget imod dig.. Ergo er det ikke alle der hader dig!
JEG VED IKKE HELT HVORFOR JEG SVARRE PÅ DETTE RET UNDERHOLDENE MEN LAAANGE INDLÆG.. DET ER NOK MIN HANG TIL AT VÆRE JURA, ADVOKAT ELLER DOMMER DER KOMMER OP I MIG
Vrinsk fra Anette © Copyright KLOGEST ER DEN SOM VED HVAD HUN IKKE VED
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm.. underligt ! |
CBP |
06-04-2003 16:26 |
|
Ja NU Har vi noget imod dig, hvis man kan sige det sådan. - CBP - Le ikke af alderdommen, men håb du selv når den. Få kontakt med din hest, lav horsemanship.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slutte? |
Punktummet |
06-04-2003 16:34 |
|
Jeg synes at alle skal slutte dette indlæg nu, og lade det være fortid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Paranoid måske?... |
Sara D.E. |
06-04-2003 17:03 |
|
Hej Malle
Da jeg så dine billeder og læste teksten på din præsentation for første tænkte jeg, at hun ser da meget fornuftig ud og lyder da meget sød.
Men jeg må indrømme, da jeg læste dit indlæg der startede denne - specielle tråd, tænkte jeg, at hun har da ikke møj selvtillid, og hun måske var en smule selvoptaget, da du bla. skriver at ingen vil læse og svare dine indlæg, og alt det andet (undskyld udtrykket) 'crap' du fyrer af. Da jeg så finder ud af at du var 'hende den fornuftige på den vildt smukke pony', blev jeg sku' en smule chokeret.
Udfra mange af indlæggene står der jo at mange ikke hader dig, da de jo praktisk talt ikke kender dig. De kan måske have nogle andre holdninger og meninger til fx HMS end dig, men det er jo en anden side af sagen. Jeg ville sikkert også have nogle helt andre holdninger end dig, men det betyder ikke at jeg hader dig.
Men overvej lige for en sikkerhedsskyld om du måske er ved at blive lidt paranoid, da paranoide folk tror at alle er efter ham/hende uden nogen grund.
Og som Puktummet så smukt udtaler, man læser hvad der har ens interesse. Hvis du skriver noget der ikke interessere mig en papand, kunne jeg ikke finde på at skrive et indlæg til det.
Og, ja din pony er sku' meget smuk, men der er også en del andre som er ligeså pæne.
Mht. til din signatur, ja så er der ikke mange der er særligt interessere i hvad din pony har gjort og præsteret...faktisk er vi ret ligeglade, så se lige at få gjort noget ved din signatur...desuden fylder den også utroligt meget i dine indlæg, og det er jo ikke det vi er interesseret i når du skriver et indlæg.
Venlig Hilsen Sara Bliver man en dag fattigere eller en dag rigere...?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anette(darling) |
Ida(Halifax) |
06-04-2003 17:25 |
|
...hvorfor skal retstavning blandes ind i det her?
Det er da godt nok fuldstændig uden relevans, synes jeg.
Mvh. Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Personligt... |
Dajana |
06-04-2003 17:56 |
|
Rager det mig en PAPAND om de to skvatnakker til Flügger & Malle skrider...
TAK siger jeg bare, og måske det ikke ligner mig at flippe sådan, så kan jeg bare fortælle Jer at jeg er ved at være dødsyg over at høre folk tale om fred og kærlighed!
Forhelvede mennesker! Stå dog på egne ben og sig Jeres meninger... Hvorfor pakke alting ind i vat, og være 'åååh så søde'....
Fatter personligt heller ikke Ida at hun gider og sidde og spille mor for os alle sammen... - For Jeg tror sq godt vi ved hvad vi taler om...
Og Ida: Ikke noget personligt til dig, for du gør jo dit 'job' godt, men hvorfor kan du aldrig rive dig lidt løs fra filten (ved godt at du må beherske dig som modartor) og så sige din mening... - For du kan vel heller ikke altid være lige så enig med os andre!
DooooH! Jeg bliver siiiiiiiiiinsyyyg ~ Anne ~ Tarzan & Dajana OX- Som måske nogen gange er lidt for ærlige -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig med Dajana! |
Mulle (Coco) |
06-04-2003 18:06 |
|
Jeg er sgu også ved at være træt af alt det der...
Det er da kun fedt med sådan nogle diskussioner engang i mellem, medmindre man er én af dem der slet ikke kan tåle at nogle skriver et bandeord eller to til hinanden, og så straks flygter fra problemerne.
Helt ærligt - uden de her diskussioner ville det da være enormt kedeligt at være herinde! Jeg forstår slet ikke jer der bare sidder og fortæller os andre et eller andet med at vi skal holde kammertonen og sådan nogle dødsyge ting... Synes I slet ikke det bare er en lille smule kedeligt? Jeg ville da til sidst være ved at eksplodere...
Forstår skam heller ikke dem, der 5 min. efter skriver et eller andet med at de vil smutte, fordi vi skændes herinde... hvis vi altid bare var søde og gode venner, og altid holdt kammertonen, ville det da være r*vsygt... Det ville jeg slet ikke kunne klare
Tja - bare min mening!
SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dajana |
Ida(Halifax) |
06-04-2003 18:14 |
|
Jeg siger hvad jeg mener.
Men jeg kan godt undgå at sidde og skrive bandeord og være grov.
Helt ærligt, så kan jeg ikke se hvad der er "mor-agtigt" ved det. Det er min måde at sige tingene på, og hvis du ikke kan acceptere det, så spring mine indlæg over. Mere simpelt bliver det ikke.
Jeg har ikke noget behov for at lukke en masse lort ud i hovedet på folk, som jeg knapt kender.
Jeg kan læse, at det har næsten alle andre åbenbart et vildt behov for, men det har jeg ikke.
Hvad fedt er der ved at sidde og blive ved og ved med at skrive en masse latterlige, nedladende ting om hinanden?
Ja, jeg forstår det simpelthen bare ikke.
Vi kender ikke hinanden særlig godt, og ved ikke hvem folk derude bag skærmene er.
Hvorfor så spilde sin tid med at svine dem til?
Hvem siger, at jeg ikke siger min mening? For det er jo ikke bare en omgang løgn hvad jeg skriver, vel?
Helt ærligt, jeg kan ikke forstå hvorfor i gider fare i flint over sådan noget.
Hvorfor gøre sig det besvær at få andre til at føle sig utilpas, fordi man lige synes de skulle have en ordentlig medfart?
Det kan godt være det er langt fra dine tanker, men det er hvad jeg tænker.
Formulering er nok også en vigtig faktor her.
>>Forhelvede mennesker! Stå dog på egne ben og sig Jeres meninger... Hvorfor pakke alting ind i vat, og være 'åååh så søde'...<<
Ja, det er jo det der er så moderne her for tiden. Alle er noget for sig selv, og alle er så seje, fordi de tør sige deres mening.
At man så kun lægger mærke til dem, der har hårde og kolde meninger det glemmer vi da lige.
Hvorfor være "grrr så slemme"?? Hvorfor? Hvorfor kan en debat ikke bare afvikles på en sober og acceptabel måde?
Hvorfor ikke bare overholde adfærdsreglerne og debattere på normal vis? For hvad fedt er der ved den her mudderkastning?
Ja, lad os alle være ens og lad os alle formulere tingene på samme måde. Ih hvor ville det dog være herligt??!
Hvad er en mening???
-Er det, når man siger en masse onde ting om folk? Er det, når man siger hvad man tænker?
Gælder det om at sige mest slemt?
Er det ikke også en mening -eller skal vi kalde det en anden holdning- at man ikke gider bruge ovenstående?
Kald mig bare en gammeldags tante med sukkersøde meninger pakket ind i vat.
Jeg ved bedre, og jeg gider ikke være den, der bare deler skældsord ud til højre og venstre. Snævertsynede mennesker, det er hvad det er.
Mvh. Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Diskution? Skænderi?? |
Ida(Halifax) |
06-04-2003 18:30 |
|
Jeg mener der burde være forskel på diskution og skænderi.
Skal man sidde og skrive at man er en pissedum idiot med minimal hjerne og grimme tænder?? Jeg synes det er langt federe med en diskution hvor der er noget at diskutere. Og hvor man kan have sin mening uden at blive hakket.
Jeg for står simpelthen ikke hvad man finder sjovt ved mudderkastninger som denne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GO DAJANA GO DAJANA |
Lærke |
06-04-2003 18:31 |
|
HEY
Jeg kan personligt kun tilslutte Dajanas mening... Folk bliver bare for MEGET at høre på, og uansat hvor dygtig du er til at skrive Ida, så giver det mig bare et indblik i, hvor meget jeg undrer mig over, at du kan tro folke r så godtroende, at de gider at forstå hvert et ord af dine indlæg...
Tag dog og sig din mening, som de andre, og så skid på HN's regler.... Ingen gider dem alligevel!
Jeg siger ikke dette for at nedgøre dig, men blot for at fortælle at jeg ikke gider høre mere på Jeres evendelig 'peace & love'... Stå frem piger! - Er det virkelig kun mig og Dajana som væmmes over hvad en moderators meninger kan gøre ved alle andres meninger?
SÅ DERFOR GO DAJANA GO DAJANA
Lærke
Hestehilsner fra Lærke ;-D Athene, Cassio og Edna Mail ~ Præs. ~ HP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lærke |
Ida(Halifax) |
06-04-2003 18:38 |
|
Moderator eller ej -fordi jeg ikke gider fremstå som en latterlig person, der ikke kan andet end "du er dum, for du sagde det" "nej, du er endnu dummere" -debatter, er jeg så vildt kedelig?
>>hvor meget jeg undrer mig over, at du kan tro folke r så godtroende, at de gider at forstå hvert et ord af dine indlæg...<<
Hvem siger jeg tror det?? Og omvendt kan man så spørge, -hvem siger man gidder lytte til alt det pladder der kommer fra jer?
Ja, jeg gider i hvert fald ikke.
Som sagt før, -hvis du har et problem med mig, så spring mine indlæg over. Mere simpelt bliver det ikke.
Jeg gider ikke diskutere hvorvidt man skal fremstå som den beherskede, den totalt ligeglade, eller den vilde person.
Problemer med mig? -Spring mine indlæg over!
-Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.. |
Wezoriny |
06-04-2003 19:11 |
|
Jeg synes altså også at vi skulle stoppe nu. Hvorfor køre dem mere ned ? Jeg tror de har fundet ud af vi ikke kan tage dem seriøst, og ikke er enige med dem. Stop dog.
Helt ærligt, som Filan sagde ( Vi ER blevet venner ! ) : Der er krig i Irak, og så sidder vi her og flipper ud over ting som dem her ? Tsk tsk. Man kan da godt sige sin mening uden at blive for grov, og komme for langt ud. Alle er gået for langt i det her indlæg. Og nu bliver i ved ? Suk. ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| /enig |
Ida(Halifax) |
06-04-2003 19:16 |
|
Hørt Wezoriny
-Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Lærke |
Wezoriny |
06-04-2003 19:21 |
|
og så skid på HN's regler
- Hehe, tror du der er meget fornuft i det ?  Hvis reglerne ikke bliver overholdt, tror jeg "ejerne" af siden ikke vil være så glade mere. Ja, jeg kan ikke forudse hvad der ville ske, men tror ikke vi vil bryde os om det
Og Ida har vel valgt at blive moderater, dels fordi hun nok havde lyst og følte at hun kunne magte det, men vil også dels fordi, hun synes reglerne var retfærdige ( Ida, ret mig hvis jeg tager fejl  ). Og det synes jeg også de er ! ♥ Knuz Nicole og Tarzan ( Aslam ) ♥Læreren: Nåh lille Finn, kan du sige noget der rimer ? Finn: Jaaa ! SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lærke |
Mulle (Coco) |
06-04-2003 20:01 |
|
Altså, som sagt er jeg også enig med Dajana, som du er, men altså... Idas indlæg er fine nok, hvis det virkelig kører for langt ud... hun er jo faktisk moderator, og som moderator kan man ikke bare skide på HN's regler...
Ida: JEG har ikke problemer med dine indlæg, og du gør da dit arbejde godt! Men jeg er nu enig med Dajana i, at det er da helt klart fedest, hvis man står frem og siger sin mening. Det ville være kedeligt uden nogle diskussioner engang i mellem.
Men du gør dit arbejde godt, og ja, det ville nok være svært at undvære en moderator..
men man kan godt blive træt af altid at få at vide at man skal holde kammertonen
SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
|
|
... Ikke været her hele weekenden, og jeg kan ikke helt finde ud af om jeg er glad for det eller ej. Det har været en knaldhamrende god weekend, men det kan vi vende tilbage til i et indlæg, med lidt bedre stemning.
Det er lidt noget l*rt at det går sådan her på Junioren. Det sker tit, at når vi er uenige, så er der 3 der skrider, 5 der truer med det, og lidt senere vender de tilbage og beder om tilgivelse. Jeg ved ikke om det er tilfældet her, men nu får vi se.
Altså jeg kender ikke Malle, fik et lille glimt af hende, da vi var i Herning, hun så da flink og rar ud. Jeg har ikke svaret på så mange indlæg den sidste tid, og dem jeg svare på, er kun dem der interessere mig. Jeg kigger faktisk aldrig på, hvem der har skrevet dem, da det kan være underordnet hvem der skriver, det vigtigste er, at det er spændende stof at læse, og sjovt at debatere.
Jeg stemmer aldrig i afstemninger. Afstemningerne er for tit, hestene er altid de samme, så det gider jeg ikke rigtig blande mig i.
I står sammen i kliker. Nogle mener det ene og andre det andet. Det er i orden, alle mener ikke noget ens, men selv om man ikke har den samme mening, betyder det ikke at vi behøver HADE personen. Nej, overhovedet ikke. Men jeg vil da lige sige, at jeg godt kan forstå Malle på nogle punkter, det må da være lidt deprimerende ingen svar at få. Jeg kender det lidt fra mig selv, det er ikke sikkert at ingen svare, det er ikke sikkert at nogle skriver noget ondt, men det ligger nærmest mellem linierne og stirre på én. Det jeg mener med dét er, at Malle nok ikke har lavet det her indlæg for at irritere nogen, hun har bare skrevet sin mening.
Jeg er da ked af, at nogle herinde har følt det sådan, jeg har slet ikke været klar over, at der har været noget omkring det, og jeg har ikke tænkt over, at nogle kunne finde på at behandle hinanden sådan.
Desuden har jeg fulgt nogle indbyrdes stridigheder, som også finder sted herinde i dette indlæg. F.eks. Malle og Pernille; det viser sig at I faktisk kender hinanden IRL. Men pga. det her lille indlæg (+ at man selvfølgelig altid kan rage op i alt muligt gammelt, det bedste forsvar er angreb, ved I) er I nu ikke en gang venner. Sig mig en gang, hvorfor skal jeres venskaber være i så tynde tråde? Alle er forskellige, det skal man have respekt for, og tage hensyn til. Nøgleordet i uvenskab er tilgivelse. Tilgiv hinanden. Det er ikke sikkert at nogen herinde fra, har tænkt på, at de sårede Malle? At Malle havde haft det SÅ skidt? Hvem havde vist det? Og hvorfor skriver man ikke bare det i stedet for: "Det ved du ikke noget om!" Eller "Nu DØMMER du os" Jeg tror hun har været meget frustreret, ikke en undskyldning, men en forklaring.
Synes selv det jeg har skrevet er stof til omtanke, og med dét, vil jeg skrive go' aften!:-)
VH Christina med Major & Rocky
Det er underligt med heste og ridning; hvis det er gået godt 2 sekunder af en times ridning, kan man leve på det den næste uge!:D Citat: MIG MSN: Marock_dyret@yahoo.com ICQ: 162345838
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mulle(Coco) |
Ida(Halifax) |
06-04-2003 20:33 |
|
>> Ida: JEG har ikke problemer med dine indlæg, og du gør da dit arbejde godt! Men jeg er nu enig med Dajana i, at det er da helt klart fedest, hvis man står frem og siger sin mening. Det ville være kedeligt uden nogle diskussioner engang i mellem.<<
Jeg kan godt se hvad du mener. Jeg mente heller ikke at jeg ikke synes der skal være diskutioner.
Men jeg synes bare det her er totalt overdrevent.
-Som jeg skrev til Stina "JHN- det endelige opgør"
Jeg synes bare ikke det burde være for meget at forlange, at man diskuterer UDEN det der hidsige, vilde, overdrevne skænderi.
Helt ærligt, så må alle vel indrømme at det er gået lige lovligt vildt for sig her?
Det er bare så svært at skrive noget for mig, uden man bliver anset for sippet, sur, gammeldags eller kedelig!
Men det er jeg jo ikke sådan ude bag skærmen. Eller, -det synes jeg i hvert fald ikke selv
Det kan godt være man virker lidt kedelig, men det er altså bare min måde at sige min mening på. Jeg synes selv jeg siger hvad jeg skal. Ikke bare som job, men også for m-i-g s-e-l-v.
Jeg skal nok prøve at lade være med at være for gammeldags at høre på, det er sgu bare svært at skrive hvad jeg vil uden det bliver det..
Med andre ord -tag mig som jeg er, -eller lad være og spring mine indlæg over
Mvh. Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så slapper vi lige af |
|
|
Som min overskrift siger. Slap af tøser.
Prøv lige at gå over og rul jeres gardin op og glo ud. Det er forår, solen burde skinne, græsset snart være grønt.
Hvis du ikke har noget pænt at sige om folk, så hold din mund, er der et gammelt ordsprig der siger - og det passer vist godt ind nu.
Jeg orker ikke at læse de 160 forrige indlæg, men jeg har læst hist og pist og har også uddelt et rødt kort for den næste uge - og der bliver uddelt flere hvis i ikke tager jer sammen og opfører jer ordentligt over for hinanden.
Godnat
Annette
Heste-Nettet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STOP!!! |
*Frigge Musen* |
07-04-2003 15:14 |
|
Okay, jeg var lige her inde og læse, hvor meget i har vadet rundt i det, siden mig og Flügger skred...
Jeg er 'kvinde' nok til at sige, at jeg startede dette indlæg. Jegskriver denne besvarelse p.g.a jeg synes det er dybt, dybt, dybt, rystende at man begynder at kaste sig over moderatoren her på JHN...
Hun er herforat hjælpe, med f.eks. ting vi ikke kan også selvfølgelig fordi at hun skal "Holde styr på os"
Hun er jo ikk rigtigt med i denne diskutions... Hun er her for at hjælpe, husk det!
-Malle (derer gået sin vej..) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
*Gogo&Iris* |
07-04-2003 15:57 |
|
Først: Jeg syntes da at du lyder som en rigtig sød pige. - Har slet ikke noget imod dig.
Men jeg syntes at det er pænt tavligt at du skriver det der med at Nuggi er pænere end de fleste andre her inde. Alle syntes da en ens hest/pony er den kønneste... (?)
Syntes nu også at du liiige skal 'blære' lidt for meget om Nuggi i din signatur!!
- Bare min mening!!! Hestehilsner fra gogo!  Hvem er verdens sødeste pony? -Selvfølelig, ♥Iris♥ 
Min MsN ~ Gogo_Iris@yahoo.dk
EMINEM rocks that fucking world! *yeaRh* Check lige dette her billede med Eminem og hans hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og |
*Gogo&Iris* |
07-04-2003 16:06 |
|
.......Fordi at jeg ikke lige har svaret på dine indlæg, er det vel fordi at jeg ikke har fundet dem interesante (<---Staves!? LoL)
Ikke fordi at du selv 'taler' særlig pænt til de andre som ikke liiiige er 100 % enige med dig.
Og nu er -FlüggerFilan- og Stina ligepludselig din gud hva'??!!! Bare fordi at de er enige med dig.
Er desuden enig med Donia, Wezz, og Julie. Hestehilsner fra gogo!  Hvem er verdens sødeste pony? -Selvfølelig, ♥Iris♥ 
Min MsN ~ Gogo_Iris@yahoo.dk
EMINEM rocks that fucking world! *yeaRh* Check lige dette her billede med Eminem og hans hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så klapper vi lige hesten!! |
|
|
hey...
Ej, syntes sku lige vi ska klappe hesten, og slappe lidt af.
har ikke noget imod Malle, men syntes dog dette indlæg, er lidt for barnligt.
Hvorfor er der ingen der svarer på mine indlæg
Det er vel nok fordi de ikke intressere nogle, men det har ingen betydning for, at de hader dig.
Hvis jeg må sige min mening, så syntes jeg et det er lidt "tyndt", at blive stik tosset over. Også der efter svine folk til, har dog læst at andre også har sagt noget om dig!
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤
En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt, ubeboet ø, så længe der er fugleklatter på den ~ Lov fra USA
Søger part!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FINT. |
*Gogo&Iris* og Teenie - Den :D |
07-04-2003 17:50 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| - Rettelse... |
|
|
... Eller noget?! GoGo - vil lige være sikker på at du mente Stin e og ikke Stin a;-)
VH Christina med Major & Rocky
Det er underligt med heste og ridning; hvis det er gået godt 2 sekunder af en times ridning, kan man leve på det den næste uge!:D Citat: MIG MSN: Marock_dyret@yahoo.com ICQ: 162345838
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hæ hæ |
Julle |
07-04-2003 20:50 |
|
her har man ikke været herinde et par dage... og vupti!! et skænderi er startet (sluttet)....
Det er mindst 75 tråde siden malle eller Flügger har svaret (Malle var lige inde at kigge for et par indlægs siden)......
Jeg har personligt intet imod Malle (kender hende ikke).....
Men er dog enig med WeZ, Julie og Dajana i det meste....
Skænderier ka være fede engang imellem, men lige nu tror jeg der sider et par tøser og har det ik så fedt og er kede af det/sure, nogle andre er vrede og nogle 3. "nyder" det...
Sad lige og læste de over 200 indlæg igennem... hvor ka i skændes over lidt!! som WeZ siger... Krigen i Irak er igang!
Malle du burde nok bare overveje at formulere dig lidt bedre og læse det igennem inden du trykker godkend... hvis du skriver noget og vil have andre til at svare på, må du jo forvente at folk har foskellige meninger og nogle putter ikke "omsvøb" på når de svarer....
Nu håbert jeg alle stopper det her skænderi og bliver gode venner.....
Knus og kram fra Heste-Julle Mischa og Ranja Mennesket er frit som fuglen i et bur. Man kan bevæge sig inden for visse grænser. -citat- J. C. Lavater 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Malle! |
|
|
Til Malle: Undskyld... Hader dig ikke. Når jeg ser det fra din side, Kan jeg godt forstå dig. Og ja, Det er ikke kun dig det er gået galt for.. Jeg har osse været ude i noget pludder-pladder..(Ikke her på HNJ) .....
Men Undskyld. Håber vi ikke er uvenner og at du kommer tilbage her til HNJ. Hvis ikke, Skal du vide at det var hyggeligt at kende dig, I den tid det varede.
Hilsen Me(Action)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| -Heh |
Minimusen som har Togskinner |
07-04-2003 22:05 |
|
Hej nu har jeg læst ALLE indlægene og jaae nu er der faldet ro over det så vil kun sige 1 ting jeg lagde SPICELT <-- staves #%)#& mærke til hvor Flügger skrev noget med hun havde spurgt en hvad hun syntes om Malle  og hun havde svaret hun ikke brød sig om hende  HVOR FEDT tror du hende pigen har det nu med det???? godt nok har du ikke sagt navn men nu VAR hun pludselig også indblandet
Er 100 % enig med WeZ og sys ikke du lyder "Bessemors agtig ida"  såå ville jeg bare lige sige hehe ikke for at vade mere i det
- QnuZ Mini -Fish and Chips  Mail. Send mig en mail Mail.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *Annka & Dynamo* |
Punktummet |
11-04-2003 19:10 |
|
En ting har jeg bare at sige: TRÆLS!
Hehe..det var ellers "morsomt" da debatten kørte!
M.v.h. Punktummet
Intet er som det skal være, når prikken over i´et mangler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe |
|
|
Ja du har ret Malle.. jeg har altid hadet dig.. lige siden du kom 
Nej! selvfølgelig hader jeg dig ikke!!!!!!
Hvordan kan man hade en som man aldrig har set og ikke rigtigt kender?????????
Jeg vil lige sige at jeg sys at NUggi er en meget dejlig ponze... Men hvis jeg nu ikke lige stemmer på hende en gang (vil lige sige at jeg stemmer næsten hver gang på hende!) er jeg så en person der hader dig??????
nøj, hvor hader jeg så mange her inde!!!!!!!!!!!
Og jeg sys faktisk i køre rimeligt meget på Wezoriny!!!!!! og til Flügger: hvem er det der dømmer..du dømmer sku` da os lige så meget som du tror vi dømmer dig!!!!!!!!!!!!!
~*MeFeNiRo*~  ¨Og de zøde ponzer,♥♥Nikki, Felix og Robin♥♥!¨~Man kan ikke prygle noget ind i ponier, men man kan klappe meget ud af dem~ Citat: Frit efter Astrid Lindgren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har siddet... |
*Drakkar* |
16-04-2003 10:33 |
|
...Og læst næsten alle indlæg, jeg synes at du selv lægger op til det Malle!
ZiGGë(Hasan): Narj Hasan er bare dejlig! Jeg HAR nemlig set ham rigtigt  Så du ved ikke hvad du snakker om dig der kritisere Hasan!
Øhh det var vidst lige lidt fra mig...
P.s Gir DAJANA ret! MøZz Drakkar & AnneMail!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Kender dig ikke |
*Smile* |
04-07-2003 15:31 |
|
Indrømmer jeg ikke har læst alle indlæggene.
Men ville bare sige, at jeg kender dig altså ikke.
Kærlig hilsen ~ *Smile*Dragør - st. magleby rideklub / DSM.
- At have viljen til at ville, giver evnen til at kunne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kender dig heller ikk! |
|
|
Hey..
Jeg har det sådan at jeg svarer nogle indlæg, men ikk alle, gider ærligtalt ikke slemme på billedr uanset hvem de er fra...
Og jeg kender dig ikke, og kender faktisk ikk nogen af dem herinde særlig godt for det er lidt for sjov jeg kommer her..
Knuz Gizmo
Smil til verden så smiler den igen! Gør livet til en fest gå på BØRK den er bedst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor... |
Signý |
04-07-2003 19:03 |
|
...Hive fat i dette emne igen?
Anyway; "glædeligt gensyn". Det var sgu lidt morsomt som folk flippede ud og blev ved med at svare.
Knus fra Katrine og SignýMail - Præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvofor.. |
*Silva* |
04-07-2003 19:49 |
|
.. Kan i ikke bare lade folk være? Der er INGEN menersker der er ens og ingen med helt nøjagtig samme MENING! Så hvis Malle har en mening så lad hende dog om det! I fare op som en flok heste der ikke kan gå sammen...
Og det her var MIN MENING!!!!!
QnuzzZZer Katrine.. og sIlVa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indlægget... |
Ida(Halifax) |
04-07-2003 20:08 |
|
...er 3 måneder gammelt, så der er nok ikke så meget at gøre ved det nu..
knus ICQ:177703680 MSN: halifax_ida@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej, vi stopper altså her! |
Vindruen slash Malle me Nuggi |
04-07-2003 21:20 |
|